Itselläni vielä niin PYSYN VARMASTI KUNNIALLISINA VAIMONA KOTONA.
Minä saan käydä miehen kanssa kaupassa ja hän voi VARTIOIDA MINUA.
EI MINULLE OLE MIKÄÄN ONGELMA OLLA VANKINA KOTONA.
Olen minä nytkin ollut kohta kuukauden kotona joten tuo KOTI-ARESTIN avulla me saadaan sentään RAUHASSA TUTUSTUA ILMAN, ETTÄ kukaan ulkopuolinen tunkee itsensä heti NEUVOMAAN MITEN KUNNIALLISET AVIOPARIT ELÄÄ.
MEIDÄN TARINAHAN ALKOI IHAN TOISELLA TAVALLA MITÄ YLEENSÄ ALKAA.
KOTI-ARESTILLA KUITTAAN SAKON JA VARMISTAN, ETTÄ MEITÄ EI HÄIRIKÖIDÄ.
MINUN TULEVA MIEHENI IHAN VARMASTI HALUAA, ETTÄ MINÄ OLEN EDES VAIMONA KOTONA HÄNEN KANSSA VALTION MÄÄRÄMÄSSÄ KOTI-ARESTISSA NIIN HÄN VOI OPETTAA MITEN KUNNIALLISET VAIMOT ELÄÄ.
TUO ON MIEHEN VELVOLLISUUS
Minä TAIDAN MÄÄRÄTÄ SEN KOTI-ARESTIN
2
137
Vastaukset
- Anonyymi
50 PÄIVÄÄ KOTI-ARESTISSA JA MIES SAA KUNNIAN KOULUTTAA MINUSTA VAIMON.
JOS EPÄONNISTUU NIIN MINÄ PÄÄSEN KOULUTTAMAAN HÄNTÄ.
PLUSSAA ON SENTÄÄN SE, ETTÄ MINÄ OLEN ASUNUT VANHEMPIEN LUONA JA EI OLE OLLUT TEHDÄ MITÄÄN JOS EI HALUA.
EI VOI OLLA EDES VAIKEA TEHTÄVÄ.
TYHMÄKIN MIES OLISI TÄMÄN ONGELMAN RATKAISSUT JO AIKOJA SITTEN.- Anonyymi
Voihan hän ottaa minut töihinkin mukaan niin olen varmasti kunnolla.
Tammisaaressa oli aviopari poliiseina, mutta minä jään mielummin kotirouvaksi niin minä voin kunnioittaa AVIOMIESTÄ ja hän käy meillä töissä.
Minä olen vain KOTI-ARESTI ajan hänen kanssa töissä niin minä vaimona sentään tiedän mitä MIEHENI töissä tekee.
Hän saa sentään korvauksia tästä jos vituiksi menee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1486921Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142548Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk471780Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141421Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901305- 711117
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631083Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271069Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481065- 64986