Hei!
Niin atestit kuin kristityt. Minä olen psykoottisena monesti käynyt rajan tuolla puolen. Kävin kerran mm. sellaisessa asunnossa ja siellä viivyin ehkä kaksi päivää. Yllätyksekseni Taivaassa oli ateisti minua odottamassa.
Ei nämä kristittyjen tarut pidä paikkaansa mitä on TV7:lla yms. kanavilla.
Ei pidä ateistienkaan tarut paikkaansa että aivot sammuu.
Ei pidä kristittyjen sadut paikkaansa etteikö ateisti voisi päästä Taivaaseen.
Olen monesti käynyt "rajan tuolla puolen"
6
274
Vastaukset
- Anonyymi
Sää olet ilmiselvästi tehdas työntekijä kokoonpanossa
- Anonyymi
Ei kannattaisi syödä torilta ostettuja sieniä.
- Anonyymi
Ja mikä tekee sinun kokemuksestasi juuri sen oikean? Monet ovat myös väitäneet nähneensä taivaan, ja siellä oli vain Jeesukseen uskovia. Ja myös monet ovat väittäneet nähneensä helvetin tai helvetin portit. Psykoosissa monet ihmiset ovat henkivaltojen hyökkäyksen alla, ei kaikki, mutta luultavasti olet saanut näkysi demoneilta etkä Jumalalta.
- Anonyymi
Se, että näet näkyjäsi, ei tee sinunta kristinuskon tuomaria, eikä kenenkään ihmisen tuomatria, niku pois vaan ja jatka näkyjäsi, mutta olisi hyvä jos voisit keskustella ihmisten kanssa rauhallisesti. Pahalla päällä ei kannata kirjottaa, laske ensin kahteen kymmeneen ja aloita kirjoittamisesi sen jälkeen. Sopiiko?
- Anonyymi
Hssu juttu on vaan se, että kylläjän niitä näkyjä näkee kun nukkuu, tai esimerkiksi automaassa kangastuksia, olisi viisasta vaikkapa ottaa selville kuka Jumala on, ettei mene pilkkaamaan jotain sellaista, jota ei kannattaisi mennä pilkkaamaan... Ulkons on kesä, kävelemässä kannattaisi sinunkin käydä, talvella on taas liian kylmä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hssu juttu on vaan se, että kylläjän niitä näkyjä näkee kun nukkuu, tai esimerkiksi automaassa kangastuksia, olisi viisasta vaikkapa ottaa selville kuka Jumala on, ettei mene pilkkaamaan jotain sellaista, jota ei kannattaisi mennä pilkkaamaan... Ulkons on kesä, kävelemässä kannattaisi sinunkin käydä, talvella on taas liian kylmä.
Kesällä on kaunista ja kiva kävellä, jos lähelläsi on luontoa, puisto tai jokin paikka missä on kukkia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun543932KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar912320Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo451982- 221773
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?261521- 281516
- 151172
- 311118
- 1091074
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale791032