Minä ihmettelin, kun oli niin outo olo.

Anonyymi-ap

Tänään on HOMOJEN PÄIVÄ eli TOINEN TOISTA ja ei ole näköjään edes KALENTERIIN MERKATTU VIRALLISEKSI HOMOJEN PÄIVÄKSI.
Minä kyllä voin laittaa tästä asiasta myös sinne KORKEIMPAAN OIKEUTEEN.
Minä menen ensin naimisiin niin minä voin MIEHENI KANSSA YHDESSÄ HOITAA NÄITÄ KUNNIA ASIOITA.
Meidän yhdessä olohan tässä on jarrutettu, mutta EI ME ALETA KOSTAMAAN. Meillä on aikaa vaikka HAUDASSA MAATA VIEREKKÄIN TAI VAIKKA PÄÄLLEKKÄIN.

11

170

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

MEIDÄN RAKKAUS TARINASSA ON SENTÄÄN ONNELLINEN LOPPU, KOSKA MIEHENI SAA AIVONSA LOPULTA KOTIA.
      MINUN ON PALJON HELPOMPI TOIMIA, KUN KÄYTÄN MUOTOA MIEHENI.
      EI AINAKAAN VAIKUTA IHAN TYHMÄLTÄ MIEHENI JA HÄNEN KAVERINSA, KUN MINÄ HÄNEN VAIMONA AINA SANON TAI KIRJOITAN " MIEHENI" jätän itseni vähän niin, kuin vähemmälle HUOMIOLLE niin MIEHENI voi sanoa, että " KYLLÄPÄ MINUN VAIMOLLA TAAS VÄLÄHTI JA LAITTO OIKEIN FOLIO-HATUNKIN PÄÄHÄN, KOSKA ALKO OIKEIN SÄTEILEMÄÄN."

• Anonyymi

SULLA ON mun luonto , kikkelis kokkelis mitäs läksit käymään niiih mitäs läksit käymään niiih . .

• Anonyymi

Tuohan on totta, että minä isken välillä FOLIO-HATUN PÄÄHÄNI.
        Oli monta vuotta kyllä TAUOLLE, mutta olen minä sen kaivanut NAFTALIINISTÄ.
        Kävin kaupassa ja joutessani ohi mennessä vilasin, että onko mitä värejä.
        En viitsinyt vetää tuota väriä päähän jonka yksi LAPSISTANI oli vinkkinä jättänyt, että voit laittaa tämän värin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuohan on totta, että minä isken välillä FOLIO-HATUN PÄÄHÄNI.
        Oli monta vuotta kyllä TAUOLLE, mutta olen minä sen kaivanut NAFTALIINISTÄ.
        Kävin kaupassa ja joutessani ohi mennessä vilasin, että onko mitä värejä.
        En viitsinyt vetää tuota väriä päähän jonka yksi LAPSISTANI oli vinkkinä jättänyt, että voit laittaa tämän värin.

