Mikä pettymys kun olikin paikat suljettu näin talvisaikaan.
Niin on ollut aina mukava piipahtaa lomareissulla tuota kautta
Rovaniemeltäkun ollaan.
Noh toivottavasti kesällä sitten on avoinna
Killinkosken kirppis
10
1653
Vastaukset
- Anonyymi
Ei saa enää ilmaistyövoimaa kuten ennen. Siksi kiinni. Muutoinkin kyläpahanen on näivettynyt, eikä ole mitenkään uudistunut. Kaikki kykenevät ovat muuttaneet pois. Olisi kyläyhdistyksen kannattanut pitää huolta osaajista, eikä tuijottaa vain omaan napaansa.
- Anonyymi
Kuitenkin muut toiminnot ovat auki talvellakin, joten työvoimasta tai sen puutteesta ei kysymys voine olla?
- Anonyymi
"Kyläpahanen" on kuitenkin rakentanut yhden Virtain tunnetuimmista turistikohteista, mikä erittäin kunnioitettava suoritus kyläyhdistykseltä. Lisäksi kylässä on edelleen kauppa, ainoa kyläkauppa Virroilla. Inkaa pyörittää entiset työntekjät, yhtä hyvin toiminta olisi voinut aikanaan loppua.
Kylän elinvoima riippuu mm. työpaikoista, joita kyläyhdistyksen vapaaehtoisvoimin on vaikea kylään hankkia. Tehtävä ei ole helppo kaupungillekaan, jolla palkatut resurssit hommaan.
Miten olisit itse hoitanut asiat paremmin? - Anonyymi00011
Anonyymi kirjoitti:
"Kyläpahanen" on kuitenkin rakentanut yhden Virtain tunnetuimmista turistikohteista, mikä erittäin kunnioitettava suoritus kyläyhdistykseltä. Lisäksi kylässä on edelleen kauppa, ainoa kyläkauppa Virroilla. Inkaa pyörittää entiset työntekjät, yhtä hyvin toiminta olisi voinut aikanaan loppua.
Kylän elinvoima riippuu mm. työpaikoista, joita kyläyhdistyksen vapaaehtoisvoimin on vaikea kylään hankkia. Tehtävä ei ole helppo kaupungillekaan, jolla palkatut resurssit hommaan.
Miten olisit itse hoitanut asiat paremmin?sieloli joskus hyviä tavaroita ilmaiskorissa...
sitten joku kirjotteli tänne että hänen myytävänä olleita tavaroita oli laitettu ilmaiskoriin - Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
sieloli joskus hyviä tavaroita ilmaiskorissa...
sitten joku kirjotteli tänne että hänen myytävänä olleita tavaroita oli laitettu ilmaiskoriinsiis ilman lupaa, eli tavallaan varastettu...
- Anonyymi
Killinkoski on Virtain Texas,kaikki on rangereita ja sheriffejä.
- Anonyymi
Oho. Jaaha. Okei. En olisi uskomut
- Anonyymi
Vesa Postinen loi tämän kaiken apureitten kanssa hänellä on killin historia päässään kanmattaisi killiläisten se tallentaa.
- Anonyymi00010
Hyvä vesa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47427