Hyvää päivää huomentakin. Olin vähän kaupungilla käymässä 😊❤️🌞❄️☕
Tiistaipäivää pakkastakin on
176
720
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Kävitkö meren lähellä?
- AnonyymiUUSI
Good morning
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
It's day now.
Yes.have Nice Day.
- AnonyymiUUSI
Hyvää päivää☀️❄️🍒♥️😊👩
- AnonyymiUUSI
Mitenkäs sulla piti olla työnhaku hommia tänään niin miten joutaa sit just parhaimpana hetkenä siihen täällä hillua heti, päivystätkö täällä aamusta iltaan....siinähän ois työtä mutta siitä ei vaan kukaan ala maksamaan valitettavasti palkkaa. 😀
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Kiitos, hyvää auringoista päiväätiä 😊❤️🌞❄️☕
Kiitos☀️❄️🍒♥️😊👩
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Onkos millaista ohjelmaa tänään? 😊❤️🌞❄️☕
😊tänään sen kummempaa, siivoamista ja pyykinpesua sekä ruokajuttuja☀️❄️🍒♥️👩
Anonyymi kirjoitti:
😊tänään sen kummempaa, siivoamista ja pyykinpesua sekä ruokajuttuja☀️❄️🍒♥️👩
Se kuulostaa ihan sopivalta. Pitäisi tässä itsekin varmaan vähän pyykätä välillä. Ulkona olis kiva ilma ulkoiluun. Saatan kohta mennäkin käymään jossain. 😊❤️🌞❄️☕
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Se kuulostaa ihan sopivalta. Pitäisi tässä itsekin varmaan vähän pyykätä välillä. Ulkona olis kiva ilma ulkoiluun. Saatan kohta mennäkin käymään jossain. 😊❤️🌞❄️☕
😊Hyvää loppupäivää aurinkoista☀️❄️🍒♥️👩👍
Anonyymi kirjoitti:
😊Hyvää loppupäivää aurinkoista☀️❄️🍒♥️👩👍
Kiitos ja vietä oikein mukava päivä 😊❤️🌞❄️
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Kiitos ja vietä oikein mukava päivä 😊❤️🌞❄️
Kiitos😊☀️❄️🍒♥️👩
- AnonyymiUUSI
Kävitkö sinä susi siellä lääkärissä, menikö se hyvin ja saitko jotain apua asioihin? Työterveydessä siis...
Kävin jo, eikä se niin nopeaa ole, kun vasta alustavaa verikokeita ja sitten myöhemmin lääkäriaikaa jne.
Vähän verenpaineita mittailtiin ja punnittiin... Sanoi että hyvä kun tulin, koska edellisestä kerrasta on vuosia aikaa.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Vähän verenpaineita mittailtiin ja punnittiin... Sanoi että hyvä kun tulin, koska edellisestä kerrasta on vuosia aikaa.
No hyvä että alkuun päästy ja otettu kokeita ja siitä sitten jatkuu lääkärille aika varmasti ja toivottavasti saisit jotain apua mitä haluat ja tarvitset. Tuleepahan samalla terveystarkastus joka ois kaikille hyvä aika ajoin. 👍🏻😊
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Olitko lääkärin mukaan sopivan painoinen?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No hyvä että alkuun päästy ja otettu kokeita ja siitä sitten jatkuu lääkärille aika varmasti ja toivottavasti saisit jotain apua mitä haluat ja tarvitset. Tuleepahan samalla terveystarkastus joka ois kaikille hyvä aika ajoin. 👍🏻😊
Miten niin hyvä?Mitä hyötyä on kuunnella vattuilua.Sitäpaitsi en pysty verikokeeseen menneen.Paastoaminen ja kävely asemalle ja kahviakaan ei oo saanut juoda niin kuolen matkalle.
Anonyymi kirjoitti:
Joo juuri näin. Menin tuonne oma-aloitteisesti, kun ei mitään kutsua kuulunut, eikä töissäkään kukaan puhunut asiasta. Meillä on paljon nuoria talossa, niin olettavat ettei ne tarvii sellaista ja sitten ei kellekään asiasta puhuta. Onneksi tuli nyt itselle mieleen, että hyvä välillä tarkistaa ettei mitään sokeritautia yms ongelmaa ole alkanu tulemaan. Verenpainetauti on jo, ja ylipaino on taas lähteny käsistä. Kyllä nuo seurannat kuuluis aina olla tietyin väliajoin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin hyvä?Mitä hyötyä on kuunnella vattuilua.Sitäpaitsi en pysty verikokeeseen menneen.Paastoaminen ja kävely asemalle ja kahviakaan ei oo saanut juoda niin kuolen matkalle.
kai sitä ilman kahvia pärjää sen hetken kun käy verikokeissa. et sinä siihen kuole jos et saa kahvia juoda 12 tuntiin
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Joo juuri näin. Menin tuonne oma-aloitteisesti, kun ei mitään kutsua kuulunut, eikä töissäkään kukaan puhunut asiasta. Meillä on paljon nuoria talossa, niin olettavat ettei ne tarvii sellaista ja sitten ei kellekään asiasta puhuta. Onneksi tuli nyt itselle mieleen, että hyvä välillä tarkistaa ettei mitään sokeritautia yms ongelmaa ole alkanu tulemaan. Verenpainetauti on jo, ja ylipaino on taas lähteny käsistä. Kyllä nuo seurannat kuuluis aina olla tietyin väliajoin.
Miten on mahdollista. Treenaat salilla ja käyt miekkailemassa. Eihän siinä pitäis lihoa. Mutta se mitä kerrot syöväsi ei kyllä laihduta.
Anonyymi kirjoitti:
Olitko lääkärin mukaan sopivan painoinen?
Ei ollut vielä lääkärin tapaaminen, eikä lääkäri ole ennenkään kommentoinut mitään mun painosta. En mikään megaläski ole.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Hyvä sinä että otit asian omiin käsiisi, itsestään pitää huolta pitää...ei ne just muista tai ehkä voikaan työterveydessä huolehtia kaikista vaan itse pitää ainakin meillä ottaa yhteyttä josko jotain ongelmaa on jossain. Mutta ihan hyvin sitten aikoja kyllä saa ja ainakin peruskokeet jne. Sen mukaan sitten jatkot.
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä sinä että otit asian omiin käsiisi, itsestään pitää huolta pitää...ei ne just muista tai ehkä voikaan työterveydessä huolehtia kaikista vaan itse pitää ainakin meillä ottaa yhteyttä josko jotain ongelmaa on jossain. Mutta ihan hyvin sitten aikoja kyllä saa ja ainakin peruskokeet jne. Sen mukaan sitten jatkot.
Joo, juteltiin pitkästi ja otti henkiset jaksamiset myös puheeksi, koska sitä historiaakin on. Ens viikolla näkee tuloksia ja sen mukaan sitten jatkoa. Tuollaiset perus terveystarkastukset kuuluu olla ihan tietyin väliajoin kaikille. Ne laittaa kuulema kutsuja nykyisin sähköisesti äppiin. Eipä tullut sellainen heti mieleen.
Anonyymi kirjoitti:
Miten on mahdollista. Treenaat salilla ja käyt miekkailemassa. Eihän siinä pitäis lihoa. Mutta se mitä kerrot syöväsi ei kyllä laihduta.
Kyllä sitä vaan silti lihoo ja paino nousee. Se tässä itseäki huolestuttaa, kun liikun kuitenki paljon ja mitään laihtumista ei tapahdu. En edes mässäile, enkä käytä alkoholia likaa todellakaan.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Ei ollut vielä lääkärin tapaaminen, eikä lääkäri ole ennenkään kommentoinut mitään mun painosta. En mikään megaläski ole.
En ole sellaista väittänyt. Itse sanoit että ylipaino on lähtenyt taas käsistä. Mikä tarkoittaa lihomista mun mukaan.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Kyllä sitä vaan silti lihoo ja paino nousee. Se tässä itseäki huolestuttaa, kun liikun kuitenki paljon ja mitään laihtumista ei tapahdu. En edes mässäile, enkä käytä alkoholia likaa todellakaan.
Juttele lääkärin kanssa asiasta jos verikokeet on normaalit. Tiesitkö että liian vähäinen uni vaikuttaa painonpudotukseen. Jos nukkuu jatkuvasti vain neljän tunnin yöunia niin se voi vaikuttaa negatiivisesti painonpudotukseen.
Anonyymi kirjoitti:
En ole sellaista väittänyt. Itse sanoit että ylipaino on lähtenyt taas käsistä. Mikä tarkoittaa lihomista mun mukaan.
No onhan se lähtenyt, kun vielä vuonna 21 painoin alle sata, ja nyt taas yli sata, eikä tule alas millään.
mustasusi kirjoitti:
No onhan se lähtenyt, kun vielä vuonna 21 painoin alle sata, ja nyt taas yli sata, eikä tule alas millään.
Kyllä siihen on varmasti vaikuttanu masennustilat ja muu semmoinen.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Oliko sulla neljä vuotta sitten univajetta?
Anonyymi kirjoitti:
Juttele lääkärin kanssa asiasta jos verikokeet on normaalit. Tiesitkö että liian vähäinen uni vaikuttaa painonpudotukseen. Jos nukkuu jatkuvasti vain neljän tunnin yöunia niin se voi vaikuttaa negatiivisesti painonpudotukseen.
Joo kyllä tiedän, että uni on tarpeen. Ei lihaskaan kasva jos ei nuku kunnolla. Voi olla testosteronitasot myös liian alhaiset.
Anonyymi kirjoitti:
Oliko sulla neljä vuotta sitten univajetta?
On sitä ollu aina, koska vuorotyö.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Ja se ei vaikuta että syöt tuhdisti ilta kymmenen jälkeen ja nukut muutaman tunnin yöunia. Mitä jos sä korjaisit sun iltasyömistä kevyemmäksi ja menisit aikasemmin nukkuu. Ja sulkisit netin ajoissa ennen kuin menet nukkumaan. Eli rauhoitat mielesi ja kehosi ennen kuin menet nukkumaan. Se että tietokone tai känny on auki niin ei auta siihen rauhoittumiseen varsinkaan kun olet palstalla yöllä ja aamuyöllä. Eihän sun mieli saa silloin levätä ollenkaan.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Joo kyllä tiedän, että uni on tarpeen. Ei lihaskaan kasva jos ei nuku kunnolla. Voi olla testosteronitasot myös liian alhaiset.
No sun pitää sitten mitauttaa testosteronitasot jos epäilet sen vaikuttavan painonpudotukseen.
Anonyymi kirjoitti:
Ja se ei vaikuta että syöt tuhdisti ilta kymmenen jälkeen ja nukut muutaman tunnin yöunia. Mitä jos sä korjaisit sun iltasyömistä kevyemmäksi ja menisit aikasemmin nukkuu. Ja sulkisit netin ajoissa ennen kuin menet nukkumaan. Eli rauhoitat mielesi ja kehosi ennen kuin menet nukkumaan. Se että tietokone tai känny on auki niin ei auta siihen rauhoittumiseen varsinkaan kun olet palstalla yöllä ja aamuyöllä. Eihän sun mieli saa silloin levätä ollenkaan.
Niin no se on semmoista, kun ei osaa käydä aikasin nukkumaan. Ja jos laitan netin kiinni, niin sitten alkaa mielessä pyöriä, että mitähän tänne vastaillaan ja kirjotellaan. Ei jätä mieli rauhaan.
Anonyymi kirjoitti:
Illlalla on ollut pakko syödä, kun on nälkä, jos on ollut kovat treenit illalla, eikä ole ehtinyt syödä tarpeeksi päivän aikana. Lihakset tarvii proteiinia. Ei ole helppoa alkaa nukkumaan nälkäisenä, eikä ole kiva herätä siihen että vatsa kurnii.
Anonyymi kirjoitti:
No sun pitää sitten mitauttaa testosteronitasot jos epäilet sen vaikuttavan painonpudotukseen.
Mä olen ne kerran mittauttanut, ja kohta voisi mittauttaa uudelleen. En usko että muutosta on juurikaan tullut. Alhaiset oli.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
On sitä ollu aina, koska vuorotyö.
On tutkittu että univaje vaikuttaa painonpudotukseen. Eikö lääkäri ottanut kantaa sun vuosia jatkuneeseen univajeeseen?
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Mä olen ne kerran mittauttanut, ja kohta voisi mittauttaa uudelleen. En usko että muutosta on juurikaan tullut. Alhaiset oli.
no sitten sun pitää aloittaa korvaushoito.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Niin no se on semmoista, kun ei osaa käydä aikasin nukkumaan. Ja jos laitan netin kiinni, niin sitten alkaa mielessä pyöriä, että mitähän tänne vastaillaan ja kirjotellaan. Ei jätä mieli rauhaan.
Niin ja et voi seuraavana päivänä lukea näitä. Ei ne mihinkään katoa vaikka sä nukkuisit yöllä. Eli sä itse vaikutat sun univajeeseen. Luuletko että testosteronikorvaushoito vaikuttaa siihen ettet enää ole yöllä palstalla?
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaisinkin sen vaikka heti, jos voisin itse siitä päättää. Lääkärit ei niitä helpolla myönnä, koska niissäkin on riskinsä. Laihduttaminen ja salitreeni on se millä sitä ensin yritetään korjata. Mutta voi olla että ne ei auta, koska voi olla perinnöllistä tuo.
Anonyymi kirjoitti:
Ja mä muutun hulkiksi jos sellainen aloitetaan. Sen jäkeen ei mahdu enää vaatteet päälle, lihas kun näyttää kasvavan ilmankin.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Illlalla on ollut pakko syödä, kun on nälkä, jos on ollut kovat treenit illalla, eikä ole ehtinyt syödä tarpeeksi päivän aikana. Lihakset tarvii proteiinia. Ei ole helppoa alkaa nukkumaan nälkäisenä, eikä ole kiva herätä siihen että vatsa kurnii.
No itepähän tiedät. Eikö sulla ole työpäivän aikana aikaa syödä välipaloja vaikka sinä aikana kun et näpyttele tänne. Olet kuitenkin työaikanakin täällä palstalla ja siihen sulla on lupa pomolta mutta ei ole lupaa syödä välipalaa.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Sä kerkeät vastailla seuraavanakin päivänä. Tää sun yönseutu kertalaakiseen remonttiin. Vaikkapa 23 luuri lukitukseen.Lepoa ja unta riittävästi niin mieli pääsee rauhottumaan ja tasaantumaan. Huom!Paino laskee unen aikana. Kyllä. Tsemiä päivääsi.👍🌝👍
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Ja mä muutun hulkiksi jos sellainen aloitetaan. Sen jäkeen ei mahdu enää vaatteet päälle, lihas kun näyttää kasvavan ilmankin.
no mitä hoitoa sä sitten ajattelit tohon testosteronivajeeseen.
