Tyhmyys on demokratialle suurempi uhka kuin pahuus !

Anonyymi-ap

Taas tuli todistettua että otsikko pitää paikkansa. Yhdysvalloissakin tyhmät, kouluttamattomat ihmiset äänestivät ja uskoivat Trumpin juttuja ja sitä, että hän Make America great again. Alkaa näyttämään ja kuulostamaan siltä, että Trump kavereineen tuhoaa koko maan ja heittää demokratian romukoppaan. Ei tule America great , vaan käy päinvastoin.
Tyhmyys ! Suurin uhka demokratialle toteutuu jenkeissäkin.

7

99

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Totta. Valitettavasti.

• Anonyymi

Populistit ovat röyhkeitä, mutta tyhmiä .

• Anonyymi

Sama se on meillä, tyhmät äänestivät Persuja ja tyhmät duunarit Kokoomusta.

• Anonyymi

Ongelma on siinä että tavikset Suomessa ymmärrä nerokkaita ihmisiä joihin Donald Trump eittämättä kuuluu. Valtavirrasta poikkeavat älykkäät saavatkin kiitosta vasta paljon myöhemmin. Esimerkiksi Trumpin viimeisin avaus Gasan puhdistamisesta on käänteentekevä. Kaikki maan tasalle, ja terroristit sun muut sekopalet pihalle. Rakennetaan uusi Riviera ja vain sivistyneesti käyttäytyvät kansoittakoon maan. Lopultakin rauhaa Lähi-Itään.

• Anonyymi

Totta toinen puoli. Demokraatit ovat molempia mutta republikaanit eivät välttämättä kumpaakaan. Vai onko väite että suurin osa jenkeistä on pahoja...vai yyhmiä...vai...?

• Anonyymi

Demokratian tarkoittaessa siis sitä, että kaikki tapahtuu sinun tahtosi mukaisesti. Ja tyhmien ihmisten tarkoittaessa kaikkia niitä, jotka ovat eri mieltä kanssasi. Ah, miten vasemmistolaista...

• Anonyymi

No mitä pitäisi suomalaisille äänestäjille ehdottaa? Kouluttautumista jossain "uskotavassa" alassa? Se ei muuta asiaa miksikään. Osaatteko itsekään ajatella?
      1 kk koulutusta on 1 askel koulun ovelta. Mutta vuosi tietyn alan koulutusta voidaan katsoa kuudeksi askeleeksi, koska se ala ei opeta muista aloista ja elämänalueista mitään.

Sen sijaan pitäisi kouluttautua kuukausi kerrallaan haluamilleen aloille. Koulussa minulle esim. matemaattisista laskuista tuli lopulta pelkkä harrastus, koska ei saanut edetä nopeammin, kun mitä oli määrätty. Jos olisin saanut edetä omaa vauhtiani, olisin tällä hetkellä yksi Suomen korkeakoulutetuimmista. Opettajat eivät tiedä mitä ovat tekemässä, koska he uskovat asiaansa, eivätkä juuri itse ajattele, koska heidän ajatuksensa on varmistettava käden ojennus rahaa kohti!

Te-toimisto valitti, kun minulla ei ole koulutusta, ja se ei tehnyt juuri elettäkään minkään uuden ajatuksen eteen saadakseen minut työllistettyä. Tämä kaikki heidän rahojensa ja heidän koulutuksen takia?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1826
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      919
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      848
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      761
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      752
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      701
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe