Sen on huomannut nyt Persujen johtokin. Niinpä Riikka Purra turvautuu toimittaja miehensä omakustanne kirjaan, jossa selitellään ja ” puhtaaksi pestään ” Riikan rasistisia kirjoituksia. Kirja tuleekin markkinoille juuri sopivaan aikaan ennen kunta- ja aluevaaleja. Ajankohta on siis tarkkaan harkittu.
Kirja yrittää kerätä säälipisteitä. Uppoaa ehkä persujen omaan pieneen kantaporukkaan kantakuppiloissa , ei muihin.
Persujen kannatus kyntää ja pahasti
3
199
Vastaukset 3
- Anonyymi
Niinhän se on . Purran perheessä ja persuissa elää pelko hillotolppien ja poliittisten urien hiipumisesta. Valheella kun ei pitkälke pötkitä.
- Anonyymi
Huvittava juttu. Mies itkee ja ulisee mitenhirveää oli kun kirjoiteltiin. Itse on toimittaja. Ja sitten toteaa ettei edes muista pahimpia kirjoituksia. Heh,heh, heee…
Ja nyt haluaa kirjallaan uudelleen otsikoihin.
Ei voi sanoa muuta kun että Tyhmä Persu on tämä VM Purran mieskin, ihan niinkuin koko persu porukka. - Anonyymi
Purra tapasi miehensä näillä sivustoilla….kertoo kyllä pariskunnasta ihan kaiken….näillä sivustoilla. Hirveää !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761550
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.100758En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25493