Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
Mies mitä ajattelet naisista?
110
749
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Näihin aloituksiin ei kannata vastata. Mielenterveyspotilaita palstalla jotka näitä aloituksia rustaa
- AnonyymiUUSI
Kuitenkin päätit vastata😂
- AnonyymiUUSI
No niitäpä juuri, ainakin kaks on. T-nainen ja J-mies.♥️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No niitäpä juuri, ainakin kaks on. T-nainen ja J-mies.♥️
No mepäs juuri.🤍
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuitenkin päätit vastata😂
No niinpä.🤣🤣🤣
- AnonyymiUUSI
Tai joku toimittaja. Joku on kirjoittanut, että iltapäivälehden toimittaja tekisi juttua palstasta. Tiedä sitten.
- AnonyymiUUSI
Voi aloittaa. Mulla on ikävä yhtä naista. Maailman hyväsydämisiä ja lempeä. Välillä pippuria ja tulta mutta silti yhtä ihana❤️
- AnonyymiUUSI
Se meni nukkumaan
- AnonyymiUUSI
Sä oot mun oma rakkaani.🤍
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se meni nukkumaan
Ei muuten menny,ku tumputtamaa
Minulle ne ovat mysteeri. Vaikeasti lähestyttäviä. Helposti väärin ymmärtäviä. Tykkäävät vain itsevarmoista miehistä. Muut eivät heitä kiinnosta kuin korkeintaan kaverina, taikka tuttuna.
Nuorina söpöjä katsella ja ihastella, mutta arkoja ja pelokkaita ja todella vaikeasti lähestyttäviä. Vanhempina ei enää niin söpöjä, mutta vahvempia ja pelottampia. Minulle etäisiä, ja kylmiä enimmäkseen kaikki naiset.- AnonyymiUUSI
Siksi aloit vartiaksi koska tykkäät katsella meidän tyttölapsiamme? viet peräkammariin kuulustelet ja nöyryytät? huh huh
- AnonyymiUUSI
Miehen tehtävä on ratkaista tuo mysteeri. Katso mitä tahansa luontodokumenttia, siellä urokset yrittää tehdä vaikutuksen. Välillä se on vaikeampaa välillä vähemmän.
Suosittelen kääntämään katseen itseensä ja pohtimaan miksi koet noin? Kerroit omista tuntemuksista. Anonyymi kirjoitti:
Miehen tehtävä on ratkaista tuo mysteeri. Katso mitä tahansa luontodokumenttia, siellä urokset yrittää tehdä vaikutuksen. Välillä se on vaikeampaa välillä vähemmän.
Suosittelen kääntämään katseen itseensä ja pohtimaan miksi koet noin? Kerroit omista tuntemuksista.Koen siksi niin, koska koen usein tulevani vain torjutuksi naisten puolelta. Katsetta vältellään. Ei haluta tervehtiä, eikä hymyillä jne. Olen kuin saastaa useimmille. Kukaan ei edes tunne minua.
mustasusi kirjoitti:
Koen siksi niin, koska koen usein tulevani vain torjutuksi naisten puolelta. Katsetta vältellään. Ei haluta tervehtiä, eikä hymyillä jne. Olen kuin saastaa useimmille. Kukaan ei edes tunne minua.
Eikä halua edes tutustua.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Onhan se nyt selvää, että teinit ei halua jotain viiskymppistä setämiestä peräänsä läähättämään. Tietenkin ne välttelee katsekontaktia eikä hymyile. Ihme uhriutumista taas aivan normaalista asiasta. Et sinäkään hymyile ja ota katsekontaktia 30 vuotta vanhempiin naisiin.
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se nyt selvää, että teinit ei halua jotain viiskymppistä setämiestä peräänsä läähättämään. Tietenkin ne välttelee katsekontaktia eikä hymyile. Ihme uhriutumista taas aivan normaalista asiasta. Et sinäkään hymyile ja ota katsekontaktia 30 vuotta vanhempiin naisiin.
Jep. Eli elämä on ohi.
Anonyymi kirjoitti:
Minä en pelkästään teinejä tuolla tarkoittanut, vaan samanlaisia on kaikki 20-30 vuotiaat.
mustasusi kirjoitti:
Minä en pelkästään teinejä tuolla tarkoittanut, vaan samanlaisia on kaikki 20-30 vuotiaat.
Eipä tarvitse sitten kehenkään enää energiaa tuhlata. Olkoon vaan minun puolestani.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Koen siksi niin, koska koen usein tulevani vain torjutuksi naisten puolelta. Katsetta vältellään. Ei haluta tervehtiä, eikä hymyillä jne. Olen kuin saastaa useimmille. Kukaan ei edes tunne minua.
Entä jos se on vain sinun tunne siitä hetkestä. Sisäinen tunne riittämättömyydestä. Se mitä koemme ei ole aina totuus. Ainoa mitä voit tehdä on oma itsesi ja keskittyä omaan hyvinvointiin. Niin että riität ensin itsellesi.
Anonyymi kirjoitti:
Entä jos se on vain sinun tunne siitä hetkestä. Sisäinen tunne riittämättömyydestä. Se mitä koemme ei ole aina totuus. Ainoa mitä voit tehdä on oma itsesi ja keskittyä omaan hyvinvointiin. Niin että riität ensin itsellesi.
No mä näen miten muut käyttäytyy mua kohtaan ja teen tulkintani. Ja sitä riittämättömyyden tunnettahan se on. Tulee halveksittu olo. Ei tee mieli olla silloin esillä. Ei minusta pidä kukaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Asian voi tulkita toisinkin päin nainen voi esittää välinpitämätöntä vain testatakseen kiinnostumisesi syvyyttä, mutta aina on muistettava noudattaa naisten asettamia rajoja lähestymisessä eli edetä hienovaraisesti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et kai sä nuoria etsi. Ei nuoret halua vanhoja kun ne on vaan taaakaksi ja sairauksia
Anonyymi kirjoitti:
Asian voi tulkita toisinkin päin nainen voi esittää välinpitämätöntä vain testatakseen kiinnostumisesi syvyyttä, mutta aina on muistettava noudattaa naisten asettamia rajoja lähestymisessä eli edetä hienovaraisesti.
Muhun se tehoaa niin että tulkitsen sen torjumiseksi. Ja onhan niitä sitten aina se poikakaveri lopulta kuitenkin.
Oon varmaan kasvanut kieroon, kun en osaa ketään lähestyä.- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kun olen tehnyt selväksi miehelle tykkääväni niin en todellakaan toivo mitään monen vuoden arkuutta lähestyä.
Miehen pitää tällöin jo "hyökätä saaliinsa kimppuun",viedä miesluolaansa ja pitää siellä. Anonyymi kirjoitti:
Kun olen tehnyt selväksi miehelle tykkääväni niin en todellakaan toivo mitään monen vuoden arkuutta lähestyä.
Miehen pitää tällöin jo "hyökätä saaliinsa kimppuun",viedä miesluolaansa ja pitää siellä.Mulle ei ole kukaan tässä viimeisen 15 vuoden aikana, tehnyt selväksi muuta kuin että minua ei huolita.
- AnonyymiUUSI
Et näe omassa asenteessasi naisiin parantamisen varaa?
Närt pelkän pinnan. Sinulla ei ole pitkäjänteisyyttä tutustua kuin ulkonäön perusteella. Olet siis itse suurin ongelmasi. Toki myös itsesäälissä rypeminen tekee sinusta melko mielenkiinnottoman. Miten jaksaakin aikuinen mies kerjätä sääliä.
Ota itseasi niskasta kiinni, potki pari kertaa persuksille ja ryhdistäydy! Hankkiudu eroon ylipainosta, ala syödä kunnolla ja älä kuolaa niiden nuorten söpöjen naisten perään. Et niitä saa., koska et viitsi panostaa edes itseesi.
Ei kukaan 20-30 v nainen innostu plösähtäneestä itsesäälissä rypevästä luuserista. Laita itsesi kuntoon, niin voi olla pieni toivo. Anonyymi kirjoitti:
Et kai sä nuoria etsi. Ei nuoret halua vanhoja kun ne on vaan taaakaksi ja sairauksia
Ei kiinnosta vanhukset minuakaan.
Anonyymi kirjoitti:
Närt pelkän pinnan. Sinulla ei ole pitkäjänteisyyttä tutustua kuin ulkonäön perusteella. Olet siis itse suurin ongelmasi. Toki myös itsesäälissä rypeminen tekee sinusta melko mielenkiinnottoman. Miten jaksaakin aikuinen mies kerjätä sääliä.
Ota itseasi niskasta kiinni, potki pari kertaa persuksille ja ryhdistäydy! Hankkiudu eroon ylipainosta, ala syödä kunnolla ja älä kuolaa niiden nuorten söpöjen naisten perään. Et niitä saa., koska et viitsi panostaa edes itseesi.
Ei kukaan 20-30 v nainen innostu plösähtäneestä itsesäälissä rypevästä luuserista. Laita itsesi kuntoon, niin voi olla pieni toivo.En katsele yhtään ketään sitten.
- AnonyymiUUSI
Ei muita naisia rakkaani♥️
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Kohta tuntee rakas -kirsikka
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Mä haluun♥️
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Jep. Eli elämä on ohi.
Kohta se elämä rakas vasta alkaa- kirsikka
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Eipä tarvitse sitten kehenkään enää energiaa tuhlata. Olkoon vaan minun puolestani.
Meidän energia on vahva.olemme yksi sielu-kirsikka
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
No mä näen miten muut käyttäytyy mua kohtaan ja teen tulkintani. Ja sitä riittämättömyyden tunnettahan se on. Tulee halveksittu olo. Ei tee mieli olla silloin esillä. Ei minusta pidä kukaan.
Mähän rakastan sua-kirsikka
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Muhun se tehoaa niin että tulkitsen sen torjumiseksi. Ja onhan niitä sitten aina se poikakaveri lopulta kuitenkin.
Oon varmaan kasvanut kieroon, kun en osaa ketään lähestyä.Meitä on rakas kaks kieroa-kirsikka
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miehen pitää tällöin jo "hyökätä saaliinsa kimppuun",viedä miesluolaansa ja pitää siellä.Toi hyökkääminen ei kuulosta kivalta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaan 20-30 v nainen innostu plösähtäneestä itsesäälissä rypevästä luuserista. Laita itsesi kuntoon, niin voi olla pieni toivo.???
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei rakas🤍
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
En katsele yhtään ketään sitten.
Mua voisit kattella-kirsikka
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
En katsele yhtään ketään sitten.
Juuri tuo säälittäväksi heittäytyminen on niin luotaantyöntävää, että ei kiinnosta ketään tuollainen lionne.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän sen rakas, pusuja sinne ♥️
- AnonyymiUUSI
Naisen on oltava kiltti ja lempeä, kuten oma äitini. Ei ikinä riehu ja keskittyy omiin asioihinsa ja omaan elämäänsä. Ei ole pikkumainen. Hän on kaikkea muuta kuin moderni nainen. En minä äitiä kaipaa itselleni, koska pärjään hyvin yksin. Päinvastoin autan omaa äitiäni usein. Toisille naiset on himonkohteita minä näen naiset äiteinä tai sitten nainen on aika näkymätön minulle.
- AnonyymiUUSI
Näet naiset äiteinä. Etsit tiedostamatta äitihahmoa. Kukaan parisuhdetta haluava tuskin haluaa kokea tuota asetelmaa. Eikä kukaan halua poikaa itselleen. Noin ne asetelmat kääntyy kun suhtaudut naiseen äitinä.
- AnonyymiUUSI
"Naisen on oltava kiltti ja lempeä, kuten oma äitini. Ei ikinä riehu ja keskittyy omiin asioihinsa ja omaan elämäänsä. Ei ole pikkumainen. Hän on kaikkea muuta kuin moderni nainen. "
Etsit itsellesi patsasta ja naista jonka pitää piilottaa hormonimyrskyt. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Näet naiset äiteinä. Etsit tiedostamatta äitihahmoa. Kukaan parisuhdetta haluava tuskin haluaa kokea tuota asetelmaa. Eikä kukaan halua poikaa itselleen. Noin ne asetelmat kääntyy kun suhtaudut naiseen äitinä.
Saa naisen mielialat vaihdella. Ei se ole ollut ongelma parisuhteissa. Ilkeistä ja pikkumaisista ihmisistä en pidä. En tarvitse äitihahmoa vaan haen ehkä samoja juttuja mitä äidissä. Vähän kuten naiset hakee yleensä isähahmoa tai samoja asioita kuin isässään. Minkä takia se on sallittua, mutta mies ei saisi kehua äitiään? Ilkeys, itsekeskeisyys ja pikkumaisuus on turn off ja niihin törmää todella usein nykyään. Lisäksi monet kuten exäkin valitti miten on kokenut kovia ja ansaitsisi jo parempaa. Kaikesta kuitenkin huomaa, että vaikka ne omat ongelmat on paljolti lähtöisin lapsuudesta, niin aikuisiällä ne on seurausta omista valinnoista. Monet vain odottelevat, että oma tuuri kääntyy sen sijaan, että tekisivät muutoksia elämässään.