Ei ole FOLIO-HATTU päivä tänään vaan pitää alkaa valmistautumaan kaupassa käyntiin.
        Ens viikolla on se " PAKKO KAI SE ON KYLÄLLÄ KÄYDÄ" päivä.
        En minä sentään vielä naimisissa ole enkä asu edes TULEVAN MIEHENI KANSSA JA KOTI-ARESTI RANGAISTUS ALKAA VASTA, KUN MINÄ OLEN HOITANUT MEIDÄN AVIOLIITON VIRALLISEKSI JA MIES SAA TIEDON ETTÄ HÄNEN PITÄÄ NOUTAA VAIMONSA KOTI-ARESTIIN JA KOULUTTAA HÄNESTÄ KUNNIALLINEN VAIMO JOKA KUNNIOITTAA MIESTÄÄN.
        ONNEKSI ME SAADAAN TUKEA ELI KUNNIA NÄYTTÄÄ MITEN MIES KOULUTTAA VAIMOSTAAN KUNNIALLISEN VAIMON JA VAIMONA KUNNIOITAN MIESTÄNI, KOSKA MINÄ PÄÄSEN SENTÄÄN VALTION VAIMO KOULUTUKSEEN.
        HÄN ON SENTÄÄN ITSE HALUNNUT, MUTTA JOS HÄN ON HYVÄ KOULUTTAJA NIIN KAI ME SAADAAN VAIMO PALKKAA JOTKA EI OLLA SOMESSA. MINUSTA TUO OLISI KOHTUU KORVAUS.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole FOLIO-HATTU päivä tänään vaan pitää alkaa valmistautumaan kaupassa käyntiin.
        Ens viikolla on se " PAKKO KAI SE ON KYLÄLLÄ KÄYDÄ" päivä.
        En minä sentään vielä naimisissa ole enkä asu edes TULEVAN MIEHENI KANSSA JA KOTI-ARESTI RANGAISTUS ALKAA VASTA, KUN MINÄ OLEN HOITANUT MEIDÄN AVIOLIITON VIRALLISEKSI JA MIES SAA TIEDON ETTÄ HÄNEN PITÄÄ NOUTAA VAIMONSA KOTI-ARESTIIN JA KOULUTTAA HÄNESTÄ KUNNIALLINEN VAIMO JOKA KUNNIOITTAA MIESTÄÄN.
        ONNEKSI ME SAADAAN TUKEA ELI KUNNIA NÄYTTÄÄ MITEN MIES KOULUTTAA VAIMOSTAAN KUNNIALLISEN VAIMON JA VAIMONA KUNNIOITAN MIESTÄNI, KOSKA MINÄ PÄÄSEN SENTÄÄN VALTION VAIMO KOULUTUKSEEN.
        HÄN ON SENTÄÄN ITSE HALUNNUT, MUTTA JOS HÄN ON HYVÄ KOULUTTAJA NIIN KAI ME SAADAAN VAIMO PALKKAA JOTKA EI OLLA SOMESSA. MINUSTA TUO OLISI KOHTUU KORVAUS.

Onneksi sentään olin Olympia Stadionilla A KATSOMON TAKANA RÄJÄYTTÄMÄSSÄ VANHEMMAN PANOSTAJAN TYÖSSÄ OPPIJAKSOLLA ENKÄ KAIVOKSELLA.
        MINÄ HALUAISIN MIELUMMIN ETELÄ SUOMEEN TYÖSSÄ OPPIJAKSOLLE, KOSKA MINÄ OLIN ULKONA TÖISSÄ JA EHDIN SAMALLA VIETTÄMÄÄN KAVEREIDEN KANSSA AIKAA.
        IVALOLAISET AJAA KUULEMMA PÄIVITTÄIN KEVITSALTA IVALOON KOTIA.
        EI SENTÄÄN AUTOT LÄHDE VAIKKA MINULLA EI OLE AUTOA.
        EN MINÄ TIEDÄ ONKO TULEVALLA MIEHELLÄNI MUUTA AUTOA, KUN VALTION TYÖAUTO.
        MINUN VANHEMMILLA ON ONNEKSI MOLEMMILLA AUTOT JA AJOKORTIT.
        MINÄ AJELEN JOMMAN KUMMAN HEIDÄN AUTOISTA TAI SITTEN HEISTÄ JOMPI KUMPI AJAA JA MINÄ ISTUN KYYDISSÄ.
        ME OLLAAN SOVITTU, ETTÄ MINÄ EN AJA VELIPOJAN AUTOLLA ENKÄ ISTU EDES KYYTIIN.
        TULEVAN MIEHENI KANSSA EN TIEDÄ, ETTÄ MEILLÄ AJOT HOIDETAAN.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

SULLA ON mun luonto , kikkelis kokkelis mitäs läksit käymään niiih mitäs läksit käymään niiih . .

En ole vielä lähtenyt mihinkään vaan makaan ja katselen hiusten laitto videoita.
        En viitsi mennä sanomaan vanhalle rouvalle, että: Minulla olis sinulle tässä PÄIVÄN PROJEKTI eli saat KUNNIAN LAITTAA OMAN TYTTÄRESI HIUKSET.
        Minä ajattelin, että opettelen itse niin minä osaan opettaa TULEVAA MIESTÄNI KOSKA HÄN SAA KUNNIAN SENTÄÄN AUTAA MINUA HIUSTEN LAITOSSA.
        MINÄ KYLLÄ PYRIN SIIHEN, ETTÄ EI TARVI RAHOJA KAMPAAJALLE TAI KAUNEUSHOITOLAAN EDES ROUVANA KANTAA VAAN MINÄ HOITELEN ITSE NUO ASIAT JOS TARVII. EI TARVI AINAKAAN VALITTAA VAAN VOI SANOA REHELLISESTI, ETTÄ: ONNEKSI EN SENTÄÄN MONTAA SATAA EUROA TUHLANNUT KOSKA MINÄ HUOMASIN, ETTÄ OLENKIN YLIHERKKÄ JOTEN MENI VAIN MUUTA KYMPPI.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole vielä lähtenyt mihinkään vaan makaan ja katselen hiusten laitto videoita.
        En viitsi mennä sanomaan vanhalle rouvalle, että: Minulla olis sinulle tässä PÄIVÄN PROJEKTI eli saat KUNNIAN LAITTAA OMAN TYTTÄRESI HIUKSET.
        Minä ajattelin, että opettelen itse niin minä osaan opettaa TULEVAA MIESTÄNI KOSKA HÄN SAA KUNNIAN SENTÄÄN AUTAA MINUA HIUSTEN LAITOSSA.
        MINÄ KYLLÄ PYRIN SIIHEN, ETTÄ EI TARVI RAHOJA KAMPAAJALLE TAI KAUNEUSHOITOLAAN EDES ROUVANA KANTAA VAAN MINÄ HOITELEN ITSE NUO ASIAT JOS TARVII. EI TARVI AINAKAAN VALITTAA VAAN VOI SANOA REHELLISESTI, ETTÄ: ONNEKSI EN SENTÄÄN MONTAA SATAA EUROA TUHLANNUT KOSKA MINÄ HUOMASIN, ETTÄ OLENKIN YLIHERKKÄ JOTEN MENI VAIN MUUTA KYMPPI.

Kyllä minun TULEVA MIEHENI SAA TUKEA SEKÄ PUOLUSTAA MINUA, KOSKA MINÄ SENTÄÄN KUNNIOITAN HÄNTÄ.
        En minä voi sille mitään, että minä olen YLIHERKKÄ. EI MINUA VOI PAKOTTAA SYÖMÄÄN KOKOAJAN ALLERGIA LÄÄKKEITÄ NIIN MINÄ VOISIN MIELLYTTÄÄ KUNNIANSA LOUKKANNEITA.
        EI NIITÄ OLE TARKOITETTU JATKUVAAN KÄYTTÖÖN. NIISTÄ LOPPUU TEHO JA EN VOI SYÖDÄ NIITÄ KOLMIO ALLERGIA LÄÄKKEITÄ, KOSKA MINÄ EN PYSTYNYT NUKKUMAAN. NE OLI MÄÄRÄTTY SIIHEN, ETTÄ MINÄ VOIN NUKKUA.
        KERROIN LÄÄKÄRILLE, ETTÄ MINÄ EN VOI SYÖDÄ RAUHOITTAVIA LÄÄKKEITÄ KOSKA MINÄ EN PYSTY NUKKUMAAN.
        LÄÄKÄRI ON SENTÄÄN YMMÄRTÄNYT SANOA, ETTÄ: LOPETA LÄÄKKEEN SYÖNTI JOS KERTA HUOMAAT, ETTÄ SE AUTA.
        EI MINULLE MÄÄRÄTÄ EDES ADHD:SEEN LÄÄKKEITÄ JOISSA ON PIRIÄ.
        MINÄ EN KÄYTÄ PÄIHTEITÄ JA MINUA EI VOI PAKOTTAA SYÖMÄÄN LÄÄKKEITÄ JOTKA OVAT " HUUMEITA".
        EN MINÄ OLE VÄKIVALTA RIKOLLINEN VAAN MINÄ PYRIN VÄLTTÄMÄÄN HEITÄ.
        KYLLÄ MINULLA ON JO TODISTEITA SIITÄKIN, ETTÄ MINUA VOIDAAN SYYTTÄÄ KUNNIANLOUKKASTA VAIKKA MINÄ AJAISIN VAIN AUTOLLA OHI.

• Anonyymi

JUOPOT OPETTAJAT OVAT IHAN ITSE OPETTANEET NIIN KOULUSSA, KUIN KOTONA ETTÄ MITEN SIVISTYNEET JA KUNNIALLISET IHMISET ELÄVÄT!
        ONNEKSI SENTÄÄN MINUT SENTÄÄN POLIISI HUOLII VAIMOKSI NIIN SAA KOULUTTAA MINUT TAVOILLE JA MINÄ KYLLÄ KUNNIOITAN HÄNTÄ.
        EN KYLLÄ SUOSTU MINI HAMETTA JA KUSILUISTIMIA LAITTAMAAN NIIN, KUIN ERÄS ÄITI/MUMMO JONKA KERRAN NÄIN.
        MINÄ KATSOIN, ETTÄ TUOKO KAATUU NIIN VITTU LOISTAA KOKO KYLÄLLE JA VALVONTA KAMERAN KAUTTA NÄKEVÄT OULUSSAKIN JA VOI OLLA, ETTÄ KOKO SUOMI NÄKEE SEN!
        OLEN MINÄ SENTÄÄN TEHNYT MYÖS VARTIJOIDEN KANSSA TÖITÄ.
        MINÄ AINA SOITIN JA JUTELTIIN MUKAVIA, MUTTA HÄN JONKA KANSSA OLIN TÖISSÄ LUULI ETTÄ HE OLIVAT HÄNESTÄ KIINNOSTUNEITA NIIN HÄNEN PITI SAADA HOITAA KAIKKI ASIAT.
        MINÄ JÄIN POIS NIIN HÄN SAI OLLA VARTIJOIDEN KANSSA. EI HE KUULEMMA KÄYNEET JOTEN MINÄ MENIN TAAS TÖIHIN JA VARTIJAT PALASI MYÖS.
        SANOIN TYÖKAVERILLE, ETTÄ: PASKAA KYLLÄ OSAAT JAUHAA JA MINÄ NÄIN AINAKIN 4 VARTIJAA!
        SIELLÄ OLI AINA AVOIMIEN OVIEN YÖ, koska EI MEISTÄ KUKAAN OLLUT VASTUUSSA VAAN VASTUU HENKILÖ OLI KOTONA NUKKUMASSA.
        Minä olin kyllä yksi yö säikyttänyt vartijan, koska heillä oli vaihtunut puvut niin minä en tunnistanut.
        Sen jälkeen useampi vartija ja he yrittävät säikyttää minua, mutta ei he oikein onnistuneet. Minä en kuullut ja minä sanoin vain " Hyi saatana ku säihkädin."
        Sanoin " En kuullut mutta näin että joku vilahti." En olisi nähnyt jos en olisi ollut vaihtamassa musiikkia mitä kuuntelen. Minulla oli YÖ-DISCO töissä aina.
        Lattianhoitokoneen esittelijä joka toi koneen sanoi minulle, että: Sinä kun opit ajamaan tätä konetta niin sinä ajat huippuaikoja tällä koneella.
        Kyllä minä ajoin, mutta keksin myös että tässähän on hyvä vaikka jumpata välillä.

• Anonyymi

Laskiainen on hommppeleiden luvattu päivä.

• Anonyymi

Ei NoiTA suN ISOTEKSIJUTTUJA jAaksA luKeA

• Anonyymi

Iso teksti jutut vois yllä pitäjä poistaa , ei niitä normaali ihmiset lue .

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      153
      6969
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      614
      2558
    3. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      47
      1810
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      114
      1431
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      90
      1315
    6. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      71
      1127
    7. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      63
      1083
    8. Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain

muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.
      Tuusniemi
      27
      1069
    9. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      48
      1065
    10. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      69
      1007
    Aihe