Viime vuonna tuli 2 päiväkirjaa täyteen muistiin ja tehtäviä asioita tai käyntejä kylässä kuinka monta tuntia oltiin tuliko pohjat ,kohta olla niille oma komero .Kaikki ompa sinulla hyvä käsiala pysyy hyvänä kun kirjoittelee ,allekirjoitusta tarvitaan vielä henkilökorttiin vielä,ajokorttiin,muitakin vielä joihin allekirjoitus vielä tarvitaan.Kaveri ei kirjoittele kovin paljon joulukortti kun tulee joutuu soittamaan oletko lähettänyt minulle kortin aina huonompi käsiala kohta vai alkukirjaimet isolla .Tännekin kun kirjoittaa painellaan vain kirjamia ,pilkkuja,pisteitä aina tulee sanomista koska en ole osannut kirjoittaa oikeaoppisesti melkein joka aihesivuilta tulee palautetta pas*** oli lukea taas sinun kirjoituksiasi ,mene kouluun ja opettele kirjoittamaan oikein koska ymmärrät tilasi vielä voit pelastua ja oppia kirjoittamaan oikein .Tämä paikka on sellainen ettei minua hyväksytä sellaisena kuin olen,olen hylkiö.🤔 Tulen aina kirjoittelemaan AINA VÄÄRIN ,ENKÄ OIKEA OPPISESTI koska se on nimimerkkini siitä minut tunnistetaan .Parempi kirjoittaa ✍️ .
Parempi pitää kirjoitustaitoa yllä tai sen jalo tai pian unohtuu
Anonyymi-ap
0
117
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5687413Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3312795Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3872054- 1271264
- 311223
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl41159- 911026
Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1021022Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h641003- 44872