Mitä väliä sillä on mitä Mäkipelto tai joku muu ateisti sanoo Raamatusta?

Anonyymi-ap

Minulle ei ainakaan yhtään mitään.

45

355

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ateistit käyvät teologiseen pystyäkseen paremmin hyökkäämään Raamattua vastaan kun heillä on teologinen oppiarvo.

      • Anonyymi

        Leipäpappeja on myös paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Leipäpappeja on myös paljon.

        Ikävä kyllä evlut kirkko suosii juuri heitä.


      • Anonyymi

        Saatanan oma veisaa saatanan virsiä. Heillä on demoni sielussaan, joka harhauttaa uhrinsa pakkomielteiseksi Jumalan pilkkaajaksi ja Raamatun Pyhyyden vääristäjäksi.


    • Anonyymi

      He kokoavat tulisia hiilillä päänsä päälle.

      • Anonyymi

        Niin mitä? Tuliset hiilet olivat tuon ajan tulitikkuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mitä? Tuliset hiilet olivat tuon ajan tulitikkuja.

        Huono vertaus.


    • Anonyymi

      Eikös tämä sama Ville ole mikä jakoi harhaoppia näistä pandemiaruiskeista ja otti vielä rahaakin vaikkei tiedä yhtikäs mitään lääketieteestä.
      Väitti ja kiihotti ottamaan ja nyt kateissa pyytämättä anteeksi valheellista tarinaa näistä mitä jakoi kansalle.
      Toivottavasti kukaan ei noitten puheitten perusteella vaan kuollut tai sairastunut koska näin siinä kävi kymmenille tuhansille jolle sadoille tuhansille suomalaisille.
      Kukaan ei ole halunnut tilastoja edes tehdä eikä vertailuryhmiä pelosta, että tuo karvas totuus paljastuu. USA kuitenkin useamminkin kerran viikossa ruotii ka Robert Kennedy haastanut oikeuteen valheista näissä.

      • Anonyymi

        Uskontoko on tehnyt sinusta noin harhaisen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskontoko on tehnyt sinusta noin harhaisen?

        Minkä koet harhaksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskontoko on tehnyt sinusta noin harhaisen?

        Ateismiko on tehnyt sinusta noin typeriä kyselevän?


    • Anonyymi

      No ei mitään väliä - kunhan tekevät vain businestä ja idiootit näitä kirjoja sitten tosissaan lukee.

      • Anonyymi

        Joo, eivät ne perustu muuhun kuin kirjoittajiensa mielikuvituksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, eivät ne perustu muuhun kuin kirjoittajiensa mielikuvituksesta.

        Nämä "Raamatun tekstimuutokset" ja "deuterokaanoniset kirjat" ovat puhtaasti Villen omaa mielikuvitusta. Kukaan muu tutkija ei niihin usko.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nämä "Raamatun tekstimuutokset" ja "deuterokaanoniset kirjat" ovat puhtaasti Villen omaa mielikuvitusta. Kukaan muu tutkija ei niihin usko.

        Eivät ole. Tekstiversioita on löydetty hyvin monia erilaisia siis ajoilta ennen kuin oli esim. hepr. raamattua koottuna kädet saastuttavaksi määriteltynä. Ei trollaaminen tässä kannata.


    • Anonyymi

      Minä ainakin viittaan vain kintaalla näille.

      • Anonyymi

        Samat sanat.


    • Anonyymi

      Paholaisen paimenia he ovat. Paholainen pyrkii ajamaan heidän kauttaan ihmisiä karsinaan, jossa hän kontrolloi tietoa jota lampaat saavat. Kun joku alkaa kyseenalaistamaan Raamatun Jumalallisuutta, on hyvä muistuttaa itseään siitä miten ihmeellinen Raamattu oikeasti on:

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/18707244/rehellinen-tiede-todistaa-etta-jeesus-kristus-on-jumala-ja-joidenkin-harmiksi-myos-olemassa

      Paholainen ei pysty voittamaan Jumalaa, hän pystyy ainoastaan antamaan sellaisen mielikuvan ihmisille, että hän voi voittaa. Syntiset riemuitsevat evoluutioteoriasta, koska paholainen "armahtaa" heidät sen kautta. "Ette te oikeasti ole pahoja syntisiä, vaan syyttömiä eläimiä".

    • Anonyymi

      Ei puhuta siitä.

      Se on ,miten me ite se tunnetaan.

      Niinku tiiät.

      Sillä Raamatulla ei oo mitään merkitystä. Mullekkaan.

      • Anonyymi

        Muiden tarpeista et sitten tiedäkään.


    • Anonyymi

      Raamattu on Pyhä.Jumalan ilmoitus ihmisille.

      • Anonyymi

        Nimenomaan. Jos näin ei olisi ei olisi mitään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan. Jos näin ei olisi ei olisi mitään.

        Olen samaa mieltä.


    • Pyhä Raamattu on uskon ja elämän ylin ohje meille luterilaisille.

    • Anonyymi

      Pahaltahan se tuntuu uskovaisesta kun sanaa hänelle selvitetään. Tavuviivat katoavat Raamatun sanan ristiriitaisuudesta.
      Jakeista tulee uskovaisellekkin luettavia ja ymmärrettäviä.
      Sepitettähän tuo on...

      • Anonyymi

        Mitä höpötät????


    • Anonyymi

      Suhteessa kristinuskoon ei ole väliä mitä jumalaton sanoo Raamatusta.

    • Anonyymi

      olen lukenut raamatun ja s eon lasten satukirja , liikkuuko muuten jumala valon nopeudella ?

      • Anonyymi

        Opettele edes kirjoittamaan!


    • Anonyymi

      Ostin Sensuroitu -kirjan Prismasta. Oli todella hyvä ostos ja vielä 50% alennuskin. Minulla oli hieman ennakkoluuloja koska tiesin Mäkipellon ja Huotarin helluntailaisuus -lahkotaustan. Kirja oli tieteellistä tarkkaa tutkimusta alusta loppuun. Paras ostokseni aikoihin. Suosittelen lämpimästi niille jotka ovat oikeasta tiedosta kiinnostuneita.

      luterilainen

      • Anonyymi

        Kirja vain vahvisti epäuskoisi. Ethän sinä koskaan edes ole uskovainen ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirja vain vahvisti epäuskoisi. Ethän sinä koskaan edes ole uskovainen ollut.

        Luterilaisuudessa me emme usko painotuotteeseen nimeltä Raamattu vaan Jeesukseen Kristukseen. Tämä tulee hyvin selväksi jo teologiaa hiemankin lukeneelle. Usko ei korvaa puuttuvia tietoja. Kaikkein eniten kirjasta hyötyisivät Raamattua kristllipallona pitävät uskovat, mutta he tuskin tarttuvat siihen.

        luterilainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luterilaisuudessa me emme usko painotuotteeseen nimeltä Raamattu vaan Jeesukseen Kristukseen. Tämä tulee hyvin selväksi jo teologiaa hiemankin lukeneelle. Usko ei korvaa puuttuvia tietoja. Kaikkein eniten kirjasta hyötyisivät Raamattua kristllipallona pitävät uskovat, mutta he tuskin tarttuvat siihen.

        luterilainen

        "Luterilaisuudessa me emme usko painotuotteeseen nimeltä Raamattu vaan Jeesukseen Kristukseen."

        Et taida nyt oikein tietää että Jeesus on se Jumalan Sana mikä on luettavissa Raamatusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Luterilaisuudessa me emme usko painotuotteeseen nimeltä Raamattu vaan Jeesukseen Kristukseen."

        Et taida nyt oikein tietää että Jeesus on se Jumalan Sana mikä on luettavissa Raamatusta.

        Joh. 1:1

        Alussa oli Sana, ja Sana oli Jumalan tykönä, ja Sana oli Jumala.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luterilaisuudessa me emme usko painotuotteeseen nimeltä Raamattu vaan Jeesukseen Kristukseen. Tämä tulee hyvin selväksi jo teologiaa hiemankin lukeneelle. Usko ei korvaa puuttuvia tietoja. Kaikkein eniten kirjasta hyötyisivät Raamattua kristllipallona pitävät uskovat, mutta he tuskin tarttuvat siihen.

        luterilainen

        Mistä sinä olet saanut tietosi Jeesuksesta Kristuksesta?


      • Anonyymi
        TuttiTyppyrainen kirjoitti:

        Mistä sinä olet saanut tietosi Jeesuksesta Kristuksesta?

        Koska hän ei usko Raamattua niin varmaan on saanut tietonsa kristallipallosta!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koska hän ei usko Raamattua niin varmaan on saanut tietonsa kristallipallosta!

        Jotain sellaista sen on oltava tai itse keksittyä.


    • Anonyymi

      Ei mitään väliä.

    • Anonyymi

      Ei mitään.

    • Anonyymi

      Ei kun pää pensaaseen ja sokeana uskomaan satuihin, niinkö pitäisi elää?
      Raamattu on satua ja jumalaa ei ole olemassakaan. Jesse oli aikansa Persu ja populisti jos lahdattiin aikanopeasti vaarallisena yhteiskunnalle.

    • Anonyymi

      En usko Raamatun sisällöllisen merkityksen paranevan sillä, että sitä arvioi ihminen joka uskoo yliluonnollisiin asioihin ja olentoihin.

    • Anonyymi

      Ei mitään!

    • Anonyymi

      Kuka välittää mitä uskovat sanovat raamtusta? Kumminkin taas valehtelevat.

    • Anonyymi

      Eikä senkään väliä mitä Mummomuori sanoo.

    • Anonyymi

      Sillä mitä jokin jumalaton ihminen sanoo Jumalan sanasta niin ei ole mitään merkitystä sillä hänhän on jumalaton!!

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      518
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      457
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe