Tuossa netti selatessani näin mielen kiintoisen palstan nimeltä Urantia.
Tällä palstalla olisi Kristityille paljon lukemista. näet tämä palsta kertoo hieman enemmän mitä Raamattuun onkirjoitettu siksi se voisi kiinnostaa joitakin tutkivia sieluja
Urantia
13
683
Vastaukset
Urantia on valheellista eksytystä. Oppi ei perustu Raamattuun. Neuvo. Pysykää kaukana siitä. SE on harhaopetusta. On siis huomattava, että vaheellinen saatanasta tuleva yliluonnollinne tieto, kuten Urantia kiehtoo ihmisen mieltä, mutta ei pelasta taivaaseen. Sen tarkoituksena on sitoa ihmisiä saatanaan ja kadottaa helvettiin. Joten jokainen, joka taivaaseen tahtoo, älkää ollenkan kurkistako Urantian puolelle. Se on valheopetusta ja sen takana on Saatana.
Jeesuksen veri puhdistaa Urantiasta. jos joku on sotkeutunut siihen, hänen täytyy itse haluta vapaaksi, oman suun tunnustuksella, että hän itse tai muut Jeesukseen uskovat voivat hänet vapauttaa Urantia eksytyksestä Jeesuksen nimessä ja veressä!
Etsikää siis Herraa, kun hänet löytää voidaan, eli nyt!
6.Etsikää Herraa silloin, kun hänet voidaan löytää. Huutakaa häntä avuksi, kun hän on läsnä.
7.Jumalaton hylätköön tiensä ja väärintekijä ajatuksensa ja kääntyköön Herran puoleen, niin Hän armahtaa häntä, ja meidän Jumalamme puoleen, sillä hänellä on paljon anteeksiantamusta.
8.Minun ajatukseni eivät näet ole teidän ajatuksianne, eivätkä teidän tienne ole minun teitäni, sanoo Herra.
9.Sillä niin korkealla kuin taivas on maan yläpuolella, niin ovat minun tieni ylempänä kuin teidän tienne ja minun ajatukseni ylempänä kuin teidän ajatuksenne.
10.Sade ja lumi, joka tulee taivaalta, ei sinne palaa, vaan kostuttaa maan, tekee sen hedelmälliseksi ja kasvavaksi, antaa kylväjälle siementä ja syöjälle leipää.
11.Samoin on myös minun sanani, joka lähtee minun suustani: se ei palaa tyhjänä minun luokseni, vaan tekee sitä, mikä on minulle otollista, ja saa menestymään sen, mitä varten minä sen lähetin.
[Jumalan Kansan Raamattu: Jes. 55:6-11]- Santeri L.
... sillä totuus on edistyvää. Raamatussa ei sanota missään, että meille ei paljastettaisi tulevaisuudessa lisää maailmankaikkeudesta.
- Eemeli etsivä
enkä vielä ole helvetissä: Kyllä siinä on hienosti kirjoitettuja sivuja,se kirjoitus on asultaan hieman Culliverin matkustuksen kaltaista textiä. Siinä kerrotaan 606 Planeetan
yhteisestä Taivas valtakunnasta. Muun muassa
tämä keskus saari on kokomaaiman kaikkeuden keskipiste jota koko maailman kaikkeuden planeetat kiertävät. Erittäin hyvin keksitty tarina.- kirja
on adventistien juonia. Sen kirjoitti Wilfred Kellogg luultavasti Ellen G. Whitelle vastineeksi. White oli harhanäkyjä nähnyt onneton plagioija, joka varasti sapattioppinsakin vanhemmilta adventisteilta.
- Eemeli etsivä
kirja kirjoitti:
on adventistien juonia. Sen kirjoitti Wilfred Kellogg luultavasti Ellen G. Whitelle vastineeksi. White oli harhanäkyjä nähnyt onneton plagioija, joka varasti sapattioppinsakin vanhemmilta adventisteilta.
Tämä mainittu Kellog on mies joka alkoi valmistaa terveys ruokia, näitä aamiais muroja tehdään vieläkin ja ne menevät hyvin kaupaksi.
Tohtori Kellog oli Adventisti terveyshoitolan perustaja. tämä hoitola toimi erittäin hyvin ja se oli paljon aikaansa edellä.
Kuitenkin kellog etsi itselleen oman uskontonsa.
Tämä Sapatti oppi taas tuli Adventisteille
Seitsemännen päivän babtisteilta. se taas on eri
asia. Koska Sapattihan tulee aivan puhtaana Raamatusta. Tarinan mukaan kyllä White oli paikalla kun Tämä sukulainen Babtisti vieraili
Tässä pettyneessä Ensimmäisen päivän Adventistien kokouksessa. Tämä uusi oppi opiskeltiin ensin perin pohjaisesti ja sitten se hyväksyttiin. Tässä pienessä alussa oli 30 henkilöä.
Vuosi oli muistini mukaa 1866. Nykyinen Netti tiedoite kertoo nykyjäsen määrän olevan 15 miljoonaa.
Nyt kysyisin keltä tämä Rouva White varasti tämän sapatti oppinsa?
