Niin silloin asiat ovat huonosti.
jos häviää aloittamansa sodan
9
207
Vastaukset
- Anonyymi
Näin ei joo yleensäkään käy.nyt toki poikkeus.ukraina aloitti sodan omaa kansaa vastaan 2014 ja nyt häviää sodan
- Anonyymi
Näin todella tapahtui. Ukrainan länsimieliset aloittivat v. 2014 Kiovan keskusaukiolla, Maidanin aukiolla kapinan hallitustaan vastaan. Vaaleilla valittu presidentti Victor Janukovyts erotettiin ja ajettiin maanpakoon. Kapinan seurauksena Venäjä miehitti Krimin.
Järjestettiin uudet vaalit ja presidentiksi valittiin Petro Poroshenko. Levottomuudet jatkuivat ja taas vaihdettiin presidentti, nyt valittin koomikko Volodymyr Zelenskyj. Ukrainan venäjänkieliset separatistit eivät tätä hyväksyneet ja ilmoittivat irtaantuvansa Ukrainasta. Alkoi 8 vuotta kestänyt sisällissota. Se päättyi v. 2022 Venäjän hyökkäykseen maahan.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin todella tapahtui. Ukrainan länsimieliset aloittivat v. 2014 Kiovan keskusaukiolla, Maidanin aukiolla kapinan hallitustaan vastaan. Vaaleilla valittu presidentti Victor Janukovyts erotettiin ja ajettiin maanpakoon. Kapinan seurauksena Venäjä miehitti Krimin.
Järjestettiin uudet vaalit ja presidentiksi valittiin Petro Poroshenko. Levottomuudet jatkuivat ja taas vaihdettiin presidentti, nyt valittin koomikko Volodymyr Zelenskyj. Ukrainan venäjänkieliset separatistit eivät tätä hyväksyneet ja ilmoittivat irtaantuvansa Ukrainasta. Alkoi 8 vuotta kestänyt sisällissota. Se päättyi v. 2022 Venäjän hyökkäykseen maahan.."Se päättyi v. 2022 Venäjän hyökkäykseen maahan.."
Joka päättyi venäjän tuhoutumiseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Se päättyi v. 2022 Venäjän hyökkäykseen maahan.."
Joka päättyi venäjän tuhoutumiseen.Ja sittenkö sie heräsit ?
- Anonyymi
Venäjän asevoimat otti hallintaansa valtaamlla linnoituskaupungin - Velikaja Novosjolkan.
Vapautti koko Vremevskin salientin taajaman - Velyka Novosyolka, Vremjevka, Neskuchnoje - Ukrainan asevoimien suurin puolustus- ja logistiikkakeskus.
Velyka Novosyolkan lisäksi venäläiset ovat lähellä vallata Chasov Yarin, Toretskin ja Pokrovskin. Kun nämä kaatuvat, tie Dnepropetrovskiin on auki.
- Anonyymi
Yksi pieni likainen pommi Kieviin ja homma on siinä. Lapsellista luulla Venäjän häviävän.
- Anonyymi
No ei noilla Venäjän sotasuoriruksilla voi ylpeillä, ei todellakaan. Ja muka mahtivaltio, hehee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei noilla Venäjän sotasuoriruksilla voi ylpeillä, ei todellakaan. Ja muka mahtivaltio, hehee.
Aijahans.pistää länttä nyt satanolla ukrainassa ja natsit otti selkään toisessa maailmansodassa joten kai ne jotain oikein tekee 😁kulutussotaa toki käyvät mutta se on tehokasta ja heidän tapansa toimia
- Anonyymi
Venäjä tuhotaan maan tasalle opetuksena tuleville polville, että ei pidä aloittaa sotaa, jos ei sitä pysty voittamaan. Venäjästä tulee lasitasanko ja venäläisten lukumäärä vähenee 140 miljoonasta nollaan.
Ja niin on hvä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623027
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332520- 802303
- 802303
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361903- 121646
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311479