Apua äidille!

4 lasta on,ja nyt tämä joka on 5v.
puhuu jatkuvasti kakasta pippelistä pieruista jne..
Kysyin Tarhan tädeiltä onko sama meininki siellä.
Totesi että eivät kerkiä kuuntelemaan jokaisen lapsen puhetta.
Mikä on täysin ymmärrett'vää.
Tänä aamuna esim. Kissa meni laatikolle ja laski kunnon "tornit"
haju oli mahtava!!
Ja minä kun otin kakat pois halusi välttämättä nähdä.
Esimerkkejä:
Olivat kummatkin tytöt suihkussa ja isä meni pissalle, no neiti otti löyly kauhan ja laittoi äkkiä lurituksen alle.

Oli viimeinen kerta kun meni Lurittamaan kun ovat suihkussa.
Mutta todella väsyttävää.
Kakka, Pissa Pieru Pippeli jne..
Joka päivä, ja alkaa heti aamusta kun neiti herää!!!
Olen sanonutneidille että kohta sulla ei ole ketään kavereita jos tuommoisia juttelet!
Vanhempi oli samaa mieltä, ja sanoi siskolleen että:Lopeta ne jutut"
Ei tehoa.
Oltiin enossa kauppaan ruoka-ostoksille, niin neiti takapenkillä kun istui piirsi Pilakuvan ikkunaan miehen suku-elimistä!
Mistä on senkin oppinut?
Mutta ihan totta alkaa hermot jo meillä muilla mennä, kun heti aamusta,
Pippeliä Pierua Kissan kakat ja se jatkuva jankutus kuka haisee???
Itse kun antaa "pommin" olen yrittänyt ja vieläkin selitän että on pakko päästää ilmat ulos, muuten tulee vatsa kipeäksi!
Tätä meininkiä on nyt ollut noin 4kk,
aamuisin kun tule lenkiltä laitan aamiaista ja sama virsi joka hiivatin aamu!!!
Ollaan todella kyllästytty, näihin juttuihin!!
Onko jollain sanman laisia oireita ja mitä tehdä??
Toivoisin asiallisia vastauksia oli sitten haukut tai ei mutta nyt todella tarvitsen muiden mieli-piteitå!!!!
T:Äiti

13

442

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sanot vaan että ne on rumia asioita eikä niistä puhuta jos ei ole pakko. Pakko on vain silloin kun on jokin sauraus tms. Opettakaa lapsianne. Se on teidän tehtävä.
      Lapsilla ei ole muita vastuullisia kuin omat vanhemmat joiden tehtävä on kouluttaa ja opettaa asioita.

      • Anonyymi

        En ymmäärä miksi lapselle pitäisi väittää, että, että pieru, kakka, pissa, kikkeli... rumia asioita.

        Minusta asiaan ei kannatta kiinnittää mitään huomiota, koska noista "tumista asioista" puhuminen lapsella nopeasti ohi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ymmäärä miksi lapselle pitäisi väittää, että, että pieru, kakka, pissa, kikkeli... rumia asioita.

        Minusta asiaan ei kannatta kiinnittää mitään huomiota, koska noista "tumista asioista" puhuminen lapsella nopeasti ohi.

        "rumista".


    • Anonyymi

      Jo 80 luvulla oli päiväkoti lapsilla samat puheet . Loppuvat ihan itsestään .

    • Pökäles!

    • Moni aikuinen ihminen puhelee ihan samanlaisia juttuja.

    • Anonyymi

      kun lapsi tekee jotain tyhmää sano selitä muutaman kerran ,että noin ei saa tehdä neuvot miten oikeasti pitää toimia .
      Se menee jos yhden kerran hyväksyt antaa luvan kasvaa kieroon.

      ei ei huuto auta pitää aina selittää miksi on ei.

    • Anonyymi

      Olisko jonkinlaista huomion kerjäämistä kuitenkin?Kokeile ignoorata kakkapuhe niin, ettet huomauta puheista.Olet tavallaan ettet kuulisi niitä.Lapsi ei jaksa enää käyttää kauan"hyväkseen" sitä keinoa saada sinut reagoimaan.

    • Anonyymi

      Pökälekirjoittaja Seppo Mylliskö kirjoittanut tämän avauksen, allekirjoituksella "äiti" ?

      No jaa, suurin osa nykykirjoittajista ei tunnista kyseistä heppua.

    • Anonyymi

      Pitää viedä sukupuolenvaihdos leikkaukseen.

    • Anonyymi

      Kovan luokan seurahenkilöhän hänestä on tulossa, ehkä jopa standup-koomikko. Kakka-, pieru- ja pippelijutut naurattavat aina.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe