Joskus tämä koululaisille tarjottu ilmainen laskettelu oli tietyille piireille suuri ongelma kun sillä "kunta pönkitti" yritystä. Nyt kun yrittäjä on saatu vaihdettua niin tarjontaa on vain lisätty siten, että 1. luokkalaiset saavat koko kevään lasketella ilmaiseksi, mikä sinänsä on ihan hyvä homma. Mutta nämä tietyt, jotka pitivät meteliä ennen asiasta ovat nyt vallan hiljaa ja tyytyväisiä. Kuntalaiset, teitä vedetään kuin pässiä narusta!!
Ilmainen laskettelu
Anonyymi-ap
5
559
Vastaukset
- Anonyymi
Eikös se ollut yrittäjä eikä kunta, joka tarjoaa eka luokkalaisille ilmaiset kausikortit. Ei muutoksia kunnan suunnalta.
- Anonyymi
Juurikin näin
- Anonyymi
Nyt oli nolo aloitus😆
- Anonyymi
Ei siinä mitään noloa ole. Pointti siinä että ennen ilmainen laskettelu oli ongelma, nyt ei ole.
- Anonyymi
Laskettelu on ilmaista ihan joka mäessä Suomessa. Kiipeät itse mäen päälle ja lasket alas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741