Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
Toinen toista
259
972
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Hyvää yötä sushukka,
mä meen nyt nukkumaan!
En jaksa rekkautua sisään mutta jooh..
T. T eli siis 🦊🐾- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Hyvää yötä sulle kettu ☺️
🦊🤗🐺🤍😴💤
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Hyvää yötä sulle kettu ☺️
🤍🤍🤍
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
🤍🤍🤍
Kuka laittoi 🤍🤍🤍 tuohon ja miksi?
- AnonyymiUUSI
Hyvää huomenta🥱👩❄️♥️🍒
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Kiitos. ☺️ Hyvää huomenta täältä töistä. ☺️❤️⚜️❄️
Kiitos🥱ja hyvää Sunnuntaina😊👩❄️♥️🍒
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos🥱ja hyvää Sunnuntaina😊👩❄️♥️🍒
Hyvää rentoa sunnuntaita, kiitos 🤗❤️⚜️❄️
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Hyvää rentoa sunnuntaita, kiitos 🤗❤️⚜️❄️
Aamulenkki suoritettu😊👩❄️♥️🍒
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Hyvä sinä 💪🏼 oliko pitkä lenkki? 😊⚜️❤️
Ei kovin pitkä illalla uudestaan😊👩❄️♥️🍒
Anonyymi kirjoitti:
Ei kovin pitkä illalla uudestaan😊👩❄️♥️🍒
Oletpa sinä innostunut lenkkeilemään 😊🤗⚜️❤️❄️
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Pitää yrittää vähän laihduttaa👩❄️♥️🤗☕️nyt kahvia😊
Anonyymi kirjoitti:
Okei 😊 Hyvää kahvittelua 🤗⚜️❤️❄️
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Kiitos🤗☕️ja kivaa päivää👩❄️♥️🍒
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos🤗☕️ja kivaa päivää👩❄️♥️🍒
Kiitos oikein kivaa päivää sinulle ✨😊❤️
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Kiitos oikein kivaa päivää sinulle ✨😊❤️
Kiitti😊☕️👩❄️♥️🍒
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
eikö sun pitänyt olla pieni ja siro. Susi ei tykkää pulleista naisista. senkö takia et halua nähdä koska olet ylipainoinen?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
eikö sun pitänyt olla pieni ja siro. Susi ei tykkää pulleista naisista. senkö takia et halua nähdä koska olet ylipainoinen?
Jospa joku kateellinen ja mustasukkainen on kiusannut pahan hajuseksi .Sehän on trendi nykyään haukkua näin.Jo eskarissa nimitellään näin.
Entisvanhan nimittelyt Hu*Ra,Hom*,Lutk*,L*sbo ei enään tehoo kehenkään. - AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Lenkkeiletkö sä?♥️
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Juotko kahvia?♥️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juotko kahvia?♥️
Juon rakas. Monta kuppia päivässä. Ainakin 5. Ihan liikaa menee🤍
- AnonyymiUUSI
Huomenta Susi
Ei jaksa vielä nousta puhtaista lakanoista mutta kahvihammasta kolottaa
🐈Hyvää huomenta. Jos olisin kotona niin varmaan nukkuisin vielä. Älä pidä turhaan kiirettä. ☺️⚜️❄️
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Hyvää huomenta. Jos olisin kotona niin varmaan nukkuisin vielä. Älä pidä turhaan kiirettä. ☺️⚜️❄️
Laitoin loistavan kahvin.
Täyshiljaisuus, siisti koti ja vapaapävä ♥️ vain muru puuttuu.
🐈 Anonyymi kirjoitti:
🐈Rauhallinen sunnuntai. Muru on puuttuneet jo kohta 20 vuotta. Se on surullista, mutta minkä sille mahtaa.
mustasusi kirjoitti:
Rauhallinen sunnuntai. Muru on puuttuneet jo kohta 20 vuotta. Se on surullista, mutta minkä sille mahtaa.
Vielä toiset 20 vuotta ja olen 70 vuotta. Siinä se elämä sitten oli.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Eikö ex vaimo ollut muru?😲
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Hyvää huomenta. Jos olisin kotona niin varmaan nukkuisin vielä. Älä pidä turhaan kiirettä. ☺️⚜️❄️
En pidä rakkaani💖👍♥️💋
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
No mähän olen silloin jo 80 mummo😳💘♥️🥰
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eikö ex vaimo ollut muru?😲
No ei hitossa
Anonyymi kirjoitti:
No ei hitossa
Siitä on jo 15 vuotta erosta jo pelkästään. Ei sitä enää lasketa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
🐈Ai sä oot siivonnut. Oliko likaista? Mä en oo siivonnut viikkoon,ku on ollu niin paljon töitä🤍
- AnonyymiUUSI
Hyvää huomenta kaverit! Kahvia tulossa, fiilikset ihan ok,
tehdäänkös tästä päivästä hyvä?- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Samanlainen päivä tämä on kuin kaikki muutkin. Huomenta vaan.
Älä ruoki trollia. Se bunny asia on myös selvityksessä. Palsta ehkä suljetaan
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
😂👍👍
Anonyymi kirjoitti:
Okei. Jos hän on delannut niin olen todella pahoillani. Häntä ei täällä tietääkseni kukaan kiusannut, mutta yritti kyllä tsempata ajattelemaan positiivisemmin. Ei päässyt yli pettymyksestä. Tiedän mitä se on itselläni on ollut ihan samat henkiset kamppailut ja minua on kiusattu täällä ihan vtusti.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Okei. Jos hän on delannut niin olen todella pahoillani. Häntä ei täällä tietääkseni kukaan kiusannut, mutta yritti kyllä tsempata ajattelemaan positiivisemmin. Ei päässyt yli pettymyksestä. Tiedän mitä se on itselläni on ollut ihan samat henkiset kamppailut ja minua on kiusattu täällä ihan vtusti.
Se on se rikas vanha mies joka palkkaa kiusaamaan ihmisiä näissä.Ne ihmiset on kuulemma kommareita ja se vihaa niitä ja haluaa tuhota sukuketjut.
- AnonyymiUUSI
Tehdään kaverit
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
No huomenta muru🥱🤗♥️😍
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja v*tut suljeta.tääl riittää vipinää
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
♥️♥️♥️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tehdään kaverit
No ei tehdä.mä haluun tosimiehen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja v*tut suljeta.tääl riittää vipinää
Täällä käy enää hullut
- AnonyymiUUSI
Huomenta vaan.🤍
- AnonyymiUUSI
Huomenta rakas.♥️
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Menkää muualle kutemaan.
No kohta mennäänkin.♥️😆😜 Ja kuola valuu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No kohta mennäänkin.♥️😆😜 Ja kuola valuu.
Hö!💚💚😿
Taas alkaa masentamaan...
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Olis varmaan parempi, jos muuttaisin kauas pois.
Elä muuta .♥️
- AnonyymiUUSI
Hyvää huomenta sudelle. 😊 Aamu lenkki tehty naama jäässä ja kaupasta haettu tomaattia ja juustoa leivän päälle. 😊
- AnonyymiUUSI
Mä söin just jogurttia
Anonyymi kirjoitti:
Mä söin just jogurttia
Mä söin proteiinirahkan ja join kivennäisvettä.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Hyvää huomenta. Kuulostaa ihan rannikkoseudun elämälle. Bon appetit 😊
Jep, osuit oikeaan. 😊👍 Ja huomenna voi tuo sää olla ihan jotain muuta. 😀
Miten siellä, töitä vai lepoa? 😊 Anonyymi kirjoitti:
Miten siellä, töitä vai lepoa? 😊Töissä tässä taas on ja unta sain vain 4 tuntia.
Muistan tuon naaman jäätymisen, kun asuin nuorena Helsingissä. ❄️😊- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Töissä tässä taas on ja unta sain vain 4 tuntia.
Muistan tuon naaman jäätymisen, kun asuin nuorena Helsingissä. ❄️😊Helsinki on kyllä pahin talvella kun meri ei ole jäässä ja ikuinen kylmä tuuli. 🥶
Opiskelu aikoina siellä asunut. 👍
Voi vitsi, tuo neljän tunnin yöunet on kyllä ihan peffasta, ja vielä töihin sen jälkeen. 😔 Toivottavasti saat jotain apua siihen. Ei kroppa eikä mieli kestä sitä kauan.
Tsemppiä työpäivään, 🌞👍 Anonyymi kirjoitti:
Helsinki on kyllä pahin talvella kun meri ei ole jäässä ja ikuinen kylmä tuuli. 🥶
Voi vitsi, tuo neljän tunnin yöunet on kyllä ihan peffasta, ja vielä töihin sen jälkeen. 😔 Toivottavasti saat jotain apua siihen. Ei kroppa eikä mieli kestä sitä kauan.
Tsemppiä työpäivään, 🌞👍Kiitos. Onneksi huomenna saan taas nukkua. Minä opiskelin Helsingissä vuonna 95. Milloin sinä? 😊
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Kiitos. Onneksi huomenna saan taas nukkua. Minä opiskelin Helsingissä vuonna 95. Milloin sinä? 😊
Hyvä että sinulla lepopäivä huomenna. 👍
Opiskelin Helsingissä vuosina 89-91, eka ammatti. Kyllä tuo Helsinki on muttunut siitä ihan hurjasti. 🤔 Ihan maalaistollo kun yrittää ratikka lippua ostaa. 🙈 Anonyymi kirjoitti:
Hyvä että sinulla lepopäivä huomenna. 👍
Opiskelin Helsingissä vuosina 89-91, eka ammatti. Kyllä tuo Helsinki on muttunut siitä ihan hurjasti. 🤔 Ihan maalaistollo kun yrittää ratikka lippua ostaa. 🙈Joo, niin se on muuttunut ihan liikaa siitä ajasta. Olin myös täys ummikko kun sinne pieneltä paikkakunnalta lähdin. Onneksi mulla oli siellä sukulaiset, jotka auttoivat alkuun. Koulussa oli mukavia tyttöjä kavereina. Hyvin siellä viihdyin silloin ja oli lähellä että olisin jäänyt sinne asumaan. Nyt en enää siellä viihtyisi ja asuisi.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Joo, niin se on muuttunut ihan liikaa siitä ajasta. Olin myös täys ummikko kun sinne pieneltä paikkakunnalta lähdin. Onneksi mulla oli siellä sukulaiset, jotka auttoivat alkuun. Koulussa oli mukavia tyttöjä kavereina. Hyvin siellä viihdyin silloin ja oli lähellä että olisin jäänyt sinne asumaan. Nyt en enää siellä viihtyisi ja asuisi.
Se opiskelu aika oli kyllä kaikin puolin jännää ja antoisaa myös. Oppi tuntemaan erilaisia ihmisiä ja ison kaupungin hyvät ja huonot puolet. 🙂👍
Itse myöhemmin yritin asua Helsingissä mutta oli liian kallista lystiä. 🤔 - AnonyymiUUSI
Et oo suomalainen jos palelee.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se opiskelu aika oli kyllä kaikin puolin jännää ja antoisaa myös. Oppi tuntemaan erilaisia ihmisiä ja ison kaupungin hyvät ja huonot puolet. 🙂👍
Itse myöhemmin yritin asua Helsingissä mutta oli liian kallista lystiä. 🤔Pääsee myös ulkomaille opiskeleen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miten siellä, töitä vai lepoa? 😊No töitä yritän tehdä. Ei oikein jaksais♥️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Helsinki on kyllä pahin talvella kun meri ei ole jäässä ja ikuinen kylmä tuuli. 🥶
Tsemppiä työpäivään, 🌞👍Kyl kroppa kestää jos pitää siitä huolta
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Mä söin proteiinirahkan ja join kivennäisvettä.
Mä söin jogurttia ja puuroa♥️
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Töissä tässä taas on ja unta sain vain 4 tuntia.
Muistan tuon naaman jäätymisen, kun asuin nuorena Helsingissä. ❄️😊Mä nukuin 5 tuntia♥️
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Joo, niin se on muuttunut ihan liikaa siitä ajasta. Olin myös täys ummikko kun sinne pieneltä paikkakunnalta lähdin. Onneksi mulla oli siellä sukulaiset, jotka auttoivat alkuun. Koulussa oli mukavia tyttöjä kavereina. Hyvin siellä viihdyin silloin ja oli lähellä että olisin jäänyt sinne asumaan. Nyt en enää siellä viihtyisi ja asuisi.
Vastuun muut tytöt!♥️😡🤬😡
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Itse myöhemmin yritin asua Helsingissä mutta oli liian kallista lystiä. 🤔Mun lapsi asuu siel
Anonyymi kirjoitti:
Itse myöhemmin yritin asua Helsingissä mutta oli liian kallista lystiä. 🤔Olihan se opiskelijalle kalkista. Ehdin siellä koulussakin ihastumaan yhteen tyttöön. Mutta harmikseni minut kaappasi ihan eri nainen toiselta paikkakunnalta. Sitten muutin Helsingistä pois hänen luo ja lopulta päädyin sinne missä nyt oon. Enkä oikein tunne oloani kotoisaksi vieläkään.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Olihan se opiskelijalle kalkista. Ehdin siellä koulussakin ihastumaan yhteen tyttöön. Mutta harmikseni minut kaappasi ihan eri nainen toiselta paikkakunnalta. Sitten muutin Helsingistä pois hänen luo ja lopulta päädyin sinne missä nyt oon. Enkä oikein tunne oloani kotoisaksi vieläkään.
Voi että, niin se elämä heittää kaikenlaista eteen. Itse monen mutkan kautta melkein lapsuuden maisemissa ja ne ei oo ne mieluisat. Miettinyt taas muuttoa, ikuisesti rauhaton kun olen. 😊👍
Anonyymi kirjoitti:
Voi että, niin se elämä heittää kaikenlaista eteen. Itse monen mutkan kautta melkein lapsuuden maisemissa ja ne ei oo ne mieluisat. Miettinyt taas muuttoa, ikuisesti rauhaton kun olen. 😊👍
Oon välillä sitä mieltä, ettei siellä omalta kotipaikkakunnalta olis tarvinnut ikinä lähteä minnekään. Aina naisen perässä muutranut ja nytkin eron jälkeen ollut ihan juureton.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Olihan se opiskelijalle kalkista. Ehdin siellä koulussakin ihastumaan yhteen tyttöön. Mutta harmikseni minut kaappasi ihan eri nainen toiselta paikkakunnalta. Sitten muutin Helsingistä pois hänen luo ja lopulta päädyin sinne missä nyt oon. Enkä oikein tunne oloani kotoisaksi vieläkään.
Harrastitteko ex-vaimosi kanssa maatilamatkailua poikinenne?
- AnonyymiUUSI
No niinpä rakas T-nainen 🤍
- AnonyymiUUSI
Hmmm ... J-mies ♥️
Kyllä taitaa masennuslääkkeet olla taas ihan paikallaan. 💊
- AnonyymiUUSI
No sul ehkä. Oot ollu niin pirun masentunul, niin ku mäkin.Mul ei vaa ollu lääkkeitä siihen. On iha muut lääkkeet. Mul meni aika nukkumiseen enimmäksee♥️
Anonyymi kirjoitti:
No sul ehkä. Oot ollu niin pirun masentunul, niin ku mäkin.Mul ei vaa ollu lääkkeitä siihen. On iha muut lääkkeet. Mul meni aika nukkumiseen enimmäksee♥️
Haluaisin taas alkaa käyttämään huumeita. Olo oli kyllä paljon parempi silloin kun nyt.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Haluaisin taas alkaa käyttämään huumeita. Olo oli kyllä paljon parempi silloin kun nyt.
Mä voin lähettää
- AnonyymiUUSI
susi mitä mieltä olet siitä että kirsikka on ylipainoinen? onko hän sinusta edelleen söpö vaikka hänellä on ylipainoa? Miten häviskö halut kun kuulit että kirsikka laihduttaa? Jos on pienikokoinen niin silloin ei tarvitse laihduttaa.
Minä en ole häntä nähnyt koskaan, niin en osaa tähän vastata. En tiedä hänen vartalon muodosta, enkä liikakiloista. Kyllä ne haluihin vaikuttaa tietysti jos selvästi liikaa on. Mutta ei me olla edes lähestytty niin romanttisessa mielessä.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Minä en ole häntä nähnyt koskaan, niin en osaa tähän vastata. En tiedä hänen vartalon muodosta, enkä liikakiloista. Kyllä ne haluihin vaikuttaa tietysti jos selvästi liikaa on. Mutta ei me olla edes lähestytty niin romanttisessa mielessä.
Olet itse sanonut monesti että naisella ei saa olla vatsaa niin mitä mieltä olet siitä että kirsikka laihduttaa? Olet pitänyt häntä kauniina niin onko hän kaunis myös liikakiloineen?
Anonyymi kirjoitti:
Olet itse sanonut monesti että naisella ei saa olla vatsaa niin mitä mieltä olet siitä että kirsikka laihduttaa? Olet pitänyt häntä kauniina niin onko hän kaunis myös liikakiloineen?
Musta se on kannustettavaa ja hienoa että itse tykkää laihduttaa. Niinhän minäkin yritän tehdä, pitää kunnostani huolta, vaikka mitään sextussua tuskin enää saan.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Ei normaalisti 32v kyllä liho jos liikkuu ja syö ihan ok mutta jos siinä iässä pitää jo laihduttaa niin todennäköisesti lihomiseen taipuvainen eli geenit...itsellä ei kyllä mitään tarvetta laihduttaa, päin vastoin pitäis syödä ja syödä enemmän ja herkkujakin. En ymmärrä miten kaikki naiset vaan lihoo aina. Itse kun ollut aina pieni ja siro mutta onneksi myös tietyt muodot kohdillaan. Olen usein miettinyt miksi naiset on aina laihduttamassa ja miten lihovat. Mutta me ollaan niin erilaisia kaikki geeneiltämme ja oisko joku aineenvaihdunta juttu myös. No kaikki kukat saavat kukkia olipa paino mikä hyvänsä 😊🌼🌼😊
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei normaalisti 32v kyllä liho jos liikkuu ja syö ihan ok mutta jos siinä iässä pitää jo laihduttaa niin todennäköisesti lihomiseen taipuvainen eli geenit...itsellä ei kyllä mitään tarvetta laihduttaa, päin vastoin pitäis syödä ja syödä enemmän ja herkkujakin. En ymmärrä miten kaikki naiset vaan lihoo aina. Itse kun ollut aina pieni ja siro mutta onneksi myös tietyt muodot kohdillaan. Olen usein miettinyt miksi naiset on aina laihduttamassa ja miten lihovat. Mutta me ollaan niin erilaisia kaikki geeneiltämme ja oisko joku aineenvaihdunta juttu myös. No kaikki kukat saavat kukkia olipa paino mikä hyvänsä 😊🌼🌼😊
Kirsikka on itse sanonut olevansa pieni. Mutta näemmä vain pituuden osalta. Lyhyelläkin voi olla ylopainoa mutta voi sanoa itseään pieneksi.
Anonyymi kirjoitti:
Suomalaet tahtio olla geeneiltään sellaista pönäkkää.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Naisen pitää olla pehmeä eikä mikään luuviulu.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Musta se on kannustettavaa ja hienoa että itse tykkää laihduttaa. Niinhän minäkin yritän tehdä, pitää kunnostani huolta, vaikka mitään sextussua tuskin enää saan.
Ai nyt kelpaa ylipaino kun ennen olet vain kelpuuttanut vain vatsattomat naiset mutta kirsikan ylipainon hyväksyt. Näköjään teet kirsikan kohdalla poikkeuksen ja pidät häntä söpönä vaikka hänellä on vatsaa. Muiden kohdalla vaan oksennat.
Anonyymi kirjoitti:
Ai nyt kelpaa ylipaino kun ennen olet vain kelpuuttanut vain vatsattomat naiset mutta kirsikan ylipainon hyväksyt. Näköjään teet kirsikan kohdalla poikkeuksen ja pidät häntä söpönä vaikka hänellä on vatsaa. Muiden kohdalla vaan oksennat.
Vatsattomat on ihan parhaimmillaan. Niitä löytyy eniten 18-25 ikäisistä. Eipä miehistäkään löydy vatstattomia enää 30v jälkeen montaakaan. Se on sääli että ihmisten pitää lihota ja tulla seksittömiksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kirsikka on itse sanonut olevansa pieni. Mutta näemmä vain pituuden osalta. Lyhyelläkin voi olla ylopainoa mutta voi sanoa itseään pieneksi.
Mä tunnen erään 1,52 metrisen, jonka elopaino 102 kiloo. Tule ja puserra. Ompahan mistä kiinni pitää.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Suomalaet tahtio olla geeneiltään sellaista pönäkkää.
Ei todellakaan ole kaikilla sellaisia geenejä. Itse en tiedä mitä on laihdutus kun välillä oon ollut jopa lihotuskuurilla ja mikään ei lihota. Mutta onneksi on myös suotu tosiaan sopivasti tähän siroon kroppaan muotoja vaikka hoikka oonkin. Eikä täällä kukaan minusta ketään hauku itse ainakin totesin että kaikki on hyviä just sen painoisina kuin on ja ei aineenvaihdunta jutuille ehkä oikein voi mitään eikä geeneille. Mutta joo lyhyempikin voi olla ylipainoinen totta kai mutta myös siro ja pieniluinen usein. Pitkät naiset enemmän romuluisia eli isommat luut vaikkei mitään ylipainoisia olekaan mutta isompi kokoisia kuitenkin. Jokainen on mitä on. 🤎 Ja se on hyvä niin.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Kyllä sussa täytyy olla vikaa jossain?Onko suun kuntoa hoidettu?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mä tunnen erään 1,52 metrisen, jonka elopaino 102 kiloo. Tule ja puserra. Ompahan mistä kiinni pitää.
Semmonen ihgu pallo.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei todellakaan ole kaikilla sellaisia geenejä. Itse en tiedä mitä on laihdutus kun välillä oon ollut jopa lihotuskuurilla ja mikään ei lihota. Mutta onneksi on myös suotu tosiaan sopivasti tähän siroon kroppaan muotoja vaikka hoikka oonkin. Eikä täällä kukaan minusta ketään hauku itse ainakin totesin että kaikki on hyviä just sen painoisina kuin on ja ei aineenvaihdunta jutuille ehkä oikein voi mitään eikä geeneille. Mutta joo lyhyempikin voi olla ylipainoinen totta kai mutta myös siro ja pieniluinen usein. Pitkät naiset enemmän romuluisia eli isommat luut vaikkei mitään ylipainoisia olekaan mutta isompi kokoisia kuitenkin. Jokainen on mitä on. 🤎 Ja se on hyvä niin.
Ärsyttää olla pituudeltaan keskikokoinen.Mieluummin ois ollut joko pieni tai pitkä.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sussa täytyy olla vikaa jossain?Onko suun kuntoa hoidettu?
On minussa vikoja vaikka kuinka.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Mutta eipä kukaan minunkaan perään kuolaa missään...
Mä kuplaan -kirsikka ♥️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No on iha v*tunnkaunis
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Multa saat.♥️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
♥️♥️♥️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla valas
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Naisen pitää olla pehmeä eikä mikään luuviulu.
Eli michelintäti
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kukin tavallaan
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Makunsa kullakin.
No sanos muut♥️
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Vatsattomat on ihan parhaimmillaan. Niitä löytyy eniten 18-25 ikäisistä. Eipä miehistäkään löydy vatstattomia enää 30v jälkeen montaakaan. Se on sääli että ihmisten pitää lihota ja tulla seksittömiksi.
♥️♥️♥️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mä painan kans 102
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä,kun saa olla oma itsensä
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
On minussa vikoja vaikka kuinka.
Voiko niitä korjata?Korjaa jos voi.Ihmiset on kuin autoja.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eli michelintäti
Sehän on söpö.
Anonyymi kirjoitti:
Voiko niitä korjata?Korjaa jos voi.Ihmiset on kuin autoja.
Maksaa liikaa lähteä korjaamaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Semmonen ihgu pallo.
Joooooo, mahaki pehevan kans niin iso pallo, ettei saa selevää heti mihin suuntaan emäntä menosa. Etteen-vaiko taaksepäin.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Mutta eivätkö päivittäiset, molemminpuoliset , usein toistuvat punaiset sydämet, pusumuiskut juuri ole tarkoitettu sytyttämään romanttisia tunteita?
- AnonyymiUUSI
Kirsistä varmaan tuntuu tosi kivalta lukea tätä keskustelua, painon ja kehon arvostelusta. Miettikää vähän.
- AnonyymiUUSI
No kuule mä en voi sille mitään että susi tykkää vatsattomista naisista ja on pinnallinen.
- AnonyymiUUSI
Luet sä noita suden kommentteja. Hän kannustaa kirsikkaa mutta kuitenkin haukkuu perään ylipainoiset. Mutta tämähän ei koske kirsikkaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Luet sä noita suden kommentteja. Hän kannustaa kirsikkaa mutta kuitenkin haukkuu perään ylipainoiset. Mutta tämähän ei koske kirsikkaa.
Luen ja teidän.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Luen ja teidän.
Itse en voisi hyväksyä ihmistä edes ystäväksi joka noin kaksinaamainen kuin susi on.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Susi on ehtinyt unohtaa, ettei kirsikka vastannut eilen kysymykseen onko tällä miestä tai kaipaileeko ketään.
- AnonyymiUUSI
Ai tällästä on kysytty. No kirsikka ei tule vastaamaan mihinkään mikä koskee kirsikan henkilökohtaista elämää syömisen,nukkumisen ja teen juomisen ulkopuolella.
Anonyymi kirjoitti:
Susi on ehtinyt unohtaa, ettei kirsikka vastannut eilen kysymykseen onko tällä miestä tai kaipaileeko ketään.
En ole unohtanut sitä. Kirsikka vastaa itse mihin vastaa. Enkä ole hänen ylipainosta sanonut mitään, kun en siitä mitään edes tiedä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siihen tosiaan jätti kokonaan vastaamatta ja äkkiä taas hävisi, hän on aika taitava pelailemaan tätä peliä. Kukahan peluri siellä todellisuudessa on ruudun takana. No se ei selviä ikinä.
Anonyymi kirjoitti:
Itse en voisi hyväksyä ihmistä edes ystäväksi joka noin kaksinaamainen kuin susi on.
Niin just. Pelkkää paskaa olen kaikkien mielestä.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
En ole unohtanut sitä. Kirsikka vastaa itse mihin vastaa. Enkä ole hänen ylipainosta sanonut mitään, kun en siitä mitään edes tiedä.
Ai kirsikan ylipaino on eri asia kuin muilla ylipainoisilla. Yleensä jos on ylipainoa ei ole litteää vatsaa. Sä haukut muut ylipainoiset mutta kirsikka on söpö ja ihana vaikka on vielä ylipainoinen.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Niin just. Pelkkää paskaa olen kaikkien mielestä.
Taas uhriudut. Jos ja kun kirsikka ei halua kertoa elämästään niin hyväksy se vuoden jaarittelujen jälkeen ja hyväksy että kirsi nukkuu ,syö ja juo teetä.
Anonyymi kirjoitti:
Taas uhriudut. Jos ja kun kirsikka ei halua kertoa elämästään niin hyväksy se vuoden jaarittelujen jälkeen ja hyväksy että kirsi nukkuu ,syö ja juo teetä.
No hän tekee niin kuin haluaa. Ei täällä ole kenenkään pakko itsestään kertoa mitään.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
No hän tekee niin kuin haluaa. Ei täällä ole kenenkään pakko itsestään kertoa mitään.
Ei niin. Silti kirsikka on ihana ja mukava. Ja taas kun hän ei kirjoita sulle niin sulla on paska olo. Et sä voi sun hyvinvointia laittaa yhen emojirivistön varaan. Sä et ikinä kerro kirsikalle miltä susta oikeesti tuntuu. vaan valitat selän takana miten paska olo sulla kun kukaan nainen ei kiinnostu susta. Mitä sä oikein haluat kirsikalta?
- AnonyymiUUSI
No sanopas muuta
Anonyymi kirjoitti:
Ai kirsikan ylipaino on eri asia kuin muilla ylipainoisilla. Yleensä jos on ylipainoa ei ole litteää vatsaa. Sä haukut muut ylipainoiset mutta kirsikka on söpö ja ihana vaikka on vielä ylipainoinen.
Sinä siihen taas tulet vänkäämään ja tekemään omia tulkintojasi. Aivan kuin teit netan kohdalla aikoinaan. Ihme ettet taas hänestäkin valita.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No vattu luen melkein kaikki. Se on varmaan hyvä tyyppi
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Sinä siihen taas tulet vänkäämään ja tekemään omia tulkintojasi. Aivan kuin teit netan kohdalla aikoinaan. Ihme ettet taas hänestäkin valita.
Okei. Susta kirsikan ylipaino ei ole saman kuin ylipaino yleensä. Koska kirsikka on ihana ja mukava. Et sä osaa perustella noita sun sanomisia. Miksi mun pitäis ännästä puhua. Älä muhun pura sun pahaa oloa. Onneksi sulla on se lääkäri ensi viikolla. Sille voit purkaa sun ännäkaipailua
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Miksi mun pitäis ännästä valittaa. En minä häntä tunne. Turhaan sä muita naisia syylistät siitä ettei sun kaivattu välittänyt susta. Minä en ole siihen syypää. Ei ketään voi pakottaa tuntemaan muuta kuin tuntee.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ai tällästä on kysytty. No kirsikka ei tule vastaamaan mihinkään mikä koskee kirsikan henkilökohtaista elämää syömisen,nukkumisen ja teen juomisen ulkopuolella.
Susi eilen langalla Kunnon päikkärit : 2025-02-01 21:39:35
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Miehinen mies pitää kunniastaan kiinni. Hän ei alennu lähettelemään maustettuja emojeita saamatta todellista vastakaikua. Näinkin tärkeä kysymys jäi vastausta vaille.
Anonyymi kirjoitti:
Miksi mun pitäis ännästä valittaa. En minä häntä tunne. Turhaan sä muita naisia syylistät siitä ettei sun kaivattu välittänyt susta. Minä en ole siihen syypää. Ei ketään voi pakottaa tuntemaan muuta kuin tuntee.
Kyllä jaksoit vuoden ajan valittaa. Et sä tunne kirsiäkään sen enempää.
Anonyymi kirjoitti:
Okei. Susta kirsikan ylipaino ei ole saman kuin ylipaino yleensä. Koska kirsikka on ihana ja mukava. Et sä osaa perustella noita sun sanomisia. Miksi mun pitäis ännästä puhua. Älä muhun pura sun pahaa oloa. Onneksi sulla on se lääkäri ensi viikolla. Sille voit purkaa sun ännäkaipailua
En mä mitään varattua kaipaile, enkä sellaista joka ei kaipaile takaisin päin. Itsehän halusi olla tuntematta minua.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siihen tosiaan jätti kokonaan vastaamatta ja äkkiä taas hävisi, hän on aika taitava pelailemaan tätä peliä. Kukahan peluri siellä todellisuudessa on ruudun takana. No se ei selviä ikinä.
Härmän aito Jätkä olis viheltänyt pelin poikki jo alkumetreiltä.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
No ei tunne kukaan täällä. Mennyt on mennyttä ja mä elän tässä hetkessä. Elä sinäkin tässä ajassa äläkä menneisyydessä vaikka sulla kavereita riitti nuorena. Se aika on mennyt ja sitä sä et tule saamaan takaisin. Toki kivat muistot on pitää mielessä mutta jos ne kivat muistot muuttuu negatiiviseksi niin silloin kannattaa elää tässä hetkessä eikä voivotella miten villiä sun nuoruudessa oli.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Kyllä mä tiedän miltä ylipaino näyttää ja tiedän että ylipainoisella ihmisellä on rasvaa kehossa liikaa.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
En mä mitään varattua kaipaile, enkä sellaista joka ei kaipaile takaisin päin. Itsehän halusi olla tuntematta minua.
niin ja .....miten ännän tunteet on mun syytä. Minä en tunne ännää ja en ollut siellä kaupassa kun te olette kohdanneet.
Anonyymi kirjoitti:
niin ja .....miten ännän tunteet on mun syytä. Minä en tunne ännää ja en ollut siellä kaupassa kun te olette kohdanneet.
Kuitenkin jaksoit valittaa aiemmin. Vaikka ei kuulunut sulle yhtään se asia.
- AnonyymiUUSI
Täällä on vain te kolme😹
- AnonyymiUUSI
Ketkä on vain te kolme täällä? ...Kun en oo niin kauaa käynyt täällä ...siis tämä joku 🐺 mies ilmeisesti kommenteista päätellen 😅 ja en tiiä mikä Kirsikka josta kaikki spekuloi kun vaan emojeja käyttää ja hyvin vähäsanainen tuntuu olevan mutta kuka on sitten tämä kolmas vielä?
Moi 🍒 kirsikka ☺️⚜️✨❤️ miten menee?
- AnonyymiUUSI
Moi ihan rauhassa kahvit juuri keitin☕️👩❄️♥️😊
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
ja illalla teetä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nopeaa on vastaaminen kun 2 minuuttia meni ja vastaus tuli, en oikein ymmärrä miten se on mahdollista. Ei kai kukaan voi ihan koko ajan kytätä täällä viestejä ja näistä ei tule kai mitään ilmoituksia anonyymeille joten suuresti ihmettelen voiko tuo edes olla totta. Ei voi!
Anonyymi kirjoitti:
Kiva 😊 mä just tulin töistä ja nyt oon ihan poikki väsynyt. 😊❤️✨⚜️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nopeaa on vastaaminen kun 2 minuuttia meni ja vastaus tuli, en oikein ymmärrä miten se on mahdollista. Ei kai kukaan voi ihan koko ajan kytätä täällä viestejä ja näistä ei tule kai mitään ilmoituksia anonyymeille joten suuresti ihmettelen voiko tuo edes olla totta. Ei voi!
Kuinkahan monta emojifeikkiä täällä pyörii, varmaan melkoisen monta. 🤔🙃
Anonyymi kirjoitti:
Kuinkahan monta emojifeikkiä täällä pyörii, varmaan melkoisen monta. 🤔🙃
Jos tää on jotain pelleilyä, niin mä lähden täältä.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Jos tää on jotain pelleilyä, niin mä lähden täältä.
Ai mikä on pelleilyä se että emojit tulee ja menee ja selkeästi kaikki vähän eri tyylillä välillä jne mutta eihän se ole kenenkään muun vika kuin feikkien ja niin en tiiä mikä osuus sulla on hommaan tietyssä mielessä. Sitä voi aina miettiä mihin uskoo ja mitä tekee.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ai mikä on pelleilyä se että emojit tulee ja menee ja selkeästi kaikki vähän eri tyylillä välillä jne mutta eihän se ole kenenkään muun vika kuin feikkien ja niin en tiiä mikä osuus sulla on hommaan tietyssä mielessä. Sitä voi aina miettiä mihin uskoo ja mitä tekee.
Täällähän yritetään tietyllä tavalla jelpata sua että herää ja mieti elämää ja asioita mikä on viisasta ja mikä ei ja mikä tekee sun ololle hyvää...jos joudut menemään työterveyteen kun voit niin pahoin niin eihän tämä palsta ja mitkään emojit paranna sun oloa eikä tuo elämään oikeasti iloa niin jotain muutahan ois keksittävä. Ja täällä palstalla kaikki nyt alkaa voimaan pahoin hyvinkin nopeaan jos tänne jumittuu ja kuvittelee että tämä on jotain todellista vähääkään.
