Löytyykö yhtään Bloody Maryn nimeen vannovia? Pidän sitä itse maailman parhaana drinkkinä: sopii kevyeksi hiukopalaksi, ruokahalun kiihdyttäjäksi ja mukavaksi iltapalaksi. Ainoastaan hellesäällä joku vilpoisempi juoma menee Bladiksen ohi.
Olemme BM-ystäväni kanssa kartoittaneet eri paikkojen Bladis-tasoa, ja ajatelleet jopa perustaa Bloody Maryn Ystävät -kerhon. Saisimmekohan jäseniä?
Bloody Mary
3
875
Vastaukset
- Amatöörijuoppo
Bloody Maryn vika onkin nimenomaan se että se on paremminkin hiukopalaa kuin viinadrinkki. Syöminen ja ryyppääminen on kaks erillään pidettävää asiaa. Kuka sitä nyt aina haluaa syödä hiukopalaa kun tarkotus on ryypiskellä? No en minä noista drinkeistä ole paljon kokemusta kerännyt, mutta silti. Viina viinana ja tomaatti tomaattina.
Kuule kun oikein nälkä yllättää niin kokeile bloody bullia, se on bloody mary mikä sisältää myös lihalientä! :P
No, mutta kyllä se vodka onkin niin pahaa että ei sen niin väliä vaikka sen ruokaan piilottaakin. :)
Minä tykkään enemmän sellasenaan ryypättävistä vahvoista viinoista niin kun väkevät viinit, konjakit, viskit ja tequila.
Hyvää olutta otetaan sitten selvinä päivinä. :P
No ei en minä nyt oikeesti paljon käytä alkoholia! Vitsailen vaan! Oikeesti. - bloody
Juu, se on ihan sairaan hyvää! myös ilman viinaa.. :). Maistappa lentokoneessa Bloody Mary Mix (siis alkoohliton), huippua!
- -------------
Bloody Maryssa on se hyvä puoli että tuossa voi kokeilla lukemattomia eri variaatioita ilman että mene mitenkään överiksi. Esim. eri versioita Tabasco -kastikkeesta, erilaisia sekoitustikkuja (porkkana, selleri jopa jättikatkarapu) tai erilaisia viinoja. Myös alkoholittomia versioita kannattaa kokeilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399