Minä vaan voisin sanoa Netti uutisista sen, että
aika onnistuneesti tämä White on kopiointinsa tehnyt. Koska nykyisin tällä Maailman laajuisella kirkolla on hallussaan yliopistoja
jokaisessa maailman kolkassa. Samoin on suuria sairaaloita paljon enemmän kuin monella monta-kymmentä kertaa suuremmilla kirkkokunnilla.
Joten minä vain totean sen tosiasian, ettei tämä Rouva niin kauhian huono ole ollut, Kun hän on pystynyt kirjoittamaan paljon aikaansa edellä olevia tietoja. Nämä harhanyksi mainitut tidot tunnetaan nykyisin lääke alalla Bacteereina. Tämä White kirjoittaa taudin siemenistä ja hoidoista. Nykyisin nämä hänen mainitsemansa tiedot ovat tunnettua tosiasiaa.
Suosittelisin sinua tutustumaan Tähän Copy Cat kirjailiaan hieman paremmin. Näet minä kun olen utelias, niin minä päätin ottaa lukemalla selville kuka on tämä parjattu Rouva White.
Kyllä sitä oikeaakin tietoa löytyy. Parjaaja keksii tietonsa omasta päästään. Minä olen neljännes vuosisadassa kerinnyt lukemaan melko paljon monelta alalta.
Urantian alkuperästä on annettu vaillinaista tietoa. Jotkut lähteet kertovat sen kirjoitusten tulleen Salaperäisesti noin vuoden 1938 tienoilla. Neljä henkilöä on mainittu näiden kirjoitusten löydön yhteydessä.
Jos olet lukenut Eenokin kirjan, niin tässä Urantiassa on paljon saman kaltaista ainesta.
Kuitenkin kaikki kirjoitukset on laadittu erittäin hyvin, Tämä tarkoittaa sellaista asiaa,
että kuka hyvänsä onkin laatinut tämän eeppoksen
hän on ollut erittäin hoksaavainen kirjailia luonne.
Neuvon sinua: Älä pelkää mitään koettele kaikki
ja pidä se mikä hyvää on. Näet tietämättäsi voi sotia jopa Jumalaa vastaan. Tiedon puute on ihmisen pahin vihollinen. Viha hajoittaa tieto rakentaa Ja rakkaus vihollistasi kohtaan murtaa pahankin jään. - ei pidä
Eemeli etsivä kirjoitti:
Tämä mainittu Kellog on mies joka alkoi valmistaa terveys ruokia, näitä aamiais muroja tehdään vieläkin ja ne menevät hyvin kaupaksi.
Tohtori Kellog oli Adventisti terveyshoitolan perustaja. tämä hoitola toimi erittäin hyvin ja se oli paljon aikaansa edellä.
Kuitenkin kellog etsi itselleen oman uskontonsa.
Tämä Sapatti oppi taas tuli Adventisteille
Seitsemännen päivän babtisteilta. se taas on eri
asia. Koska Sapattihan tulee aivan puhtaana Raamatusta. Tarinan mukaan kyllä White oli paikalla kun Tämä sukulainen Babtisti vieraili
Tässä pettyneessä Ensimmäisen päivän Adventistien kokouksessa. Tämä uusi oppi opiskeltiin ensin perin pohjaisesti ja sitten se hyväksyttiin. Tässä pienessä alussa oli 30 henkilöä.
Vuosi oli muistini mukaa 1866. Nykyinen Netti tiedoite kertoo nykyjäsen määrän olevan 15 miljoonaa.
Nyt kysyisin keltä tämä Rouva White varasti tämän sapatti oppinsa?
Minä vaan voisin sanoa Netti uutisista sen, että
aika onnistuneesti tämä White on kopiointinsa tehnyt. Koska nykyisin tällä Maailman laajuisella kirkolla on hallussaan yliopistoja
jokaisessa maailman kolkassa. Samoin on suuria sairaaloita paljon enemmän kuin monella monta-kymmentä kertaa suuremmilla kirkkokunnilla.
Joten minä vain totean sen tosiasian, ettei tämä Rouva niin kauhian huono ole ollut, Kun hän on pystynyt kirjoittamaan paljon aikaansa edellä olevia tietoja. Nämä harhanyksi mainitut tidot tunnetaan nykyisin lääke alalla Bacteereina. Tämä White kirjoittaa taudin siemenistä ja hoidoista. Nykyisin nämä hänen mainitsemansa tiedot ovat tunnettua tosiasiaa.
Suosittelisin sinua tutustumaan Tähän Copy Cat kirjailiaan hieman paremmin. Näet minä kun olen utelias, niin minä päätin ottaa lukemalla selville kuka on tämä parjattu Rouva White.
Kyllä sitä oikeaakin tietoa löytyy. Parjaaja keksii tietonsa omasta päästään. Minä olen neljännes vuosisadassa kerinnyt lukemaan melko paljon monelta alalta.
Urantian alkuperästä on annettu vaillinaista tietoa. Jotkut lähteet kertovat sen kirjoitusten tulleen Salaperäisesti noin vuoden 1938 tienoilla. Neljä henkilöä on mainittu näiden kirjoitusten löydön yhteydessä.
Jos olet lukenut Eenokin kirjan, niin tässä Urantiassa on paljon saman kaltaista ainesta.
Kuitenkin kaikki kirjoitukset on laadittu erittäin hyvin, Tämä tarkoittaa sellaista asiaa,
että kuka hyvänsä onkin laatinut tämän eeppoksen
hän on ollut erittäin hoksaavainen kirjailia luonne.
Neuvon sinua: Älä pelkää mitään koettele kaikki
ja pidä se mikä hyvää on. Näet tietämättäsi voi sotia jopa Jumalaa vastaan. Tiedon puute on ihmisen pahin vihollinen. Viha hajoittaa tieto rakentaa Ja rakkaus vihollistasi kohtaan murtaa pahankin jään.paikkaansa ja kristittyjen ei tarvitse viettää juutalaisten sapattia. Jeesus Kristus on uuden liiton sapatti ja kun pääsemme Hänen lepoonsa, pidämme sapatin. Kristuksessa vaeltaminen on siis sapatissa olemista. Ellen G. White ei ymmärtänyt sapatin todellista luonnetta. Miten olisikaan voinut kun kopioi kaikki tekstinsä muilta. Hän kärsi myös hallusinaatioista ja muista harhatiloista. Minä en sodi Jumalaa vastaan koska tiedän Whiten olleen harhassa ja pahasti asioissaan.
- -Kerberos-
Lähinnä Ron L. Hubbardin höpinät menevät samaan kastiin: amerikkalainen kirjallisesti riittävän lahjakas ihminen kehittelee oman oppirakennelman, joka on riittävän mielikuvituksellinen ja omituinen, jotta se putoaa ihmisiin. Ja KAIKELLE löytyy aina kuluttajansa, koska ihmiset ovat hukassa - monet ainakin - ja etsivät elämälleen ohjenuoraa.
Itse näen tuon Urantia-toiminnan puhtaana bisneksenä. Ihmisiltä otetaan rahat pois kun he kerran ovat valmiita tällaisesta kakasta maksamaan. Joku toki näkee kaikessa muussa kuin suorassa Jeesuksen ylistämisessä vanhan vihtahousun vaikutuksen. Itse en jaksa olla niin fanaattinen vaan näen kyseessä olevan täysin maallisen ja materialistisen kuset*amisen.
- kunnia Jumalalle
Jokainen joka tunnustaa Jeesuksen Kristuksen Herrakseen pelastuu. Jeesus kirkastaa Isää ja Jeesus lähetti totuuden hengen jälkeensä meitä opettamaan ja toteuttamaan Jumalan tahto elämässämme. Jeesus eli elämänsä ihmisenä ja kohtasi ihmisten kohtalon. Ristin puu sattui Jeesuksen kohtaloksi. Hän kuitenkin joi ihmisen maljan loppuun asti ja ilmaisi myös umalan tahdon meille ihmisille. Jeesus on luojamme ja veljemme. Ehtoollinen on muisto ateria ei verenvuoratusuhri. Urantia ei ole saatanasta vaan on tarkempaa tietoa raamatun tapahtumista. Raamattua kun on väännelty mutta kyllä sieltä silti ydin sanoma löytyy.
- S.A.
Pöh. Tuolle Urantia-osuudelle. Oli vain mainos*** tuo aloituksesi. Urantia johtaa aivan päinvastaiseen suuntaan kuin Jumalan ilmoitus Raamatussa. Se on yksi monista 1900-luvun new age -henkisistä Jeesus-käsityksistä.
*** "Se on vain mainos" = toteamus, jonka joku ruokapaikan pitäjä oli todennut, kun aterian hinta oli jotain aivan muuta kuin mainoksessa kadulla.
- pois palstalta
Hirvittävää harhaa, samoin kuin Ellen Whiten näyt. Ei niitä pidä kristilliselle palstalle tuoda.
- Kakkaa avaruudesta
Olen kerran käynyt kuuntelemassa yhden tilaisuuden, jossa käsiteltiin Urantia-kirjaa. Kai sen voi eksytyksenäkin nähdä mutta itse näin sen lähinnä hirvittävänä p*skanjauhantana. Tuntui täysin käsittämättömältä, että jotkut ottavat kyseisen opuksen tosissaan.
Herätysliikkeiden palstalla tällaista UFO-uskontoa ei tarvinne käsitellä. - Anonyymi00011
Kristinusko on erittäin peimitiivinen veriuhri kulttu. Kiitos paratiisin isälle, että urantia-kirja on saatavilla suomeksi
- Anonyymi00012
Primitiivinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site515876Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers714595Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto464362SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun564141SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt913735Tytti Tuppurainen ollut aivan sekaisin viime päivinä
Pitäis varmaan tehdä huumetesti sille. "– SDP:n Tytti Tuppurainen väittää kirkkain silmin ja Antti Lindtman vierellään623283SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het502453Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?352349Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat422089En uskalla ees ajatella muru
Miten mulle ois käynyt näiden raskaiden vuosien aikana jos sua ei ois ollut 🥺😧❤️ Sä oot ollut mun henkisenä tukena iha131219