On sanottu, että kun töitä hakee tarpeeksi

Anonyymi-ap

Jossain vaiheessa tärppää.

41

316

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Työ ei tekemällä lopu, mutta jos niitä ei tee, työt loppuu siihen.
      🎱

• Anonyymi

tehdäänköhän noille urainalaisille mitään psykiatrista analyysiäkään , kjisja ugnwrrwkubh jyb hijy sykjeyrybyr otttjjuryvab cwssaab ouukiib jau hitaub buubmj jyb gyinaaub nuryuseb buub auvab ostjiirrusess rukassa ha gahirrabyr inab vwaaBOBRRBLSRÖ

jaujusra oaras vue43kö ettö jyb hyyrujub nubyb raoyssa eu viu subbe nebbö jisjqa nubö ikeb buudeb gurculuswb hijy higraha,,,,

,,,auua hiraub guevulurö jweearukiuaa GYTGGGGGTYG GG

• Anonyymi

joku opweaatio oli jooh, kun ukeainalainen mies ei osaa käyttää vwssanpönttöä... buub hyijsee cakriunebaab vesu hbe gig,,, nubö huomasin ja ilmoitin siivoja-naiselle että on omituista.....

• Anonyymi

Ny voi jonkin verran haasteita olla kun yritys toisensa perään tekee konkan useimmin kai johtuu johdon osaamattomuudesta hoitaa raha-asioita mu tällä kertaa ei taida olla ainoa syy eiköhän ny johdu myös siitä että kuluttajilla ei ole rahaa maksaa nousseita hintoja koska palkat eivät ole nousseet markka-ajoista juurikaan vaikka hinnat on kolminkerstaitunu suurelta osin

• Pitäs kotimaista suosia, niin sitten työllistää myös muita. Kaikki vaikuttaa kaikkeen, jos vaan itseään miettii ja ostaa halpaa kiinalaista, niin siinä voi hyvinkin käydä niin että on pian ite työtön. Jos nyt itteni otan esimerkiksi, oon tehny teollisuuteen konepetejä, niin sitten jos ostasin kiinalaista, niin menee yritykset konkurssiin, niin ei enää tarvi konepetejä. Ja vaikka tällä hetkellä teen myös julkisia kohteita, mutta jos yritykset menee konkurssiin, ei oo enää verotuloja, niin sitten ei tehdä myöskään julkisia kohteita. Näin lama aikaan kyllä huomaa, pienenee noikin hommat.

• Anonyymi

Kesätöitä ajattelin hakea.

• Anonyymi

Hallitus yrittää kaikin keinoin yrittää heikentää tilannetta. Ei onnistu työpaikan saaminen, kun yrityksiä menee konkkaan ja työttömyys vaan lisääntyy.

• Anonyymi

Sitten kaikki on ätmejä tai ätnejä 😂

• Anonyymi

Noi ei tee ihmisestä ätmiä!

• Anonyymi

Sullahan noi kaikki on.

• Anonyymi

Sinä et saisi hyttystäkään hengiltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä oon saanu ja saan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Musta valehtelu loppuu nyt!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä et saa vai?

• Anonyymi

Noi ärsyttää mua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noi ärsyttää mua.

Et olisi noin lapsellinen rähjääjä.

❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et olisi noin lapsellinen rähjääjä.

❤️

Noi haukkuu mua ätmiksi.

• No ilman suhteita voi elää, eikä poikuudestakaan haittaa. Työ sen sijaan on elämän perusta. Ja armeija on ihan hyödyllinen juttu. Mieluummin ase kädessä pahan paikan tullen kuin ilman.

• No huh huh. Täällä menee jo hurjaks.

• Anonyymi

Kun oikein kurottamalla yrität niin saatat ylettyä mua nilkkoihin asti.

• Anonyymi

Koulutus ja työkokemus kunnossa niin töitä voi löytyäkin.

• Anonyymi

Kyllä mä löydän kumppanin, vaikkei mulla koskaan oo ollutkaan. Sukulaiset ja myös ystävät ovat sanoneet niin.

• Hienoa että olet aktiivinen. Olen ylpeä sinusta. Niin moni luovuttaa ja syrjäytyy. Sinä olet taistelija ja arvostan sitä.

• Anonyymi

Kiitos 🙂

• Anonyymi

Onko 24/7 palstalla taistelijan merkki?

• Anonyymi

Nyt en oo hakenut, on ollu taukoa, mutta aloin taas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En mä koko ajan palstaile.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä.

Se oli sarkasmia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se oli sarkasmia.

Palstasta, ei minusta.

• Ehkä niinkin, mutta tehokkainta olisi pyrkiä erottumaan muista hakijoista eri tavoin jo hakemusvaiheessa. Jos pääsee haastatteluun asti, on erottautuminen ja mieleen jääminen helpompaa, mutta vaikeus on juuri siinä, että erottuu riittävästi päästäkseen haastatteluun.

• Mulla ei oikeen koskaan oo ollu mitään vaikeutta löytää työtä. mutta teillä varmaan siellä ATK alalla on vähän toista.

• JeroP kirjoitti:

Mulla ei oikeen koskaan oo ollu mitään vaikeutta löytää työtä. mutta teillä varmaan siellä ATK alalla on vähän toista.

Ei mulla ole ikinä ollut haasteita löytää töitä, paitsi 90-luvun alun lamassa, mutta sekin hoitui niin sanotusti tekemällä. Enkä mä ATK:ta ole tehnyt tosissani kuin vasta reilun 10 vuotta, muuten on tehty niitä duuneja mitä on ollut tai mitkä ovat eniten kiinnostaneet, kumpiakin on ollut riittävästi jotta on saanut valita. Jos on tekijän luonne, ei töistä ole pulaa, ihan sama mikä ala tai vaikka vaihtaisi alaa lennosta.

• Anonyymi

voi onnistuokin nnyt niin tuollainen peli missä jotain paikkoja jotain pieniä esineitä itseasiassa mulla on HO;b wu vökrrönörrö hiraub durect2S raevutsusu,,,,, höejtrröcuö eyysyboöucurtabiowyjaua jjtkkö ANDMb Éaswib ewuooaasru tku 229DIS #S.kasjwbbassa,,

• Anonyymi

Huomasitko neuvottelutaitoni, tyttojenkkin kanssa... .. The Negotiator of Ku Klux Jkab,,, sdine,,,

• Anonyymi

Sitten niin oikeudenkäynnissä otasnkin toidenkin asianajajan... ..
      2 parempi 1 huonompi....

• Anonyymi

Toinwn saianjja wewirrää papweiraq miassä koko tuomioiatuin on epäpätwvä j lAR3WNEIAKJI...

• Anonyymi

kpyrmlom drlsodom ,rmo kpli iltsösomrm illröo dpmyoo ,ommr dswtti j'm lswllloo ks ,om' pöem kpli lrööarissa avien joku päällikkö jotsin....

• Anonyymi

niin tuohon rappuun ei voi mennä koska sielläm inä ja ne kerllarrikummituksien määrääjät jotaqin... jotain hallusinogeeniä kai ollut..

MUTTA niin todelliseen elämäään... jtatntajuttuja eli johonkin no todellakin paljon ideoita... eli siis minkälaisia jurtruja coisi olla... pirtää mierriä

• Anonyymi

en tiedä ikä noin koerkeita aisfrihaejoja coi aiheurraa kuin tuolla meskaliini tsi joku suors ldd ksi... oli omituidts.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      36
      2917
    2. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      173
      2285
    3. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      62
      2284
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      33
      1978
    5. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1336
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      22
      1333
    7. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      14
      1330
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10