Anonyymi kirjoitti:
Täällähän yritetään tietyllä tavalla jelpata sua että herää ja mieti elämää ja asioita mikä on viisasta ja mikä ei ja mikä tekee sun ololle hyvää...jos joudut menemään työterveyteen kun voit niin pahoin niin eihän tämä palsta ja mitkään emojit paranna sun oloa eikä tuo elämään oikeasti iloa niin jotain muutahan ois keksittävä. Ja täällä palstalla kaikki nyt alkaa voimaan pahoin hyvinkin nopeaan jos tänne jumittuu ja kuvittelee että tämä on jotain todellista vähääkään.
Ei se ole pelkästään palstan syytä että voin pahoin. Kyllä se tulee enimäkseen live-elämän puolelta ja siellä ihisten kohtaamattomuudesta ja siitä miten joudun yksin koko ajan elämään.
Anonyymi kirjoitti:
Millon olen sanonu ettei Kirsi tuo iloa? Nyt sekin ilo sitten viedäään, kun tullaan sanomaan, että pelkkää feikkiä sekin. Koko vitun sivuston sais sitten kyllä sulkea. Ei tämmönen paska palvele ketään.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Millon olen sanonu ettei Kirsi tuo iloa? Nyt sekin ilo sitten viedäään, kun tullaan sanomaan, että pelkkää feikkiä sekin. Koko vitun sivuston sais sitten kyllä sulkea. Ei tämmönen paska palvele ketään.
No miksei tämä Kirsi voi tulla itse koskaan kertomaan että välittää sinusta ja ei ole ikinä feikkijuttuja kaikki tulee suoraan hänen sydämestään kahden minuutin päästä kun huutelet täällä häntä? Ja jos tuo iloa niin sitten on hyvä ja nauti siitä ilosta jos se sulle ihan aidosti riittää elämään. Mutta entä kun joku päivä tuo loppuu, ette te voi loputtomiin jatkaa noita juttujanne ettekä enää itsekään saa niistä mitään. Ja lopulta joku lähtee joka tapauksessa. Ei tänne voi perustaa elämäänsä ja omaa itseään. Parasta olisikin varmaan melkein kaikkien ainakin pysyä pois koko paikasta. Täällä tulee hyvin äkkiä huono olo. Jostain syystä. :(
Anonyymi kirjoitti:
No miksei tämä Kirsi voi tulla itse koskaan kertomaan että välittää sinusta ja ei ole ikinä feikkijuttuja kaikki tulee suoraan hänen sydämestään kahden minuutin päästä kun huutelet täällä häntä? Ja jos tuo iloa niin sitten on hyvä ja nauti siitä ilosta jos se sulle ihan aidosti riittää elämään. Mutta entä kun joku päivä tuo loppuu, ette te voi loputtomiin jatkaa noita juttujanne ettekä enää itsekään saa niistä mitään. Ja lopulta joku lähtee joka tapauksessa. Ei tänne voi perustaa elämäänsä ja omaa itseään. Parasta olisikin varmaan melkein kaikkien ainakin pysyä pois koko paikasta. Täällä tulee hyvin äkkiä huono olo. Jostain syystä. :(
Mitähän se sinäkin sitten täällä teet?!
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Tämä on feikkiä kaikki. Oman mielikuvituksesi tuotetta kuten kaikki muukin. Pelkkää harhaa
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Mitähän se sinäkin sitten täällä teet?!
No voin kyllä poistua jos se sinun oloasi parantaa ja sinä nyt syytät minua ihmistä joka täällä vasta alkanut käymään niin kaikesta. Voi ei tunnut olevan melkoinen kuumakalle kyllä. Ja näköjään ilmeisesti omistat paikan ja valitset ketkä täällä saa olla. Mutta joo kiitos kun ilmoitit että miun tulis poistua. No poistutaan jotta olette sitten tyytyväisiä. Mukavaa iltaa itse kullekin säädylle 🙏🏻
Anonyymi kirjoitti:
No voin kyllä poistua jos se sinun oloasi parantaa ja sinä nyt syytät minua ihmistä joka täällä vasta alkanut käymään niin kaikesta. Voi ei tunnut olevan melkoinen kuumakalle kyllä. Ja näköjään ilmeisesti omistat paikan ja valitset ketkä täällä saa olla. Mutta joo kiitos kun ilmoitit että miun tulis poistua. No poistutaan jotta olette sitten tyytyväisiä. Mukavaa iltaa itse kullekin säädylle 🙏🏻
No en minä päätä kenenkään täällä olosta, vaan kysyin sulta, että miksi olet täällä, niin sitten vedät siitä turhaan hernettä nokkaan... en mä sua pois käskeny menemään.
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on feikkiä kaikki. Oman mielikuvituksesi tuotetta kuten kaikki muukin. Pelkkää harhaa
No sinä ainakin vaikutat ihan täydeltä feikiltä kyllä.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
No en minä päätä kenenkään täällä olosta, vaan kysyin sulta, että miksi olet täällä, niin sitten vedät siitä turhaan hernettä nokkaan... en mä sua pois käskeny menemään.
No voihan sen kysyä ehkä hieman ystävällisempään sävyyn tai vähemmän aggressiivisesti joltain ja en tiiä pitääkö tänne kaikkien kertoa syy miksi täällä on käynyt vaikka hetken aikaa joskus silloin tällöin. Mutta tällä tavoin kyllä vähän herkemmät ja ihan tunne-elämältään normaalit säikähtää ja lähtee täältä aina äkkiä pois. Moni on poistunut viime kuukausina. Ja varmaan ihan niitä hyviäkin tyyppejä oisivat voineet olla muutama ainakin.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Ei se ole pelkästään palstan syytä että voin pahoin. Kyllä se tulee enimäkseen live-elämän puolelta ja siellä ihisten kohtaamattomuudesta ja siitä miten joudun yksin koko ajan elämään.
Mitä sä haluat että työterveyslääkäri tekee? Etsii sulle seuraa vai mitä sä haluat lääkäriltä. Ehdottaa sulle jotain ystäväpalvelua sitäkö sä haluat. Vai että puhuu kaupan henkilökunnalle koska myyjät ym ei pidä sulle töissä seuraa ja asiakkaat kiusaa sua myös eikä huomioi sua. Asiakkaat ei ole kaupassa sen takia että he pitävät sulle seuraa. kait sen ymmärrät. Myös kaupan henkilökunnalla on omat työtehtävät. He eivät ole töissä sen takia että pitäisivät sulle seuraa koska sun työ on yksinäistä.
Anonyymi kirjoitti:
No voihan sen kysyä ehkä hieman ystävällisempään sävyyn tai vähemmän aggressiivisesti joltain ja en tiiä pitääkö tänne kaikkien kertoa syy miksi täällä on käynyt vaikka hetken aikaa joskus silloin tällöin. Mutta tällä tavoin kyllä vähän herkemmät ja ihan tunne-elämältään normaalit säikähtää ja lähtee täältä aina äkkiä pois. Moni on poistunut viime kuukausina. Ja varmaan ihan niitä hyviäkin tyyppejä oisivat voineet olla muutama ainakin.
No tietenkin voi kysyä ystävällisemminkin, mutta olen väsynyt ja turhautunut, kun tullaan sanomaan että täällä vaan tuhlaan elämääni.
Anonyymi kirjoitti:
Moni on ollu täällä kaipailemassa kaivattujaan, eikä ole saanu vastakaikua, tai sitten on saanut, ja sen takia poistunut. Minut on joku halunnu pitää täällä. Kirsin seurasta olen tykännyt.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Kun kirsikka tuo sulle iloa niin miksi sun pitää takertua kaikkeen negatiiviseen. Pidä mielessä se kaikki ihana mitä kirsikka on sulle sanonut. Äläkä vedä hernettä nenään.
Anonyymi kirjoitti:
Kun kirsikka tuo sulle iloa niin miksi sun pitää takertua kaikkeen negatiiviseen. Pidä mielessä se kaikki ihana mitä kirsikka on sulle sanonut. Äläkä vedä hernettä nenään.
No ei se oikein kivalta tunnu, kun istutetaan semmoine epäilyksen siemen ja halutaan että ajattelen pahaa, enkä usko koko kirsikkaan. Mun elämässä ei näköjään sais olla koskaan mitään kaunista, rakkaudesta puhumattakaan. Sama ku kuolen pois.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Moni on ollu täällä kaipailemassa kaivattujaan, eikä ole saanu vastakaikua, tai sitten on saanut, ja sen takia poistunut. Minut on joku halunnu pitää täällä. Kirsin seurasta olen tykännyt.
Ehkä moni ihmettelee miksi ette voi sitten tämän Kirsin kanssa perustaa jotain omaa väylää kun tunnut kaipaavan vain häntä ainoastaan täällä ja että hän on ainut jonka kanssa on mukava kirjoittaa ja viihdyt hänen seurassaan niin eikö asialle kannata tehdä jotain yli vuoden jälkeen jo. Ei se siitä täällä varmaan kummemmaksi muutu ja saisitte ihan oman rauhan ja onnen. Sitä toivoo varmaan moni. Ei mitään pahaa niin kuin aina luulet. Ja satutat muita pahoilla sanoillasi kun luulet väärin.
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä moni ihmettelee miksi ette voi sitten tämän Kirsin kanssa perustaa jotain omaa väylää kun tunnut kaipaavan vain häntä ainoastaan täällä ja että hän on ainut jonka kanssa on mukava kirjoittaa ja viihdyt hänen seurassaan niin eikö asialle kannata tehdä jotain yli vuoden jälkeen jo. Ei se siitä täällä varmaan kummemmaksi muutu ja saisitte ihan oman rauhan ja onnen. Sitä toivoo varmaan moni. Ei mitään pahaa niin kuin aina luulet. Ja satutat muita pahoilla sanoillasi kun luulet väärin.
On tänäänkin moni muukin mulle kirjoittanut, enkä ole heitä pois ajanut, vaan olen ihan ystävällisesti vastaillut ja tykänny siitä, että ovat mulle kirjottaneet, esim aamulla.
Anonyymi kirjoitti:
Minä en sille voi mitään, että välimatkaa on paljon, eikä kirsikka halua missään muualla mun kanssa keskustella. Sen hän saa itse päättää. En voi pakottaa.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
No ei se oikein kivalta tunnu, kun istutetaan semmoine epäilyksen siemen ja halutaan että ajattelen pahaa, enkä usko koko kirsikkaan. Mun elämässä ei näköjään sais olla koskaan mitään kaunista, rakkaudesta puhumattakaan. Sama ku kuolen pois.
Siis missä vaiheessa kirsikka on sulle tunteistaan puhunut. Totta kai sä saat rakastaa kirsiä mutta hänellä ei ole tunteita sua kohtaan. Sä niin haluisit että kirsikalta rakkautta mutta sä et ole huomannut ettei hänellä ole tunteita sua kohtaan. Totta kai sä saat rakastaa kirsikkaa. Vastahan te olette vuoden jutelleet päivän syömisistä,kahvi ja teemerkeistä. Anna kirsille aikaa. Itse olet sanonut ettei sulla ole kiire mihinkään.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Minä en sille voi mitään, että välimatkaa on paljon, eikä kirsikka halua missään muualla mun kanssa keskustella. Sen hän saa itse päättää. En voi pakottaa.
No niin, Hän saa itse päättää niin mikä tässä on ongelma.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
On tänäänkin moni muukin mulle kirjoittanut, enkä ole heitä pois ajanut, vaan olen ihan ystävällisesti vastaillut ja tykänny siitä, että ovat mulle kirjottaneet, esim aamulla.
Suden kanssa monet hyvät keskustelut täällä ja täysin asiallisia juttuja. 👍 Miksi pitää takertua johonkin asiaan ja jankata ja vielä kiusata? 🤔 Eikö vaan voi antaa olla ja yrittää ymmärtää että ei me kaikki olla samanlaisia ja toimita samalla tavalla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Suden kanssa monet hyvät keskustelut täällä ja täysin asiallisia juttuja. 👍 Miksi pitää takertua johonkin asiaan ja jankata ja vielä kiusata? 🤔 Eikö vaan voi antaa olla ja yrittää ymmärtää että ei me kaikki olla samanlaisia ja toimita samalla tavalla.
Onko kiusaamista se että yriteään neuvoa ja auttaa . Jankkaahan susikin sitä kuinka paska on ja miten paska elämä hänellä on . Puhumattakaan itsetuhoisista ajatuksista ja halusta tappaa itsensä. Onko tämä oikea paikka sellaiseen?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No hienoa jos koet noin, moni muu onkin saanut täältä täyslaidallisen ja tyyliin että mitä täällä teet mene pois. Mutta hän varmaan itse kykenee vaan jutteluihin joissa hänen egoaan pönkitetään jollain tapaa esim ollaan kaikesta samaa mieltä ja en tiiä. Asioista voi olla eri mieltä mutta ei ihmisten tarvitse riidellä. Keskustelu on juurikin että voi tuoda monia näkökulmia esiin. Uskon ettei kukaan täällä kellekään mitään pahaa halua, en ainakaan itse. Tietenkin hyvin räikeät kiusaajat tai feikit on asia erikseen. Ja ne huomaa kyllä kaikki.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja ei ole kyllä mitään kiusaamista ollut, eihän se ole sitä jos on jostain eri mieltä tai herättelee keskustelua yli päänsä ihmissuhteista ja tästä palstasta ja täällä olevista tyypeistä. Ei ole kiusaamista. Kiusaaminen on ilkeilyä ja hyvin pahasti puhumista ja koen että vähän saa muut sitä osakseen välillä. Ja poistuu vähin äänin täältä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja ei ole kyllä mitään kiusaamista ollut, eihän se ole sitä jos on jostain eri mieltä tai herättelee keskustelua yli päänsä ihmissuhteista ja tästä palstasta ja täällä olevista tyypeistä. Ei ole kiusaamista. Kiusaaminen on ilkeilyä ja hyvin pahasti puhumista ja koen että vähän saa muut sitä osakseen välillä. Ja poistuu vähin äänin täältä.
Minä olen yrittänyt keskustella mutta susi ei ole siihen kykenevä. Pitää aina syyttää muita riitelystä. Kun yrittää saada perusteluja. Ja vastauksena on että joutaa kuolla pois.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko kiusaamista se että yriteään neuvoa ja auttaa . Jankkaahan susikin sitä kuinka paska on ja miten paska elämä hänellä on . Puhumattakaan itsetuhoisista ajatuksista ja halusta tappaa itsensä. Onko tämä oikea paikka sellaiseen?
Tämä on hänen paikkansa avautua pahasta olosta eikä hän ole ainoa. Onhan hän menossa työterveyden juttusille, josko siitä lähtisi parempaan suuntaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on hänen paikkansa avautua pahasta olosta eikä hän ole ainoa. Onhan hän menossa työterveyden juttusille, josko siitä lähtisi parempaan suuntaan.
Kyllä. Mutta on myös tuo terveyspalsta jossa voi kirjoittaa pahasta olostaan ja saada sieltä paremmin kokemuksia. On myös erilaisia auttamistahoja joihin voi ottaa yhteyttä pahaan oloonsa ja itsetuhoisiin ajatuksiin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Mutta on myös tuo terveyspalsta jossa voi kirjoittaa pahasta olostaan ja saada sieltä paremmin kokemuksia. On myös erilaisia auttamistahoja joihin voi ottaa yhteyttä pahaan oloonsa ja itsetuhoisiin ajatuksiin.
Suden kirjoitus tyyli on muuttunut parempaan suuntaan. En pönkitä egoa vaan kysyn ja yritän ymmärtää hänen ajatus maailmaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Suden kirjoitus tyyli on muuttunut parempaan suuntaan. En pönkitä egoa vaan kysyn ja yritän ymmärtää hänen ajatus maailmaa.
No mutta sitähän suurin osa yrittää kysyä asioista ja keskustella niistä että en ihan ymmärrä miten erityinen sinä sitten olet, ehkä tunnet hänet miten häntä pitää ns kohdella kun yleensä ihmisiä kohdellaan täällä kaikkia siis tasa-arvoisesti niin kuin irl myös. :) Mutta hyvä jos sinä osaat niin sehän on 👍🏻👍🏻.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuule kun ei se auta siihen jos yli 50 vuotias mies ihannoi nuoria timmejä naisia.Ei se tuo hänelle naista vaikka kuinka yrittäisit ymmärtää viehätystä nuoriin naisiin. Ja kun kiinnostusta ei tapahdu toiselta puolelta niin se on syy haukkua itseään ja sitten siihen päälle ei niin nuoret naiset. Nuorekas voi olla mutta realistinen voisi myös olla. Hän ei koskaan näe nuorissa naisissa vikaa vaan nuoret miehet on syypää ettei susi saa nuorta naista. Nuoret miehet vie häneltä kaikki sexypimut. ja se oikeuttaa sitten nimittelemään itseään ja ulkonäköään. Nuoret miehet on se miksi susi ei saa naista.
Anonyymi kirjoitti:
Kuule kun ei se auta siihen jos yli 50 vuotias mies ihannoi nuoria timmejä naisia.Ei se tuo hänelle naista vaikka kuinka yrittäisit ymmärtää viehätystä nuoriin naisiin. Ja kun kiinnostusta ei tapahdu toiselta puolelta niin se on syy haukkua itseään ja sitten siihen päälle ei niin nuoret naiset. Nuorekas voi olla mutta realistinen voisi myös olla. Hän ei koskaan näe nuorissa naisissa vikaa vaan nuoret miehet on syypää ettei susi saa nuorta naista. Nuoret miehet vie häneltä kaikki sexypimut. ja se oikeuttaa sitten nimittelemään itseään ja ulkonäköään. Nuoret miehet on se miksi susi ei saa naista.
En ole sanonut niin että se on heidän syytä. Ei se ole kenenkään syy, että oon vanha, enkä enää kiinnosta. Elämä meni jo minun kohdallani ohitse.
Anonyymi kirjoitti:
Olen vaan sanonut, että tunnen kateutta, koska nuoret miehet vielä saa sellaista, mitä itse en enää voi saada.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Jokaisen pitää ymmärtää tällaiseen ryhtyessä, että feikkausten mahdollisuus on olemassa. Miten se voi tulla yllätyksenä? Sua on varoitettu hyvällä ottamasta liian tosissaan näkymätöntä nettimaailmaa. Nytkin sua yritetään nostaa jaloilles masentavista ajatuksista ulos todelliseen elämään, elämään tavallista normiarkea, jossa itsekukin on oman hyvänolon sa ja onnellisuutensa seppä. Tarjotin palvelua ei ole.Live on vuorovaikutteista kanssakäYmistä. Miten itseäsi toivot kohdeltavan, kohtele toista samoin.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
En ole sanonut niin että se on heidän syytä. Ei se ole kenenkään syy, että oon vanha, enkä enää kiinnosta. Elämä meni jo minun kohdallani ohitse.
No miksi olet monesti sanonut että kaikki nuoret komeat adonikset vie sulta kaikki nuoret naiset. Mä en voi sille mitään että tunnet noin. Toki saat tuntea itsesi parikymppiseksi jos haluat.
Anonyymi kirjoitti:
Jokaisen pitää ymmärtää tällaiseen ryhtyessä, että feikkausten mahdollisuus on olemassa. Miten se voi tulla yllätyksenä? Sua on varoitettu hyvällä ottamasta liian tosissaan näkymätöntä nettimaailmaa. Nytkin sua yritetään nostaa jaloilles masentavista ajatuksista ulos todelliseen elämään, elämään tavallista normiarkea, jossa itsekukin on oman hyvänolon sa ja onnellisuutensa seppä. Tarjotin palvelua ei ole.Live on vuorovaikutteista kanssakäYmistä. Miten itseäsi toivot kohdeltavan, kohtele toista samoin.
Ei minusta kukaan välitä missään live maailmassa. Ei etenkään ne seksymisut. Ne istuu bemaripoikien kyydissä ja nauraa papparaiselle.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos suden huolenpidosta. Sun ei tarvitse etkä saa lähteä pois.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Ei minusta kukaan välitä missään live maailmassa. Ei etenkään ne seksymisut. Ne istuu bemaripoikien kyydissä ja nauraa papparaiselle.
Ja toiko susta ei ole syyttelyä. Mitä toi sun mielestä on kuin nuorten miesten vika .
Anonyymi kirjoitti:
No miksi olet monesti sanonut että kaikki nuoret komeat adonikset vie sulta kaikki nuoret naiset. Mä en voi sille mitään että tunnet noin. Toki saat tuntea itsesi parikymppiseksi jos haluat.
No kuvainnollisesti he ne vievät minulta, koska minulla ei ole mitään mahdolllisuuksiakaan sellaisiin. Ei ole oikeastaan koskaan ollut, nuorenakaan. En ole niin taitava ihmissuhteissa. En osaa luoda niitä ollenkaan. Taidan todella jäädä yksinäiseksi koko loppuelämäkseni.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Sä voit kertoa tuon sille työterveyslääkärille. Ihmettelen kun sanot noin koska olen ymmärtänyt että siellä miekkailussa sulla on kuitenkin hauskaa. Sä haluat vaan nuoern naisen ja kaikki muu elämässäsi on turhaa.
Anonyymi kirjoitti:
Sä voit kertoa tuon sille työterveyslääkärille. Ihmettelen kun sanot noin koska olen ymmärtänyt että siellä miekkailussa sulla on kuitenkin hauskaa. Sä haluat vaan nuoern naisen ja kaikki muu elämässäsi on turhaa.
Kai sitä jokainen rakkautta haluaa elämäänsä. Miekkailu nyt ei kuulu tähän ollenkaan.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Kai sitä jokainen rakkautta haluaa elämäänsä. Miekkailu nyt ei kuulu tähän ollenkaan.
No jatka haaveilemista. Kyllä se joku päivä onnaa vielä. Uusia nuoria seksikkäitä naisia tulee aina lisää. Mikäs kiire sulla on.Ethän sä pidä kirsikan kanssa mitään kiirettä niin anna aikaa.
Anonyymi kirjoitti:
No jatka haaveilemista. Kyllä se joku päivä onnaa vielä. Uusia nuoria seksikkäitä naisia tulee aina lisää. Mikäs kiire sulla on.Ethän sä pidä kirsikan kanssa mitään kiirettä niin anna aikaa.
Kyllä tässä on kiire, koska vanhenen ja pappaannun koko ajan lisää ja kuolen pois.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Kyllä tässä on kiire, koska vanhenen ja pappaannun koko ajan lisää ja kuolen pois.
No se on sun ongelma. Toivottavasti lääkäri pystyy auttaa sua ensi viikolla.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Luehan susi tarkemmin toi tekstis. Oot mestari kääntämään asian mieleisekses. Ootko unohtanut näkymättömän, tuntemattoman nettimaailman salakarit. Sua ei kukaan pakota ajattelemaan pahaa ,sanojesi mukaisesti esim. muka olla uskomatta kirsikkaan jne. Sille on synonyyminsä : varovaisuus tuntemattomaan, asioiden todenperäisyyteen varautuminen.
Kuka sulta on kieltänyt kaiken kauniin ja rakkauden? Ei kukaan. Aikuiseksi mieheksi sussa on annos uhmaa ja oikuttelua. Tulee mieleen lattialle selälleen heittäytynyt, jalat oikosenaan huutava pikku veeti: mulle taatana ei annettu taatkaan keltatta appeltiinimehua. Anonyymi kirjoitti:
No se on sun ongelma. Toivottavasti lääkäri pystyy auttaa sua ensi viikolla.
Ei ole mitään nuorennuslääkettä vielä olemassa.
Anonyymi kirjoitti:
Luehan susi tarkemmin toi tekstis. Oot mestari kääntämään asian mieleisekses. Ootko unohtanut näkymättömän, tuntemattoman nettimaailman salakarit. Sua ei kukaan pakota ajattelemaan pahaa ,sanojesi mukaisesti esim. muka olla uskomatta kirsikkaan jne. Sille on synonyyminsä : varovaisuus tuntemattomaan, asioiden todenperäisyyteen varautuminen.
Kuka sulta on kieltänyt kaiken kauniin ja rakkauden? Ei kukaan. Aikuiseksi mieheksi sussa on annos uhmaa ja oikuttelua. Tulee mieleen lattialle selälleen heittäytynyt, jalat oikosenaan huutava pikku veeti: mulle taatana ei annettu taatkaan keltatta appeltiinimehua.No, kyllä sitä väsyneenä on oikutteleva, herkkä ja kiukutteleva.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Tältä kellonlyömältä lopeta höpötys sexymisuista. Sä oot riski, komea aikuinen adonis, jolla mahiksia arvoiseensa elämään.
Anonyymi kirjoitti:
Tältä kellonlyömältä lopeta höpötys sexymisuista. Sä oot riski, komea aikuinen adonis, jolla mahiksia arvoiseensa elämään.
Mitä se on arvoisensa elämä sitten? Kyllä niin kauan ku haluttaa sitä haluaa myös niitä sexmisuja. Sillä tavalla miehet on rakennettu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei häntä kukaan kiusaa. Hänen oma jankkaamisensa on tavallista sitkeämpää sorttia. Häntä yritetään auttaa.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Ei ole mitään nuorennuslääkettä vielä olemassa.
ja taas. kyllä sun ikäsellä voi olla elämää mutta sun elämä pyöriin vaan seksin ympärillä. Sä et näe mitään muuta kuin panemisen ja nuoret naiset.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
No, kyllä sitä väsyneenä on oikutteleva, herkkä ja kiukutteleva.
no mene lepää jos sua väsyttää
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Mitä se on arvoisensa elämä sitten? Kyllä niin kauan ku haluttaa sitä haluaa myös niitä sexmisuja. Sillä tavalla miehet on rakennettu.
sulla on lapset ja harrastus.työ ja elossa olevat terveet vanhemmat. Mutta ei kuhan pääsis panee niin korjaa sun elämän.
Anonyymi kirjoitti:
ja taas. kyllä sun ikäsellä voi olla elämää mutta sun elämä pyöriin vaan seksin ympärillä. Sä et näe mitään muuta kuin panemisen ja nuoret naiset.
No se on taas väärinymmärys. Minä mieluummin kyllä rakastun ja olen vain yhden kanssa. Ei kaikkea mun sanomista tarvii ottaa aina niin älyttömän vakavasti.
Anonyymi kirjoitti:
sulla on lapset ja harrastus.työ ja elossa olevat terveet vanhemmat. Mutta ei kuhan pääsis panee niin korjaa sun elämän.
Ja tuo paneminen sitten.. .Ole itse ilman 20 vuotta ja katsotaan sitten miltä tuntuu.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
On simppelisti varmaa, ettei aina saa haluamaansa.
Anonyymi kirjoitti:
On simppelisti varmaa, ettei aina saa haluamaansa.
Minä en saa koskaan.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
No se on taas väärinymmärys. Minä mieluummin kyllä rakastun ja olen vain yhden kanssa. Ei kaikkea mun sanomista tarvii ottaa aina niin älyttömän vakavasti.
No mene sitten sinne missä nuoret kauniit naiset liikkuu. Ei sua kotoa tule hakemaan. Toki olet yhden kanssa mutta koita nyt ensin edes tavata joku nainen jonka kanssa meet treffeille. Joo sä et käy missään se tiedetään. Ja nyt haluat taas kuolla ties monetta kertaa koska nuoret adonikset saa kaikki sexypimut .
Anonyymi kirjoitti:
No mene sitten sinne missä nuoret kauniit naiset liikkuu. Ei sua kotoa tule hakemaan. Toki olet yhden kanssa mutta koita nyt ensin edes tavata joku nainen jonka kanssa meet treffeille. Joo sä et käy missään se tiedetään. Ja nyt haluat taas kuolla ties monetta kertaa koska nuoret adonikset saa kaikki sexypimut .
No ne on ne ansainneet.
Anonyymi kirjoitti:
Ihan ku kehtaisin liikkua sellaisessa porukassa... En istuis sinne mitenkään päin. Sellaista se on. Elämä meni tämmöiseksi kotona nyhjäämiseksi, kun ei enää muutakaan voi.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
No ne on ne ansainneet.
Mitä väärää siinä on kun nuoret viihtyy keskenään. Tästä on puhuttu aikasemminkin. Sä näet jotain väärää siinä että nuoret ihmiset viettävät aikaa yhdessä.Ethän sinäkään viettänyt aikaa keski-ikäisten naisten kaa nuorena niin miksi nuorten naisten pitäis olla sun kaa. Vain sen takia että ne kiihottaa sua.
Anonyymi kirjoitti:
Mitä väärää siinä on kun nuoret viihtyy keskenään. Tästä on puhuttu aikasemminkin. Sä näet jotain väärää siinä että nuoret ihmiset viettävät aikaa yhdessä.Ethän sinäkään viettänyt aikaa keski-ikäisten naisten kaa nuorena niin miksi nuorten naisten pitäis olla sun kaa. Vain sen takia että ne kiihottaa sua.
En siinä mitään väärää näekään. Sinä et ymmärrä miten tämmönen ikä voi ottaa pannuun.
Anonyymi kirjoitti:
En ole ketään myöskään käskeny olla mun kaa. Ei sellanen mihinkään käskemiseen perustu. Joko haluaa olla, taikka sitten ei halua.
mustasusi kirjoitti:
En ole ketään myöskään käskeny olla mun kaa. Ei sellanen mihinkään käskemiseen perustu. Joko haluaa olla, taikka sitten ei halua.
Eiköhän tämä aihe ole käsitelty loppuun.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Ihan ku kehtaisin liikkua sellaisessa porukassa... En istuis sinne mitenkään päin. Sellaista se on. Elämä meni tämmöiseksi kotona nyhjäämiseksi, kun ei enää muutakaan voi.
No oma on ongelmasi. Puhu tosta sille lääkärille kun meet. Ei sua kukaan voi auttaa.
Anonyymi kirjoitti:
No oma on ongelmasi. Puhu tosta sille lääkärille kun meet. Ei sua kukaan voi auttaa.
Lääkäri ei auta yhtään sen enempää. Tää on tämmönen paska ikäkriisi. Elämä meni ohi kriisi.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
En siinä mitään väärää näekään. Sinä et ymmärrä miten tämmönen ikä voi ottaa pannuun.
Niin jos elämänasenne ja asenne itseensä on tuollainen niin saahan siitä vaikean itselleen.
Anonyymi kirjoitti:
Alan syömään pillereitä ja olen onnellinen.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Et ole niin. Mutta luulis sun jo tajunneen 15 vuoden aikana tilanteen. Mutta jaksat edelleen uskoa että se tyttö tulee vielä vastaan.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Eiköhän tämä aihe ole käsitelty loppuun.
Eikö tää ollut suhteet palsta. Juttele sinä kirsikan kanssa teen juomisesta. Sen te osaatte.
Anonyymi kirjoitti:
Et ole niin. Mutta luulis sun jo tajunneen 15 vuoden aikana tilanteen. Mutta jaksat edelleen uskoa että se tyttö tulee vielä vastaan.
No ei sitten odoteta enää mitään. Antaa olla vaan.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Onneks sulla on se lääkärinaika . Se varmasti osaa auttaa sua.
Anonyymi kirjoitti:
Onneks sulla on se lääkärinaika . Se varmasti osaa auttaa sua.
Ihan sama. Ei kiinnosta enää mikään. Alan käyttää vaikka huumeita. Niistä tulee hyvä olo.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Saathan sä odottaa. En sitä sulta kiellä. Toivossa on aina hyvä elää. Huomenna on taas uusi päivä. Ja eihän sitä tiedä vaikka kohtaat sen sen unelmien naisen.
Anonyymi kirjoitti:
Saathan sä odottaa. En sitä sulta kiellä. Toivossa on aina hyvä elää. Huomenna on taas uusi päivä. Ja eihän sitä tiedä vaikka kohtaat sen sen unelmien naisen.
Kyllä riittää tuo vttuilu jo tälle päivää.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Kyllä riittää tuo vttuilu jo tälle päivää.
Mitä sä sitten haluut että sulle sanotaan. Älä pura muhun sun pahaa oloa. No jää juttelee muiden kanssa. Juttele vaikka kirsikan kanssa päivän syömiset.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Ihan sama. Ei kiinnosta enää mikään. Alan käyttää vaikka huumeita. Niistä tulee hyvä olo.
Jos sä haluat alkaa käyttää huumeita niin se on sun oma asia. Ei vaikuta muhun mitenkään.
Anonyymi kirjoitti:
Jos sä haluat alkaa käyttää huumeita niin se on sun oma asia. Ei vaikuta muhun mitenkään.
Miksi luulet, että haluan sen vaikuttavan jotenkin suhun?!
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Miksi luulet, että haluan sen vaikuttavan jotenkin suhun?!
En luule. Jos ne tekee sulle paremman olon niin se on sun oma valita. Käytä ihan mitä haluat.
- AnonyymiUUSI
Hyvää iltaa👩😊♥️❄️
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Kiitos samoin 😊 hyvää iltaa ❤️☺️🌆 mä nukuin vähän. Jokos kävit taas lenkillä? 😊❄️
En vielä käynyt😊♥️❄️🍒taida jaksaa tänään🥱
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei aina tartte jaksaa. Vietät rennon sunnuntai-illan
Anonyymi kirjoitti:
Joo, ei kannata liikaa, jos tuntuu ettei jaksa 😊❄️🌆 mä teen uuden ketjun, kun tää on täynnä nyt. 💫
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Joo, ei kannata liikaa, jos tuntuu ettei jaksa 😊❄️🌆 mä teen uuden ketjun, kun tää on täynnä nyt. 💫
No tee. Tullaan sinne sitten jatkamaan
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Kiitos samoin 😊 hyvää iltaa ❤️☺️🌆 mä nukuin vähän. Jokos kävit taas lenkillä? 😊❄️
Kaupassa kävin, piti saada kauramaitoa aamukahviin.
Anonyymi kirjoitti:
No niin se on hyvä, niin on aamulla kaikki valmiina. Joskus on käynyt niin, ettei ole mitä laittaa kahviin, taikka voi on loppu, niin kyllä se laittaa harmittamaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Åj då
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
No niin se on hyvä, niin on aamulla kaikki valmiina. Joskus on käynyt niin, ettei ole mitä laittaa kahviin, taikka voi on loppu, niin kyllä se laittaa harmittamaan.
Spermaaa
Joku kysyi, kuka mut kruunas. No minä olen tuota prinssiemojia käyttäny tunnisteena täällä silloin kun tänne tulin skriivaamaan eli 21 vuonna. En ollu susi ku vasta myöhemmin.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Semmoinen joo. vanhat höpinät löytyy 2021 vuodesta eteenpäin.
Ihan jees sedäks.
- AnonyymiUUSI
Exmies
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Semmoinen joo. vanhat höpinät löytyy 2021 vuodesta eteenpäin.
Jå jå
- AnonyymiUUSI
Et sä ruma ole.
- AnonyymiUUSI
Kaappihåmåt
- AnonyymiUUSI
Mitä sinulle kuuluu?
- AnonyymiUUSI
Tuletko?
- AnonyymiUUSI
Ei nyt. Olen muuttamassa.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_232463Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.531743Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup111024Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu2951012- 259972
- 146893
- 56844
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.110749- 46735
Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua8718