Aina on joku miksi olette phtoisia ulospäin.
Me uskovaiset tiedämme että kaikki olemme synnissä siirtyneet syntihimojen orjia syvältä sisimmässämme.
Te olette niin teennäistä niin teenneisiä super valehteli joita että.
Vakuutatte itsennekin siveydestänne ilman Jumalan tukea muka aitoina puhtaina miehinä seksuaalisesti joilla on halu vain vaginaan seksiä.
Itse voitte uskotella mutta me synnin orjat olemme tietoisia irstauden taipumuksista joita vastaan kamppailumme avoimesti.
Ateistit teeskentelevät että on olemassa siveellisiä miehiä biologisesti.
44
166
Vastaukset
- Anonyymi
Synnissä siintyneet ja perisyntisiä, tekin olette vaikka teeskentelette vakautta muka myös silmien takana.
- Anonyymi
Aloittaja projisoi omia heikkouksiaan ateisteihin.
- Anonyymi
Ateistit ovat todella heikkoja, menevät tuollaiseen valheeseen mukaan, että Jumala ei ole.
Ihminen tuntee sisimmässään, että Jumala on olemassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ateistit ovat todella heikkoja, menevät tuollaiseen valheeseen mukaan, että Jumala ei ole.
Ihminen tuntee sisimmässään, että Jumala on olemassa.Minä en tunne, joten valehtelet.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä en tunne, joten valehtelet.
Luultavasti tunnet myös kielletyt irstauden impulssitkin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En ole sama henkilö, mutta minusta sanasta irstailu tulee lähinnä mieleen jotkin seksiorgiat, joissa kaikki panevat toisiaan.
En ole koskaan kokenut tuollaisia impulsseja, vaikka olen ateisti... :) - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En ole sama henkilö, mutta minusta sanasta irstailu tulee lähinnä mieleen jotkin seksiorgiat, joissa kaikki panevat toisiaan.
En ole koskaan kokenut tuollaisia impulsseja, vaikka olen ateisti... :)Tekopyhä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jaa-a, mulla on varmaan eri käsitys kuin sinulla mikä on irstailua ja mikä "kiellettyä" irstailua. Ihminen on seksuaalinen olento.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En ole koskaan kokenut tuollaisia impulsseja, vaikka olen ateisti... :)Minusta irstailu on sellainen sana jota joku kolmas osapuoli käyttää jos ei pidä näkemästään/kuulemastaan. Esim. noi seksiorgiat ei mun mielestä ole irstailua jos kaikki on suostuvaisia ja se tapahtuu yksityisessä tilassa. Se olisi irstailua siinä tilanteessa jos se tapahtuisi julkisesti muiden ihmisten nähden.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihminen tuntee sisimmässään, että Jumala on olemassa."Ateistit ovat todella heikkoja, menevät tuollaiseen valheeseen mukaan, että Jumala ei ole.
Ihminen tuntee sisimmässään, että Jumala on olemassa."
Aivan oikein. Juuri tällä tapaa sinä itsekkin tunnet sisimmässäsi että Allah on olemassa!
Sivistys! - AnonyymiUUSI
Aloittaja on vaan kateellinen ettei ole saanut edes perusseksiä, saati että olisi päässyt osalliseksi ryhmäseksiin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minusta irstailu on sellainen sana jota joku kolmas osapuoli käyttää jos ei pidä näkemästään/kuulemastaan. Esim. noi seksiorgiat ei mun mielestä ole irstailua jos kaikki on suostuvaisia ja se tapahtuu yksityisessä tilassa. Se olisi irstailua siinä tilanteessa jos se tapahtuisi julkisesti muiden ihmisten nähden.
Minä näen irstailu sanan myös tuolla tavalla. Hienosti kiteytit mielestäni. En ole yhtään varma vieläkään mitä aloittaja tarkoittaa sanalla.
Se mitä kukakin tekee yksityisessä tilassa yhteisymmärryksessä ei ole irstailua. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minusta irstailu on sellainen sana jota joku kolmas osapuoli käyttää jos ei pidä näkemästään/kuulemastaan. Esim. noi seksiorgiat ei mun mielestä ole irstailua jos kaikki on suostuvaisia ja se tapahtuu yksityisessä tilassa. Se olisi irstailua siinä tilanteessa jos se tapahtuisi julkisesti muiden ihmisten nähden.
Tietona julkisuuteen olisi jo irstautta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä näen irstailu sanan myös tuolla tavalla. Hienosti kiteytit mielestäni. En ole yhtään varma vieläkään mitä aloittaja tarkoittaa sanalla.
Se mitä kukakin tekee yksityisessä tilassa yhteisymmärryksessä ei ole irstailua.Pissaleikit ovat jonkinlainen ilmiö jos oikein muistan eräässä tutkimuksessa.
Yök
Aloittaja
- Anonyymi
Amen
- AnonyymiUUSI
"...kaikki olemme synnissä siirtyneet syntihimojen orjia syvältä sisimmässämme."
Etenkin uskovaisilla sitä syntiä riittää. He oikein vellovat siinä.- AnonyymiUUSI
Pitäähän uskovaisillakin jotain nautintoja olla...
Toinen uskovaisten nautinnon aihe on vainotuksi tulemisen tunne.
Suomessa sitä on heille valitettavan vähän tarjolla. Siksi pitää mennä muslimimaihin perustamaan seurakuntia, että niitä siellä sitten vainottaisiin ja voitaisiin kertoa, miten kristittyjä siellä vainotaan. Tämähän on se todellinen lähetyssaarnaamisen syy.
- AnonyymiUUSI
Eli kun sait selkääsi edellisessä keskustelussa, niin päätit tehdä uuden?
Toivottavasti luet oman tekstisi uudelleen kun olet ilmeisesti kännistä selviytynyt. On meinaan hirveää lukea tuota kirjaimien sekamelskaa ja arvailla vain mitä yrität sanoa.
Yhä edelleen. Ei terveen henkilön tarvitse kamppailla pidättäväisyydessä irstailusta. (Mitä ikinä nyt tämä irstailu tarkoittaa sinulle.)
Vihjasit irstailun tarkoittavan mm. seksiä vaimon kanssa yhteisymmärryksessä, jossa ei tarvitse yrittää tehdä lasta.
Minä en luokittele tuota irstailuksi. Se on osa tervettä parisuhdetta. Säälin lähinnä sinua ja vaimoasi, jos sellaisesta teidän pitää pidättäytyä.- AnonyymiUUSI
Oh, paljastit sen.
Anteex - AnonyymiUUSI
Eihän oman tyttöystävänkään kanssa rakastelu ole irstailua. Mitä merkitystä jollain papin aamenella muka on?
Minusta irstailua on ehkä se, että menee jatkuvasti sänkyyn eri tyttöjen kanssa, aina kun oma tyttöystävä on poissa kotoa. Jos menee sänkyyn yhden tytön kanssa, kun oma tyttöystävä (tai vaikka vaimo) on poissa kotoa, se on yksinkertaisesti vain pettämistä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eihän oman tyttöystävänkään kanssa rakastelu ole irstailua. Mitä merkitystä jollain papin aamenella muka on?
Minusta irstailua on ehkä se, että menee jatkuvasti sänkyyn eri tyttöjen kanssa, aina kun oma tyttöystävä on poissa kotoa. Jos menee sänkyyn yhden tytön kanssa, kun oma tyttöystävä (tai vaikka vaimo) on poissa kotoa, se on yksinkertaisesti vain pettämistä.Aloittaja siis vihjasi näin edellisessä keskustelussa, että jopa vaimon kanssa seksi ilman yritystä tehdä lasta olisi irstailua. Tuon vaimon kohdalle voi pistää toki minkä tahansa nimikkeen, joka on elämän partneri, mutta sisältö on sama.
Eiköhän kaikki muut paitsi VL porukka ole siitä asiasta samaa mieltä, ettei tuo ole irstailua. Mutta tämä tekeekin asiasta oudon, että on oikeasti olemassa kristitty ryhmä, joka uskoo niin.
Itselläni on vaikea kuvata mitä irstailu tarkoittaa käytännössä, ja tämän takia olisi ollut kohtuullista jos aloittaja olisi itse sen tarkentanut. Omaan mieleen tulee ensimmäisenä jokin julkisesti ja näkyvästi seksin harrastaminen tai itsensä paljastelu. (Siis muussa yhteydessä kuin aikuisviihteen tekemisessä.)
Tällä kriteerillä, tai jopa sinun kriteerillä, minulla ei ole minkäänlaista halua tai tarvetta irstailla. Minun ei siis tarvitse kamppailla omaa irstailun tarvetta vastaan, koska sellaista ei ole. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja siis vihjasi näin edellisessä keskustelussa, että jopa vaimon kanssa seksi ilman yritystä tehdä lasta olisi irstailua. Tuon vaimon kohdalle voi pistää toki minkä tahansa nimikkeen, joka on elämän partneri, mutta sisältö on sama.
Eiköhän kaikki muut paitsi VL porukka ole siitä asiasta samaa mieltä, ettei tuo ole irstailua. Mutta tämä tekeekin asiasta oudon, että on oikeasti olemassa kristitty ryhmä, joka uskoo niin.
Itselläni on vaikea kuvata mitä irstailu tarkoittaa käytännössä, ja tämän takia olisi ollut kohtuullista jos aloittaja olisi itse sen tarkentanut. Omaan mieleen tulee ensimmäisenä jokin julkisesti ja näkyvästi seksin harrastaminen tai itsensä paljastelu. (Siis muussa yhteydessä kuin aikuisviihteen tekemisessä.)
Tällä kriteerillä, tai jopa sinun kriteerillä, minulla ei ole minkäänlaista halua tai tarvetta irstailla. Minun ei siis tarvitse kamppailla omaa irstailun tarvetta vastaan, koska sellaista ei ole.Turha vastaa koska ne poistetaan, sorge
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Turha vastaa koska ne poistetaan, sorge
"Turha vastaa koska ne poistetaan, sorge"
En tiedä miten rikot palstan sääntöjä, jotta vastauksesi poistetaan. Meinaan täällä saa vetää yllättävän pitkälle tekstejä ilman poistoa.
