Killinkosken kirppis

Anonyymi-ap

Mikä pettymys kun olikin paikat suljettu näin talvisaikaan.
Niin on ollut aina mukava piipahtaa lomareissulla tuota kautta
Rovaniemeltäkun ollaan.
Noh toivottavasti kesällä sitten on avoinna

10

1653

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei saa enää ilmaistyövoimaa kuten ennen. Siksi kiinni. Muutoinkin kyläpahanen on näivettynyt, eikä ole mitenkään uudistunut. Kaikki kykenevät ovat muuttaneet pois. Olisi kyläyhdistyksen kannattanut pitää huolta osaajista, eikä tuijottaa vain omaan napaansa.

      • Anonyymi

        Kuitenkin muut toiminnot ovat auki talvellakin, joten työvoimasta tai sen puutteesta ei kysymys voine olla?


      • Anonyymi

        "Kyläpahanen" on kuitenkin rakentanut yhden Virtain tunnetuimmista turistikohteista, mikä erittäin kunnioitettava suoritus kyläyhdistykseltä. Lisäksi kylässä on edelleen kauppa, ainoa kyläkauppa Virroilla. Inkaa pyörittää entiset työntekjät, yhtä hyvin toiminta olisi voinut aikanaan loppua.

        Kylän elinvoima riippuu mm. työpaikoista, joita kyläyhdistyksen vapaaehtoisvoimin on vaikea kylään hankkia. Tehtävä ei ole helppo kaupungillekaan, jolla palkatut resurssit hommaan.

        Miten olisit itse hoitanut asiat paremmin?


      • Anonyymi00011
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kyläpahanen" on kuitenkin rakentanut yhden Virtain tunnetuimmista turistikohteista, mikä erittäin kunnioitettava suoritus kyläyhdistykseltä. Lisäksi kylässä on edelleen kauppa, ainoa kyläkauppa Virroilla. Inkaa pyörittää entiset työntekjät, yhtä hyvin toiminta olisi voinut aikanaan loppua.

        Kylän elinvoima riippuu mm. työpaikoista, joita kyläyhdistyksen vapaaehtoisvoimin on vaikea kylään hankkia. Tehtävä ei ole helppo kaupungillekaan, jolla palkatut resurssit hommaan.

        Miten olisit itse hoitanut asiat paremmin?

        sieloli joskus hyviä tavaroita ilmaiskorissa...

        sitten joku kirjotteli tänne että hänen myytävänä olleita tavaroita oli laitettu ilmaiskoriin


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        sieloli joskus hyviä tavaroita ilmaiskorissa...

        sitten joku kirjotteli tänne että hänen myytävänä olleita tavaroita oli laitettu ilmaiskoriin

        siis ilman lupaa, eli tavallaan varastettu...


    • Anonyymi

      Killinkoski on Virtain Texas,kaikki on rangereita ja sheriffejä.

      • Anonyymi

        Oho. Jaaha. Okei. En olisi uskomut


    • Anonyymi

      Vesa Postinen loi tämän kaiken apureitten kanssa hänellä on killin historia päässään kanmattaisi killiläisten se tallentaa.

    • Anonyymi00010

      Hyvä vesa

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe