Tässä salaisuus.
Elän pelkillä raaoilla kananmunilla. Juon niitä aamulla ja illalla. En syö mitään. Päivät käytän kaljaa juoden. Pieruja on sit kiva haistella pitkin päivää ja jättää niitä leijumaan eri paikkoihin, kauppojen käytäville, hisseihin jne. Muutkin saa nauttia.
Muita kenen pierut tuoksuu hyvältä?
(Ps. On lääketieteellinen fakta et omien pierujen kuuluu haista hyvältä, silloin elimmistö on kunnossa. Akuutista opittua).
Hajua riittää
6
415
Vastaukset
- Anonyymi
Juu.
- Anonyymi
Voi kun se jäisikin tuohon. Mulla oli taas tiliote kostuteltu auki tuli 3 samanlaista postin kirjettä joista tiliotteessa oli sitkeä liima aukaisupinta rypyllä. Nyt sinulle HOMO joka tykkäät imeä toista mestä tehkää keskenänne palveluksia jättäkää hetero miehet rauhaan ja käykää pesulla sotkujenne jälkeen. Raamatun mukaan HOMOTTELU on syntiä joten pysykää saatana kirkossanne ja keskittykää toisiinne.
- Anonyymi
Kiitos
- Anonyymi
Mun pierut tuoksuu ruusunkukalta!
Ihastuusitte aivan varmana Pekan Sierran penkkihin ja sen ihanaan tuoksuhun sen jälkehen kun Jarmoo on laskenu alleensa siihen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362294Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381519
- 131309
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661275Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451265