Miten saisin kestoa pidemmäksi kestän vain jonku alle 1min
miten saan kesto pidemmäksi
3
206
Vastaukset
- Anonyymi
Mua opetti alkujaan se ensimmäinen kenen kanssa oli seksiä
minä 23v ja se nainen 44.
Kuus vuotta avoliitossa.
Lue tuo "eturauhasorgasmi"-otsikolla oleva juttu.
Voisinhan minä opettaa...
Siis pidättelemään ja antamaan sen nautinnon: naiselle.
Miehen peppu tuntuu varmaan samalle kuin peppuseksi naisen kanssakin.
Pillu on tietysti eri asia ja tuntuu paljon paremmalta....
Mut sitä pidättelykykyä voi opetella ihan käsileikeissäkin liukasteen kanssa. - Anonyymi
Jos olet Lieksan suunnalta,ni voin opettaa miten se onnistuu.
Vaikka mies olenki,enkä sinänsä tykkää miehistä.
Jostain syystä toisen miehen kaluun koskeminen kiihottais.
En ole koskaan tehny niin,mut haluaisin kokeilla. - Anonyymi
Pidä ennen seuraavaa panoa 2 viikkoa taukoa seksistä ja tunti pari ennen aktia juo pannullinen kahvia mustana. Näillä ohjeilla uuteen yritykseen !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 285410
- 1621860
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1571515Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141314Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike231185- 941125
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.711088viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101033Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan40946- 38885