KANSANEDUSTAJANA ILMOITTI MINULLE, ETTÄ: EDUSKUNNASSA PUHUTAAN MINUSTA.
HÄN KYSELI TUON JÄLKEEN, ETTÄ: EIKÖ LÖYDY MIESTÄ?
ENHÄN MINÄ TUOTA ENÄÄN MUISTANUT, KOSKA KÄRNÄ PISTI MINUT ESTOON KUN HÄNELLÄ OLI HARMASEN KANSSA JOKU RIITA.
MINÄ OLIN TUOLLOIN MUISTAAKSENI MÖKILLÄ JA MINÄ SIIVOSIN SITÄ LIITERIÄ SEKÄ PINOSIN NIITÄ HALKOJA.
EN MUISTA MITÄ VIDEOLLA PUHUIN, MUTTA SEN MINÄ KYLLÄ MUISTAN, ETTÄ MINÄ LAITOIN: OLEN MÖKILLÄ TEKEMÄSSÄ PUITA NIIN JUOPOT VOI TULLA VIETTÄMÄÄN VIRKISTÄYMISPÄIVIÄ SEKÄ JUOPOTTELU LOMAA!
KYLLÄ KAIKKI PUUT OLI POLTETTU JA MYÖS NE ROSKAT JOTKA MINÄ OLIN KERÄNNYT SYTTÖPUIKSI PAPERI PUSSEIHIN.
ISÄ OLI KÄYNYT KATSOMASSA JA HÄN SANOI, ETTÄ: SINUN EI TARVI ENÄÄN PUITA MÖKILLÄ EDES PINOTA LIITERIIN.
KOSKA MINÄ OLIN TEHNYT NIIN HIENON TYÖN JA MINÄ VIELÄ ILMOITIN MISSÄ JÄRJESTYKSESSÄ PUITA POLTETAAN.
SAIN MINÄ SENTÄÄN KERRAN KÄYDÄ NIILLÄ PUILLA MITÄ LIITERISSÄ OLI SAUNASSA, MUTTA ITSE PITI KANTAA VEDET JA LÄMMITTÄÄ.
MINUN FACEBOOK KIRJOITUKSET ON YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN KAIKKI KUNNIANLOUKKAUKSIA.
MINÄ OLEN HEIDÄN MIELESTÄ VELVOLLINEN TEKEMÄÄN JUOPOILLE SAUNAPUITA ISÄNI MÖKILLE JA EI MÖKKIÄ OLE JUOPOTTELUA VARTEN EDES RAKENNETTU. ON RAKENNETTU SITÄ VARTEN, ETTÄ ME VOIDAAN OLLA MÖKILLÄ VÄLILLÄ.
SISKONI ON TUO JONKA MIELESTÄ MÖKILLÄ, JOULUNA SEKÄ JOKA JUHLASSA PITÄÄ JUODA VIINAA. TUO JUOPOTTELU ON SYY MIKSI MINÄ OLEN ILMOITTANUT SISKOLLENI, ETTÄ MINÄ EN SINUN KANSSA TEE SOPUA VAIKKA MIESTÄ VAIHTAISIT! MINUN PUOLESTA JUOKOON ITSENSÄ HENGILTÄ! EI TULE SOPUA VAIKKA LOPETTAS, KOSKA HÄN ON ILMOITTANUT ETTÄ MINUN KAIKKI KAVERIT ON IDIOOTTEJA!
Nyt minä muistin, että Mikko Kärnähän
9
64
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
KYLLÄ TÄSSÄ EDELLEEN TOIMINTAAN HALLITUKSEN MÄÄRÄYSTEN MUKAAN VAIKKA KAIKKI ON VAPAEHTOISTA.
MINÄHÄN OLEN SENTÄÄN MEISTÄ HÄN JOKA ISTUU KASSAN PÄÄLLÄ JA MIES ON HÄN JOKA KILKUTTAA LISÄÄ.
ME TOIMITAAN NIIN, KUIN HALLITUS ON MÄÄRÄNNYT.
KANSANEDUSTAJAT KUULUVAT MYÖS HALLITUKSEEN JOS PUOLUE ON HALLITUKSESSA.
