...mutta soi vain kerran niin en kerennyt vastata. Numero alkoi +964 jne. Näyttäisi olevan Irakin suuntanumero...🤔
Tuli puhelu...
10
148
Vastaukset
- Anonyymi
964 Entinen Vaasan suunta..sittemmin 06..
- Anonyymi
Taas puhuin pötyä....964 oli Seinäjoen suunta..961 Vaasan. siloisessa verkkoryhmässä.--> 1996
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas puhuin pötyä....964 oli Seinäjoen suunta..961 Vaasan. siloisessa verkkoryhmässä.--> 1996
Eli olen saanut puhelun menneisyydestä? 👻
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli olen saanut puhelun menneisyydestä? 👻
Ehheh...tuo oli hyvä . Aikasiirtymä...
- Anonyymi
Onko sinulla 9-vuotiasta tytärtä, vävy soittelee?
- Anonyymi
LYÖT HETI LUURIN KORvaan ja esto päälle
- Anonyymi
Jossain neuvottiin, että kun saat puhelun tuntemattomasta numerosta, sano:
" Homma on tehty, mutta verta on nyt kaikkialla". - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jossain neuvottiin, että kun saat puhelun tuntemattomasta numerosta, sano:
" Homma on tehty, mutta verta on nyt kaikkialla".Joskus aikaisemmin kun tuli ulkomaankielisiä puheluita vastasin niihin "Maassa maan tavalla"
- Anonyymi
Oliko se sun poikaystävä?
- Anonyymi
Kyse ollut kaiketikin saada minut soittamaan takaisin.
https://ibb.co/35kFhyhC
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663362Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433157Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1222648- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271850- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851465- 391320
- 821189