ps. Naisen ensisijainen tehtävä on olla äiti. Mitä jos kaikki maailman naiset lakkaisivat olemasta äitejä. Lakkaisi koko ihmiskunta olemasta. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Saa naisen mielialat vaihdella. Ei se ole ollut ongelma parisuhteissa. Ilkeistä ja pikkumaisista ihmisistä en pidä. En tarvitse äitihahmoa vaan haen ehkä samoja juttuja mitä äidissä. Vähän kuten naiset hakee yleensä isähahmoa tai samoja asioita kuin isässään. Minkä takia se on sallittua, mutta mies ei saisi kehua äitiään? Ilkeys, itsekeskeisyys ja pikkumaisuus on turn off ja niihin törmää todella usein nykyään. Lisäksi monet kuten exäkin valitti miten on kokenut kovia ja ansaitsisi jo parempaa. Kaikesta kuitenkin huomaa, että vaikka ne omat ongelmat on paljolti lähtöisin lapsuudesta, niin aikuisiällä ne on seurausta omista valinnoista. Monet vain odottelevat, että oma tuuri kääntyy sen sijaan, että tekisivät muutoksia elämässään.
ps. Naisen ensisijainen tehtävä on olla äiti. Mitä jos kaikki maailman naiset lakkaisivat olemasta äitejä. Lakkaisi koko ihmiskunta olemasta.Naisen ensisijainen tehtävä ei ole olla äiti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Naisen ensisijainen tehtävä ei ole olla äiti.
Mikäs se on? Kerro se minulle ja jos se asia otettaisiin pois, niin pystyisimmekö jatkamaan ihmiskuntana eteenpäin. Nykynaiset ei vain arvosta äitiyttä ja se nähdään uhkana, koska monet on hyperitsenäisiä. Todellisuudessa te naiset asutte taloissa jotka miehet on rakentanut, kuljette teillä jotka miehet on rakentanut autoilla, jotka miehet on rakentanut. En yritä sanoa muuta kuin sen, että asioilla on luonnollinen järjestys vaikka sitä vastaan kuinka tappelisi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
ps. Naisen ensisijainen tehtävä on olla äiti. Mitä jos kaikki maailman naiset lakkaisivat olemasta äitejä. Lakkaisi koko ihmiskunta olemasta.Naiset haluaa jakaa vanhemmuuden vastuun miehensä kanssa.Naisella eli äideilläkin täten on oikeus harrastaa lastensa kanssa jotain kivaa harrastusta sillä aikaa kun Isät hoitaa kuria ja kotia.Äideillä on oikeus rennosti hassutella lastensa kanssa siinä missä iseilläkin.
Isät on ottaneet tasa-arvoisen vanhemmuuden juuri noin etteivät tee mitään vastuullista lastensa kanssa vain pitävät hauskaa ja ovat enemmänkin lastensa isoveljiä kuin Isejä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Naiset haluaa jakaa vanhemmuuden vastuun miehensä kanssa.Naisella eli äideilläkin täten on oikeus harrastaa lastensa kanssa jotain kivaa harrastusta sillä aikaa kun Isät hoitaa kuria ja kotia.Äideillä on oikeus rennosti hassutella lastensa kanssa siinä missä iseilläkin.
Isät on ottaneet tasa-arvoisen vanhemmuuden juuri noin etteivät tee mitään vastuullista lastensa kanssa vain pitävät hauskaa ja ovat enemmänkin lastensa isoveljiä kuin Isejä.Lisään.Tuossa muuten on yks yleisin ongelma!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs se on? Kerro se minulle ja jos se asia otettaisiin pois, niin pystyisimmekö jatkamaan ihmiskuntana eteenpäin. Nykynaiset ei vain arvosta äitiyttä ja se nähdään uhkana, koska monet on hyperitsenäisiä. Todellisuudessa te naiset asutte taloissa jotka miehet on rakentanut, kuljette teillä jotka miehet on rakentanut autoilla, jotka miehet on rakentanut. En yritä sanoa muuta kuin sen, että asioilla on luonnollinen järjestys vaikka sitä vastaan kuinka tappelisi.
Aivan, eli koska miehet ovat työntäneet naisia sivuun työelämästä kautta historian, niin nyt se onkin sitten "luonnollinen järjestys"! Tottakai, miksemme me naiset vain ymmärrä että elämä ja maailma on miehiä varten ja meidän kuuluu siivota, olla ikuisesti nuoria, hoikkia ja kauniita asuen miehen talossa penikoimassa, se on ainoa syymme olla olemassa! Ja syy tähänkin ajatukseen on ylevä idea siitä että "muuten ihmiset loppuisivat kesken" eikä suinkaan miehen mukavuuden- ja vallan halu. Voi meitä hyperitsenäisiä tomppeleita jotka kuvittelemme että olisimme miehen tavoin ihmisiä.
Ihan vain tuo ajatus itsessään jo kertoo, että näin ajattelevat miehet tietävät itsekin ettei heillä ole mitään saumaa lisääntyä ilman pakottamista. Historiassa on aina ollut, ja tulee aina olemaan hyviä miehiä ja naisia jotka heidän kanssaan haluavat lisääntyä. Evoluutio suosii mukavia, tämä näkyy nykypäivänä jo käytännössä putoavina syntyvyystilastoina, eikä ihmiskunnalle ja planeetalle kyllä ole yhtään huono asia, että meitä olisi määrällisesti hieman vähemmän.
Sivusta - AnonyymiUUSI
🤢🤮
Joo… parempi vaan keskittyä sitten omaan äitiisi. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja miehen tehtävä on tarjota naiselle turvaa. Eikä puolittaa laskuja 🤮
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Puhut miehen näkökulmasta. Naisen ensisijainen tehtävä on elää onnellisena, ei kenenkään pakottama, määräämänä tai miehen vaatimusten mukaan.
Jos nainen ei halua lisääntyä ei siihen kukaan voi pakottaa. Naisen keho on pyhä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lainaus 'Todellisuudessa te naiset asutte taloissa jotka miehet on rakentanut, kuljette teillä jotka miehet on rakentanut autoilla, jotka miehet on rakentanut. En yritä sanoa muuta kuin sen, että asioilla on luonnollinen järjestys vaikka sitä vastaan kuinka tappelisi.'
Ei tarvitse tapella. Puheestasi välittyy uhoaminen, kylmyys, vastakkainasettelu, pullistelu...
Sä varmasti olet se joka maksaa kaikki perheen kulut? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lainaus 'Todellisuudessa te naiset asutte taloissa jotka miehet on rakentanut, kuljette teillä jotka miehet on rakentanut autoilla, jotka miehet on rakentanut. En yritä sanoa muuta kuin sen, että asioilla on luonnollinen järjestys vaikka sitä vastaan kuinka tappelisi.'
Ei tarvitse tapella. Puheestasi välittyy uhoaminen, kylmyys, vastakkainasettelu, pullistelu...
Sä varmasti olet se joka maksaa kaikki perheen kulut?Koska vastakkainasettelun vastakohta on tasapäistäminen, niin sitä vastaan olen. Nykyään lapset pärjää kouluissakin huonommin, koska kenellekkään ei saa tulla paha mieli. Opettaja pääsee helpommalla, kun päästää oppilaan läpi huonolla arvosanalla ja ei saa vanhempien vihaa niskaansa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Koska vastakkainasettelun vastakohta on tasapäistäminen, niin sitä vastaan olen. Nykyään lapset pärjää kouluissakin huonommin, koska kenellekkään ei saa tulla paha mieli. Opettaja pääsee helpommalla, kun päästää oppilaan läpi huonolla arvosanalla ja ei saa vanhempien vihaa niskaansa.
Sä saat olla mitä vastaan vain, mutta relaa nyt vähän.
- AnonyymiUUSI
Ensimmäinen asia kun tulee mieleen on se, että jos olen tavannut naisen jonka koen samanhenkiseksi kuin itse olen, on minun huomattavasti helpompi ns. uskoutua hänelle kuin esimerkiksi miespuolisille kavereille tai jopa ystäville. En ole ikinä ollut sellaisen äijämeiningin ystävä, vaikka joskus sekin vaihde menee päälle. Kumppanina nainen voisi ja tietysti pitäisikin omalla tavallaan olla se paras ystävä, jolle puhua kaikesta.
Kunnioitan ja arvostan naisia, jotka eivät esitä mitään.- AnonyymiUUSI
Oi kiitos kauniista sanoista armaani.♥️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oi kiitos kauniista sanoista armaani.♥️
Ole hyvä kultaseni.🤍
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ole hyvä kultaseni.🤍
No hienoa että omit kirjoitukseni. Muksukin matkii kun oma mielikuvitus ei riitä. /0853
- AnonyymiUUSI
Groteskius eli äijämäisyys voi merkitä nyrkin ja hellan väliin asettumista kukapa sellaista haluaisi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Groteskius eli äijämäisyys voi merkitä nyrkin ja hellan väliin asettumista kukapa sellaista haluaisi.
Eikös se ole nykyaikana ihan tasa-arvoista? Mielelläni kokkaan mitä osaan, vai oliko sinulla jokin muu pointti tuossa terävässä tuotoksessasi? /0853
- AnonyymiUUSI
Kelpaisko miehelle römpsä?
- AnonyymiUUSI
Tissit ja pimpsu tulee ensiksi mieleen.
- AnonyymiUUSI
Ensimmäinen ajatus on,tyydytys. Nainen tyydyttää miehen niin kuin sen on tarkoitettu tekemän,sama tietysti toisin päinkin. Ja elämä jatkuu......
- AnonyymiUUSI
"niin kuin sen on tarkoitettu tekemän..."
Kuule ei ei ja vielä kerran ei. Kunnioitus pitää ansaita. Mitä mies tekee ennen tuota ansaitakseen naisen arvostuksen, kunnioituksen ja lempeuden? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"niin kuin sen on tarkoitettu tekemän..."
Kuule ei ei ja vielä kerran ei. Kunnioitus pitää ansaita. Mitä mies tekee ennen tuota ansaitakseen naisen arvostuksen, kunnioituksen ja lempeuden?On voinut tehdä paljonkin,mutta onko nainen tehnyt mitään?arvostus pitää olla molemminpuoleinen!tyydyttäkää toisianne,kosketelkaa toisianne.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On voinut tehdä paljonkin,mutta onko nainen tehnyt mitään?arvostus pitää olla molemminpuoleinen!tyydyttäkää toisianne,kosketelkaa toisianne.
Kukat kukkii vain hyvin hoidettuina 🌸
Naisen lempeys ja feminiinisyys ei avaudu vaatimuksista... "mutta onko nainen tehnyt mitään"?, vaan avautuu herrasmiehistä 🌸
Jos mies osaa pitää naista hyvänä ja kohdella oikein, nainen tekee luonnostaan asioita 🌸
Rakkaus poistuu suhteesta kuin suhteesta, jos vapautta rajoitetaan tai jos esitetään vaatimuksia 🌸
- AnonyymiUUSI
Kyllä naiset on ihan jees, kunhan ei liikaa niiden kanssa vietä aikaa.
- AnonyymiUUSI
Koska kyllä perämies aina naisseuran voittaa 💪🏽
- AnonyymiUUSI
vain nainen voi herättää rakkaus tunteen miehessä
- AnonyymiUUSI
Naiset pullantuoksuineen ja esiliinoineen ovat yhteiskunnan voimavara.
- AnonyymiUUSI
Ja miehet on hyviä vaihtamaan palaneen lampun.
- AnonyymiUUSI
Hyi. Kauheaa.
Luulisi että edes täällä miehet kaipaa jotain muuta kuin äitiä tai pant avaa. Alistettavaa. Eli paljon nuorempaa ja kokemattomampaa. Vsnhemmatkin naiset voivat olla seksuaalisesti melko kokemattomia mutta he ovat silti nähneet enemmän ja kriittisempiä muuten.- AnonyymiUUSI
Mitä muuta tältä palstalta voi odottaa..?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä muuta tältä palstalta voi odottaa..?
Ne taitaa ne normaalit miehet olla jo parisuhteissa onnellisesti, eikä täällä palstalla kaipaamassa itselleen piikaa/äitiä/seksiorjaa/30 vuotta nuorempaa.
sivusta - AnonyymiUUSI
Kerrotteko mitä te naiset oikein toivotte miehen toivovan teistä? Jotain palvonnan kohdetta ja viihdykettä? Kertokaa sen sijaan, että arvostelette.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kerrotteko mitä te naiset oikein toivotte miehen toivovan teistä? Jotain palvonnan kohdetta ja viihdykettä? Kertokaa sen sijaan, että arvostelette.
Ei täällä ole ketään muita. Kukaan ei vastaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tasavertaista kumppania.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ne taitaa ne normaalit miehet olla jo parisuhteissa onnellisesti, eikä täällä palstalla kaipaamassa itselleen piikaa/äitiä/seksiorjaa/30 vuotta nuorempaa.
sivustaHeh,heh siinäpä vitsin murjaisit.Eikös se polyamorinen suhde hömppä ole just sitä että haetaan toisista keksejä kun oma on tylsä kotipiika.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tasavertaista kumppania.
