Tarkoittaako se, että ne joilla on 130 000 euron tulot ei tarvi istua ylsiöissään katsomassa muiden tekemiä tupevilmejä?
Mitä tarkoittaa sanonta: "Se piirtää, jolla on liitua?"
10
481
Vastaukset
- Anonyymi
Sanonta "Ne piirtää kellä on liituu" tarkoittaa, että vain ne, joilla on tarvittavat välineet tai resurssit, voivat tehdä tiettyjä asioita. Se viittaa siihen, että jos haluat saavuttaa jotain tai tehdä jotain, sinulla täytyy olla siihen tarvittavat työkalut tai mahdollisuudet.
- Anonyymi
Aa, elikkä kunnon savotta tarpeet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aa, elikkä kunnon savotta tarpeet?
Kyllä
- Anonyymi
176,000€ tienas Niilo22 vuonna 2024 vaikkei se lehtiin sitä ilmottele !! Kuten MetsäMan !!
- Anonyymi
Eikö se Pajamies juurikin ilmoittele?
- Anonyymi
Jotkut tubettajat ilmoittavat tuben vuosiansionsa videoillaan, mikä on rääkkiä sellaisille tubettajille, jotka haluavat salata tubetulonsa.
- Anonyymi
Toni. B tienas 198 .000 € 2024 ja sillä vähemmän seuraajia kun tollolla silti Tonin videoilla 200 tuhatta katsekertaa toisis enemmän.
- Anonyymi
Miten niin yksiössä. Minä asun lähes 200 neliön omakotitalossa. Enkä oo moksiskaan mm,n videoista. Katon joskus tai en kato. Tuo arvailu kommentoijista menee kyllä metsään että rytisee.
- Anonyymi
Niin ja oma mieskin minulla että en haikaile tubettajien perään.
- Anonyymi
Kuka niin on väittänyt edes
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442470Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961157Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131071Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi296888- 66858
- 53841
- 89837
- 46829
- 51743