Anonyymi kirjoitti:
Sä kerkeät vastailla seuraavanakin päivänä. Tää sun yönseutu kertalaakiseen remonttiin. Vaikkapa 23 luuri lukitukseen.Lepoa ja unta riittävästi niin mieli pääsee rauhottumaan ja tasaantumaan. Huom!Paino laskee unen aikana. Kyllä. Tsemiä päivääsi.👍🌝👍
Lihaskin kasvaa vain unen aikana. Harmi että on vasta näin vanhana oppinu tällaisia asioita. Saispa aloittaa elämänsä kokonaan alusta. Kiitos ja kivaa päivää sinullekin. 😊
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Aloittaisinkin sen vaikka heti, jos voisin itse siitä päättää. Lääkärit ei niitä helpolla myönnä, koska niissäkin on riskinsä. Laihduttaminen ja salitreeni on se millä sitä ensin yritetään korjata. Mutta voi olla että ne ei auta, koska voi olla perinnöllistä tuo.
jos on perinnöllistä niin juttele sun isän kanssa. mä en tunne sun isää ja tiedä millanen tilanne hänellä on
Anonyymi kirjoitti:
no mitä hoitoa sä sitten ajattelit tohon testosteronivajeeseen.
Sitä hoidetaan pääasiassa laihduttamisella ja liikunnalla, enen ku mitään piikkejä aletaan tarjoamaan. Näin olen havainnut asian olevan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
kai sitä ilman kahvia pärjää sen hetken kun käy verikokeissa. et sinä siihen kuole jos et saa kahvia juoda 12 tuntiin
Näkisippä vaan.Hirveät vieroitusoireet.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Joo, juteltiin pitkästi ja otti henkiset jaksamiset myös puheeksi, koska sitä historiaakin on. Ens viikolla näkee tuloksia ja sen mukaan sitten jatkoa. Tuollaiset perus terveystarkastukset kuuluu olla ihan tietyin väliajoin kaikille. Ne laittaa kuulema kutsuja nykyisin sähköisesti äppiin. Eipä tullut sellainen heti mieleen.
Naisille tulee alapää tarkistus muistutuksia kyllä ,muuta ei.Aina löytyy aikaakin kun kyse on p*llusta.Hampaita kun pitäs tarkistuttaa saa jonottaa.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Tosi hyvä kun kävit lääkärillä! 😊👍 Verikokeet on kyllä hyvä ottaa ettei ehdi tulla ongelmia tai vahinkoa. Itse yritän saada lähetteen kerran vuodessa kun on suku rasitteita. Aurinkoista iltapäivää täältä rannikolta. 😊🌞
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Naisille tulee alapää tarkistus muistutuksia kyllä ,muuta ei.Aina löytyy aikaakin kun kyse on p*llusta.Hampaita kun pitäs tarkistuttaa saa jonottaa.
mihin unohdit mammografian. siitäkin tulee kirje kotiin. Noi seulonnat vaan kuuluu vaan järjestelmään. Ja kyllä etelä-suomessa pääsee hampaiden tarkistukseen julkisella.
- AnonyymiUUSI
Täällä myös ikävä tunnelma. Pakkasta -7
Mä jäädyn tuonne. - AnonyymiUUSI
Tuntuu jotenkin oudolta ja jopa pahalta 🐺 puolesta ettei emoji välitä yhtään mistään terveyshuolista eikä käynneistä mutta moni muu kyllä muistaa huolehtia ja kysyä. En tiiä itse kokisin tuon aina välinpitämättömyytenä. Mutta kukin tyylillään. Niin kuin on todettu. Eikä niitä töitäkään tänään haettu, kun vaan normi kotipäivä eli jutut muuttuu aina vaan. :(
- AnonyymiUUSI
mutta kun emojityttö laittaa sen punaisen sydämen sudelle. se on se juttu
- AnonyymiUUSI
emojirivistö merkkaa enemmän kuin kokonaiset lauseet
Anonyymi kirjoitti:
emojirivistö merkkaa enemmän kuin kokonaiset lauseet
miten niin? Miksi te tuollein ajattelette mustasukkaisina?
Ehkä hän ei halua mitään läheisempää tuttavuutta tehdä. Enkä ole tarpeeksi kiinnostava.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Siis mustasukkanen sudelle kirsikasta. Älä nyt naurata. Mä en ole valitettavasti kiinnostunut susta susi. Sori nyt. Eikä kyllä näytä olevan kirsikkakaan susta. Sä haluat vaan ajatella niin kirsikasta yli vuoden jälkeen
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Luuletko että kirsikka on ihastunut suhun koska laittaa emojirivistön punaisine sydämineen?
Anonyymi kirjoitti:
Luuletko että kirsikka on ihastunut suhun koska laittaa emojirivistön punaisine sydämineen?
Ei taida olla, eikä näin olle kukaan ole. Heippa.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Ehkä hän ei halua mitään läheisempää tuttavuutta tehdä. Enkä ole tarpeeksi kiinnostava.
No kuka käskee laittaa sydämiä ja haliemojia kirsikalle kun et saa mitään sanallista takaisin. Kyllä minäkin voin sanoa kiitos ja laittaa perään ❤️. Jos se piristää sua
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No kuka käskee laittaa sydämiä ja haliemojia kirsikalle kun et saa mitään sanallista takaisin. Kyllä minäkin voin sanoa kiitos ja laittaa perään ❤️. Jos se piristää sua
laitetaan tähän perään 🤗 ja toivotan hyvää päivää,iltaa ja yötä samalla kertaa. Ja hyvää ruokahalua kun syöt.
Anonyymi kirjoitti:
laitetaan tähän perään 🤗 ja toivotan hyvää päivää,iltaa ja yötä samalla kertaa. Ja hyvää ruokahalua kun syöt.
Selvä. hyvää loppuelämää samalla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oisko tämä 🍒kuka ikinä onkaan sudelle joku korvike tai laastari siitä edellisestä jutusta jota en nyt sen kummemmin halua mainita mutta yrittääkö jotenkin sillä työntää sitä pois mielestään, no susihan tähän itse osaa tieten parhaiten vastata eikä kukaan muu. Ihminen tekee usein outoja ja epäloogisia juttuja alitajuisesti ainakin.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Selvä. hyvää loppuelämää samalla.
no voin minä sitäkin toivottaa ❤️🤗
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oisko tämä 🍒kuka ikinä onkaan sudelle joku korvike tai laastari siitä edellisestä jutusta jota en nyt sen kummemmin halua mainita mutta yrittääkö jotenkin sillä työntää sitä pois mielestään, no susihan tähän itse osaa tieten parhaiten vastata eikä kukaan muu. Ihminen tekee usein outoja ja epäloogisia juttuja alitajuisesti ainakin.
Kyllä se tiedetään että kirsikka on auttanut suden unohtamaan kaivatunsa. Tai unohtanut ja unohtanut. Mutta kirsikka tuo suden elämään iloa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ohan se parempi että kasvoton emojityttö laittaa sydämiä ja haleja kun susi ei livenä niitä saa. Kyllähän se imartelee miestä kun nainen laittaa emojirivistön,mutta ei sanallisesti osaa ilmaista itseään.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se tiedetään että kirsikka on auttanut suden unohtamaan kaivatunsa. Tai unohtanut ja unohtanut. Mutta kirsikka tuo suden elämään iloa
Eipä sekään ole unohtunut, eikä unohdu koskaan. Mutta ymmärrän, etten merkitte hänelle mitään ja että hänellä on oma elämä. Minä elän tämän elämän yksinään katkeraan loppuun saakka.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Eipä sekään ole unohtunut, eikä unohdu koskaan. Mutta ymmärrän, etten merkitte hänelle mitään ja että hänellä on oma elämä. Minä elän tämän elämän yksinään katkeraan loppuun saakka.
Mitä kirsikalle tapahtui. Hänhän on mukavista mukavin ja ihana. Hän laittaa sulle haliemojin ja sydän emojin ja liudan muita emojia . Eikö se riitä sulle . monta emojia hänen pitää sulle laittaa että se riittää sulle
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ihan niin onnistu, että pystyy unohtamaan ihastuksen sillä, että vaan kirjottelee lyhyitä lauseita jonkun kanssa netissä. En tiedä edes miltä kirsikka näyttää.
Anonyymi kirjoitti:
Ohan se parempi että kasvoton emojityttö laittaa sydämiä ja haleja kun susi ei livenä niitä saa. Kyllähän se imartelee miestä kun nainen laittaa emojirivistön,mutta ei sanallisesti osaa ilmaista itseään.
Niin onko ihme? Onko oikeasti joku hämmästelyn kohde tämä?
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Ei se ihan niin onnistu, että pystyy unohtamaan ihastuksen sillä, että vaan kirjottelee lyhyitä lauseita jonkun kanssa netissä. En tiedä edes miltä kirsikka näyttää.
ja silti sanot häntä ihanaksi ja kiität häntä että on olemassa. Ja mitä sä saat takaisin? et mitään muuta kuin okay . palaillaan
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Niin onko ihme? Onko oikeasti joku hämmästelyn kohde tämä?
No kun sulle tulee niistä hyvä olo niin pidä ne emojit mielessä ja sydämessä.
Anonyymi kirjoitti:
ja silti sanot häntä ihanaksi ja kiität häntä että on olemassa. Ja mitä sä saat takaisin? et mitään muuta kuin okay . palaillaan
No mitä sitten? Miksi se on teille tuollainen märinän aihe? Kyllä mulla on aivot päässä ja olen huomannut saman, ettei häntä kiinnosta kysellä mun kuulumisia sen kummemmin, eikä ole kartalla mun tekemisistä. Tiedostan kyllä, että se on merkki siitä, etten oikeasti kiinnosta minään poikakaverimateriaalina. Muuten olisi halunnu jo ottaa yhteyttä muuallakin kuin täällä.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
No mitä sitten? Miksi se on teille tuollainen märinän aihe? Kyllä mulla on aivot päässä ja olen huomannut saman, ettei häntä kiinnosta kysellä mun kuulumisia sen kummemmin, eikä ole kartalla mun tekemisistä. Tiedostan kyllä, että se on merkki siitä, etten oikeasti kiinnosta minään poikakaverimateriaalina. Muuten olisi halunnu jo ottaa yhteyttä muuallakin kuin täällä.
No mä en voi muuttua kirsikaksi. Sano hänelle mitä sä ajattelet. Mutta ei sä olet vaan hiljaa kun kirsikka kysyy miten sun päivä on mennyt. Et sinäkään osaa aukaista suuta ettet vaan menetä kirsikkaa kun olet rehellinen
Anonyymi kirjoitti:
Samanlaisia kasvottomia te muutkin täällä olette. Minä en ihastu jos en näe ihmistä ja koe häntä vetävän näköiseksi. Mutta tykkään kuitenkin siitä että laittaa sydämiä ja hymiöitä ja kirjottelee mukavia. Tiedän kyllä että on varmaan aika turhaa yrittää treffeille päästä, kun ei halua tuon kummempaa yhteyttä pitää. Se on minun kohtalo aina.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
siis onko kirsikka hakemassa täällä poikaystävää itselleen . Tällä palstalla ja sun ketjuissa. Oikeesti. Onko tää palsta oikea paikka etsiä naisystävää itselleen?
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Samanlaisia kasvottomia te muutkin täällä olette. Minä en ihastu jos en näe ihmistä ja koe häntä vetävän näköiseksi. Mutta tykkään kuitenkin siitä että laittaa sydämiä ja hymiöitä ja kirjottelee mukavia. Tiedän kyllä että on varmaan aika turhaa yrittää treffeille päästä, kun ei halua tuon kummempaa yhteyttä pitää. Se on minun kohtalo aina.
No loppujen lopuksi aika vähän on kirjoittanut mitään, enemmän niitä emojeja on varmaan yhteensä eikä nyt mitään erityistä hyvin lyhyitä sanoja ja lauseita yleensä. Minusta monet muut kirjoittaa paljon mukavammin. :) Mutta makuasioista ei voi kiistellä koskaan, niinhän se menee.
Anonyymi kirjoitti:
siis onko kirsikka hakemassa täällä poikaystävää itselleen . Tällä palstalla ja sun ketjuissa. Oikeesti. Onko tää palsta oikea paikka etsiä naisystävää itselleen?
On täällä parejaki syntynyt. Mitä sillä on väliä, missä se löytyy. Sulla on jotain omia ennakkoasenteita asiaa kohtaan.
Anonyymi kirjoitti:
Näin on. Noin sanoo ihminen jota ei oikeasti kiinnosta. Nyt sen vasta ymmärrän.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
On täällä parejaki syntynyt. Mitä sillä on väliä, missä se löytyy. Sulla on jotain omia ennakkoasenteita asiaa kohtaan.
Anteeksi. Toki saat etsiä täällä seuraa. Tsemppiä siihen että se oikea löytyy täältä .
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Tässä on on ristiriita. sanot että emojit riittää sulle ja heti perään tuo ettet pääse treffeille. Silti elät toivossa että kirsikka vielä kiinnostuu susta. Siltä tää näyttää. Sä ohitat muut jotka on susta kiinnostuneet koska vain kirsikka on ihana emojineen. Et sä oikeesti huomioi ketään joka kehuu sua vaan kiittelet ja ohitat ne tyystin. Koska kirsikka on 32 v ja muut on sulle liian vanhoja. Sä odotat palstalla nuoria naisia jotka kiinnostuu sun hyvistä huomenista ja illoista. Jos joku nainen on kinnostunut susta niin hän varmasti haluaa tutustua suhun muulla tavalla kuin tällä palstalla.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Näin on. Noin sanoo ihminen jota ei oikeasti kiinnosta. Nyt sen vasta ymmärrän.
Sulla meni yli vuosi tajuta toi.
Anonyymi kirjoitti:
Tässä on on ristiriita. sanot että emojit riittää sulle ja heti perään tuo ettet pääse treffeille. Silti elät toivossa että kirsikka vielä kiinnostuu susta. Siltä tää näyttää. Sä ohitat muut jotka on susta kiinnostuneet koska vain kirsikka on ihana emojineen. Et sä oikeesti huomioi ketään joka kehuu sua vaan kiittelet ja ohitat ne tyystin. Koska kirsikka on 32 v ja muut on sulle liian vanhoja. Sä odotat palstalla nuoria naisia jotka kiinnostuu sun hyvistä huomenista ja illoista. Jos joku nainen on kinnostunut susta niin hän varmasti haluaa tutustua suhun muulla tavalla kuin tällä palstalla.
Miten olen ohittanut muut? Tätä kohtaa en ymmärrä. Kyllä olen täällä muillekin jutellut, jopa niille jotka haluaa olla vain ilkeitä.
Ja jos kerran tiedän, että muut ovat liian vanhoja, niin miksi mun pitäisi sitten jotain treffikutsuja heille laittaa?
Tuo kaikki kuulostaa taas ihan kateudelta yksinomaan.Anonyymi kirjoitti:
Sulla meni yli vuosi tajuta toi.