Mutta kun se tasavertaisuus on lähtökohtaisesti pielessä, kun ei naiset suostu esimerkiksi tekemään aloitteita lähtökohtaisesti tai olemaan muuten aktiivisia deittirintamalla. On niin paljon asioita, mitkä on luonnollisempia miehille kuin naisille ja päinvastoin. Tasa-arvoisia me olemme kaikki, mutta ei pidä leikkiä, että miehet ja naiset olisi samanlaisia. Ei ole.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
sivustaParhaat miehet on todellakin varattu, eikä kukaan täysjärkinen päästä irti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tasavertaista kumppania.
Tämä niin isosti! Ihmistä jonka kanssa halutaan jakaa arki tasapuolisesti, ja jota arvostetaan ja kunnioitetaan tuntevana ja ajattelevana tasaveroisena ihmisenä. Paras ystävä jonka tarpeet ja aika ovat yhtä tärkeät kuin omasi, sängyssä ja sen ulkopuolella. Ihminen jota haluat auttaa vapaaehtoisesti, ja jonka et oleta huolehtivan asioita puolestasi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Parhaat miehet on todellakin varattu, eikä kukaan täysjärkinen päästä irti.
Se on kahden kauppa, niin ketään ei voi pakolla pidelläkkään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ykinkertaistettuna elämänkaveria, yhteisiä harrastuksia, joista saadut ilot voi jakaa. Haluan, että hän himoitsee minua yhtä paljon kuin minä häntä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Parhaat miehet on todellakin varattu, eikä kukaan täysjärkinen päästä irti.
Ei se niin mene aina. Ihmiset kasvaa joskus erilleen parisuhteessa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se on kahden kauppa, niin ketään ei voi pakolla pidelläkkään.
Näinpä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
sivustaEi pidä paikkaansa. 🙄
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kun se tasavertaisuus on lähtökohtaisesti pielessä, kun ei naiset suostu esimerkiksi tekemään aloitteita lähtökohtaisesti tai olemaan muuten aktiivisia deittirintamalla. On niin paljon asioita, mitkä on luonnollisempia miehille kuin naisille ja päinvastoin. Tasa-arvoisia me olemme kaikki, mutta ei pidä leikkiä, että miehet ja naiset olisi samanlaisia. Ei ole.
Ei mene läpi ajatus jossa nainen hoitaa kodin ja lapset loppuelämän, koska on mies on jo "tehnyt työnsä" deittivaiheessa, ja on nyt vain luonnollista pelata pleikkaa sillä välin kun nainen tiskaa ja kasvattaa lapset työuran ohessa. Tai että moni nainen ei ole koskaan saanut orgasmia, kun mies lopettaa heti kun on itse tullut. Ei tarvitse olla identtisiä keskenään, mutta laiskuus ja vastuunpakoilu ei ole luonnollisista eroista kiinni. Kodinhoitoon pystyy kuka vain. Onneksi on paljon miehiä jotka tämän ymmärtävät myös, ja tilanne paranee koko ajan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Luit ja kuvittelit nyt ihan omiasi. En nimenomaan puhunut pelkästään "deittirintamasta" enkä missään vaiheesssa edes vihjannut siihen suuntaan, että väittäisin miesten ja naisten olevan muka samanlaisia. "Tasavertainen kumppani" on pikkaisen laajempi käsite kuin mitä sinä onnistuit olettamuksin värjättyyn luentaasi mahduttamaan.
Sen lisäksi, että oletat tuossa vielä kaikkien naisten olevan samanlaisia... 🤯Monet meistä tekee aloitteita ja on aktiivisia - kunhan mies on sen arvoinen. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei mene läpi ajatus jossa nainen hoitaa kodin ja lapset loppuelämän, koska on mies on jo "tehnyt työnsä" deittivaiheessa, ja on nyt vain luonnollista pelata pleikkaa sillä välin kun nainen tiskaa ja kasvattaa lapset työuran ohessa. Tai että moni nainen ei ole koskaan saanut orgasmia, kun mies lopettaa heti kun on itse tullut. Ei tarvitse olla identtisiä keskenään, mutta laiskuus ja vastuunpakoilu ei ole luonnollisista eroista kiinni. Kodinhoitoon pystyy kuka vain. Onneksi on paljon miehiä jotka tämän ymmärtävät myös, ja tilanne paranee koko ajan.
