Olen yli kahdenkympin puolivälin ja olen narkomaani ja erittäin pahasti riippuvainen opioideista. Tässä tuppukylässä en ole päässyt korvaushoitoon ja pakko oli saada rahaa uusiin vetoihin. Tuttavalta kuulin että lenkkeily auttaa vierotusoireisiin mutta nyt kadun että lähdin koko lenkille. Olin heikossa kunnossa ja tärisin ja paskat oli valunut housuun jo ja eräällä lenkkipolulla vastaan käveli joku mummo ja päässäni liikkui ajatus että nyt on ainoa tilaisuuteni pelastua näistä oloista ja käännyin mummon perään kun olin löytänyt kiven maasta ja sillä varmuuden vuoksi takaa päin hyökäten iskin mummoa päähän uudestaan ja uudestaan. Vieressä oli oja/puro johon asettelin mummon naama edellä ja nyt pelkään että minut tullaan hakemaan poliisin toimesta. Vankila ei muuten pelota eikä tekoni hävetä ku tein mitä piti ja sain edes 20e ja tuttu diileri vaivoin myi puolikkaan subun. Huolettaa vaan että mitkä mahdollisuudet on päästä vankilassa korvaushoitoon jos tästä jäädään kiinni?
elämäni on nyt pilalla kun päätin jäädä järvenpäähän
Anonyymi-ap
4
227
Vastaukset
- Anonyymi
Järvenpäästä löytyy apua päihdeongelmaisille. Sinne soitto.
https://www.keusote.fi/palveluhakemisto/aikuisten-paihdepalvelut/ - Anonyymi
Haarajoella on Järvenpään sosiaalisairaala, hae sinne potilaaksi.
- Anonyymi
Turvakodin kautta ihmisten pariin vain.
Kukaan ei hetkeen tunne.
Mutta sitten... - Anonyymi
Muuta äkkiä pois Järvenpäässä. Helsingissä sinua ymmärretään. Siellä on kaltaisesi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä392155Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi1941735- 941411
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421219- 1151128
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1351060Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251010- 74970
- 70904
- 250886