elämäni on nyt pilalla kun päätin jäädä järvenpäähän

Anonyymi-ap

Olen yli kahdenkympin puolivälin ja olen narkomaani ja erittäin pahasti riippuvainen opioideista. Tässä tuppukylässä en ole päässyt korvaushoitoon ja pakko oli saada rahaa uusiin vetoihin. Tuttavalta kuulin että lenkkeily auttaa vierotusoireisiin mutta nyt kadun että lähdin koko lenkille. Olin heikossa kunnossa ja tärisin ja paskat oli valunut housuun jo ja eräällä lenkkipolulla vastaan käveli joku mummo ja päässäni liikkui ajatus että nyt on ainoa tilaisuuteni pelastua näistä oloista ja käännyin mummon perään kun olin löytänyt kiven maasta ja sillä varmuuden vuoksi takaa päin hyökäten iskin mummoa päähän uudestaan ja uudestaan. Vieressä oli oja/puro johon asettelin mummon naama edellä ja nyt pelkään että minut tullaan hakemaan poliisin toimesta. Vankila ei muuten pelota eikä tekoni hävetä ku tein mitä piti ja sain edes 20e ja tuttu diileri vaivoin myi puolikkaan subun. Huolettaa vaan että mitkä mahdollisuudet on päästä vankilassa korvaushoitoon jos tästä jäädään kiinni?

4

523

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Haarajoella on Järvenpään sosiaalisairaala, hae sinne potilaaksi.

• Anonyymi

Turvakodin kautta ihmisten pariin vain.
      Kukaan ei hetkeen tunne.
      Mutta sitten...

• Anonyymi

Muuta äkkiä pois Järvenpäässä. Helsingissä sinua ymmärretään. Siellä on kaltaisesi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään

Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"
      Maailman menoa
      21
      4700
    2. Ikuiset kaipaajat

Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo
      Ikävä
      139
      4535
    3. Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle

Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m
      Maailman menoa
      75
      3340
    4. Onhan tää tyhmää ajatella sua kun tuskin ees muistat mua

Hyvää yötä sinne jonnekin. 💔
      Ikävä
      26
      2774
    5. Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta

Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään
      Maailman menoa
      6
      2757
    6. Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi

Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta
      Maailman menoa
      41
      2636
    7. Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla

”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset
      Maailman menoa
      45
      2629
    8. Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla

Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä
      Yrittäjyys
      31
      2515
    9. Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää

Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv
      Maailman menoa
      86
      2482
    10. Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?

PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html
      Maailman menoa
      23
      2480
    Aihe