Puhutaan ettö Suomessa on sananvapaus, mutta eiköhän se ole niin että meillä saa vain tiettyjä asioita sanoa, esim mulla on pari kaveria jotka ovat sitä mieltä että Trump on idiootti, kysyin että mistä he sen tietävät ,,no kun lukee lehtiä oli vastaus,,,taas .missä niin lukee,,Iltasanomissa -,no voi lukeakin,,mutta iltapäivä lehdet kirjoittavat niin paljon paskaa että wc käyttöön sopivat. <<<<<maailmalta kuuluu välillä muutakin,,,siis Trumpin touhuista. Mutta se ei ole olennainen asia,,vaan se että kaverit ottivat niin paljon nokkiinsa että viikoihin ei ole kuulunut mitään,Eli heillä on oikeus sanoa mitä vaan mutta ei mulla. He ovat molemmat tahollaan vassareita ,,,he haluavat vain itse pitää sanan vapautta mutta ei sitä suoda muille, Tämä on muuallakin näin,,,,eli se siitä.
Miksi näin
Anonyymi-ap
1
234
Vastaukset
- Anonyymi
Saa vapaasti sanoa kaiken, mihin annetaan lupa.
Kiellettyjä asioita ei saa sanoa vapaasti, myöskään totuuksia ei saa sanoa ääneen, ettei salaisuudet paljastu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2654640Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1333019Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit442827Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761771Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061634Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281511- 591380
- 951272
- 471149
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2121148