No kiusaamista on monenlaista näköjään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko tämä kirsikka 32v. vai 52v. tai jopa rutkasti vanhempi kun ei töitä ole löytynyt yli vuoden jälkeen niin vähän ihmettelen ettei oman ikäiseni saisi töitä jos todella hakee. Eihän kukaan tiedä totuutta. Harva meidän iässä jaksaa vaan kotona olla ilman töitä tai tekemistä, ne tekee elämästä loppujen lopuksi tärkeää ja merkityksellistä ja tarviihan sitä rahaakin jota töistä saa, ja työt tuo ainakin itselleni myös iloa ja hyvää mieltä. Ja työkaverit ehdottomasti 🤎 Tietenkin eri asia jos on vakavasti sairas eikä kykene töihin tällä hetkellä tai koskaan. Tai on jo eläkeiässä ihan iän puolesta ansaitusti.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Mä en tiennyt että tää on deittipalsta. Anteeksi kovasti. Oikeesti en tiennyt tätä.
Anonyymi kirjoitti:
Jatkuvaa syyllistämistä ja arvostelemista sinun suunnalta.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
No anteeksi. Kirsikka on kiinnostunut susta. Senkö sä haluat kuulla. Mä koitan vaan sanoa että sun sähköposti on näkyvillä ja jos joku halutaa tutustua suhun niin kirjoittaa kyllä sulle. Älä vittu mua aina syytä siitä että sä olet niin helvetin tyhmä.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Itse olet jankannut ettei sua kiinnosta kulahtaneet mummelit. Älä helvetti sun pahaa oloa mun päälle kaada. Mä en voi kirsikaksi muuttua. Joten lopeta toi mun syyttely. Ja mene siine lääkäriin puhuu sun pahasta olosta.
Anonyymi kirjoitti:
No anteeksi. Kirsikka on kiinnostunut susta. Senkö sä haluat kuulla. Mä koitan vaan sanoa että sun sähköposti on näkyvillä ja jos joku halutaa tutustua suhun niin kirjoittaa kyllä sulle. Älä vittu mua aina syytä siitä että sä olet niin helvetin tyhmä.
Sinä täällä taas valtaat koko ketjun, etkä anna muiden kirjotella mun kanssa ollenkaan. Kirsikkakin lähtee pois kun mun huomio viedään hänestä. Sama on käyny monen muunkin kanssa. Mä en jäksa sun syyllistämisiin olla koko ajan vastaamassa. Päivä menee pilalle täällä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mä en tiennyt että tää on deittipalsta. Anteeksi kovasti. Oikeesti en tiennyt tätä.
Pidin itse kovasti peukkuja sille prinsessa & pupu 🐰 parille mutta jotenkin tuntuu ettei se tainnutkaan kestää ja ihan harmissaan ollut ettei tainnut. Mutta jos on kestänyt, onnea ja rakkautta heille ! ♥️ Kun en tosiaan tunne niin ei voi tietää.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Sinä täällä taas valtaat koko ketjun, etkä anna muiden kirjotella mun kanssa ollenkaan. Kirsikkakin lähtee pois kun mun huomio viedään hänestä. Sama on käyny monen muunkin kanssa. Mä en jäksa sun syyllistämisiin olla koko ajan vastaamassa. Päivä menee pilalle täällä.
Et sä muista että kirsillä on tänään kotitöitä ja hänen pitää laittaa ruokaa. Hän vittu syytä mua siitä että kirsikka ei osaa keskustella sun kaa. On vaan okay palaillaan täytyy levätä tai laittaa ruokaa. Koko päivän. Mutta tässä sulle emojia ❤️❤️❤️
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Mistä mä olen syylistänyt sua. Totta kai sulla on oikeus ihastella nuoria naisia. Senkö sä haluat kuulla. Nyt sanoin sinulla susi on oikeus haaveilla ja saada nuoria naisia. Oletko nyt tyytyväinen.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Ai kirsikka lähtee pois koska tää ei ole sun ja kirsikan privapalsta. Voi luoja
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pidin itse kovasti peukkuja sille prinsessa & pupu 🐰 parille mutta jotenkin tuntuu ettei se tainnutkaan kestää ja ihan harmissaan ollut ettei tainnut. Mutta jos on kestänyt, onnea ja rakkautta heille ! ♥️ Kun en tosiaan tunne niin ei voi tietää.
Eivät ole liikoja täällä huudelleet suhteestaan. Eivät ole paikalla muutenkaan olleet enää, joten voi olettaa että ovat edelleen yhdessä ja hyvin menee. Nuoria ovat, niin tuollaiset hommelit hoituu kuin itsestään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko tämä kirsikka 32v. vai 52v. tai jopa rutkasti vanhempi kun ei töitä ole löytynyt yli vuoden jälkeen niin vähän ihmettelen ettei oman ikäiseni saisi töitä jos todella hakee. Eihän kukaan tiedä totuutta. Harva meidän iässä jaksaa vaan kotona olla ilman töitä tai tekemistä, ne tekee elämästä loppujen lopuksi tärkeää ja merkityksellistä ja tarviihan sitä rahaakin jota töistä saa, ja työt tuo ainakin itselleni myös iloa ja hyvää mieltä. Ja työkaverit ehdottomasti 🤎 Tietenkin eri asia jos on vakavasti sairas eikä kykene töihin tällä hetkellä tai koskaan. Tai on jo eläkeiässä ihan iän puolesta ansaitusti.
Ei kirsikkaa kukaan tunne yli vuoden jälkeen . Ei edes susi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eivät ole liikoja täällä huudelleet suhteestaan. Eivät ole paikalla muutenkaan olleet enää, joten voi olettaa että ovat edelleen yhdessä ja hyvin menee. Nuoria ovat, niin tuollaiset hommelit hoituu kuin itsestään.
No tosi kiva kuulla josko yhdessä ovat, kiitos kun kerroit. 😊🙏🏻Joo omissa oloissaan tutustuivat ja jatkoivat matkaa irl. :)
Anonyymi kirjoitti:
Itse olet jankannut ettei sua kiinnosta kulahtaneet mummelit. Älä helvetti sun pahaa oloa mun päälle kaada. Mä en voi kirsikaksi muuttua. Joten lopeta toi mun syyttely. Ja mene siine lääkäriin puhuu sun pahasta olosta.
No sillon on turha syyllitää mua siitä, etten ole ollu kiinnostunut tekemään lähempää tuttavuutta kulahtaneitten mummeleitten kanssa, kun kirsikka on ajat sitten saanu mun mielenkiinnon itseensä. Mutta arvaahan sen, ettei häntäkään oikeasti kiinnosta. eikä ketään missään koskaan.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
No kiusaamista on monenlaista näköjään.
ai susta on kiusaamista kun me muut ollaan tajuttu ettei kirsikka ole kiinnostunut susta. Sekö on susta kiusaamista että on mielipiteitä. Kerro susi sun ja kirsikan keskusteluista ja hänen mielipiteistä muuhun kuin mikä on lempi pitsa tai jäätelö. Älä vittu syytä ettei kirsikka ole vuoden jälkeen tehnyt muuta kuin okay palaillaan.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
No sillon on turha syyllitää mua siitä, etten ole ollu kiinnostunut tekemään lähempää tuttavuutta kulahtaneitten mummeleitten kanssa, kun kirsikka on ajat sitten saanu mun mielenkiinnon itseensä. Mutta arvaahan sen, ettei häntäkään oikeasti kiinnosta. eikä ketään missään koskaan.