MINÄ VAIN KILTTINÄ TOIMIN NIIN, KUIN HALLITUS MÄÄRÄSI VAIKKA MINÄ OLIN JUST JÄÄNYT TYÖTTÖMÄKSI. EN TIENNYT, ETTÄ SAANKO TÖITÄ VAI EN JOTEN MINÄ SANOIN, ETTÄ: MINÄ HAEN JOHONKIN KOULUTUKSEEN.
ÄITINI SANOI, ETTÄ: KÄYT KANSSA LOPPUUN ETKÄ JÄTÄ KESKEN.
ISÄNI SANOI, ETTÄ: KYLLÄ SINUSTA PANOSTAJA TULEE, MUTTA EI HOITAJAA.
HÄN SANOI, ETTÄ: OLET IHAN ERI ASIA, KUN SISKOS JA HÄN HOITAJA, MUTTA SINUN PÄÄLLÄ EI TEHDÄ HOITAJAN TÖITÄ JOTEN KÄYTÄ SITÄ.
EN MINÄ OLE EDES KYSYNYT, ETTÄ : MITÄ PÄÄTÄ, KOSKA MINULLA ON SENTÄÄN MONTA PÄÄTÄ JA TUSKIN ISÄNI KAIKKIA MINUN PÄITÄ TARKOITTI.
ONNEKSI EI ENÄÄN NYKYISIN OLE PAHEMMIN KAVEREITA, KOSKA MINÄ OPIN ETTÄ PANOSTAJANA KANNATTAA OLLA TARKKA SIITÄ KENEN KAVERI ON.- AnonyymiUUSI
Minä joudun tietenkin vielä ne kaksoset tekemään. Sieltä tulee tyttö ja poika, koska minä olen nähnyt heidät siellä ENKELI MATKALLA jossa minä kävin koulutuksessa.
Minä näin myös alppiruusupensaan ja joku antoi sormuksen. Minä olin muuttamassa etelään niin minä näin NOJATUOLIN joka katossa.
Minä olin hypnoosissa ja minä heräsin siihen, kun nojatuoli oli katossa. Mulla alko naurattamaan ja yritin päästä takaisin, mutta en päässyt. Minä makoilin ja odottelin, että toiset tulevat hypnoosista pois.
Minä otin tuon jälkeen kotona TUPAKAN LOPETUS HYPNOOSIA ja meinas lähteä henki.
Minä aloin nauramaan kesken hypnoosin. Minä makasin sohvalla ja vieressä oli irrallaan oleva divaani osa. Minä tipun sen divaanin ja sohvan väliin. Minä roikuin siinä divaani osassa ja jalat oli sohvalla ja minä mietin, että mitä vittua täällä oikein tapahtuu. Minä pääsin hypnoosista pois ja sanoin, että: Tupakan lopetus on HENGEN VAARALLISTA AINAKIN MINULLE! - AnonyymiUUSI
Minusta tämä toimii oikein hyvin, koska minä voin sanoa miehelle, että: Minä en halua häntä meille NUUSKIMAAN joten sinä voit sanoa, että ÄITIS ON VITUN PASKA JA MINÄ JOUDUN OLEMAAN SE PASKA JOKA SANOO EI SAA TULLA.
Toinen kysyy: MIKSI EI SAA?
Minä kuulen, kun yksi sanoo: EN MIE TIIÄ!
Minä saan huutaa, että: TIIÄT KYLLÄ, KOSKA ME OLLAAN PASKOJA JOTKA EI PÄÄSTÄ KOTIAAN NUUSKIJOITA EIKÄ KYTTIÄ! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minusta tämä toimii oikein hyvin, koska minä voin sanoa miehelle, että: Minä en halua häntä meille NUUSKIMAAN joten sinä voit sanoa, että ÄITIS ON VITUN PASKA JA MINÄ JOUDUN OLEMAAN SE PASKA JOKA SANOO EI SAA TULLA.
Toinen kysyy: MIKSI EI SAA?
Minä kuulen, kun yksi sanoo: EN MIE TIIÄ!
Minä saan huutaa, että: TIIÄT KYLLÄ, KOSKA ME OLLAAN PASKOJA JOTKA EI PÄÄSTÄ KOTIAAN NUUSKIJOITA EIKÄ KYTTIÄ!Minä kuulin tuon, kun EN MIE TIIÄ. Minä olin pakkaamassa ja minun piti ottaa toiset vaatteet vankilaan mukaan.
Olin sentään alushousut, hiusharjan ja sähköhammasharjan saanut pakattua reppuun sekä lääkevoiteet ja ADHD lääkkeet jotka jätin sinne ja sanoin, että: En tarvi niitä.
En minä syö nytkään lääkkeitä vaikka on, koska minä huomasin että ne on hyvä olla olemassa.
Ne on just sen takia hyvät, koska PULLA-SORSAAN EI KANNATA LUOTTAA JOS HÄNEN KANSSA POISTUU 4 SEINÄN SISÄLTÄ. Hän on sentään silloin MIES JA TOIMII NIIN, KUIN MIEHEN KUULUU.
Minä tarvin lääkkeet sen aikaa, että minä opin ja kun minä olen oppinut niin en minä enään tarvi lääkkeitä.
PULLA-SORSA ei ole edes kertonut minun vanhemmille, mutta minä kuulin kun hän sanoi työkaverilleen. Oli sama kaveri jonka kanssa hän oli töissä, kun minä sanoin " Mie olisin kyllä kysynyt."
Minulla oli vielä tuolloin muistaakseni PANOSTAJAN KUULUSTELU TODISTUS voimassa. Sehän oli KUNNIANLOUKKAS jo poliisia kohtaan olla kysymättä, koska siihen aikaan pyöri VALE-POLIISEJA. Heillä ei ollut VIRKAMERKKEJÄ mukana joten he eivät olleet poliiseja.
Minusta hän oli vielä koltansaamelainen joka kieltäytyi kysymästä. Minä olin selin ja en minä nähnyt ennen, kuin käännyin että kenen virkamerkkiä siellä oltiin kyselemässä.
Toinen juoksi ovella jo tuossa vaiheessa.
Minä olin käynyt kaupassa ja minä tiesin kuka kassalla oli.
Minä sanoin noin, koska minusta vain tuntui että noin piti sanoa. Minulla oli vielä KUNNIANLOUKKAUS TUOMIO tuolloin päällä. Oli Pulla-sorsa jonka kohdalle tuo sattui, koska minä käännyn ja minä näin vain hänet vain hän nauroi sekä ampu sormillaan.
Äitini seisoi vieressä pelaamassa, mutta minä odottelin että lähetään.
En minä siitä ollut maininnut Facebookissa, että Ivaloon on tullut uusi hauska ja ihan minun näköinen poliisi. Eihän semmosia juoruta, koska toiset voi kiinnostua. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä kuulin tuon, kun EN MIE TIIÄ. Minä olin pakkaamassa ja minun piti ottaa toiset vaatteet vankilaan mukaan.
Olin sentään alushousut, hiusharjan ja sähköhammasharjan saanut pakattua reppuun sekä lääkevoiteet ja ADHD lääkkeet jotka jätin sinne ja sanoin, että: En tarvi niitä.
En minä syö nytkään lääkkeitä vaikka on, koska minä huomasin että ne on hyvä olla olemassa.
Ne on just sen takia hyvät, koska PULLA-SORSAAN EI KANNATA LUOTTAA JOS HÄNEN KANSSA POISTUU 4 SEINÄN SISÄLTÄ. Hän on sentään silloin MIES JA TOIMII NIIN, KUIN MIEHEN KUULUU.
Minä tarvin lääkkeet sen aikaa, että minä opin ja kun minä olen oppinut niin en minä enään tarvi lääkkeitä.
PULLA-SORSA ei ole edes kertonut minun vanhemmille, mutta minä kuulin kun hän sanoi työkaverilleen. Oli sama kaveri jonka kanssa hän oli töissä, kun minä sanoin " Mie olisin kyllä kysynyt."
Minulla oli vielä tuolloin muistaakseni PANOSTAJAN KUULUSTELU TODISTUS voimassa. Sehän oli KUNNIANLOUKKAS jo poliisia kohtaan olla kysymättä, koska siihen aikaan pyöri VALE-POLIISEJA. Heillä ei ollut VIRKAMERKKEJÄ mukana joten he eivät olleet poliiseja.
Minusta hän oli vielä koltansaamelainen joka kieltäytyi kysymästä. Minä olin selin ja en minä nähnyt ennen, kuin käännyin että kenen virkamerkkiä siellä oltiin kyselemässä.
Toinen juoksi ovella jo tuossa vaiheessa.
Minä olin käynyt kaupassa ja minä tiesin kuka kassalla oli.
Minä sanoin noin, koska minusta vain tuntui että noin piti sanoa. Minulla oli vielä KUNNIANLOUKKAUS TUOMIO tuolloin päällä. Oli Pulla-sorsa jonka kohdalle tuo sattui, koska minä käännyn ja minä näin vain hänet vain hän nauroi sekä ampu sormillaan.
Äitini seisoi vieressä pelaamassa, mutta minä odottelin että lähetään.
En minä siitä ollut maininnut Facebookissa, että Ivaloon on tullut uusi hauska ja ihan minun näköinen poliisi. Eihän semmosia juoruta, koska toiset voi kiinnostua.Pulla-sorsan työpari oli Sodankylän autolla vastassa, kun minua vietiin Ouluun vankilaan.
En tiedä kumpi ajo, mutta Tankavaarasta Sodankylään. TUOLTA SAIS KYLLÄ OTTAA AJOKORTIN POIS, KOSKA MINÄ EN EDES PYSYNYT SIELLÄ KOPISSA PENKILLÄ. MINÄ JOUDUIN NOSTAMAAN JALAT KOPIN SEINÄÄ VASTEN NIIN PYSYIN TUKEVASTI PAIKALLAAN. Kyllä pitäis poliisin tietää, että KULJETUSKOPISSA EI OLE TURVAVÖITÄ JA HÄNEN AJOTAIDON PITÄÄ OLLA NIIN HYVÄ, ETTÄ KULJETETTAVA EI HEILU EIKÄ LOUKKAA ITSEÄÄN.
MINÄ OLEN AJANUT SAMANLAISTA AUTOA JA SIELLÄ OLI TYÖKALUJA KYYDISSÄ JA SIELLÄ OLI VIELÄ HYLLYT JOILLA TYÖKALUJA SEKÄ KONEITA OLI.
EI KOLISSUT EIKÄ PUDONNUT MITÄÄN.
MINÄ ASUIN SEN PORSCHEN OMISTAJAN SAUNA MÖKISSÄ NIIN HÄNELLÄ OLI SAMANLAINEN PAKETTIAUTO. Hän vaihtoi ja minä ajoin sen vanhan kotia niin sai siirtää hyllyt ja tavarat uuteen. Uusi oli vielä isompi mitä se vanha. Kyllä minä ajoin sillä ihan Helsingin keskustassa. Minä olin hänelle kuskina ja minä opin tuolloin ajamaan Helsingissä ja tuo on syy miksi minä USKALSIN LÄHTEÄ IVALOSTA HELSINKIIN JA AJAA OLYMPIA STADIONIN PIHALLE MONTA KERTAA JA MINÄ USKALSIN VIELÄ AJAA RUUHKASSA HELSINGIN KESKUSTAN LÄPI POIS, KOSKA MINÄ AJOIN VAHINGOSSA VÄÄRÄÄN SUUNTAAN JA EI AUTTANUT MUUTA, KUIN AJELLA MENEMÄÄN.
GOOGLEMAPSINI OLI VÄLILLÄ NIIN HIDAS, ETTÄ MINÄ JOUDUIN PYSÄHTYMÄÄN JA MINÄ KATSOIN SIITÄ KARTASTA SUURIN PIIRTEIN SUUNNAN. MINÄ OPIN ÄKKIÄ, KOSKA MINÄ OTIN SUUNNAKSI ESPOO TAI TURKU. MINÄHÄN OLEN VANHA ESPOOLAINEN JOTEN KYLLÄ KAI SITÄ KOTIA AINA OSAA. MUSTIOLLE AJOIN SALONTIETÄ JA KYLLÄ MINÄ OLEN KÄYNYT SALOSSA.
Minä olin vasta muuttanut Mustiolle ja minun tytöt minun luona. Me Salossa käymään OUTLET liikkeessä jota me ei ikinä löydetty.
Me löydettiin kirpputori jossa me kateltiin mitä siellä on. Lähettiin takaisin ja minä huomasin, että MUURLAN LASITEHTAAN myymälä sattu matkan varrelle. Me käytiin ensin hienosti kahvilla ja sen jälkeen mentiin katselemaan LASITAIDETTA. Me oltiin tuohon aikaan HIENOJA KULTTUURI IHMISIÄ JOTKA ASUIVAT RUOTSINKIELISELLÄ ALUEELLA.
He eivät oikein uskoneet, että MINÄ OLIN INARISTA MUUTTANUT.
Vanhempien kanssa oltiin vain Sodankylässä ja me oltiin menty samalla kyydillä, mutta tultiin eri kyydillä pois. Omat vanhempani eivät tunteneet minua, kun kävelin LIDLIN pihalla heidän ohi. Tunnistivat autosta, mutta minä en olisi heidän autoa edes tunnistanut. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pulla-sorsan työpari oli Sodankylän autolla vastassa, kun minua vietiin Ouluun vankilaan.
En tiedä kumpi ajo, mutta Tankavaarasta Sodankylään. TUOLTA SAIS KYLLÄ OTTAA AJOKORTIN POIS, KOSKA MINÄ EN EDES PYSYNYT SIELLÄ KOPISSA PENKILLÄ. MINÄ JOUDUIN NOSTAMAAN JALAT KOPIN SEINÄÄ VASTEN NIIN PYSYIN TUKEVASTI PAIKALLAAN. Kyllä pitäis poliisin tietää, että KULJETUSKOPISSA EI OLE TURVAVÖITÄ JA HÄNEN AJOTAIDON PITÄÄ OLLA NIIN HYVÄ, ETTÄ KULJETETTAVA EI HEILU EIKÄ LOUKKAA ITSEÄÄN.
MINÄ OLEN AJANUT SAMANLAISTA AUTOA JA SIELLÄ OLI TYÖKALUJA KYYDISSÄ JA SIELLÄ OLI VIELÄ HYLLYT JOILLA TYÖKALUJA SEKÄ KONEITA OLI.
EI KOLISSUT EIKÄ PUDONNUT MITÄÄN.
MINÄ ASUIN SEN PORSCHEN OMISTAJAN SAUNA MÖKISSÄ NIIN HÄNELLÄ OLI SAMANLAINEN PAKETTIAUTO. Hän vaihtoi ja minä ajoin sen vanhan kotia niin sai siirtää hyllyt ja tavarat uuteen. Uusi oli vielä isompi mitä se vanha. Kyllä minä ajoin sillä ihan Helsingin keskustassa. Minä olin hänelle kuskina ja minä opin tuolloin ajamaan Helsingissä ja tuo on syy miksi minä USKALSIN LÄHTEÄ IVALOSTA HELSINKIIN JA AJAA OLYMPIA STADIONIN PIHALLE MONTA KERTAA JA MINÄ USKALSIN VIELÄ AJAA RUUHKASSA HELSINGIN KESKUSTAN LÄPI POIS, KOSKA MINÄ AJOIN VAHINGOSSA VÄÄRÄÄN SUUNTAAN JA EI AUTTANUT MUUTA, KUIN AJELLA MENEMÄÄN.
GOOGLEMAPSINI OLI VÄLILLÄ NIIN HIDAS, ETTÄ MINÄ JOUDUIN PYSÄHTYMÄÄN JA MINÄ KATSOIN SIITÄ KARTASTA SUURIN PIIRTEIN SUUNNAN. MINÄ OPIN ÄKKIÄ, KOSKA MINÄ OTIN SUUNNAKSI ESPOO TAI TURKU. MINÄHÄN OLEN VANHA ESPOOLAINEN JOTEN KYLLÄ KAI SITÄ KOTIA AINA OSAA. MUSTIOLLE AJOIN SALONTIETÄ JA KYLLÄ MINÄ OLEN KÄYNYT SALOSSA.
Minä olin vasta muuttanut Mustiolle ja minun tytöt minun luona. Me Salossa käymään OUTLET liikkeessä jota me ei ikinä löydetty.
Me löydettiin kirpputori jossa me kateltiin mitä siellä on. Lähettiin takaisin ja minä huomasin, että MUURLAN LASITEHTAAN myymälä sattu matkan varrelle. Me käytiin ensin hienosti kahvilla ja sen jälkeen mentiin katselemaan LASITAIDETTA. Me oltiin tuohon aikaan HIENOJA KULTTUURI IHMISIÄ JOTKA ASUIVAT RUOTSINKIELISELLÄ ALUEELLA.
He eivät oikein uskoneet, että MINÄ OLIN INARISTA MUUTTANUT.
Vanhempien kanssa oltiin vain Sodankylässä ja me oltiin menty samalla kyydillä, mutta tultiin eri kyydillä pois. Omat vanhempani eivät tunteneet minua, kun kävelin LIDLIN pihalla heidän ohi. Tunnistivat autosta, mutta minä en olisi heidän autoa edes tunnistanut.Minun tuleva mieheni on vielä yhden exäni murhalistalla muiden mies puolisten TYÖKAVEREIDENSA kanssa.
Minä en kyllä ala NAISTEN VUOKSI LESBOKSI enkä POLIISIKSI.
Minä en SYRJI vaan KUNNIOITAN MIESTÄNI ja minä olen kotona, koska MINÄ EN IKINÄ VIELÄ OLLUT KOTI-ROUVANA.
Kyllä minun mieheni pitäisi sen verran tienata, että hänellä on vara ELÄTTÄÄ VAIMONSA KOTIIN. ME SENTÄÄN NOUDATETAAN HALLITUKSEN MÄÄRÄYKSIÄ ELI KUNNIOITAAN. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minun tuleva mieheni on vielä yhden exäni murhalistalla muiden mies puolisten TYÖKAVEREIDENSA kanssa.
Minä en kyllä ala NAISTEN VUOKSI LESBOKSI enkä POLIISIKSI.
Minä en SYRJI vaan KUNNIOITAN MIESTÄNI ja minä olen kotona, koska MINÄ EN IKINÄ VIELÄ OLLUT KOTI-ROUVANA.
Kyllä minun mieheni pitäisi sen verran tienata, että hänellä on vara ELÄTTÄÄ VAIMONSA KOTIIN. ME SENTÄÄN NOUDATETAAN HALLITUKSEN MÄÄRÄYKSIÄ ELI KUNNIOITAAN.Minusta tämä on kyllä hyvin ALKANUT suhde, koska SAAMELAINEN ON ANTANUT TAPPOTUOMION jo ennen, kuin ollaan tavattu.
Se kyllä PARASTA, että me voidaan sentään TEHDÄ IVALO SARJASTA RIKOSILMOITUS, koska HE OVAT OMINEET KOKO KYLÄN NIMEN JA SARJA ALKOI ASUNNOSTA JOSSA MINÄ ASUIN.
MEILLÄ IVALOSSA ON SENTÄÄN PALJON ENEMMÄN OIKEITA HYVIÄ IVALOON SEKÄ IVALOLAISIIN LIITTYVIÄ JUTTUJA JOILLA TIENAIS IHAN VARMASTI KAIKKI IVALOLAISET.
EI ME SAADA MITÄÄN MISTÄÄN VAIKKA IVALO NIMEÄ KÄYTETÄÄN - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minusta tämä on kyllä hyvin ALKANUT suhde, koska SAAMELAINEN ON ANTANUT TAPPOTUOMION jo ennen, kuin ollaan tavattu.
Se kyllä PARASTA, että me voidaan sentään TEHDÄ IVALO SARJASTA RIKOSILMOITUS, koska HE OVAT OMINEET KOKO KYLÄN NIMEN JA SARJA ALKOI ASUNNOSTA JOSSA MINÄ ASUIN.
MEILLÄ IVALOSSA ON SENTÄÄN PALJON ENEMMÄN OIKEITA HYVIÄ IVALOON SEKÄ IVALOLAISIIN LIITTYVIÄ JUTTUJA JOILLA TIENAIS IHAN VARMASTI KAIKKI IVALOLAISET.
EI ME SAADA MITÄÄN MISTÄÄN VAIKKA IVALO NIMEÄ KÄYTETÄÄNMinä olen ollut miesten kanssa töissä ja oppinut, että ei heidän kanssa aleta suhteeseen.
Minä olen tuolloin saattanut olla vielä siellä siivoamassa.
En minä sentään töissä ole sen takia käynyt, että minä miehen löydän. Jos olisin niin minähän asuisin ulkomailla.
Inarin hotellissa minä olin liian ystävällinen ja eräs ulkomaalainen mies asiakas oli ymmärtänyt asian niin, että minä olen ihastunut häneen. Minä sanoin hänelle, että: Anteeksi, mutta minä olen kaikille yhtä ystävällinen täällä koska minä olen itse saanut myös hotelleissa hyvää palvelua.
Minä olen antanut hyvää palautetta aina ja minä sain VOUCHEREITA kiitoksena, koska he olivat tunnistaneet kuka asiakas heille kiitosta antaa. Minä olin nuoremman poikani kanssa hotellissa yötä ja hän kysyi, että saako hän käyttää ne voucheri? Minä sanoin, että: Et koska nämä on minulle ja minä lähden tuonne alakerran baariin juomaan viinaa ja sinä menet nukkumaan. Poika oli sen näköinen, että sanoo minulle " Vitun akka" Minä sanoin, että: Saat käyttää ne.
Asia meni niin, että poika 8vuotta lähti alakerran baariin ja äiti jäi hotelli huoneeseen nukkumaan. Hän kävi ostamassa karkkia ja tuli takaisin ja minä sanoin hänelle, että: Kuule 8vuotiaat on vähän liian nuoria kulkemaan hotellin aula baarissa naisissa joten nyt tuut kyllä ÄITIN kanssa nukkumaan.
Ei ollut kuulemma ollut edes mennyt naisiin vaan ostamaan karkkia. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen ollut miesten kanssa töissä ja oppinut, että ei heidän kanssa aleta suhteeseen.
Minä olen tuolloin saattanut olla vielä siellä siivoamassa.
En minä sentään töissä ole sen takia käynyt, että minä miehen löydän. Jos olisin niin minähän asuisin ulkomailla.
Inarin hotellissa minä olin liian ystävällinen ja eräs ulkomaalainen mies asiakas oli ymmärtänyt asian niin, että minä olen ihastunut häneen. Minä sanoin hänelle, että: Anteeksi, mutta minä olen kaikille yhtä ystävällinen täällä koska minä olen itse saanut myös hotelleissa hyvää palvelua.
Minä olen antanut hyvää palautetta aina ja minä sain VOUCHEREITA kiitoksena, koska he olivat tunnistaneet kuka asiakas heille kiitosta antaa. Minä olin nuoremman poikani kanssa hotellissa yötä ja hän kysyi, että saako hän käyttää ne voucheri? Minä sanoin, että: Et koska nämä on minulle ja minä lähden tuonne alakerran baariin juomaan viinaa ja sinä menet nukkumaan. Poika oli sen näköinen, että sanoo minulle " Vitun akka" Minä sanoin, että: Saat käyttää ne.
Asia meni niin, että poika 8vuotta lähti alakerran baariin ja äiti jäi hotelli huoneeseen nukkumaan. Hän kävi ostamassa karkkia ja tuli takaisin ja minä sanoin hänelle, että: Kuule 8vuotiaat on vähän liian nuoria kulkemaan hotellin aula baarissa naisissa joten nyt tuut kyllä ÄITIN kanssa nukkumaan.
Ei ollut kuulemma ollut edes mennyt naisiin vaan ostamaan karkkia.Minä kyllä taidan ilmoittaa, että minä annan tulevalle miehelleni SUUREN KUNNIAN ALKAA MINUN KANSSA VIINAMÄKELÄISEKSI niin EI TARVI ENÄÄN KÄYDÄ JUOPPO KÄRÄJIÄ, KOSKA ME OLLAAN AINOAT VIRALLISET JUOPOT.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2234468Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223379Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2621945Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,61663Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381227Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611189Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin97913- 30757
- 63755
- 176740