Tähän on tultu: Kymmenien metrien jono parturiin - huhhuh!

Anonyymi-ap

Kaikki nuoria miehiä!
Eikö tyttöystävät leikkaa ja äiti tai iskä?
Kotiparturilla kun leikkaa siiliksi 2 milliä suihkua ennen ja parta samalla pari krt kuussa niin tulee siistiä halvalla (ilmaisiksi) surrur vaan.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011004981.html

20

365

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei ne ollut parturiin menossa vaan Vuoplug-verkkokaupan pop up -myymälään,,,

Ihmiset ei näköjään osaa enää lukea artikkeleita loppuun asti!!!

• Anonyymi

ok. sori.
        t.kotiparturisti

• Anonyymi

Parhaaseen työ/opiskelu-aikaan ostetaan muovijäte roinaa sulostuttamaan tylsää yksinäistä eloa.

Kela olla huva! mina tukata!

• Anonyymi

"Get ö haircut änd get ö zaaaaaaaaaaaab"

• Anonyymi

Tuossa nyt oli kyse toisenlaisesta jonotuksesta. Meillä on leikattu perheen hiukset 25 vuotta kotiparturikoneella, nyt jo tosin toinen kone menossa. Ensimmäinen kesti yli 20 vuotta.

On ollut melkoinen säästö tässä vuoisen aikana. Nuorin tytär leikkaa minun hiukset, parran viimeistelen aina itse. Ei mitään 2mm siiliä, vaan kunnolla leikatut hiukset.

Viime kesänä vaimo pakotti minut parturiin, kun appiukon hautajaiset, maksoi 27 euroa ja minun mielestä ihan turhaan, sillä tyttäreni olisi leikannut paremmin. Vaimo ei ole enää puhunut mitään, että pitäisi joskus vielä mennä "oikeaan" parturiin, kun näki lopputuloksen.

Meillä nyt tyttäret leikkaa poikaystäviensä hiukset, joten kyllä se taito siirtyy.

• Anonyymi

Juu, kotiparturikoneella leikkaan tai oikeastaan ajan omat hiukseni 8mm pituuteen.
        Ei siinä hirveästi taitoa tarvitse, niin helppo homma.
        Taitoa sensijaan tarvitsisi jos hiustenleikkuu saksilla leikkaisi toisen hiukset.
        Omien hiusten leikkaamisen hiustenliekkuu saksilla saa unohtaa, aivan liian vaivalloista ja vaikeaa, eikä lopputulos ole mikään hyvä.
        Kotiparturikoneella sensijaan hiusten leikkaaminen on helppo homma.

• Anonyymi

Mikä sua tuossa katkeroittaa ja kadehdituttaa noin paljon? Mene sinäkin jonoon mukaan ja paikkoihin joihin tunnet katkeruutta, sillä siitä pääset.
      Ei tarvi aina vinkua omaa huonoa osaa, jos vaan katselee.

Toisten aiat ei kuulu sulle, hoida omasi tai jos et osaa, opettele.

• Anonyymi

Minulla on vielä keski-iässä vahva tuuhea tukka eikä harmaata niin en viitsi tuota siiliä kotiparturityyliä omaksua. On varaa käydä 3krt vuodessa matuparturilla.

• Anonyymi

Miten jaksat vastata näin monta kertaa omaan aloitukseen???? Onko noin huono itsetunto, että se ajaa sut tähän?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten jaksat vastata näin monta kertaa omaan aloitukseen???? Onko noin huono itsetunto, että se ajaa sut tähän?

Onko vikaa päässä? Tai onhan sinulla turhaan kysyn kun jo tiedän vastauksen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko vikaa päässä? Tai onhan sinulla turhaan kysyn kun jo tiedän vastauksen.

Kävit sitten puolustuskannalle, jo siitä tietää että omat on sun aloitukset omat vastaukset!! Hehe... kun joku huomaa että typerin teko, niin pitää heti puolustaa... voi voi näitä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kävit sitten puolustuskannalle, jo siitä tietää että omat on sun aloitukset omat vastaukset!! Hehe... kun joku huomaa että typerin teko, niin pitää heti puolustaa... voi voi näitä!

Sinun älykkyys ja päättelykyky vaikuttavat niin olemattomilta tuskailisit palikkatestissä minkä lastentarhalainen selvittäisi heittämällä. Pitäydy vain kivien maalaamisessa.

• Anonyymi

Lähipiirin ukkelit käy järjestään Turkkilaisella parturilla ja ei hinta paha kun n,20eur.Itse ajan kotiparturilla melkein kaikki pois.

• Anonyymi

Eivät kaikki ole persaukisia niinkuin joku pitkäaikaisnotkuja kuvittelee.

• Anonyymi

Olin 70 luvulla parturissa, jossa leikkaajana jutusteleva viehkeä todella kaunis 40 nainen.
      Opetti paljon muutakin kun seuraavia asiakkaita ei näkynyt, sellanen 2h sessio...
      Kävinkin sitten uudestaan useasti hänellä nuorena miehenä.

• Anonyymi

Parturoiko myös alakertasi vai teitkö sen kotona?🪒

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Parturoiko myös alakertasi vai teitkö sen kotona?🪒

Armeijan kaverini leikkasi kuulat ja suoroksen juuren sileäksi ,ettei vihollinen luule elukaksi ja pakene hajua.

• Anonyymi

Myös genitaalit. Surrurrurr....

• Anonyymi

Mul kiharat perskarvois.

• Anonyymi

Ei ole jonoa karvakäsien parturissa. On tosi nopea suoritus.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1399
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      68
      1197
    3. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      214
      1184
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      202
      1174
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1039
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      993
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      913
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      128
      891
    9. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      788
    10. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      755
    Aihe