Mitähän tää kyyppäri on tehnyt kun lyötiin ovet kiinni laakista. Tuskin mitään ihan pientä kun ovet meni kiinni.
Ravintola Hilmi
27
1309
Vastaukset
- Anonyymi
Tuskin mitään kovin suurtakaan.
- Anonyymi
No ei kuppilaa kiinni laiteta ruuat vitriinissä ihan pienestä syystä🤔
- Anonyymi
Hygienia. Luulisin
- Anonyymi
Tän "chefun" piti ostaa yritys itselleen tässä kuussa. Itse sanoi minulle. Mitä lie tapahtunut, vahva veikkaus, varastanut rahaa? Kaikkea juttua liikkuu jo, tiedä sitten mitkä kaikki on totta ja mitkä paisuteltua.
- Anonyymi
No kerro nyt vähän tarkemmin mitä juttua liikkuu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kerro nyt vähän tarkemmin mitä juttua liikkuu?
Potkua persuksille on tullut lähes joka paikasta missä on ollutkin.. Tää kaveri vissiin ettii joka kerran uuden kohteen itselleen missä sählätä ja tehdä rötöksiä.. Miten tän maine ei oo jo laajemmalti tiedossa? Kai jotain tuomioitakin ois pitänyt tulla? Rahapetoksia tai vastaavaa tehtaillut.. Ainakin poikaansa kuulemma mätkinyt ja vähintään sitä kautta poliisin tuttu..
Muutaman kerran kävin ihan mielenkiinnosta syömässä/kuuntelemassa uusimmat suunnitelmat.. Kyllä hirvitti kuunnella.. Kiva että jaksaa touhuta ja yrittää mutta vähän maalaisjärkeä voisi käyttää.. Lounas ei ollut kertaakaan omaan makuuni, jotkut ruuat varmaan muutaman päivän vanhoja, ns. "jatkojalostusruokia".. Pizza oli ok.. Epäsiistin näköistä oli kyllä.. Tiedä sitten kauanko paikka olisi pyörinyt muutenkaan ilman potkujakaan.. Paikan yrittäjä pyörittää keuruulla saman nimistä pizzeriaa.. Ilmeisesti ei jaksa/kannata pitää kahta paikkaa niin luopuu nyt tästä vilppulan puljusta.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Potkua persuksille on tullut lähes joka paikasta missä on ollutkin.. Tää kaveri vissiin ettii joka kerran uuden kohteen itselleen missä sählätä ja tehdä rötöksiä.. Miten tän maine ei oo jo laajemmalti tiedossa? Kai jotain tuomioitakin ois pitänyt tulla? Rahapetoksia tai vastaavaa tehtaillut.. Ainakin poikaansa kuulemma mätkinyt ja vähintään sitä kautta poliisin tuttu..
Muutaman kerran kävin ihan mielenkiinnosta syömässä/kuuntelemassa uusimmat suunnitelmat.. Kyllä hirvitti kuunnella.. Kiva että jaksaa touhuta ja yrittää mutta vähän maalaisjärkeä voisi käyttää.. Lounas ei ollut kertaakaan omaan makuuni, jotkut ruuat varmaan muutaman päivän vanhoja, ns. "jatkojalostusruokia".. Pizza oli ok.. Epäsiistin näköistä oli kyllä.. Tiedä sitten kauanko paikka olisi pyörinyt muutenkaan ilman potkujakaan.. Paikan yrittäjä pyörittää keuruulla saman nimistä pizzeriaa.. Ilmeisesti ei jaksa/kannata pitää kahta paikkaa niin luopuu nyt tästä vilppulan puljusta..Joo, kyllä "hieman" hymyilytti kun kertoi, että aikoo rakentaa toisen kerroksen tähän päälle.
Sitten autopesula ja drive in kaista.
Vaikka siis paikka ei ollut hänen.
PS. Hilmi Keuruulla on mahtava kebab ranuilla. Tekevät kastikkeen itse ja sehän on kebabissa 50% nautinnosta.
- Anonyymi
Ovet meni laakista kiinni koska yrittäjä lopetti toiminnan kuukauden vaihteeseen. tavaratoimituksia ei tullut 23.1 jälkeen. viimeiseen lounaaseen oli tavaraa tiistai 28.1 asti. Ovet laitettiin kiinni 29.1 koska myytävää ei ollut. Yrittäjä oli irtisanonut sopimuksen tammikuun loppuun. Mustamaalaus-asia on siirtynyt lakimiesten hoidettavaksi.
- Anonyymi
Kokkiko se siellä kirjoittelee? Mielenkiinnolla odotamme kaikki näitä lakimiehiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokkiko se siellä kirjoittelee? Mielenkiinnolla odotamme kaikki näitä lakimiehiä.
Kokkille ei ole maksettu työstä palkkaa marraskuun 12 päivän jälkeen. Ilmaiseksi ei kukaan voi ikuisesti tehdä töitä. Valitettavasti ala on kova yrittäjille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokkille ei ole maksettu työstä palkkaa marraskuun 12 päivän jälkeen. Ilmaiseksi ei kukaan voi ikuisesti tehdä töitä. Valitettavasti ala on kova yrittäjille.
hyvä kun joku nyt kommentoi mitä on saattanut käydä, että tavara loppu ja palkka maksa-
matta, aikaa kovaa työntekijän mollaamisat on ollut, menty henkilökohtaisuuksiin. hyvät
ja isot ateriat oli, kiitos tekijälle! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hyvä kun joku nyt kommentoi mitä on saattanut käydä, että tavara loppu ja palkka maksa-
matta, aikaa kovaa työntekijän mollaamisat on ollut, menty henkilökohtaisuuksiin. hyvät
ja isot ateriat oli, kiitos tekijälle!Taitaa kokki kirjoitella tässäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokin, jonka nimi mainitaan toisessa ketjussa, ei näytä olevan mitään merkintää yrittäjyydestä rekisterissä. Myöskään verotietoja ei löydy.
