Homo sapiens "on elänyt vain 6000 vuotta" ja Jumala syntyi Beetlehemissä vasta 2000 vuotta sitten.
Kertokaa hyvät palstalaiset, olenko tyhmä / hieman jälkeenjäänyt,
kun en py-sy nyt oi-kein kär-ryil-lä.
Kii-tos jo etuk-ä-teen!
Homo neanderthalensis ihmiset elivät 400 000 - 40 000 vuotta sitten.
26
219
Vastaukset
- Anonyymi
Et ehkä tekisi noin turhaa aloitusta, ellet olisi jollain muotoa pöhelö. Ei siinä ole mitään outoa, että uskonnoissa vaalitaan uskomuksia, jotka eivät ole yhtäpitäviä todellisuuden tai tieteellisten selitysten kanssa.
- Anonyymi
Jonkin muotoinen aloittajan sekä aloituksen kommentoijien (hah hah hah) pöhelyyksistähän tässä asiassa nyt on kyse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jonkin muotoinen aloittajan sekä aloituksen kommentoijien (hah hah hah) pöhelyyksistähän tässä asiassa nyt on kyse.
"(hah hah hah)"
Aloittaja kyseli onko hän tyhmä, kun ei pysy kärryillä (oletettavasti havaitessaan ristiriitaisia käsityksiä eri asioiden aikaskaaloista). - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"(hah hah hah)"
Aloittaja kyseli onko hän tyhmä, kun ei pysy kärryillä (oletettavasti havaitessaan ristiriitaisia käsityksiä eri asioiden aikaskaaloista)."(hah hah hah)" itsellesi
Kuka se nyt kärryillä yrittäisi pysytellä nykyisin enään?
Mutta kysyvä ei tieltä eksy koskaan!
Itse asiaan, mitä aloitus koski, et millään tavoin reagoinut tai kommentoinut, aloittajaan ja tämän havantoihin vain?!?
Raamattu on totta. Tiede on tuubaa.
- Anonyymi
Sota on rauhaa
Tietämättömyys on voimaa.... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sota on rauhaa
Tietämättömyys on voimaa....EVK on parempaa luettavaa kuin Raamattu.
- Anonyymi
Jeesus syntyi 2000 vuotta sitten, ja syntyi ihmiseksi huom.! Jumalana Jeesus oli tietenkin ollut olemassa jo kauan ennen sitä. Kolmiyhteisen Jumalan yhtenä persoonana Jeesus on ollut olemassa yhtä kauan kuin Isä Jumala ja Pyhä Henki, eli aina ja ikuisesti.
- Anonyymi
Joopa joo! 👀🥃❓
Miten kristinuskon Jeesus liittyy lajimme ikään - ja - kolmiyhteinen Jumala syntyi kyllä vasta kristinuskon teologiassa.
dikduk kirjoitti:
Miten kristinuskon Jeesus liittyy lajimme ikään - ja - kolmiyhteinen Jumala syntyi kyllä vasta kristinuskon teologiassa.
Omituinen höpöttäjä.
- Anonyymi
445759027 kirjoitti:
Omituinen höpöttäjä.
Kolmiyhteisen Jumalan IHMISET SYNNYTTIVÄT vasta 325-381 j.K.r. .
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Nikean_ensimmäinen_kirkolliskokous
Kolmiyhteinen Jumala siis ON OLLUT OLEMASSA VAIN 1644-1700 vuotta!!!
Ei sen kauempaa!!!
6000-1700=4300
4300 vuotta vain YKSI (1) JUMALA !
1644-1700 vuotta kristinuskosta KOLME (3) JUMALAA ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sen kauempaa!!!
6000-1700=4300
1644-1700 vuotta kristinuskosta KOLME (3) JUMALAA !IHMISOPPI kolminaisuusoppi
Kolminaisuusoppi on pakanallinen IHMISOPPI - Anonyymi
Niin, kyllä Joh. 1 luku hyvin johdomukaisesti kertoo Jeesuksen olemassa olosta kaiken tarvittavan.
Alussa oli sana ja sana oli Jumalan tykönä, hän oli alussa Jumalan tykönä ja ilman häntä, ei ole syntynyt mitään, mikä syntynyt on...j. n. e..
Sana on siis Jeesus, jolle on annettu kaikki valta, taivaassa ja maan päällä, kuten hän ilmoittaa Matt. 28: 18- 20.
Tämä on evankeliumia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sen kauempaa!!!
