Mitä tarkoittaa sanonta: "Se piirtää, jolla on liitua?"

Anonyymi-ap

Tarkoittaako se, että ne joilla on 130 000 euron tulot ei tarvi istua ylsiöissään katsomassa muiden tekemiä tupevilmejä?

10

1461

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sanonta "Ne piirtää kellä on liituu" tarkoittaa, että vain ne, joilla on tarvittavat välineet tai resurssit, voivat tehdä tiettyjä asioita. Se viittaa siihen, että jos haluat saavuttaa jotain tai tehdä jotain, sinulla täytyy olla siihen tarvittavat työkalut tai mahdollisuudet.

• Anonyymi

Aa, elikkä kunnon savotta tarpeet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aa, elikkä kunnon savotta tarpeet?

Kyllä

• Anonyymi

176,000€ tienas Niilo22 vuonna 2024 vaikkei se lehtiin sitä ilmottele !! Kuten MetsäMan !!

• Anonyymi

Eikö se Pajamies juurikin ilmoittele?

• Anonyymi

Jotkut tubettajat ilmoittavat tuben vuosiansionsa videoillaan, mikä on rääkkiä sellaisille tubettajille, jotka haluavat salata tubetulonsa.

• Anonyymi

Toni. B tienas 198 .000 € 2024 ja sillä vähemmän seuraajia kun tollolla silti Tonin videoilla 200 tuhatta katsekertaa toisis enemmän.

• Anonyymi

Miten niin yksiössä. Minä asun lähes 200 neliön omakotitalossa. Enkä oo moksiskaan mm,n videoista. Katon joskus tai en kato. Tuo arvailu kommentoijista menee kyllä metsään että rytisee.

• Anonyymi

Niin ja oma mieskin minulla että en haikaile tubettajien perään.

• Anonyymi

Kuka niin on väittänyt edes

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      120
      3028
    2. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      35
      1415
    3. Kultasi eka kirjain? Kuka haluaa

A haluaa J
      Ikävä
      104
      1279
    4. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1027
    5. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1017
    6. Empaattisuus ja suoruus.

Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi
      Sinkut
      133
      1008
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      60
      937
    8. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      41
      747
    9. Sä saat mut tuntemaan

Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne
      Ikävä
      22
      733
    10. Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja

Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta
      Kotimaiset julkkisjuorut
      112
      681
    Aihe