4 lasta on,ja nyt tämä joka on 5v.
puhuu jatkuvasti kakasta pippelistä pieruista jne..
Kysyin Tarhan tädeiltä onko sama meininki siellä.
Totesi että eivät kerkiä kuuntelemaan jokaisen lapsen puhetta.
Mikä on täysin ymmärrett'vää.
Tänä aamuna esim. Kissa meni laatikolle ja laski kunnon "tornit"
haju oli mahtava!!
Ja minä kun otin kakat pois halusi välttämättä nähdä.
Esimerkkejä:
Olivat kummatkin tytöt suihkussa ja isä meni pissalle, no neiti otti löyly kauhan ja laittoi äkkiä lurituksen alle.
Oli viimeinen kerta kun meni Lurittamaan kun ovat suihkussa.
Mutta todella väsyttävää.
Kakka, Pissa Pieru Pippeli jne..
Joka päivä, ja alkaa heti aamusta kun neiti herää!!!
Olen sanonutneidille että kohta sulla ei ole ketään kavereita jos tuommoisia juttelet!
Vanhempi oli samaa mieltä, ja sanoi siskolleen että:Lopeta ne jutut"
Ei tehoa.
Oltiin enossa kauppaan ruoka-ostoksille, niin neiti takapenkillä kun istui piirsi Pilakuvan ikkunaan miehen suku-elimistä!
Mistä on senkin oppinut?
Mutta ihan totta alkaa hermot jo meillä muilla mennä, kun heti aamusta,
Pippeliä Pierua Kissan kakat ja se jatkuva jankutus kuka haisee???
Itse kun antaa "pommin" olen yrittänyt ja vieläkin selitän että on pakko päästää ilmat ulos, muuten tulee vatsa kipeäksi!
Tätä meininkiä on nyt ollut noin 4kk,
aamuisin kun tule lenkiltä laitan aamiaista ja sama virsi joka hiivatin aamu!!!
Ollaan todella kyllästytty, näihin juttuihin!!
Onko jollain sanman laisia oireita ja mitä tehdä??
Toivoisin asiallisia vastauksia oli sitten haukut tai ei mutta nyt todella tarvitsen muiden mieli-piteitå!!!!
T:Äiti
Apua äidille!
5
86
Vastaukset
- Anonyymi
Sanot vaan että ne on rumia asioita eikä niistä puhuta jos ei ole pakko. Pakko on vain silloin kun on jokin sauraus tms. Opettakaa lapsianne. Se on teidän tehtävä.
Lapsilla ei ole muita vastuullisia kuin omat vanhemmat joiden tehtävä on kouluttaa ja opettaa asioita.- Anonyymi
En ymmäärä miksi lapselle pitäisi väittää, että, että pieru, kakka, pissa, kikkeli... rumia asioita.
Minusta asiaan ei kannatta kiinnittää mitään huomiota, koska noista "tumista asioista" puhuminen lapsella nopeasti ohi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ymmäärä miksi lapselle pitäisi väittää, että, että pieru, kakka, pissa, kikkeli... rumia asioita.
Minusta asiaan ei kannatta kiinnittää mitään huomiota, koska noista "tumista asioista" puhuminen lapsella nopeasti ohi."rumista".
- Anonyymi
Jo 80 luvulla oli päiväkoti lapsilla samat puheet . Loppuvat ihan itsestään .
Pökäles!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734279Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192135- 921233
- 701096
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66918Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia115862Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo73837- 65826
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi245789- 37783