Aina kun käyn Turussa niin liikenne on Aurasta Turkuun päin rauhallista. Ihmiset ajavat nopeusrajoitusen mukaan moottoritiellä.
Sitten kun palaan Tampereelle liikenne on kaaottista. Isoja ylinopeuksia.
Tämän olen ainakin itse todennut monet kerrat.
Mistä johtuu ?
16
174
Vastaukset
- Anonyymi
Turku on kiva paikka.
- Anonyymi
Kiire on tyhmyyden ystävä. Paljon tyhmiä seudulla?
- Anonyymi
Joo. Hämäläisillä on koko ajan kiire olevinaan.
- Anonyymi
heiluttelitteko autosta ?
- Anonyymi
pakettiautosta ?
- Anonyymi
Mitä Turussa on hyvää? Sieltä pääsee kahtakin eri pikatietä Tampereelle.
- Anonyymi
Oon Kangasalta. Tampere tekee suuria virheitä tuhotessaan viheralueita.
- Anonyymi
Mitä Turussa on hyvää? Sieltä pääsee kahtakin eri pikatietä Tampereelle
Joo ite meen aina toijala-viiala kautta. Paljon nopeampi reitti kuin pispalan kautta jos asuu keskustan suunnalla.
Tiethän yhdistuu aran kohdalla ja kesällä turun keskustaan saavuttaessa on 120km/h moottorien pätkä jossa todellakin ajteaan rauhallisesti.
- Anonyymi
Kyllä Tampereenkin "kehäteillä" aika rauhallisesti ajellaan kun polttomoottoriromuilla säästellään kallista bensaa.
- Anonyymi
Minä kun luulin, että patteriautoilla ajavat säästelee virtaa, että pääsevät kunnialla seuraavaan latauspaikkaan.
- Anonyymi
Tottakai Turkuun päin on rauhallista ja hiljaista. Kuka ääliö nyt sinnepäin haluaa olla menossa?
- Anonyymi
On kiire tuhlaamaan maito-tiliä kaupunkiin maakuntalaisilla
- Anonyymi
Tamperelainen Audi, Bemari Mersu kuski on pahimmasta päästä. Ajetaan kuin hullut säännöistä piittaamatta. Sisällä hiljainen hiiri mutta isot peltikuoret antavat turvaa ja itseluottamusta Peltikuoren sisällä voi temmeltää ja kaahata.
- Anonyymi
Asiaa on tutkittu. Kalliimmilla "premium" autoilla ajavat tuntevat itsensä rikkaiksi ja muita paremmiksi ihmisiksi. Tutkimuksen mukaan kalliiden autojen kuljettajat rikkoivat liikennesääntöjä huomattavasti useammin, kuin halpojen. Tällaiset kuskit toimivat itsekkäästi.
Tuollaisten "status autojen" omistajissa on siis keskivertoa enemmän itsekkäitä kuskeja. Rikkaus muuttaa ihmisen usein mulkuk$i. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asiaa on tutkittu. Kalliimmilla "premium" autoilla ajavat tuntevat itsensä rikkaiksi ja muita paremmiksi ihmisiksi. Tutkimuksen mukaan kalliiden autojen kuljettajat rikkoivat liikennesääntöjä huomattavasti useammin, kuin halpojen. Tällaiset kuskit toimivat itsekkäästi.
Tuollaisten "status autojen" omistajissa on siis keskivertoa enemmän itsekkäitä kuskeja. Rikkaus muuttaa ihmisen usein mulkuk$i.Jotkut tuntevat itsensä rikkaaksi ja tärkeäksi, vaikka se rakas Mersu, Bemari tai Audi on hankittu lainarahalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuollaisten "status autojen" omistajissa on siis keskivertoa enemmän itsekkäitä kuskeja. Rikkaus muuttaa ihmisen usein mulkuk$i.Noita Saksalaisia käytettyjä autoja saa aika edullisesti. Ei tarvitse olla mikään varakas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232558- 1351964
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1151291Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631286En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771141HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio271133Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351122Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451089- 961053
Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉841048