Me Helsingin pörssiin sijoituksia tekevät piensijoittajat yhdessä suursijottajien ja osakeyhtiöiden kanssa olimme jo toivoneet, että nousukausi ja kurssinousu alkaisi pitkän kaamosjakson jälkeen. Mutta mitä vielä. Trumpin aiheuttama tullikaaos on alkanut laskea pörssikursseja. Te persuthan kannattatte ja ihailette Trumppia. Kuinka menee omasta mielestänne? Ihailemanne henkilö tappoi orastavan talouskasvumme alun. Eikö hävetä aina vaan aiheuttaa ja toivoa haittaa Suomelle?
Pörssikurssit laskevat. Kiitos persujen ihaileman Trumpin
10
63
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
- Tutkimuksen mukaan - SYYLLISÄ - Ovat Ainoastaan ;
SDP:n ja LaitaVasemmiston +MyrkynVihreät PUNIKKI-Kommunistit - !- AnonyymiUUSI
Niin niin. Mutta miksi te persut haluatte Suomelle vain pahaa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin niin. Mutta miksi te persut haluatte Suomelle vain pahaa?
Siihen kin Ovat - SYYLLISIÄ - Vain ;
SDP:n ja LaitaVasemmiston ja MyrkynVihreät PUNIKKI-Kommunistit - !
__________________ " Tiedoksi " - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siihen kin Ovat - SYYLLISIÄ - Vain ;
SDP:n ja LaitaVasemmiston ja MyrkynVihreät PUNIKKI-Kommunistit - !
__________________ " Tiedoksi "Niin niin. Mutta vastaapa kysymykseen persu. Miksi te persut haluatte Suomelle pahaa?
- AnonyymiUUSI
pörssipeli on pyramidihuijaus jos et sitä vielä tiennyt
- AnonyymiUUSI
No ei ole. Vastuullinen pitkäaikainen sijoittaminen on hyödyllistä toimintaa niin liike-elämän, työllisyyden kuin oman varallisuuden kannalta. Harmi vaan että oikeistopopulistit haittaavat nyt orastavaa talouskasvuamme. Tuntuu kuin vasiten haluaisivat Suomelle pahaa.
- AnonyymiUUSI
Jumalan valitsema kuten Presidentti Donald Trump sanoi , on hyvä koko maailmalle.
- AnonyymiUUSI
Trumpin häsläys eestaas tariffiensa kanssa on tehnyt hänestä lame duckin 🪿
MAKE AMERICA QUACK AGAIN - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Trumpin häsläys eestaas tariffiensa kanssa on tehnyt hänestä lame duckin 🪿
MAKE AMERICA QUACK AGAINMake america GAGA again.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Make america GAGA again.
🪿🪿🪿🪿🪿🪿🪿🪿🪿🪿🪿🪿🪿🪿🪿🪿🪿🪿🪿
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1437201Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.1202937Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k141787- 671757
- 601374
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E1681354- 2611199
Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast35970Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim49936Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.41914