Krapulankaljat

Anonyymi-ap

Kyllä se on vain näin, että krapulakaljat ovat ehdotonta elämän aatelia. Olo kohenee tehokkaasti. Kaksi tuntia pyörin ja odottelin, että kello lyö 9. Helpotus on nopea, kun kaljakassin ja iltalehden kanssa istahdan hetkeksi sohvalle. Ainakin siis, jos jotain täytyy saada tehtyä. Aamukännit on ihan asia erikseen.

7

393

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin se vain on litran pari tempasee keppanaa niin jo on voiton puolella

• Anonyymi

Minä huolehdin aina siitä, että aamuksi jää muutama kalja tai lonkero. Herään krapulassa tosi aikaisin enkä saa enää unen päästä kiinni, joten klo 9 asti kärvistely olisi mahdotonta. Lisäksi lähin kauppa 2,5 km päässä, jonne tosin aina ajan autolla.

• Anonyymi

Sama asia itselläkin, muutama kalja aamun krapulassa korjaa olotilan ja toimintakyvyn, jos tullut ryypättyä. Aamukännit on tosiaan asia sitten erikseen, joskus on ihanat aamukännit juotu, enää ei kyllä yleensä.

• Anonyymi

Ensinnäkin. Se ns karapuala on esiaste alkohlimyrkytykselle . Joten kovasti ihmiset vielä leuhkivat että kyllä oli kova krapula, ja ottavat sitten aamulla ” lievitystä,” ei tajuta että koko ihmisenmetabolismi on sekaisin alkoholista johon maksa ja haima ja vatsa Tekevät kovaa työtä kehossa että tasapaino tulisi takaisin . Vaan nämä ne ottavat heti aamusta lievitystä tajuamatta mihin se johtaa.
        Tie alkoholismiin on jo silloin kartoitettu kun tarvitaan aamu huikat .
        Joten toisinaan huvittaa kun ihmiset hakevat jopa hoitoa ns ” krapulaansa” sairaalan akuutti osastolta , eivätkä tajua että alamäki on alkanut ja kunnolla .
        Eikä näihin puheet auta , vaan nauravat selityksille. Koska eivät osaa kehon toiminnoista yhtään mitään. Kehuvat miesjoukossa että ” oli taas kova känni, enkä, muista puoliakaan mitä on tapahtunut ” sillä tasolla on monen elämä , muut ainoastaan mokat kisaantuneita koska näkevät tämän ihmisen ongelmat ihan toisin kun hän itse.
        Niin että Suomessa on paljon alkoholisteja , ja tulevat tarvitsemaan hoitoa kukin aikanaan .uswin juuri yhteiskunnan kustannuksella .
        Niin että joka kerta kun kuulen jonkun ” kehuvan” että on ollut taas kova känni pyhän aikana , niin inhottaa ajatuskin siitä kännistä , koska tietää että pian on sekin mies tai nainen on Hoitojonossa valittamassa ensi sijaisesti selkä vaivojaan koska alkoholismi on laitettu piiloon ,siten ettei siitä haluta mainita parempi syyttää sitä selkää . Mutta tämänhän jo lääkärit tietävät. Mutta tutkivat silti selän varmuuden vuoksi , ja toteavat ettei selässä ole mitään vikaa. Potilas menee kotiinsa ja sanoo ettei lääkärit tiedä mitään vaikka selkää särkee niin ei saa apua.
        Eivät tajua että se apu on ihan toisaalla se kun selän hoitamisessa josta ei löydy oleellista vikaa edes.

• Anonyymi

On se hetkeksi. todella olo kohoaa taivaaseen, mutta on se lyhyt laastari. todella tärkeä se on jos meinaa tehdä jotain järkevää. Mutta alkoholismin polttoainetta sen usein on.

• Anonyymi

Kyllä se on hieno tunne, kun saadaan lyötyä kankkusta vähän taakke päin.

• Anonyymi

Alkoholisteilla on aina sama tarina siitä miten kohtaus menisi ohitse samalla kun työntävät sitä pois alkoholin avulla saadessaan sitten myöhemmin voimakkaamman paniikin juuri siksi että keho vaatii alkoholia . Siitä yleensä alkaa alkoholistin elämä . Lopulta ei enää sekään pidä poissa paniikkia. Niin että hyvin on lyhyesti ajateltu , että parit kaljat niin olo paranee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      44
      2978
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      23
      2874
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      46
      2683
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2548
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2448
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2440
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2161
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2128
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2028
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2022
    Aihe