Vähän hämärältä vaikuttaa, mutta kaikki kai on mahdollista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa kokki kirjoitella tässäkin.
En tosiaan ole kokki, vaan asiakas joka on käynyt siellä! Mikäs ajojahti on menossa?
- Anonyymi
Kokilla on poikansa nimissä firma. Ei taida pystyä omaa nimeään laittamaan virallisesti mihinkään :D kaikki voi arvailla miksi
- Anonyymi
Kokin pojalla on yritys ei kokilla. Pysytäämpä asiassa. Työntekijä on palkkansa ansainnut?
- Anonyymi
Kokki nukkuu univelkoja pois. 3 kuukautta 18h työpäivää remontin/ruoantekemisen kanssa veronsa. Onneksi hän ei seuraa näitä keskusteluja.
- Anonyymi
Kuka pakotti laajentamaan aukioloaikoja.. Tiesi että yksin pitää painaa.. Yrittäjä itse ei edes tiennyt laajennetuista aukioloajoista ennen kuin kokki oli toteuttanut asian..
- Anonyymi
Ainakin noin viikko sitten saamassani kassakuitissa luki edelleen t:mi Aadem, ei ole kokin firma.
Ja edelleen, paikka oli moderni,yleisilme ihan ok, burgeripihvi mahtava yms.
Aika loukkaavaa kirjoittelua tällä palstalla,ihan ok kaverin palvelut ko.paikassa.
Ei nuo pitserioiden liiketoimintakaupat kovin kadehdittavia ole, kyllä yrittäjä itse joutuu
työtä tekemään jos meinaa kaikki kulut maksaa
- Anonyymi
Aukioloajat seurasivat kokin päivän töitä. Parempi pitää paikka auki kun joka tapauksessa töitä on klo. 5:30-24;00. Ei kukaan pakottanut mutta siivouksineen ruoanlattoineen, ja remointteineen yhdeltä ihmiseltä työ vaati tuon 5:30-24:00 läsnäolon. Tästä huolimatta palautteiden mukasn ravintolassa oli epäsiistiä. Olisiko kokin pitänyt tehdä vielä pidempää päivää että kaikki olidi ollut kunnossa?
- Anonyymi
Voisit vaihtaa anonyymin kokiksi, kun täällä on jo monta viestiä sinulta. Ja aivan turha yrittää vääntää yötä päiväksi. Tuskin enää kukaan uskoo juttujasi tämän jälkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisit vaihtaa anonyymin kokiksi, kun täällä on jo monta viestiä sinulta. Ja aivan turha yrittää vääntää yötä päiväksi. Tuskin enää kukaan uskoo juttujasi tämän jälkeen.
Valitettavasti kokki lepää nyt. Kyllä hän palaa asiaan varmuudella. Itse olen nähnyt toiminnan alusta lähtien ja sanonut että lopettaa jo Joulukuussa. Yleensä palkkojen maksun viivästyttyä kuukaudella on jotain hämärää toiminnassa. Kokki sanoi että on luvannut hoitaa remontin loppuun, kun oli näin luvannut vuokranantajalle. Voisit itse poistaa anonymiteetin mikäli olet vuokranantajan edustaja. Hilmi tuskin kirjoittelee täällä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valitettavasti kokki lepää nyt. Kyllä hän palaa asiaan varmuudella. Itse olen nähnyt toiminnan alusta lähtien ja sanonut että lopettaa jo Joulukuussa. Yleensä palkkojen maksun viivästyttyä kuukaudella on jotain hämärää toiminnassa. Kokki sanoi että on luvannut hoitaa remontin loppuun, kun oli näin luvannut vuokranantajalle. Voisit itse poistaa anonymiteetin mikäli olet vuokranantajan edustaja. Hilmi tuskin kirjoittelee täällä?
Uskoo, ken ei parempaan pysty. Kuten sanottu, et sinä jutuillasi yötä päiväksi muuta.
- Anonyymi
Olihan siellä vielä tukkukuorma laiturilla.. Huijari koko mikko. Lahdessa tehnyt hassusti kanssa
- Anonyymi
Nimenomaan. Olisi aihetta kyllä tutkia jistoriaa vähän pidemmälle.
- Anonyymi
Lahdessa kaksi yrittäjää mustamaalaa sekä kauppahallin omistajaa, että uuden kauppahallin pohjakuvien ja uuden toimintamallin tehnyttä Mikkoa. Asia on mennyt Vuokranantajan facebook postauksen johdosta eteenpäin .Lahden kauppahallin omistaja on aloittanut vastaavat toimet kahden yrittäjän osalta. Asiat selviät kyllä.
- Anonyymi
Onkohan ihan laillista pohtia täällä jonkun henkilön asioita kun eivät liity mitenkään syötävään ruokaan , itse olen saanut ihan ystävällisen palvelun ja hyvät purilaiset,olen ollut siis asiakas enkä tunne omistajaa yrittäjää enkä työntekijöitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi4333692Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä732980- 1301893
- 1201618
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461440Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://311387PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1601317- 831234
- 751225
Yleltä tiukka nootti Sohvaperunat-sarjan tyypeistä: "Halutessaan ja tapauskohtaisesti harkiten..."
Näin "Sohvis-julkkiksia" suojellaan! Toisaalta ovathan nämä ihmiset itse lähteneet mukaan reality-ohjelmaan. Että mitä m181155