Ilmeisesti rikot ihan botti moderaattorille annettuja sääntöjä, koska teksti poistuu nopeasti.
Voit kokeilla muuttaa lähestymistapaasi vastata ja käyttää synonyymi sanoja. Ja kirjoittaa tarpeeksi pitkän tekstin ilman linkkejä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Turha vastaa koska ne poistetaan, sorge"
En tiedä miten rikot palstan sääntöjä, jotta vastauksesi poistetaan. Meinaan täällä saa vetää yllättävän pitkälle tekstejä ilman poistoa.
Ilmeisesti rikot ihan botti moderaattorille annettuja sääntöjä, koska teksti poistuu nopeasti.
Voit kokeilla muuttaa lähestymistapaasi vastata ja käyttää synonyymi sanoja. Ja kirjoittaa tarpeeksi pitkän tekstin ilman linkkejä.Liian nokkelat poistetaan.
- AnonyymiUUSI
Lisään vielä,että irstailusta,omien lasten panemista ja,kyllä,myös muiden lasten panemista,siitä selviää jälkeenpäin,rukoilemalla Pyytäen,Synnit anteeksi.!Vanhurskauttavasti kyllä!
Trv: Aloitaja!- AnonyymiUUSI
Lisat vielä mene wecaan avajaa
- AnonyymiUUSI
Kyllä on olemassa siveellisiä miehiä, katsos kun joillakin miehille (ja naisilla) on moraalista selkärankaa.
Ja siveellisyys ei koske ainoastaan seksuaalisia asioita. Siveellisyys tarkoittaa samaa kuin moraalisuus. Esimerkiksi varastaminenkin on siveetöntä. Jossakin vaiheessa siveellisyyden on alettu kuvitella tarkoittavan vain seksuaalista siveellisyyttä.
Aikoinaan yliopistoissakin opiskeltiin ainetta nimeltä siveysoppi (= etiikka).- AnonyymiUUSI
Kommenttini poistettiin.
- AnonyymiUUSI
Hei aloittaja! Ole ateisti ja sellaisen pysyn vaikka mitä roskaa tänne kirjoitat. Vituttaako sinua ja jeesustasi tämä asia?
- AnonyymiUUSI
Ole itse ateisti.
- AnonyymiUUSI
Uskonnoissa hääätilanteissa vihkimisen suorittanut astuu morsion takahuoneessa . Vanha uskontojen tapa
- AnonyymiUUSI
Pitäähän neitsyys varmistaa.
- AnonyymiUUSI
Siveellisyys on aika suhteellinen käsite. Esim. joissakin muslimimaissa pidetään epäsiveellisenä jos naisilla näkyy kasvot.
- AnonyymiUUSI
ketkäs sitä moniavioisuutta harrastikaan !!!
- AnonyymiUUSI
se on katsos niin kuin luonnossa , yksiavioisilla lajeilla on jokin etu siihen !!!
- AnonyymiUUSI
Ihmiset eivät olleet yksiavioisia ennen maanviljelyskulttuuriin siirtymistä.
Monogamialle ei ole pienintäkään geneettistä syytä.
- AnonyymiUUSI
kaikkia nussivalla on valtava kuolleisuus , ei sen pennut ole elinkelpoisia
- AnonyymiUUSI
Ihminen on seksuaalinen olento, muttei eläin. On kai hyvä tyydyttää halujaan samanlaisen kaverin kanssa. Muttei raiskaten, hyväksikäyttäen ketään.
Minusta osa tumputtajista voi käyttää hyväksi toista ihmistä esim katselemalla jonkun kuvaa. Kuten täälläkin on rehvasteltu.
Muistan nuorena tumputtajan erään kaupungin kirjaston lukusalissa. Julkisessa tilassa. Nuorena katsoin vain paheksuvasti ja siirryin toiseen paikkaan. Nykyisin ottaisin kuvan tumputtajasta ja ilmoittaisin virkailijalle. Nuoret ovat etenkin vaarassa. Mutta tumputtamista oli se nais/mies on varmasti lähinaapureissa. Mitäpä siinä tehdä. - AnonyymiUUSI
Aito kristitty ymmärtää, että kaikki miehet ovat viettiensä vallassa olevia himokkaita piruja, sillä onhan Jumala luonut heidät omaksi kuvakseen.
Ja Jumala se vasta onkin koko Perkele!- AnonyymiUUSI
Raamatusta saa pätevän lääkityksen herran sanassa.
- AnonyymiUUSI
/Ateistit teeskentelevät että on olemassa siveellisiä miehiä biologisesti./
Ei onnistu !
Syntisyys hohkaa ateisteista läpi !- AnonyymiUUSI
No niin.
Nyt edes joku rehellinen joka ei ole tekopyhitetty moraalinen ateisti.
Taas hihhulitrolli trololoo! 🤣
Etkö mitään muuta osaa? (Kysymys oli retorinen; ei tarvitse vastata.)- AnonyymiUUSI
Hävetkää!
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2134113Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223209Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2591854Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,21191Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381187Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1431050Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin86781- 63725
- 176710
- 30707