Olen vuosien varrella joitakin kertoja laatinut tuollaisen toivelistan. Koska valintamahdollisuudet ovat rajalliset, niin aina ei se kaikkein mieleisin kappale tietyltä artistilta ole saatavilla. Jokaiseen kappaleeseen pitäisi myös laittaa joku peruste, miksi juuri sen toivoo kuulevansa. Valintalistalla ei näy minkä kestoisia kappaleet ovat, joten kaikki 12 laulua ei ehkä mahdukaan mukaan. Juontaja soittaa nuo laulut itse haluamassaan järjestyksessä. Mainoksia pukkaa väliin tuon tuosta.
itselleni on käynyt joskus niin, että vaikka olen lähettänyt laatimani listan, niin se ei ole koskaan mennyt perille. En tiedä miten tuo on mahdollista. Olen joskus lähettänyt sähköpostitse juontajalle kysymyksen, että tuliko se lista perille - ja olen saanut vastauksen, jos on lista tullut. Muistaakseni jotakin kautta joskus kyselin, että minne se lähettämäni kuuntelijan toivelista on joutunut - mutta en saanut mitään vastausta. (?)
Hyvin pitkän tauon jälkeen taas tein viime vuoden puolella kuuntelijan toivelistan. En tiedä, onko se mennyt perille, koska mitään vastausta en ole saanut. Samaiseen toivelistaan liittyen lähetin sähköpostiviestin nykyiselle juontajalle, mutta en ole ainakaan vielä saanut mitään vastausta. Ehkä viestini on mennyt johonkin roskapostiin? Tulipahan mieleeni kysäistä, että onko muille käynyt samalla tavalla tuon kuuntelijan toivelistan lähettämisen kanssa?
Radio Dein kuuntelijan toivelista
11
125
Vastaukset
- Anonyymi
ArtoTTT
Tuskin siellä takuuta on annettu että kaikki listat soitetaan, voisi ajatella että juontaja valikoi sellaisia listoja jotka häntä itseään puhuttelee, ehkä heillä on erinlainen musiikkimaku.
Huolestuttavaa on kuitenkin mihin radiodei itse on menossa? Onko liberaaliteologia, homotus, eronneiden vihkiminen ok?- Anonyymi
Mitä kummaa? Ei kai eronneiden vihkimisessä mitään väärää luulisi olevan. Ihmiset tekevät inhimillisiä virheitä joskus avioon astellessaan.
- Anonyymi
Eihän Taivaan ja maan väliltä -ohjelmassakaan vastata kaikkiin kysymyksiin. Eräs kaveri pyysi kerran että lähettäisin hänen kysymyksensä sähköpostitse siihen ohjelmaan. Lähetin tuon kysymyksen, eikä siihen ole tähän päivään mennessä vastattu.
- Anonyymi
Jos minun, aloittajan, kuuntelijan toivelistaa ei haluta siellä soittaa, niin lopetan jäsenyyteni Kristityt yhdessä ry:ssä, enkä enää joulun alla ostele Dein ystäväkalentereita lähimmäisteni kiusaksi. Vaikka tuskinpa tämä on sen kummempi vahinko Radio Deille kuin mitä olisi itikan pissaaminen valtamereen. 🤔 Mitä nyt olen niitä muiden laatimia listoja kuunnellut, niin ei oma listani paljon heidän musiikkimaustaan poikkea, eikä perusteluissani ole tulikiven katkuisia saarnoja. Mutta olin lähinnä kiinnostunut tietämään, onko tällaisia kokemuksia muillakin vai olenko peräti "erilainen nuori"?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä kummaa? Ei kai eronneiden vihkimisessä mitään väärää luulisi olevan. Ihmiset tekevät inhimillisiä virheitä joskus avioon astellessaan.
ArtoTTT
Ei Jeesus noin opettanut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos minun, aloittajan, kuuntelijan toivelistaa ei haluta siellä soittaa, niin lopetan jäsenyyteni Kristityt yhdessä ry:ssä, enkä enää joulun alla ostele Dein ystäväkalentereita lähimmäisteni kiusaksi. Vaikka tuskinpa tämä on sen kummempi vahinko Radio Deille kuin mitä olisi itikan pissaaminen valtamereen. 🤔 Mitä nyt olen niitä muiden laatimia listoja kuunnellut, niin ei oma listani paljon heidän musiikkimaustaan poikkea, eikä perusteluissani ole tulikiven katkuisia saarnoja. Mutta olin lähinnä kiinnostunut tietämään, onko tällaisia kokemuksia muillakin vai olenko peräti "erilainen nuori"?
ArtoTTT
Voihan se olla niinkin päin että oma musiikkimakusi on niin lähellä muita, että juontajat katsoo noita biisejä on jo soitettu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ArtoTTT
Voihan se olla niinkin päin että oma musiikkimakusi on niin lähellä muita, että juontajat katsoo noita biisejä on jo soitettu.Mitä tuo TTT tarkoittaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tuo TTT tarkoittaa?
ArtoTTT
Kun nimimerkki oli aikaisemmin rekisteröity, tuo oli ensimmäinen vapaa minkä pystyi rekisteröimään. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tuo TTT tarkoittaa?
Ei-helluntailainen:
Taloustieteen tohtori, tai Tampereen työväen teatteri.
- AnonyymiUUSI
The Prodigy - No Good (Start The Dance) HD 720p
https://www.youtube.com/watch?v=DNOYwYN4YOI
Ei-helluntailainen kommentti:
Humppaa. - AnonyymiUUSI
Tuo nykyinen juontaja puhua pölpöttää liikaa musiikin välillä - soittaisi vaan niitä musiikkikipaleita joita pyydetään. Lisäksi meni ihan itse laatimaan oman listan tässä välillä - jonkin teeman takia. Aiemmat juontajat olivat parempia ja keskittyivät musiikkiin eivätkä omaan ääneensä, kuten nykyinen. 🎶
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk275055Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin133048Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_141259Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.481139Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.231074PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht138924Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport43889- 113836
- 37804
- 142733