En pyydä mitään anteeksi

vaan vaadin oikeutta!

Tulisipa selväksi tämä pässinliha!

4

971

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokki

Vedä henkeä ja kerro mitkä oikeudet ovat hukassa?
      Ehkä niitä sitten voi vaikka saadakin?

• ovat yrittäneet

psyykkisesti 'murhata mua' jo yli 20 vuotta.
        Maon kulttuurivallankumouksessakin psyykkinen
        kidutus kesti vain vuosikausia, ei kymmeniä vuosia.
        Olen joutunut muuttamaan asuntoa jo kahdeksan kertaan kahdeksassa vuodessa ja taas huudetaan pihalla zeppoa ja muita terroreita.

Toimittajat antavat yleensä seinänaapureille
        konsertti- tai oopperalippuja, jotta ne harjoittaisivat kiusaamista.

Kerran yksi pöpi toimittaja tuli satoja kilometrejä naapuriin kylään ja herätti uhrinsa kesken yötä. Kerran niitä parveili pihalla,
        kerran niitä kävi naapurissa alvariinsa
        kylässä, vaikka minulla oli turvasuojattu osoite.
        Annikki Kiehelä kävi miehensä kanssa oikein kaksi kertaa ja aloitti toisella kerralla klo 22 jälkeen
        pattereilla paukuttelun ja suunnillen seuraavana päivänä kauhisteli psyykkistä kiusaamista uskottavasti radiossa, etc. etc.

Törnävän terrori on levinnyt kuin rutto.

• jouduin muuttaman
        ovat yrittäneet kirjoitti:

psyykkisesti 'murhata mua' jo yli 20 vuotta.
        Maon kulttuurivallankumouksessakin psyykkinen
        kidutus kesti vain vuosikausia, ei kymmeniä vuosia.
        Olen joutunut muuttamaan asuntoa jo kahdeksan kertaan kahdeksassa vuodessa ja taas huudetaan pihalla zeppoa ja muita terroreita.

Toimittajat antavat yleensä seinänaapureille
        konsertti- tai oopperalippuja, jotta ne harjoittaisivat kiusaamista.

Kerran yksi pöpi toimittaja tuli satoja kilometrejä naapuriin kylään ja herätti uhrinsa kesken yötä. Kerran niitä parveili pihalla,
        kerran niitä kävi naapurissa alvariinsa
        kylässä, vaikka minulla oli turvasuojattu osoite.
        Annikki Kiehelä kävi miehensä kanssa oikein kaksi kertaa ja aloitti toisella kerralla klo 22 jälkeen
        pattereilla paukuttelun ja suunnillen seuraavana päivänä kauhisteli psyykkistä kiusaamista uskottavasti radiossa, etc. etc.

Törnävän terrori on levinnyt kuin rutto.

noin 10 kertaa lyhyessä ajassa. Nopeimmin
        toimittajat (ylen toimittajat) saivat
        siis SALAISEN numeron muutamassa tunnissa
        selville ja sain pahimmillaan noin kymmenen
        terrorisoittoa vuorokaudessa. Kolme tunnistin suoraan toimittajiksi.

Osoitteen selvillesaamisen ennätystä edustaa se, että seuraava osoite oli selvillä ennen kuin olin edes muuttanut uuteen asuntoon.

Radioaääni, jota kutsun kuppa-ukoksi oli
        kaverinsa kanssa pitämässä ´Lähdet kuin kuppa Töölöstä' halloweenia pihalla. Menin uudelleen asunnolle vain nähdäkseni, toistuuko
        sama show uudelleen. Paikalla oli Jouni koutonen
        tällä kertaa agitoimassa 'halloweenia'.

Miten rutiinisti rikokset toimittajilta käy
        todistaa se, salainen osoitekin on saatu päivässä selville. Turvasuojattua osoitetta ei PITÄISI saada muuta kuin kirjallista hakemusta vastaan.
        Tämäkään laki ei koske toimittajia. He ovat
        valtio valtiossa.

Kerran yksi keski-ikäinen naistoimittaja putosi naapurissa kännin takia pöydän alle.

Esimerkkejä 'paparazzi-toimittajista' on lukuisia.

• Kukavitun..vittu

VaRokaa myös anu maija kärjää. Sekä Sukaria En yhtään tiedä mitä nuo halusi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      3940
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      80
      2049
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      548
      1641
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      85
      1308
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1097
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1028
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      908
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      883
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      854
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      818
    Aihe