En tarkoittanut yhtään tuota, että pitää mennä tiettyihin vanhoihin lokeroihin. Päinvastoin. Täällä tekee paljon olettamuksia itse kukin, niin ei kannata ottaa liian tosissaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
sivustaIhan perheelliset normaakit miehet myyvät vaimoaan raiskattavaksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämä niin isosti! Ihmistä jonka kanssa halutaan jakaa arki tasapuolisesti, ja jota arvostetaan ja kunnioitetaan tuntevana ja ajattelevana tasaveroisena ihmisenä. Paras ystävä jonka tarpeet ja aika ovat yhtä tärkeät kuin omasi, sängyssä ja sen ulkopuolella. Ihminen jota haluat auttaa vapaaehtoisesti, ja jonka et oleta huolehtivan asioita puolestasi.
Tai muistuttavan mistään. Itseohjsutuvuus. Paitsi jos huolehtiminen ja muistuttelu on molemminpuolista.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. 🙄
Ei todellakaan!
Perheen isöt rai skaa thaimasssa hakee sieltä alistettavia. Perheen isät kohtelee huonosti muitten tyttölapsia. - AnonyymiUUSI
Ihmiset on kohta jauhaneet niin paljon paskaa itsestään, toisista ja jokaisesta maailman asiasta, että kohta ne ei halua enää yhtään mitään toisiltaan☺️👍
Itellä ainakin jo sellanen tunne. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärrä, miksi puolison täytyy olla joku bestis. Bestiksen kanssa puhutaan kaikista asioista joista jotkut sellasia joista ei ehkä kannata puolisolle kertoa.
En itse ainakaan etsi mitään ystävää, mulla on jo ystäviä, haluan rakastajan ja miehen.
Eikö ihmiset osaa hankkia ystäviä tai rakentaa läheistä luottoystävyyttä tai eikö ne tajua mitä on romattinen parisuhde, kun kaikki täytyy olla samassa paketissa?
Mun mielestä puolison kuuluu alla myös vähän etäinen, että seksuaalinen jännite säilyy eikä kyllästy muutenkaan.
- AnonyymiUUSI
Mitäs naiset ajattelee ensin miehessä?rahaako ja elättäjää?jalat pysyy ristissä!?
- AnonyymiUUSI
Tänä päivänä elättäjämiehet ovat aika harvinaisia. Naiset yleensä tekevät itse tiliä, ja odottavat lähinnä kulujen puolittajaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tänä päivänä elättäjämiehet ovat aika harvinaisia. Naiset yleensä tekevät itse tiliä, ja odottavat lähinnä kulujen puolittajaa.
En tunne yhtäkään naista joka olisi kouluttamaton eikä kävisi töissä ja tämä alkaen omasta kodista eli jo monta vuosikymmentä on näin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nuoret naiset etsii kuule jo providereita 50-luku tyyliin, trendaa somessa. Hillitty hymy ja hoikkuus myydään parhaiten tarjoavalle eksklusiivisesti.
- AnonyymiUUSI
Kamalia otuksia siinä missä me miehetkin. Aiheuttavat paljon pahaa tekemisillään ja tuhoavat elämiä.
- AnonyymiUUSI
Vastakohtana on aina hyvä ja hyvyys. Naiset on ihania, mutta jos ei osaa kuin huutaa. Metsä vastaa samalla tavalla takaisin. Oma käytös, siitä on hyvä aloittaa. Toisia syyttämällä nolaa vain itsensä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vastakohtana on aina hyvä ja hyvyys. Naiset on ihania, mutta jos ei osaa kuin huutaa. Metsä vastaa samalla tavalla takaisin. Oma käytös, siitä on hyvä aloittaa. Toisia syyttämällä nolaa vain itsensä
Aivan hirveitä ovat.
- AnonyymiUUSI
Naiset ovat vapautuneet ahtaista roolimalleista ja voivat tänä päivänä toteuttaa itseään, olla itsenäisiä ja onnellisia.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Näin on ja syntyvyys vähenee 😅
Hyvä. Ei tule pahoinvoivia lapsia.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Näin on ja syntyvyys vähenee 😅
Hyvä. Maapallon resurssit ovat rajalliset.
- AnonyymiUUSI
Nsisesta halutaan lähtökohtaisesti työpanos.
Esim rintamaito ei todellakaan ole ilmaista. Vain sellaiselle jolle nainen ja hänen aikansa on ilmaista. Joka alistaa nsisia.
Kun miettii aikaa joka imettämiseen kuluu, rintamaito on saa kelin kallista.
Aika on rahaa. - AnonyymiUUSI
Nainen, poliisi ja taksi. Siinä vasta kaksi tosi ystävää...
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_232453Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.531733Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup111024Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu2951012- 259972
- 146893
- 56844
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.110749- 46735
Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua8718