Veikkauksen lopputulos tulee ratkeamaan vasta 4 vuoden päästä.
Oma näkemykseni on, että Putin on Xi hyödyllinen juoksupoikaidiootti ja pitkällä juoksulla hänellä ei ole mitään mahdollisuutta pärjätä. Trump on puolestaan arvaamaton kortti, mutta öykkäröinnillään liittolaisiaan ja todellisia kumppaneita vastaan hän pelaa mahdollisuutensa.
Minun veikkaukseni on Xi. Hän myös ainoa, joka ei ole itse itseään korottanut jumalaksi tai jumalan oikeaksi kädeksi ainakaan julkisesti.
Panoksena tässä veikkauksessa on ainoastaan oma maine ja tietämys.
Kenen puolesta lyötte voittajavetoa: Putin, Xi vai Trump?
5
200
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikki nuo kolme ovat tällä hetkellä maailman medioissa, mutta samaan kerhoon on tunkemassa myös "suuri sotasankari", joka on saanut länsipäättäjät polvilleen.
Erityisesti EU:n naispäättäjät halajavat hänen syleilyynsä, T-paitamies.
Hän on luonut itsestään tavaramerkin ja sekös on tuottoisa; "maailman paras kauppamatkustaja", sanoi Trump.
Ehkä hän kuvittelee kulkevansa Che Guevaran jalanjälkiä, mutta vaikutus on päinvastainen, lähinnä huvittava.
Xi on ehdoton ykkönen tuossa porukassa! - Anonyymi
Puttepossu ei neljää vuotta elä. Susihukka vie.
- Anonyymi
Kiva olis uutisista lukea että putte ja tramppi poistuneet elävien kirjoista ,ennenkun mun lähtöni lie !
- Anonyymi
Ei heidän poistuminen muuta maailman uusjakoa mihinkään. EU on ongelma monessakin suhteessa Suomelle. EU on harmaata aluetta maailman uusjaossa ja tulee taantumaan entisestäänkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei heidän poistuminen muuta maailman uusjakoa mihinkään. EU on ongelma monessakin suhteessa Suomelle. EU on harmaata aluetta maailman uusjaossa ja tulee taantumaan entisestäänkin.
Eu tekee politiikkaa ja päätöksiä aivan sekundäärisistä asioista.
Sotateollisuus on AINA ykkösasia, jos omia alueita halutaan puolustaa.
EU on tarpeeton ja kallis turhake, ja täten naurettava pullonkorkkien ja banaanien tarkkailija!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265271
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1451577
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551426Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141260- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211064viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.189946En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61893- 37819