Lapuan kaupunki

Anonyymi-ap

Lapuan kaupungin virkakoneisto tulisi puhdistaa heti alue-ja kuntavaalien jälkeen.
Liian paljon hallinnollista korruptiota ja mädättäjiä

13

499

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Samalla niitä pitäisi vähentää. Puolet liikaa.

• Anonyymi

Alue vaalit ovat Lapuan tulevista vaaleista se tärkein jolla meille tulevat lähipalvelut ollaan antamassa.
      Yleensä on turha jatkaa niilä vanhoilla edustajilla jotka eivät ole juurikaan mitään saaneet aikaan ja vielä suutaan auki silloin kun se sanomisen paikka on ollut, perustelujen saattelemana.
      Taitaa olla, että puolueet näyttävät sen joka on puolueen tulevaisuuden kannalta erittäin huono. Aina samat ehdokkaat ja ajatukset, kun kuitenkin heillä kaikilla on jo annettu mitä annettavissa on olut. Ei tulevaisuutta vasten enää utta annettavissa.
      Uudistusta tässäkin tarvittaisiin varsinkin Hyvinvointialuueen vaaleissa siellä päätetään myös Lapuan peruspalveluista.
      Yleensä on vastaus kuin ei niile saa mitään, ninhän nämä asiat eivät kuitenkaan ole.
      Kyllä hyvillä perusteilla on aina käytöä jokaisessa asiassa, mutta jos pelätään vain sitä, mutta jos ne muut eivät sitten enää anna mulle niitä muita hyviä ja helppoja tehtäviä. Eli päällimäiseksi on jäämässä se oma etu jota varjellaan konsteja kaihtamatta.

• Anonyymi

Juuri näin, hampaattomia ovat suurin motivaatio on raha ei niinkään asiat. Kokouspalkkiot ovat ruhtinaalliset. Sama kokemus myös kuntapuolella ei olla perehdytty asioihin, Seuraavanlaisia vastauksia olen saanut "ei sille Kankareelle mitään saa" "mä en oo kuullukkaan" "mikä tämä juttu on" " mä oon niin korkialla tasolla että mulle nämä jutut ei tuukkaan" " oot kunnan työmies sun pitää hoitaa asiat sun esimiehen kans" "ei näitä kannata peraata" "anna ny olla vaan" ,Yksikään ei ole tarttunut asiaan, kiinnostunut selvittämään. Tiedä tässäkin pärstäkertoimella on osansa. Nyky porukalla ei ole halua kehittää kyseenalaistaa olemassa oleva. Tärkeintä on säilyttää paikka. Nyt tarvitaan iso muutos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin, hampaattomia ovat suurin motivaatio on raha ei niinkään asiat. Kokouspalkkiot ovat ruhtinaalliset. Sama kokemus myös kuntapuolella ei olla perehdytty asioihin, Seuraavanlaisia vastauksia olen saanut "ei sille Kankareelle mitään saa" "mä en oo kuullukkaan" "mikä tämä juttu on" " mä oon niin korkialla tasolla että mulle nämä jutut ei tuukkaan" " oot kunnan työmies sun pitää hoitaa asiat sun esimiehen kans" "ei näitä kannata peraata" "anna ny olla vaan" ,Yksikään ei ole tarttunut asiaan, kiinnostunut selvittämään. Tiedä tässäkin pärstäkertoimella on osansa. Nyky porukalla ei ole halua kehittää kyseenalaistaa olemassa oleva. Tärkeintä on säilyttää paikka. Nyt tarvitaan iso muutos.

Jäätteenmäki puolustanut palveluita harmi kun ei jatka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

”Korkialla tasolla” , voi miten paskoja edusmiehissä meillä onkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

👍mädäntynyttä soteasianhoitajat sjoella täs se taas nähtiin kokouspalkkiot kyllä kelepaa

• Anonyymi

Koska aloitetaan puhdistukset ja "pitkien puukkojen yö"? Vilpilliset virkamiehet vaviskoon.

• Anonyymi

No koskas vilpilliset luottamuhenkilöt, koska niitäkin siellä täytyy olla koska ne tekevät lopulliset päätökset.
        No nyt tiätysi pian tulevissa vaaleissa ja sitten jos niitä rupiaa ilmenemään niin äänestäjät vastuuseen koska he ovat ne sinne valinneet. Ja kuntalaisten velkavastuut siellä päättäneet, niitä on myös tulevallavaalikaudella isot määrät. Eli äänetäjät teillä on vastuu siitä mitä teidän kunnallien velkakello sitten näyttä ja mihin suuntaan se alkaa tikittää.

• Anonyymi

Sehän on jo aloitettu kun tua Kaunismäki sai sieltä potkut. Nyt se on aivan ruikulla

• Anonyymi

Kateus teettää kaikkea ja ammattitaidottomat touhuaa niin jälki on juuri tätä. Niille potkut jotka ovat asioista perillä ja hakevat kuntalaisten oikuksia vielä omakustanteisina vai sillä mitä laki asiasta sanoo, kun taas kunta käyttä oman hallituksen ja viranhaltijain hallinnollisiin kokeiluihin kunna verovaroja. Päästäkseen vain siihen omaan päämäärään piittamatt laista ja asetuksista mitään, menetelmällä kokeilla jos sattuis onnistmaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kateus teettää kaikkea ja ammattitaidottomat touhuaa niin jälki on juuri tätä. Niille potkut jotka ovat asioista perillä ja hakevat kuntalaisten oikuksia vielä omakustanteisina vai sillä mitä laki asiasta sanoo, kun taas kunta käyttä oman hallituksen ja viranhaltijain hallinnollisiin kokeiluihin kunna verovaroja. Päästäkseen vain siihen omaan päämäärään piittamatt laista ja asetuksista mitään, menetelmällä kokeilla jos sattuis onnistmaan.

Itte kysyy itte kehuu

• Anonyymi

Mistä se on potkut saanu? On nyt sitte lapuan lehdessä töissä?

• Anonyymi

Onkohan kaikki luottamushenkilöt selvillä siitä mahdollisesta korvausvelvollisuudesta. Rikoslaki kohtelee heitä samalla tavalla kuin virkamiehiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6993
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3948
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3330
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2949
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2726
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2153
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2087
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2058
    Aihe