Bloody Mary

Maria Verinen

Löytyykö yhtään Bloody Maryn nimeen vannovia? Pidän sitä itse maailman parhaana drinkkinä: sopii kevyeksi hiukopalaksi, ruokahalun kiihdyttäjäksi ja mukavaksi iltapalaksi. Ainoastaan hellesäällä joku vilpoisempi juoma menee Bladiksen ohi.
Olemme BM-ystäväni kanssa kartoittaneet eri paikkojen Bladis-tasoa, ja ajatelleet jopa perustaa Bloody Maryn Ystävät -kerhon. Saisimmekohan jäseniä?

3

1098

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Amatöörijuoppo

Bloody Maryn vika onkin nimenomaan se että se on paremminkin hiukopalaa kuin viinadrinkki. Syöminen ja ryyppääminen on kaks erillään pidettävää asiaa. Kuka sitä nyt aina haluaa syödä hiukopalaa kun tarkotus on ryypiskellä? No en minä noista drinkeistä ole paljon kokemusta kerännyt, mutta silti. Viina viinana ja tomaatti tomaattina.

Kuule kun oikein nälkä yllättää niin kokeile bloody bullia, se on bloody mary mikä sisältää myös lihalientä! :P

No, mutta kyllä se vodka onkin niin pahaa että ei sen niin väliä vaikka sen ruokaan piilottaakin. :)

Minä tykkään enemmän sellasenaan ryypättävistä vahvoista viinoista niin kun väkevät viinit, konjakit, viskit ja tequila.

Hyvää olutta otetaan sitten selvinä päivinä. :P

No ei en minä nyt oikeesti paljon käytä alkoholia! Vitsailen vaan! Oikeesti.

• bloody

Juu, se on ihan sairaan hyvää! myös ilman viinaa.. :). Maistappa lentokoneessa Bloody Mary Mix (siis alkoohliton), huippua!

• -------------

Bloody Maryssa on se hyvä puoli että tuossa voi kokeilla lukemattomia eri variaatioita ilman että mene mitenkään överiksi. Esim. eri versioita Tabasco -kastikkeesta, erilaisia sekoitustikkuja (porkkana, selleri jopa jättikatkarapu) tai erilaisia viinoja. Myös alkoholittomia versioita kannattaa kokeilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      234
      4002
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      123
      2307
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      1996
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1471
    5. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      929
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      127
      927
    7. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      920
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      330
      849
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      847
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      62
      770
    Aihe