jumala kostaa mun elämän vielä suomalaisille. nyt jo jumala on ruvennu taistelemaan suomalaisia vastaan mm. tekemällä mamujen kautta suomalaisille samaa mitä suomalaiset teki mulle 2002-2024..
kun te istutte yksin yökerhossa ja katotte ku mamut vonkaa naisia niin tietäkää että minä istuin siinä teidän tilalla aiemmin.. ja se kaikki viha ja kosto tulee suoraan itse jumalalta teidän päällenne koska väärin kohtelitte minua
jumala kostaa vielä.
23
346
Vastaukset
- Anonyymi
Kerro miten kohtelin sua väärin?
- Anonyymi
Ompahan kumma kirjoitus
Allahi käskee niitä karvanaamoja lopeta tollanen jumalan pilkka. Välittömästi tai karma hoitaa sinut. Ka - Anonyymi
Hyvä kirjoitus
- Anonyymi
Ei tullut käytyä paikassa mutta tosiaan asiaa
- Anonyymi
Jumala on viisas kostaa
- Anonyymi
Jumala näkee kaiken se on alkanut jo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumala näkee kaiken se on alkanut jo
New jerseyssä nähty myös alkumerkki
- Anonyymi
On olleet sellaisia ne juu
- Anonyymi
Kerran kävi tuuri oli kyllä mahtava kokemus se
- Anonyymi
Vaalea nainen ja lämmin henkinen
- Anonyymi
Miten tää liittyy mihinkään? En ainakaan ite.
- Anonyymi
Kyllä ne ovat ihmisiä, jotka tekevät näitä asioita.
- Anonyymi
Onko joku palstatrolli tullut uskoon?
Olet kääntynyt muslimiksi?
- Anonyymi
Yksi karmea persuämmä kunnallispolitiikko sanoi, että Sanna Marin ansaitsi vainojansa.
Jumala kostaa synnit, ajatteli persuämmä. - Anonyymi
Mä en tykkää Jumalasta jo tuo hekumoi kostolla. Kurva Jehovah !
- Anonyymi
Eipä se kosto meidän käsissä ole. Erilainen jumalakuva.
- Anonyymi
Jahvea kohtaa Karmanlain mukainen seuraus kun on niin rappeutunut outous jotta halajaa kostamisia.
- Anonyymi
eikös jossain raamatussa ollut jotain että ei ihmisen kuuluisi kosraa vaan jättää Jumalalle sen kostamisen...
qjaqttelin että olisi hyvä paikka asua jollekin yliopiston opiskelijalle 1 vapaa asunto taitaa olla rapussa kaikki uutta sisältä lähellä yliopistoa jos vain sietäää kaupungin liikenteen ääniä, minua ei haittaa niin totttottunut kaupungin normaaliin meluun... jotain vähän yli 6000 yksiön vuokra. - Anonyymi
rol' pör torhujia kuin aina opiskelijataloissa on.
- Anonyymi
hassua sinänsä kun tottunut kaupungin ääniin liikenteeseen jne... tuntuu rauhoittavalle kuin jollekin voi tuntua maaseudun ääänettömys rauhoittavalle.
- Anonyymi
Kaupunkilainen menee maaseudulle3, ihmettelee, on varmasti tullut maailmanloppu ja minä olen ainoa eloonjäänyt
- Anonyymi
Juu no jos ny sattus jumalaa edes olemaan se ei todellakaan kostaisi yhden yksittäisen ihmisen takia helpompi uhrata yksilö kuin koko yhteiskunta putin tosin uhraa yhteiskuntaa kun ei pysty uhraamaan itseään yhteisön edun takia tämä on ero itsekkään ja yhteisön edun välillä jos ei osaa ajatella kuin omaa etuaan on se aina yhteisö joka tulee kärsimään ei yksikään yksilö yksilön saa kärsimään vain sillä että kyseinen yksilö kenen on tarkoitus kärsiä ei osaa ajatella kuin itseään
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä362917- 1732285
- 622284
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?331978Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411336Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221333- 141330
- 101214
- 111194
- 221191