Miksi tällä palstalla poistellaan niin paljon aloituksia ja muitakin viestejä? Onko joillakin tahoilla liian paljon kiusallisia kysymyksiä tai salattua tietoa?
Aloitusten poisto
18
233
Vastaukset
- Anonyymi
On.
- Anonyymi
Ruskean Talon salaisuuksista saa paljastaa vain sen verran, että muut tietävät pelätä Taloa. Ei enempää.
- Anonyymi
He, jotka ovat kokeneet täyslaidallisen Ruskeita sakramentteja, vaikenevat takuulla iäksi.
Talon edustajia on kaikkialla.- Anonyymi
Rankaisija rankaisee sitä, joka ei noudata Talkkarineuvoston vaitiolokäskyä
- Anonyymi
"Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä."
Olette jo liian liian pitkällä. - Anonyymi
Kiusallinen kysymys. Mä oon yksityishenkilö,enkä mitenkään kauheen isänmaallinenkaan Enää,liekkö koskaan ollutkaan. Minä. Mutta ymmärrän tämän kotielämän tärkeyden.
- Anonyymi
Joo, kyllä.
- Anonyymi
Mik on "kotielämä"? Ruskea kotielämä?
- Anonyymi
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
- Anonyymi
Ensin hommareinot huomaavat, sitten hiiri-Mossad jo hälyttää, lopulta Halla-ahon perskärpäs-sisuloiset heräävät ja poistavat.
- Anonyymi
Knessetin lopullinen ratkaisu:
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.- Anonyymi
5 sääntöjenvastaisessa viestissä paljastettiin Ruskean Talon SALAISUUDET.
- Anonyymi
Täällä on niin paljon myrkykkisiä ihmisiä
- Anonyymi
Tämä ketju kertoo kiusallisen totuuden.
- Anonyymi
Ruskea talo on nautinnon talo.
- Anonyymi
Ruskea väri takaa nautinnon
- Anonyymi
Ruskea syylämuodostelma jatkaa leviämistään.
- Anonyymi
Kaikki aloitukset poistetaan ennemmin tai myöhemmin, paitsi Turun Ruskeaa Taloa koskevat, jotka saavat jäädä ja joita myös lisätään palstalle tasaiseen virkamiesmäiseen tahtiin. Huomaatte kuinka tästä säännöstä ei ole lopulta mitään poikkeusta. USAidin lakkauttaminen ei vielä näy ainakaan tällä foorumilla...
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä372071Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi1821500- 941401
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421209- 1151108
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1351050Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251000- 74960
- 70894
- 250886