Rukousta tarvitaan Kauhavalla!!!

Anonyymi-ap

Käydään ķaikki ŕukoustaisteluun Kauhavan alueen puolesta. Rukoillaan päivittäin nuorten, lasten ja kaikkien puolesta. Tuodaan Herran eteen naapurit, yst

28

808

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mee nyt kotias.

Tuollainenon typerää, rukoillaan🤣 kerro sitten auttoiko😂

Olet kuin eräät uskonlahkolaiset, jotka käyvät ovelta ovella puhumas kuinka jumala auttaa huono- osaisia.
      Ittellensä keräsivät, eikä kellekkään tippunut tai lirissyt.

Joten, rukoilevat: Anna minulle ja vaan minulle, muut pärjätkööt miten tahtoo, hwh heh.

• Anonyymi

Allahu akbar. Rukoilen, että retonki jättäytyy pois pelaamasta ilmapiiriä. Allahu akbar.

• Anonyymi

Hieno aloitus. Oli odotettavissakin että joku tänne kirjoittaa. Jeesus on herrani Aamen.

• Anonyymi

Jatketaan rukoustaistelua. Kauhava Kristukselle.

• Anonyymi

لَا إِلٰهَ إِلَّا ٱللَّٰهُ مُحَمَّدٌ رَسُولُ ٱللَّٰهِ

(Lā ilāha illā-llāh, Muḥammadun rasūlu-llāh)

• Anonyymi

Kun kädet ristissä ja pää perssiessä vaan rukkoiloo ja oottaa ihmettä, ei ainakaan saa mitään typerää tehtyä.

• Anonyymi

Oikealla asialla! Huumet pois!

• Anonyymi

Rukoilen notta kantikset ei taas ala jakaa hallituspaikkoja ennen vaaleja

• Anonyymi

Uskonnollisuus on romahtanut Suomessa. Valitettavasti sivistys ja inhimillisyys on laskenut samassa suhteessa.
      Rikollisuus puolestaan on kasvanut samassa suhteessa.

Koskahan kirkon piirissä herätään?
      Kirkon on vallannut lähes tyystin naispapit, eikö heillä ollutkaan mitään annettavaa kristinuskolle?

• Anonyymi

Johtuisko siitä että antavat ymmärtää, mutteivät ymmärrä antaa?

• Anonyymi

Mihin perustat väitteen rikollisuuden kasvusta?

"Poliisin tietoon tulleiden rikosten kokonaismäärä on ollut laskussa 1990-luvun alusta lähtien. Vuonna 1990 rikosten määrä oli 1 150 rikosta väestön 10 000 asukasta kohti, kun taso vuonna 2021 oli 869. Nykyisin rikollisuus koskettaa yhä voimakkaammin tiettyjä, haavoittuvia ryhmiä, joille on kertynyt monenlaista muutakin ongelmaa. "

• Anonyymi

Naispapeilla on enemmän armon sanomaa kuin äijillä.

• Anonyymi

Tilastot on tilastoja...Tämä vaikuttaa sarakkeelta "vankilatuomiot" niitä pyritään vähentämään, jakamalla "ehtoollista".

• Anonyymi

Kyllä on syytä laittaa kädet ristiin kun kattoo miten maan hallitus on toiminut .
      On omituisten otusten kerho.

• Anonyymi

Jos joku ihan pokkana väittää, että asiat on viime aikoina parantunut niin kyllä ihmettelen. Kannattaa rukoilla jos Jumala vielä armahtaisi tätä meidän piéñtä kansaamme. Jatketaan rukoustaistelua Jeesuksen nimessä.

• Anonyymi

Minä rukoilin tammikuussa 2022 jotta Venäjä ei hyökkäisi Ukrainaan. No, ei tainnut erästä kiinnostaa rukoiluni!

• Anonyymi

Pitää rukoilla jotta juna vielä pysähtyis kauhavan asemalle ainakin kerran niin sais muistella menneitä

• Anonyymi

Muurarina aina takan valmistuttua rukoilen että anna savun edes kerran mennä pihalle oikeasta rööristä. Joskus vielä onnistun. Uskoni on vahva.

• Anonyymi

Kannattaa rukoilla ja luottaa ettei Jumala tee virheitä. Hän tietää mikä on oikein

• Anonyymi

Aloitetaan vaikka rukousaamiaisella.

• Anonyymi

Mitäs jos yläkertaan päästyämme siellä istuukin Buddha ?

• Anonyymi

Ikävä kyllä moni luulee olevansa matkalla sinne "yläkertaan" mutta ellei ota Jeesusta vastaan henkilökohtaisena Vapahtajanaan niin kun lähtö tulee määränpäänä on HELVETTI.

• Anonyymi

Sitähän ei toki kiire ole eikä kukaan edes kaikkivaltias herramme pakota uskomaan jeesukseen. Mutta jos tuleekin tilanne että oma maailma romahtaa vakavaa sairautta omaisuuden menetys yms. Voitte pyytää silloin Herraltamme Jeesukselta apua kurjaan mielipahaan vaikka nyt tuntuisikin kaukaiselta ajatus. Vastaus saattaa yllättää. Vaatii todella sydämmen avoimuutta Jeesus kristukselle että hän astuu sydämmeen asumaan hän kyllä kolkuttaa mutta kuka avaa. Jumala tuli lihaksi, syntyi neitsyt Marjasta Jeesukseksi, eli synnittömän elämän ristiinnaulittiin meidän syntien sovitukseksi kuoleman jälkeen nousi ylös taivaisiin ja auttaa meitä sieltä vahvalla kädellään. Jumalan armo ja rakkaus on jotain mihin me emme kykene. Herra on valmis pelastamaan jokaisen joka häneen uskoo joten hylätkää pahat sananne ja avatkaa sydämmenne Jeesukselle vapahtajallemme.

• Anonyymi

Sulle harhaoppiselle...

Jumala on jumala, jeesus oli ihminen -opettaja.

"Minä olen herra, sinun jumalasi, älä pidä muita jumalia."

Jeesus ei minun raamatussani koskaan sanonut olevansa jumala, vaan opettaja.

Raamattua pitää lukea ajatuksella, ei aivopesun voimalla.

• Anonyymi

Jeesus on Jumalan Poika ja silläkin perusteella Jumala. Pekka Niemisen on Niemisen Poika Ja

• Anonyymi

Kaikennäköisiin satuihin sitä ihmiset uskoo ja toivonsa laittaa, onneks mun ei tarvii.

• Anonyymi

Mimä uskon joulupukkiin

• Anonyymi

Jokaisella on valinnanvapaus ja lupa uskoa mihin haluaa. Usko Jeesukseen on enemmän kuin mielipiteet maan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      39
      2155
    2. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      194
      1735
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      94
      1411
    4. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      142
      1219
    5. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      115
      1128
    6. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      135
      1060
    7. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1010
    8. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      970
    9. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70