Mä sanoin sulle että sä saat haluta nuorta naista. Ole nyt tyytyväinen kun sanoin sen sulle jo toisen kerran. Sä saat haluta nuoria kun sä niin haluat. Anna kirsikan tehdä kotitytöt ja laittaa ruokaa. Kuten hän itse sanoi. Hän tulee kyllä toivottelee sulle jotain kun hänellä on aikaa. Niin on tehnyt joka päivä.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Miten olen ohittanut muut? Tätä kohtaa en ymmärrä. Kyllä olen täällä muillekin jutellut, jopa niille jotka haluaa olla vain ilkeitä.
Ja jos kerran tiedän, että muut ovat liian vanhoja, niin miksi mun pitäisi sitten jotain treffikutsuja heille laittaa?
Tuo kaikki kuulostaa taas ihan kateudelta yksinomaan.Susta ollaan nähty unia useampaa kertaa. Sun ulkonäköä ja kuvia on kehuttu. On kerottu miten sua on haluttua silittää yms. Mä en ala etsii sulle näitä viestejä. Saat ihan ite sen tehdä.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Tuo kaikki kuulostaa taas ihan kateudelta yksinomaan.Siis kerro mulle mistä pitää olla kateellinen . Sun mieltymyksistä. Mä olen sanonut sulle etten mä ole kiinnostunut susta. Sun on vaikea näköjään hyväksyä se ja laittaa kaikki kateuden piikkiin. Miksi mun pitäis olla kateellinen ja kelle? Sullahan on kirsikka ja minä en ole häntä sulta viemässä pois. Saat ihan yksin pitää ja omistaa hänet.
Anonyymi kirjoitti:
Susta ollaan nähty unia useampaa kertaa. Sun ulkonäköä ja kuvia on kehuttu. On kerottu miten sua on haluttua silittää yms. Mä en ala etsii sulle näitä viestejä. Saat ihan ite sen tehdä.
Minun ketjuunko ne on kirjoitettu? Mistä mä voin tietää onko ne tosissaan kirjoitettu, vaiko vaan jotain kiusaa? Ja kun ei mitään tunnisteita, että vois ajatella millaiselta naiselta ne on tullu jne.
Ei ole ollut tarkoituksellista se, jos olen johonkin unohtanu vastata. Kun ei enää nuo ilmoitukset uusista viesteistä toimi, niin on vähällä mennä tämänkin ketjun uudet viestit ohi, jos en jatkuvasti käy katsomassa täällä onko jotain uutta tullut.- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei kirsikkaa kukaan tunne yli vuoden jälkeen . Ei edes susi.
Susi nyt varmaan edes jotain tietää kun muille hän ei vastaa eikä kommentoi koskaan mitään. Niin täysi mysteeri on ja saa ollakin. Eihän täällä ole velvollisuutta vastata tai jutella kuin keille haluaa. 😊 Mutta erikoinen persoona on, ei taida muita samanlaisia täällä koskaan olla nähty.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Minun ketjuunko ne on kirjoitettu? Mistä mä voin tietää onko ne tosissaan kirjoitettu, vaiko vaan jotain kiusaa? Ja kun ei mitään tunnisteita, että vois ajatella millaiselta naiselta ne on tullu jne.
Ei ole ollut tarkoituksellista se, jos olen johonkin unohtanu vastata. Kun ei enää nuo ilmoitukset uusista viesteistä toimi, niin on vähällä mennä tämänkin ketjun uudet viestit ohi, jos en jatkuvasti käy katsomassa täällä onko jotain uutta tullut.Mistä minä voin sen tietää. Ja kyllä ne on sulle kohdistettu. Mutta hei mä annan nyt tilaa muille kirjoittajille ja sinulle susi. Sitähän sä halusit.
Anonyymi kirjoitti:
Mistä minä voin sen tietää. Ja kyllä ne on sulle kohdistettu. Mutta hei mä annan nyt tilaa muille kirjoittajille ja sinulle susi. Sitähän sä halusit.
Ei täällä enää ole muita kirjoittajia.
Anonyymi kirjoitti:
Susi nyt varmaan edes jotain tietää kun muille hän ei vastaa eikä kommentoi koskaan mitään. Niin täysi mysteeri on ja saa ollakin. Eihän täällä ole velvollisuutta vastata tai jutella kuin keille haluaa. 😊 Mutta erikoinen persoona on, ei taida muita samanlaisia täällä koskaan olla nähty.
Milloin olen jättänyt vastaamatta muille?
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Milloin olen jättänyt vastaamatta muille?
Ymmärsit väärin siis tämä 🍒ei ole koskaan jutellut muille yhtään mitään. Sitä tarkoitin että sinulle vain.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Huom., ei arvostelumielessä mutta entäpä jos tää kyseinen kirsikka asustaa jossain tuetussa hoito- tai palveluyksikössä. Keskeistä ruoka, tv-ohjelmat ja lepo päiväpäikkäreineen. Puhelinta osaa käyttää. Jotain outoa eikä aivan vähääkään on harvasanaisuus, suullinen esitystapa, kannanoton ja lähemmän kiinnostuksen täydellinen puuttuminen suden masennukseen yms. Ja tätä ruljanssia ylläpitää susi tuttipulloa korvaavilla emojeilla. Mutta entäpä, jos emoijin sisältä löytyisikin urospuolinen kirsikanmarja?
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
On täällä kuule muitakin. Sähän sälli oot.
- AnonyymiUUSI
Oletko joku lyhyt tappi kun 100 kg liikaa muka painoa?kato missä se paino on ?100kg ei oo kova paino miehelle.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Kyllä se on 175cm:lle liikaa painoa ja näkyy vyötärölihavuutena.
No,sitä ei sitte laihuttamalla saa pois.
Oletko muuten riukula?
Sopusuhtasta on kun joka puolella on tavaraa.Miesten ei tarvi kuvia miettiä,ellei ole homo. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oletko muuten riukula?
Sopusuhtasta on kun joka puolella on tavaraa.Miesten ei tarvi kuvia miettiä,ellei ole homo.*kurvia
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oletko muuten riukula?
Sopusuhtasta on kun joka puolella on tavaraa.Miesten ei tarvi kuvia miettiä,ellei ole homo.Hyvä perce kuittaa mahan.😁
Anonyymi kirjoitti:
Oletko muuten riukula?
Sopusuhtasta on kun joka puolella on tavaraa.Miesten ei tarvi kuvia miettiä,ellei ole homo.Kyllä minua on lihaksekkaaksi sanottu, ja salilla treenaan kovaan jatkuvasti.
Anonyymi kirjoitti:
Oletko muuten riukula?
Sopusuhtasta on kun joka puolella on tavaraa.Miesten ei tarvi kuvia miettiä,ellei ole homo.Haukkari on 43cm paksu. Maasta nousee 170kg.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Haukkari on 43cm paksu. Maasta nousee 170kg.
Onko noilla mitoilla jotain väliä jos psyykkisesti voi huonosti?
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Kyllä minua on lihaksekkaaksi sanottu, ja salilla treenaan kovaan jatkuvasti.
Älä sitte valita jostain mahasta.
Anonyymi kirjoitti:
Älä sitte valita jostain mahasta.
Mahat on törkeen näköisiä. Litteä vatsa pitää olla.
- AnonyymiUUSI
No niin susi. Kokonainen palstajengiarmeija on tänäänkin beesannu sua hiki pinnassa pakkasesta huolimatta. Mutta periksi ei anneta. Vielä tulee aika, että säki näet oikean
metsän puilta. Kiitoksen sanaa ei oo kuulunut ajattelusta parhaaksesi esim. kirsi-casesta. Tekstiä siitä löytyy riittämiin kelaamalla tätäkin lankaa . Piti ihan pysähtyä ja hämmästellä, miten mustasukkaisuuskortinkin vetäisit kehiin syyttä suotta. Täällä on sua useakin varoittanut rakentelemasta emojeista pilvilinnoja näkymättömän kanssa saamatta vastakaikua. Perille ei ole mennyt . Vielä.Arvostan, että jaksat välittää näkemyksesi, mutta teen omat johtopäätökseni omalla ajallani. Tunteeni ovat minun omiani, eivätkä ne katoa toisten kommenteilla.
