Tarkoittaako se, että ne joilla on 130 000 euron tulot ei tarvi istua ylsiöissään katsomassa muiden tekemiä tupevilmejä?
Mitä tarkoittaa sanonta: "Se piirtää, jolla on liitua?"
10
355
Vastaukset
- Anonyymi
Sanonta "Ne piirtää kellä on liituu" tarkoittaa, että vain ne, joilla on tarvittavat välineet tai resurssit, voivat tehdä tiettyjä asioita. Se viittaa siihen, että jos haluat saavuttaa jotain tai tehdä jotain, sinulla täytyy olla siihen tarvittavat työkalut tai mahdollisuudet.
- Anonyymi
Aa, elikkä kunnon savotta tarpeet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aa, elikkä kunnon savotta tarpeet?
Kyllä
- Anonyymi
176,000€ tienas Niilo22 vuonna 2024 vaikkei se lehtiin sitä ilmottele !! Kuten MetsäMan !!
- Anonyymi
Eikö se Pajamies juurikin ilmoittele?
- Anonyymi
Jotkut tubettajat ilmoittavat tuben vuosiansionsa videoillaan, mikä on rääkkiä sellaisille tubettajille, jotka haluavat salata tubetulonsa.
- Anonyymi
Toni. B tienas 198 .000 € 2024 ja sillä vähemmän seuraajia kun tollolla silti Tonin videoilla 200 tuhatta katsekertaa toisis enemmän.
- Anonyymi
Miten niin yksiössä. Minä asun lähes 200 neliön omakotitalossa. Enkä oo moksiskaan mm,n videoista. Katon joskus tai en kato. Tuo arvailu kommentoijista menee kyllä metsään että rytisee.
- Anonyymi
Niin ja oma mieskin minulla että en haikaile tubettajien perään.
- Anonyymi
Kuka niin on väittänyt edes
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232548- 1351954
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1151281Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631276En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771131HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio271123Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351122Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451089Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉841038- 961013