Sen on huomannut nyt Persujen johtokin. Niinpä Riikka Purra turvautuu toimittaja miehensä omakustanne kirjaan, jossa selitellään ja ” puhtaaksi pestään ” Riikan rasistisia kirjoituksia. Kirja tuleekin markkinoille juuri sopivaan aikaan ennen kunta- ja aluevaaleja. Ajankohta on siis tarkkaan harkittu.
Kirja yrittää kerätä säälipisteitä. Uppoaa ehkä persujen omaan pieneen kantaporukkaan kantakuppiloissa , ei muihin.
Persujen kannatus kyntää ja pahasti
3
157
Vastaukset
- Anonyymi
Niinhän se on . Purran perheessä ja persuissa elää pelko hillotolppien ja poliittisten urien hiipumisesta. Valheella kun ei pitkälke pötkitä.
- Anonyymi
Huvittava juttu. Mies itkee ja ulisee mitenhirveää oli kun kirjoiteltiin. Itse on toimittaja. Ja sitten toteaa ettei edes muista pahimpia kirjoituksia. Heh,heh, heee…
Ja nyt haluaa kirjallaan uudelleen otsikoihin.
Ei voi sanoa muuta kun että Tyhmä Persu on tämä VM Purran mieskin, ihan niinkuin koko persu porukka. - Anonyymi
Purra tapasi miehensä näillä sivustoilla….kertoo kyllä pariskunnasta ihan kaiken….näillä sivustoilla. Hirveää !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741