Sinä haluat että unohdan kirsikan ja laitan sivuston kiinni ikiajoiksi?- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Arvostan, että jaksat välittää näkemyksesi, mutta teen omat johtopäätökseni omalla ajallani. Tunteeni ovat minun omiani, eivätkä ne katoa toisten kommenteilla.
Sinä haluat että unohdan kirsikan ja laitan sivuston kiinni ikiajoiksi?Mitä tekemistä kirsikalla on sun sivustos kanssa? Ei yhtään mitään. Noinko lujassa on sun sinisilmäisyys? Et ole saanut minkäänlaista vahvistusta kirsikan tunteista ja lähemmästä jatkuvuudesta suhteesi Kahvin ja teen juonnit eivät riitä takeeksi.Nyt ei tottavie ole kyse minun haluamisesta. Minä en harrasta leikkiä sanoilla.
- AnonyymiUUSI
Suden sanakirjasta mm.
-Heluna
-Kulahtanut mummeli
-Tissiposki
-Tiukkapipo- AnonyymiUUSI
Tänään tulleita uusia lisäyksiä:
- hulkki
-mega läski
- kypsä mamma
- AnonyymiUUSI
Minä ajattelin lähteä huomenna kaupungin suuntaan. Saiskohan tietystä kahvilasta gluteenittomia Runebergin torttuja?
- AnonyymiUUSI
Uskon että nykyään saa gluteenittomia tuotteita melkein kaikista leivonnaisista joten eiköhän löydy. 👍🏻Niin paljon niille on kysyntää.
- AnonyymiUUSI
Turhaan poistelet ihmisten kommentteja!
"Ihastuminen on henkilökohtainen ja usein hallitsematon tunne, joka syntyy omista kokemuksista, mieltymyksistä ja hetkistä. Kukaan ulkopuolinen ei voi määrittää, keneen sinun pitäisi tuntea vetoa – se tulee sydämestä, ei järjen päätöksistä tai toisten mielipiteistä."
- AnonyymiUUSI
No jos noin on niin silloin sulla on lupa ikävöidä kaivattua vaikka kaivatulla on puoliso
Anonyymi kirjoitti:
No jos noin on niin silloin sulla on lupa ikävöidä kaivattua vaikka kaivatulla on puoliso
Mikä logiikka tuossa taas oli? Mitäs siitä hyötyisin?
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Mikä logiikka tuossa taas oli? Mitäs siitä hyötyisin?
Kukaan ulkopuolinen ei voi määrittää, keneen sinun pitäisi tuntea vetoa – se tulee sydämestä, ei järjen päätöksistä tai toisten mielipiteistä.
Niin mitä silloin on väliä vaikka kaivatun puoliso kieltäisi sua ikävöimästä.
Sehän on hienoa silloin ihastumisessa että saa ja voi ikävöidä varattua ihmistä. Se ei ole keltään pois. Anonyymi kirjoitti:
Tietenkin voisin ikävöidä häntä, mutta hän rakastaa puolisoaan, niin aika turhaa mun on silloin ikävöidä.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Tietenkin voisin ikävöidä häntä, mutta hän rakastaa puolisoaan, niin aika turhaa mun on silloin ikävöidä.
Juurihan sä sanoit että ulkopuolisten mielipiteellä ole väliä. Koskee myös sitä kaivattua . Hän on sulle ulkopuolinen.
Anonyymi kirjoitti:
Juurihan sä sanoit että ulkopuolisten mielipiteellä ole väliä. Koskee myös sitä kaivattua . Hän on sulle ulkopuolinen.
Mihin tällä oikein pyrit? Tässä ollu enää mitään päätä eikä häntää.
Anonyymi kirjoitti:
Mitä se varatun kaipailu antaa kellekään, kun ei varmasti mitään vastakaikua tule. Ja jos tulee, niin negatiivista.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ulkopuolinen ei voi määrittää, keneen sinun pitäisi tuntea vetoa – se tulee sydämestä, ei järjen päätöksistä tai toisten mielipiteistä.
Niin mitä silloin on väliä vaikka kaivatun puoliso kieltäisi sua ikävöimästä.
Sehän on hienoa silloin ihastumisessa että saa ja voi ikävöidä varattua ihmistä. Se ei ole keltään pois.Se on pois siltä kuka ihastuu tähän kuka kaipaa salaa toista.Miksi se pöljä ei kerro mitenkään olevansa tavallaan jo varattu?Se kuka ihastuu voisi täten jatkaa omaa elämää eikä roikkua turhaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se on pois siltä kuka ihastuu tähän kuka kaipaa salaa toista.Miksi se pöljä ei kerro mitenkään olevansa tavallaan jo varattu?Se kuka ihastuu voisi täten jatkaa omaa elämää eikä roikkua turhaan.
Susi on tiennyt jo vuosia että hänen kaivatulla on mies. Eli kyllä sudella on ollut jo vuosia tiedossa että nainen seurustelee toisen kanssa. Kuten susi sanoi kukaan ulkopuolinen ei voi vaikuttaa kun ihastuu.
Selväks tullu teidän jutut. En saa kaipailla kaivattua. En saa jutella kirsin kanssakaan, kun eihän se ole kuin joku feikki vaan jne. Pitäisi jutella kypsien mammojen kanssa, kun heillä on paremmat jutut teidän mielestänne. Minun ihastumiset on aina vääriä ja kohdistuu täysin vääriin ihmisiin (liian nuoriin ja hyvännäköisiin)... arvostelua riittää.
- AnonyymiUUSI
Juurihan sä sanoit ettet ulkopuolisten mielipiteillä ole vaikutusta, Pitääkö sun vetää herne mielipiteistä. Eikö saa keskustella niin että muilla on omat mielipiteet . Ei sun tartte muiden mielipiteiden mukaan elää. Jos sä haluut nuoren naisen niin sä saat haluta. Älä vedä hernettä nenään jos kaikki muut ei halua samaa sun kaa.
