Jossain vaiheessa tärppää.
On sanottu, että kun töitä hakee tarpeeksi
41
316
Vastaukset
- Anonyymi
Työ ei tekemällä lopu, mutta jos niitä ei tee, työt loppuu siihen.
🎱 - Anonyymi
tehdäänköhän noille urainalaisille mitään psykiatrista analyysiäkään , kjisja ugnwrrwkubh jyb hijy sykjeyrybyr otttjjuryvab cwssaab ouukiib jau hitaub buubmj jyb gyinaaub nuryuseb buub auvab ostjiirrusess rukassa ha gahirrabyr inab vwaaBOBRRBLSRÖ
jaujusra oaras vue43kö ettö jyb hyyrujub nubyb raoyssa eu viu subbe nebbö jisjqa nubö ikeb buudeb gurculuswb hijy higraha,,,,
,,,auua hiraub guevulurö jweearukiuaa GYTGGGGGTYG GG - Anonyymi
joku opweaatio oli jooh, kun ukeainalainen mies ei osaa käyttää vwssanpönttöä... buub hyijsee cakriunebaab vesu hbe gig,,, nubö huomasin ja ilmoitin siivoja-naiselle että on omituista.....
- Anonyymi
Ny voi jonkin verran haasteita olla kun yritys toisensa perään tekee konkan useimmin kai johtuu johdon osaamattomuudesta hoitaa raha-asioita mu tällä kertaa ei taida olla ainoa syy eiköhän ny johdu myös siitä että kuluttajilla ei ole rahaa maksaa nousseita hintoja koska palkat eivät ole nousseet markka-ajoista juurikaan vaikka hinnat on kolminkerstaitunu suurelta osin
Pitäs kotimaista suosia, niin sitten työllistää myös muita. Kaikki vaikuttaa kaikkeen, jos vaan itseään miettii ja ostaa halpaa kiinalaista, niin siinä voi hyvinkin käydä niin että on pian ite työtön. Jos nyt itteni otan esimerkiksi, oon tehny teollisuuteen konepetejä, niin sitten jos ostasin kiinalaista, niin menee yritykset konkurssiin, niin ei enää tarvi konepetejä. Ja vaikka tällä hetkellä teen myös julkisia kohteita, mutta jos yritykset menee konkurssiin, ei oo enää verotuloja, niin sitten ei tehdä myöskään julkisia kohteita. Näin lama aikaan kyllä huomaa, pienenee noikin hommat.
- Anonyymi
Kesätöitä ajattelin hakea.
- Anonyymi
Hallitus yrittää kaikin keinoin yrittää heikentää tilannetta. Ei onnistu työpaikan saaminen, kun yrityksiä menee konkkaan ja työttömyys vaan lisääntyy.
- Anonyymi
Sitten kaikki on ätmejä tai ätnejä 😂
- Anonyymi
Noi ei tee ihmisestä ätmiä!
- Anonyymi
Sullahan noi kaikki on.
- Anonyymi
Sinä et saisi hyttystäkään hengiltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä oon saanu ja saan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Musta valehtelu loppuu nyt!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et saa vai?
- Anonyymi
Noi ärsyttää mua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noi ärsyttää mua.
Et olisi noin lapsellinen rähjääjä.
❤️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et olisi noin lapsellinen rähjääjä.
❤️Noi haukkuu mua ätmiksi.
No ilman suhteita voi elää, eikä poikuudestakaan haittaa. Työ sen sijaan on elämän perusta. Ja armeija on ihan hyödyllinen juttu. Mieluummin ase kädessä pahan paikan tullen kuin ilman.
- Anonyymi
Kun oikein kurottamalla yrität niin saatat ylettyä mua nilkkoihin asti.
- Anonyymi
Koulutus ja työkokemus kunnossa niin töitä voi löytyäkin.
- Anonyymi
Kyllä mä löydän kumppanin, vaikkei mulla koskaan oo ollutkaan. Sukulaiset ja myös ystävät ovat sanoneet niin.
Hienoa että olet aktiivinen. Olen ylpeä sinusta. Niin moni luovuttaa ja syrjäytyy. Sinä olet taistelija ja arvostan sitä.
- Anonyymi
Kiitos 🙂
- Anonyymi
Onko 24/7 palstalla taistelijan merkki?
- Anonyymi
Nyt en oo hakenut, on ollu taukoa, mutta aloin taas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mä koko ajan palstaile.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä.
Se oli sarkasmia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oli sarkasmia.
Palstasta, ei minusta.
Ehkä niinkin, mutta tehokkainta olisi pyrkiä erottumaan muista hakijoista eri tavoin jo hakemusvaiheessa. Jos pääsee haastatteluun asti, on erottautuminen ja mieleen jääminen helpompaa, mutta vaikeus on juuri siinä, että erottuu riittävästi päästäkseen haastatteluun.
Mulla ei oikeen koskaan oo ollu mitään vaikeutta löytää työtä. mutta teillä varmaan siellä ATK alalla on vähän toista.
JeroP kirjoitti:
Mulla ei oikeen koskaan oo ollu mitään vaikeutta löytää työtä. mutta teillä varmaan siellä ATK alalla on vähän toista.
Ei mulla ole ikinä ollut haasteita löytää töitä, paitsi 90-luvun alun lamassa, mutta sekin hoitui niin sanotusti tekemällä. Enkä mä ATK:ta ole tehnyt tosissani kuin vasta reilun 10 vuotta, muuten on tehty niitä duuneja mitä on ollut tai mitkä ovat eniten kiinnostaneet, kumpiakin on ollut riittävästi jotta on saanut valita. Jos on tekijän luonne, ei töistä ole pulaa, ihan sama mikä ala tai vaikka vaihtaisi alaa lennosta.
- Anonyymi
voi onnistuokin nnyt niin tuollainen peli missä jotain paikkoja jotain pieniä esineitä itseasiassa mulla on HO;b wu vökrrönörrö hiraub durect2S raevutsusu,,,,, höejtrröcuö eyysyboöucurtabiowyjaua jjtkkö ANDMb Éaswib ewuooaasru tku 229DIS #S.kasjwbbassa,,
- Anonyymi
Huomasitko neuvottelutaitoni, tyttojenkkin kanssa... .. The Negotiator of Ku Klux Jkab,,, sdine,,,
- Anonyymi
Sitten niin oikeudenkäynnissä otasnkin toidenkin asianajajan... ..
2 parempi 1 huonompi.... - Anonyymi
Toinwn saianjja wewirrää papweiraq miassä koko tuomioiatuin on epäpätwvä j lAR3WNEIAKJI...
- Anonyymi
kpyrmlom drlsodom ,rmo kpli iltsösomrm illröo dpmyoo ,ommr dswtti j'm lswllloo ks ,om' pöem kpli lrööarissa avien joku päällikkö jotsin....
- Anonyymi
niin tuohon rappuun ei voi mennä koska sielläm inä ja ne kerllarrikummituksien määrääjät jotaqin... jotain hallusinogeeniä kai ollut..
MUTTA niin todelliseen elämäään... jtatntajuttuja eli johonkin no todellakin paljon ideoita... eli siis minkälaisia jurtruja coisi olla... pirtää mierriä - Anonyymi
en tiedä ikä noin koerkeita aisfrihaejoja coi aiheurraa kuin tuolla meskaliini tsi joku suors ldd ksi... oli omituidts.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä362917- 1732285
- 622284
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?331978Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411336Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221333- 141330
- 101214
- 111194
- 221191