Poliisikin voi mennä mielisairaan kanssa naimisiin ja me voidaan saada OIKEUSMINISTERIÖSTÄ LUPA, koska mies puolisona luonnollisesti ottaa MIELISAIRAAN VAIMONSA VASTUULLEEN.
En minä ole kyllä ole MIELISAIRAS, KEHITYSVAMMAINEN ENKÄ EDES VÄHÄ ÄLYINEN.
ME OLLAAN SENTÄÄN KUNNIOITETTU JA 2023 SYKSYLLÄ MINUN KUNNIANLOUKKAUS MERKINTÄ OLISI POISTUNUT NIIN OLTAS PÄÄSTY VAIKKA PUSSAILEMAAN.
EI PÄÄSTY, KOSKA MINÄ LENSIN TAKAISIN POLIISIN PÖYDÄLLE KOSKA FACEBOOK ON PALJON ARVOKKAAMPI MITÄ IHMISTEN PARISUHTEET.
ME EI OLLA ONNEKSI FACEBOOKISSA TAVATTU VAAN FACEBOOKISSA OLEVAT JOIDEN KUNNIOITA OLEN LOUKANNUT OVAT KYLLÄ IHAN ITSE VIENEET MINUT POLIISILLE MINUT TYRKYLLE JA ESITELLEET, ETTÄ TÄÄLTÄ SAAT KULTAA SEKÄ KUNNIAA.
PULLA-SORSA ON TIETENKIN OIKEESTI KUNNIAN HIOMINEN MIES JA HÄN ON LASKENUT, ETTÄ HÄN SAA KAHELIN VAIMON AVULLA MYÖS TÖIHIN APUJA MITÄ HE TARVIVAT.
KYSEESSÄ ON SILLOIN MYÖS SUOMEN VALTION ETU JA SUOMEN VALTIO KIELTÄÄ, MUTTA EI OLE VARAA KOSKA MINÄ OLEN OLLUT ENNENKIN NAIMISISSA JA VIIMEKSI EI OLE EDES KYSYTTY ESTEETTÖMYYSTODISTUSTA.
Piti lukea naimisiin menon esteitä.
Anonyymi-ap
21
195
Vastaukset
- Anonyymi
Seura tekee kaltaisekseen.
- Anonyymi
Ons poliisi mielenvikainen. Höh
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1486921Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142548Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk471780Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141421Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901305- 711117
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631083Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271069Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481065- 64986