6000-1700=4300
1644-1700 vuotta kristinuskosta KOLME (3) JUMALAA !Kolminaisuusoppi nyt sattuu löytymään Raamatusta ja kirkolliskokouksessa vain muotoiltiin se selvemmin, koska oli niin paljon väärää opetusta. Isä, Poika ja Pyhä Henki ovat yhdessä yksi Jumala ja jos ei sitä usko, ei ole kristitty. Sitä voi olla vaikea ymmärtää, mutta se johtuu vain siitä, että ihmisen on mahdotonta ymmärtää Jumalan olemus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, kyllä Joh. 1 luku hyvin johdomukaisesti kertoo Jeesuksen olemassa olosta kaiken tarvittavan.
Alussa oli sana ja sana oli Jumalan tykönä, hän oli alussa Jumalan tykönä ja ilman häntä, ei ole syntynyt mitään, mikä syntynyt on...j. n. e..
Sana on siis Jeesus, jolle on annettu kaikki valta, taivaassa ja maan päällä, kuten hän ilmoittaa Matt. 28: 18- 20.
Tämä on evankeliumia."Niin, kyllä Joh. 1 luku hyvin johdomukaisesti kertoo Jeesuksen olemassa olosta kaiken tarvittavan." 👀🥃❓
- Anonyymi
Jos Jeesus-ihmisuhriin uskominen on välttämätöntä että pelastuu, niin joutuvatko ennen Jeesusta eläneet (tai ennen Jeesusta kuolleet) helvettiin? Ei kuulosta reilulta.
Vai onko ennen Jeesusta eläneillä joku "vapaudu vankilasta / helvetistä" -kortti, jolla he pääsevät taivaaseen, vaikka eivät ole Aabrahamin Jumalasta edes kuulleet? Sekään ei ole reilua, että osa pääsee taivaaseen joutumatta valitsemaan uskooko sekavaan juutalais-kristilliseen jumaltarustoon vai ei, mutta osalta vaaditaan että he valitsevat uskovatko ja valitsevat oikein.
Kristinuskon pelastusoppi on tässäkin suhteessa epälooginen ja epäreilu.- Anonyymi
Entä jossain viidakossa eläneet heimot jotka eivät ole kuulleet koskaan Jumalasta ja Jeesuksesta , niin joutuvatko he helvettiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä jossain viidakossa eläneet heimot jotka eivät ole kuulleet koskaan Jumalasta ja Jeesuksesta , niin joutuvatko he helvettiin?
Jumala tietää!
- Anonyymi
Uskovaiset ovat kasvaneet tynnyrissä ja katselleet tapinreijästä ulos
- Anonyymi
Omaa mielikuvitusmaailmaansa
- Anonyymi
Johan sinulla on ennakkoluulot.
- Anonyymi
Aloitat nyt vaan kiltisti Mooseksen kirjasta.
- Anonyymi
1.Mooseksen kirja:
1:27 Ja Jumala loi ihmisen omaksi kuvaksensa, Jumalan kuvaksi hän hänet loi; mieheksi ja naiseksi hän loi heidät.
1:28 Ja Jumala siunasi heidät, ja Jumala sanoi heille: "Olkaa hedelmälliset ja lisääntykää ja täyttäkää maa ja tehkää se itsellenne alamaiseksi; ja vallitkaa meren kalat ja taivaan linnut ja kaikki maan päällä liikkuvat
eläimet".
"Olkaa hedelmälliset ja lisääntykää ja täyttäkää maa"
Mutta
AATAMI EI TOTELLUT JUMALAA!
AATAMI EI RAKASTELLUT EEVAA!
AATAMI EI MENNYT EEVAN KANSSA SÄNKYYN!
(Älkäänkö nyt kukaan näsäviisailko, ettei sänkyä muka oltu keksitty vielä)
AATAMI TEKI SYNTIÄ TOTTELEMATTOMUUDELLAAN!
ENSIMMÄINEN TIEDOSSA OLEVA SYNTI PARATIISISSA OLI SE,
ETTEI AATAMI HALUNNUT RAKASTELLA EEVAA.. NAISTA!!!
niin!? mikäs se eevan synti olikaan?
kertokaa te, jotka olette omia raamattujanne lukeneet!
🍎🐛 👀❓
1.Mooseksen kirja:
2:24 Sentähden mies luopukoon isästänsä ja äidistänsä ja liittyköön vaimoonsa, ja he tulevat yhdeksi lihaksi.
2:25 Ja he olivat molemmat, mies ja hänen vaimonsa, alasti eivätkä hävenneet toisiansa.
3:23 Niin Herra Jumala ajoi hänet pois Eedenin paratiisista viljelemään maata, josta hän oli otettu.
Biblia (1776)
1Moos. 3:23 Niin Herra Jumala johdatti hänen ulos Edenin Paradisista maata viljelemään, josta hän otettu oli.
1.Mooseksen kirja:
4:1 Ja mies yhtyi vaimoonsa Eevaan; ja tämä tuli raskaaksi ja synnytti Kainin ja sanoi: "Minä olen saanut pojan Herran avulla".
KJV (1789)
1Moos. 4:1 And Adam knew Eve his wife; and she conceived, and bare Cain, and said, I have gotten a man from the LORD.
niin.. mikäs se perussynti nyt olikaan?
🍎🐛 vai 👩❤️👨🛌 vai 🤔 kun ei aatamin ja eevan sänkyhommista tullut yhtikäs mitään, vaikka JUMALA KÄSKI heitä paneskelemaan keskenään!
KJV (1789)
1Moos. 1:28 And God blessed them, and God said unto them, Be fruitful, and multiply, and replenish the earth, and subdue it: and have dominion over the fish of the sea, and over the fowl of the air, and over every living thing that moveth upon the earth.
MULTIPLY!!!
LISÄÄNTYKÄÄ!!!
🧪🔬🧬🧪❓👀
👩❤️👨🛌❓👀
- Anonyymi
"Jeesukselle annettu kaikki valta" ???
Johanneksen evankeliumi:
17:3 Mutta tämä on iankaikkinen elämä, että he tuntevat sinut, joka yksin olet totinen Jumala, ja hänet, jonka sinä olet lähettänyt, Jeesuksen Kristuksen.
Johanneksen evankeliumi:
20:17 Jeesus sanoi hänelle: "Älä minuun koske, sillä en minä ole vielä mennyt ylös Isäni tykö; mutta mene minun veljieni tykö ja sano heille, että minä menen ylös, minun Isäni tykö ja teidän Isänne tykö, ja minun Jumalani tykö ja teidän Jumalanne tykö".
20:28 Tuomas vastasi ja sanoi hänelle: "Minun Herrani ja minun Jumalani!"
"minun isäni - teidän isänne"
"minun Jumalani - teidän Jumalanne"
Ilmestyskirja:
3:2 Heräjä valvomaan ja vahvista jäljellejääneitä, niitä, jotka ovat olleet kuolemaisillaan; sillä minä en ole havainnut sinun tekojasi täydellisiksi Jumalani edessä.
"Jumalani"
Ilmestyskirja:
3:12 Joka voittaa, sen minä teen pylvääksi Jumalani temppeliin, eikä hän koskaan enää lähde sieltä ulos, ja minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, sen uuden Jerusalemin, joka laskeutuu alas taivaasta minun Jumalani tyköä, ja oman uuden nimeni.
"Jumalani"
Paavali:
Galatalaiskirje:
3:20 Välimies taas ei ole yhtä varten; mutta Jumala on yksi.
1.Timoteuksen kirje:
2:5 Sillä yksi on Jumala, yksi myös välimies Jumalan ja ihmisten välillä, ihminen Kristus Jeesus,
Jesaja:
7:14 Sentähden Herra itse antaa teille merkin: Katso, neitsyt tulee raskaaksi ja synnyttää pojan ja antaa hänelle nimen Immanuel.
7:15 Voita ja hunajaa hän syö siinä iässä, jolloin hän oppii hylkäämään pahan ja valitsemaan hyvän;
7:16 sillä ennenkuin poika on oppinut hylkäämään pahan ja valitsemaan hyvän, tulee autioksi maa, jonka kahta kuningasta sinä kauhistut.
"ennenkuin poika on oppinut hylkäämään pahan ja valitsemaan hyvän"
Hebrealaiskirje:
5:7 Ja lihansa päivinä hän väkevällä huudolla ja kyynelillä uhrasi rukouksia ja anomuksia sille, joka voi hänet kuolemasta pelastaa; ja hänen rukouksensa kuultiin hänen jumalanpelkonsa tähden.
"jumalanpelkonsa"
Jeesus tunsi jumalanpelkoa
(älköönkä kukaan nyt hätäpäissään seliseliväittäkö hänen omaa peilikuvaansa peljänneen!)
Matteuksen evankeliumi:
27:46 Ja yhdeksännen hetken vaiheilla Jeesus huusi suurella äänellä sanoen: "Eeli, Eeli, lama sabaktani?" Se on: Jumalani, Jumalani, miksi minut hylkäsit?
Markuksen evankeliumi:
15:34 Ja yhdeksännellä hetkellä Jeesus huusi suurella äänellä: "Eeli, Eeli, lama sabaktani?" Se on käännettynä: Jumalani, Jumalani, miksi minut hylkäsit?- Anonyymi
Eihän Jeesuksella ole mitään valtaa, verrattuna Jumalan valtaan.
Pelkkää satuilua koko Jeesuksen jumaluus.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1142154- 1721787
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631175Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K841094Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311040En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k691018Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.43953Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉75932The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut8884Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse55880