Sotia ei ole eikä rikoksia tehdä, kun kaikki ihmiset ovat ateisteja. Armeijat ja poliisivoimat ja tullit ja rajavartiot lakkautetaan. Lääketiede kehittyy eikä sairauksia ole. Ihmiset elävät tuhat vuotta ja ovat terveitä. Kukaan ei tee pahaa ateistisessa utopiassa. Se on totta pian.
Ateismi poistaa pahuuden
8
112
Vastaukset
- Anonyymi
Toisen hyvä on toisen paha !
- Anonyymi
jos haluat jalostaa kaikista kultaisianoutajia , sekin on mahdollista 🤔 mutta millä oikeudella ?
- Anonyymi
Kuulostaa ihan kristittyjen humpuukilta ateistiseen viitekehykseen siirrettynä.
Ihmisen pahuus kun ei johdu uskonnosta vaan paha ihminen käyttää uskontoa perusteena pahan toteuttamiseen. Ihminen oli paha jo ennen uskontojen keksimistä. - Anonyymi
Ihminen on luonnostaan hyvä tai paha. Pahat ihmiset tekevät pahaa ja hyvät ihmiset hyvää mutta eivät pahaa. Pahakin ihminen voi tehdä hyvää, mutta tekee myös pahaa; hyvä ihminen ei voi tehdä pahaa ja tekee vain hyvää.
Ateisti ei ole sen kummempi tapaus kuin teistikään. Kumpikin voi olla hyvä tai paha ihminen. Teot ja elämä sen paljastavat, millainen itse kukin on. Ei sitä uskonto määritä.- Anonyymi
Olet väärässä. Niin hirveitä uskontoja kuin kristinusko, islam ja juutalaisuus ovat, ei kukaan hyvä ihminen voi kannattaa. On siis oltava luonnostaan paha, että on näiden uskontojen kannattaja.
- Anonyymi
Ei tietenkään. Vain uskonto syynä näihin poistuisi.
- Anonyymi
Juopottelu, kiroilu, huonot tavat, itsekkyys, petollisuus, uskottomuus, huijaukset, anastamiset, varkaudet, väkivalta, tapot, murhat, kansanmurhat...
Kaikkeen tähän ateistit ovat pystyneet ja pystyvät. Ateismi ei poista ihmisten pahuutta. Kuka idiootti noin uskoo?- Anonyymi
Siis: Kristityt vastaan edelliseeni. Aina ne sotivat
Israel on tuo paska saatana
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk702412Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911576Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.641355Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll711339- 1281237
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1521111- 1401072
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j881039- 701028
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur74997