- AnonyymiUUSI
Iltaa☕️😊♥️🍒👩Miten päivä sujunut❄️kamalan kylmä ulkona
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää iltaa. ️😊 Join äsken energia juoman, kun alkoi ruuan päälle väsyttämään. ⚡
Mulla on kohta 🤺 treeniä kaupungissa. Täytyy tuonne pakkaseen lähteä ajelemaan. 🥶
Kävitkö ulkoilemassa? ️😊♥️- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Hyvää iltaa. ️😊 Join äsken energia juoman, kun alkoi ruuan päälle väsyttämään. ⚡
Mulla on kohta 🤺 treeniä kaupungissa. Täytyy tuonne pakkaseen lähteä ajelemaan. 🥶
Kävitkö ulkoilemassa? ️😊♥️Ok😊Enpä oikeastaan vähän ulkona huomenna sitten jotain muuta☕️♥️🍒👩keitin teetä laitoin kahta eri sekoitusta sekaisin❄️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ok😊Enpä oikeastaan vähän ulkona huomenna sitten jotain muuta☕️♥️🍒👩keitin teetä laitoin kahta eri sekoitusta sekaisin❄️
mitä sekoituksia laitoit?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ok😊Enpä oikeastaan vähän ulkona huomenna sitten jotain muuta☕️♥️🍒👩keitin teetä laitoin kahta eri sekoitusta sekaisin❄️
mukavaa. oliko hyvää
Anonyymi kirjoitti:
Teesekoitus? Kuulostaa jännältä. Tuliko siitä hyvää? En ole koskaan itse tehnyt noin. 😊
Mitähän huomenna tapahtuu? Minulla on nyt vapaapäiviä tässä. Taitaa mennä treenien merkeissä. ️😊♥️- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Teesekoitus? Kuulostaa jännältä. Tuliko siitä hyvää? En ole koskaan itse tehnyt noin. 😊
Mitähän huomenna tapahtuu? Minulla on nyt vapaapäiviä tässä. Taitaa mennä treenien merkeissä. ️😊♥️Tuli todella hyvää😊☕️vihreetä teetä ja Yellowlabelia sekaisin huomenna liikkumista enempi♥️🍒👩 No hyviä treeniä sinne sinulle kun meet sinne❄️
Anonyymi kirjoitti:
Nyt mun pitää mennä. Oikein mukavaa iltaa kirsiliinillekin. 😊♥️
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Nyt mun pitää mennä. Oikein mukavaa iltaa kirsiliinillekin. 😊♥️
Ok hyvää loppuiltaa👍😊☕️♥️🍒👩❄️
Anonyymi kirjoitti:
Tuli todella hyvää😊☕️vihreetä teetä ja Yellowlabelia sekaisin huomenna liikkumista enempi♥️🍒👩 No hyviä treeniä sinne sinulle kun meet sinne❄️
Kiva kun tuli maistuvaista. 😊 Ota vain rennosti. Nyt mun on mentävä. Kiitos sinulle. ♥️
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Kiitos hyvää loppuiltaa 😊♥️
Oliko hyvä treeni😊🍒♥️👩❄️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Terska, täällä ihan lämmin.
- AnonyymiUUSI
Selvän teki. Mä oon omasta puolestani tehnyt parhaani sun suhtees . Täytyy sanoa, että sua on hyvin haastavaa auttaa. Sä harot vastaan muskelien voimalla. Hyvät neuvot tulkkaat kääntäen " minä en saa". Olkoon niin. Siirryn takavasemmalle . Niin se vaan on, että itsekukin kulkee vääjäämättä kohtaloaan kohti itse valitsemaa polkua pitkin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oliko hyvä treeni😊🍒♥️👩❄️
susi meni miekkailee ei salille.
Anonyymi kirjoitti:
Selvän teki. Mä oon omasta puolestani tehnyt parhaani sun suhtees . Täytyy sanoa, että sua on hyvin haastavaa auttaa. Sä harot vastaan muskelien voimalla. Hyvät neuvot tulkkaat kääntäen " minä en saa". Olkoon niin. Siirryn takavasemmalle . Niin se vaan on, että itsekukin kulkee vääjäämättä kohtaloaan kohti itse valitsemaa polkua pitkin.
Mitähän nyt tällä halusit sanoa? Voisitko vastata?
Että saan kaipailla ja ikävöidä?
Vai mistä oli kyse?Anonyymi kirjoitti:
Oliko hyvä treeni😊🍒♥️👩❄️
Hei. Oli oikein kivat treenit. Nyt menossa kotiin 😊❤️❄️🌆✨
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Mitähän nyt tällä halusit sanoa? Voisitko vastata?
Että saan kaipailla ja ikävöidä?
Vai mistä oli kyse?Tarkoitin tasan tarkkaan näin: Siis olen sanonut oman mielipiteeni mm. kirsikkaan liittyen, ettet rakentelisi pilvilinnoja saamatta vastakaikua., et niin minkäänlaista lähempää tapaamisen tai tunteiden osoitusta kohtaasi. Silti liimaudut kiinni emojeilla ikäänkuin niistä tyydytystä itsellesi hakien. Jos itse olisin kyseinen kohde, sanoisin millä asialla olen. Olenko minä leikkimässä toisen tunteilla vai kulutanko aikaani leikkimällä pelejä.
Sinä, kuten sanoin , reagoitnyt sanomalla tyyliin " Minä en saisi tehdä sitä enkä tätä muiden mielestä"
Toivon , että ymmärsit.
Monessa muussakin asiassa olen kulkenut vierelläsi. Valinnoillesi en mahda mitään.
Kaikesta huolimatta toivotan Sinulle hyvää yötä. Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitin tasan tarkkaan näin: Siis olen sanonut oman mielipiteeni mm. kirsikkaan liittyen, ettet rakentelisi pilvilinnoja saamatta vastakaikua., et niin minkäänlaista lähempää tapaamisen tai tunteiden osoitusta kohtaasi. Silti liimaudut kiinni emojeilla ikäänkuin niistä tyydytystä itsellesi hakien. Jos itse olisin kyseinen kohde, sanoisin millä asialla olen. Olenko minä leikkimässä toisen tunteilla vai kulutanko aikaani leikkimällä pelejä.
Sinä, kuten sanoin , reagoitnyt sanomalla tyyliin " Minä en saisi tehdä sitä enkä tätä muiden mielestä"
Toivon , että ymmärsit.
Monessa muussakin asiassa olen kulkenut vierelläsi. Valinnoillesi en mahda mitään.
Kaikesta huolimatta toivotan Sinulle hyvää yötä.Hyvää yötä ja mukavia unia. Kiitos.
- AnonyymiUUSI
Susi, hauskoja ja hyviä treenejä sulle miekkailun parissa! Siellä voi tuulettaa päätä. 😊👍🏻Tai nollata aivot, miten vaan :) Minä lähden ulos kävelylle, siellä voi samoin.
Kiitos sulle. Oikein hyvää kävelylenkkiä ja tuulettumista. Raikas keli ulkoilla. Olisin halunnu itsekin mennä, mutta sohva ei päästänyt lähtemään 😅
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Kiitos sulle. Oikein hyvää kävelylenkkiä ja tuulettumista. Raikas keli ulkoilla. Olisin halunnu itsekin mennä, mutta sohva ei päästänyt lähtemään 😅
Kiitos kiitos, oli oikein mukavan raitis ilma ja hyvä kävelylenkki kera kauniin kuun joka taas kasvaa päivä päivältä kunnes kohta pian täysikuun aika. ✨✨🌛
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos kiitos, oli oikein mukavan raitis ilma ja hyvä kävelylenkki kera kauniin kuun joka taas kasvaa päivä päivältä kunnes kohta pian täysikuun aika. ✨✨🌛
Olisipa vaan kirkkaita kelejä, niin sais nauttia kuusta ja muusta. Hyvää yötä. 😊🌙
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Olisipa vaan kirkkaita kelejä, niin sais nauttia kuusta ja muusta. Hyvää yötä. 😊🌙
Mitä katsoin tänään sääennusteita niin kirkasta säätä on luvassa aika paljonkin joten hyvät on mahdollisuudet ihailla kuutamoa iltaisin. Tykkään! 😊 Ja kiitos, samoin sinne kotiin hyviä öitä ja kauneimpia unia kun niiden aika koittaa. 💫💫 Kaikille muillekin jotka vielä valvoo tai odottaa unta.
Mukavaa loppuiltaa ja yötäkin tänne. 🌆❄️✨❤️🤗
- AnonyymiUUSI
Susi siellä oman peiton alla:Sä saat kaipailla ja haaveilla omasta kaipauksen kohteesta. Pidä se omana tietonasi. Se on sinun salaisuutesi .
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2134113Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223209Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2591854Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,21191Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381187Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1431050Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin86781- 63725
- 176710
- 30707