Minä teen rikosilmoituksen, kun käyn kylällä ensin.

Anonyymi-ap

Intrum oli yrittänyt soittaa ja olivat onneksi laittaneet tekstiviestin niin minä sain todisteen.
Eivät kunnioita mitään vaan antavat minun VELKAVANKINA kulkea vapaana ja vaikka muuttaa maasta pois niin EN VARMASTI MAKSA VELKOJA. Minä kyllä maksan heti, kun saan töitä ja minä VAADIN SEN SEURANTALAITTEEN NIIN EN POISTU SUOMESTA ENNEN, KUIN OLEN VELAT MAKSANUT TYÖLLÄ NIIN EI TARVI MINUN KANSSA RIIDELLÄ NÄISTÄ VELKA VASTUISTA!
MINULLA ON ITSEMÄÄRÄÄMISOIKEUS IHAN VELKOJENIKIN SUHTEEN.

6

117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Verottajan laitan myös ja Lowellin. Poliisit voivat etsiä loput VELKOJAT rikosilmoituksen TUTKINNASSA niin EDES SUOMESSA YKSI VELKAVANKI OTTAA OMISTA VELOISTAAN VASTUUN.
      Minä voin laittaa, että TULEVA MIEHENI JOKA ON SIELLÄ TÖISSÄ HALUSI, ETTÄ MINÄ KUNNIOITAN HÄNTÄ JA HÄN OLI LÄHTI TUON JÄLKEEN KULJETTAMAAN MINUA KUNNIANLOUKKAS SAKKO VANGIKSI VANKILAAN.
      KYLLÄ MINÄ VELKOJILLE VOIN OPETTAA LAKIA, KOSKA MINÄ LOUKKAAN TOISTUVASTI KUNNIOITA.

• Anonyymi

Kyllä seurantapannan kanssa pääsee poistumaan maasta, mutta LUPA PITÄÄ ANOA.
        MINUA EI VITTUAKAAN KIINNOSTA MITÄ MIELTÄ TOISET OVAT, KOSKA MINÄ OSAAN TARVITTAESSA MÄÄRÄTÄ ITSE ITSELLENI RANGAITUKSET JA KUNNIOITA KERTA OLEN LOUKANNUT NIIN MINÄ EN ANELE VELKOJA MYÖSKÄÄN ANTEEKSI NIIN, KUIN TOISET TEKEVÄT!
        MINULLAHAN ON SENTÄÄN KOHTA HENKILÖKOHTAINEN VARTIJAKIN JA HÄN TUSKIN SITÄ HÄPEÄ JOS HÄNEN VAIMONSA ON VELKAVANKINA JA KULKEE SEURANTAPANTA NILKASSA JA SAMAN PAINOINEN PAINO TOISESSA NILKASSA.
        KYSE ON SENTÄÄN REHELLISESTÄ VELKA VASTUUTA JA VELKOJIEN SEKÄ KUNNIAA VAATINEIDEN KUNNIOITTAMISESTA!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä seurantapannan kanssa pääsee poistumaan maasta, mutta LUPA PITÄÄ ANOA.
        MINUA EI VITTUAKAAN KIINNOSTA MITÄ MIELTÄ TOISET OVAT, KOSKA MINÄ OSAAN TARVITTAESSA MÄÄRÄTÄ ITSE ITSELLENI RANGAITUKSET JA KUNNIOITA KERTA OLEN LOUKANNUT NIIN MINÄ EN ANELE VELKOJA MYÖSKÄÄN ANTEEKSI NIIN, KUIN TOISET TEKEVÄT!
        MINULLAHAN ON SENTÄÄN KOHTA HENKILÖKOHTAINEN VARTIJAKIN JA HÄN TUSKIN SITÄ HÄPEÄ JOS HÄNEN VAIMONSA ON VELKAVANKINA JA KULKEE SEURANTAPANTA NILKASSA JA SAMAN PAINOINEN PAINO TOISESSA NILKASSA.
        KYSE ON SENTÄÄN REHELLISESTÄ VELKA VASTUUTA JA VELKOJIEN SEKÄ KUNNIAA VAATINEIDEN KUNNIOITTAMISESTA!

PERUSTUSLAKI EI KIELLÄ VAATIMASTA ITSELLEEN RANGAISTUSTA JOS KOKEE, ETTÄ TUO ON TARPEELLINEN.
        20 VUOTTA VELKAVANKEUTTA ON KOHTUU KORVAUS JA KYLLÄ SE SEURANTAPANTA ON HYVÄ OLLA.
        MINULLA ON MURHAAJIA PERÄSSÄ JOTEN TUOHON ON TURVALLISUUS SYISTÄKIN HYVÄ OLLA, KOSKA HE NÄKEVÄT JOS LAKKAAN LIIKKUMASTA, ETTÄ NYT SE MURHA TAPAHTUI.
        VARMAAN JOS 2 PÄIVÄÄ OLEN LIIKKUMATTA NIIN MURHA ON TEHTY.
        MINÄ OLEN SENTÄÄN ITSEKKIN HUOMANNUT, ETTÄ JOS EN MUUTA TEE NIIN MINÄ HEILUTAN NILKKAA.
        MINÄ OLEN AINA LIIKKEESSÄ VAIKKA NUKKUSIN.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

PERUSTUSLAKI EI KIELLÄ VAATIMASTA ITSELLEEN RANGAISTUSTA JOS KOKEE, ETTÄ TUO ON TARPEELLINEN.
        20 VUOTTA VELKAVANKEUTTA ON KOHTUU KORVAUS JA KYLLÄ SE SEURANTAPANTA ON HYVÄ OLLA.
        MINULLA ON MURHAAJIA PERÄSSÄ JOTEN TUOHON ON TURVALLISUUS SYISTÄKIN HYVÄ OLLA, KOSKA HE NÄKEVÄT JOS LAKKAAN LIIKKUMASTA, ETTÄ NYT SE MURHA TAPAHTUI.
        VARMAAN JOS 2 PÄIVÄÄ OLEN LIIKKUMATTA NIIN MURHA ON TEHTY.
        MINÄ OLEN SENTÄÄN ITSEKKIN HUOMANNUT, ETTÄ JOS EN MUUTA TEE NIIN MINÄ HEILUTAN NILKKAA.
        MINÄ OLEN AINA LIIKKEESSÄ VAIKKA NUKKUSIN.

Miehet on töissä semmosia, että he puhuvat vaimoistaan ja mitä he tekevät.
        Minun mieheni voi sanoa aina välillä, että: Pitää vaihtaa vaimon patteri niin saa vähän vaihtelua elämään. Vaihtaa patterin niin sehän herää UUDELLEEN HENKIIN.
        Saahan hänen työkaveritkin yhdenvertaisuuslain avulla tehdä vaimoistaan PATTERI-VAIMOT jos he kokevat, että TUO ON HEIDÄN VAIMOJENSA PARHAAKSI NIIN EIVÄT KAAHATA MENEMÄÄN NIIN, KUIN PÄÄTTÖMÄT KANAT.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun mieheni voi sanoa aina välillä, että: Pitää vaihtaa vaimon patteri niin saa vähän vaihtelua elämään. Vaihtaa patterin niin sehän herää UUDELLEEN HENKIIN.
        Saahan hänen työkaveritkin yhdenvertaisuuslain avulla tehdä vaimoistaan PATTERI-VAIMOT jos he kokevat, että TUO ON HEIDÄN VAIMOJENSA PARHAAKSI NIIN EIVÄT KAAHATA MENEMÄÄN NIIN, KUIN PÄÄTTÖMÄT KANAT.

Minä en ole varma oliko se Intrum jolle minä kerran käräjien kautta ilmoitin, että: KYLLÄ HE SAAVAT OSTAA KAIKKI MINUN VELAT JOS HALUAVAT.
        Minä tiedän myös, että he haluavat SOPIA MINUN KANSSA.
        MINÄ OLEN SENTÄÄN YKSI PARHAISTA VELALLISTA JONKA KANSSA VOI TEHDÄ HYVIÄ SOPIMUKSIA! MINÄ SENTÄÄN OSAAN LUKEA LAKIA ITSENI SEKÄ VELKOJAN EDUKSI JA MINULLA ON SENTÄÄN VELKAA USEASSA PERINTÄYHTIÖSSÄ. MINÄ SAAN VELALLISENA MYYDÄ OMAT VELKANI JOS JOKU HALUAA NUO OSTAA.
        MINÄ VOIN SAADA VAIKKA MILJOONAN, KUN TEEN SOPIMUSEN.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minä voi vielä keskustella tulevan mieheni kanssa mistään enkä mennä naimisiin.
        Minulla pitää olla rahaa, kun naimisiin ollaan menossa.
        Jos minulla on rahaa niin me vietetään HÄÄ JUHLAT ULKOMAILLA, koska MILJOONASTA EUROSTA ON VARA SIJOITTAA HÄIHIN AINAKIN PUOLI MILJOONAA.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      156
      6329
    2. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      50
      1776
    3. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      38
      1434
    4. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      46
      1044
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      324
      1009
    6. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      48
      941
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      13
      919
    8. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      898
    9. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      14
      867
    10. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      75
      865
    Aihe