Kristityt keskittyvät pyrkimään hyvään moraaliseen tuottoisaa elämään Jumalan kunniaksi ja Jeesuksen

Anonyymi-ap

Hyväksynnän kohteiksi.
Silloin tuottovaatimukset isännillekin tulevat täytetyksi.
Neuvostoliitto romahti koska yliluonnolline tekijä oli poissa tuotannon tukemisessa.
Stalin kyllä karsi seksuaaliset rönsyt myös pois tehokkaasti eikä siihen tarvittu Raamatun ohjeistavaa vaikutusta hetero seksuaaliselle uralle.

6

143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Trump tietää tämän kaiken ainakin vaistonvaraisesti ellei ole täysin tietoinen hyödykkeestä.

• Anonyymi

Jeesus hyväksyi orjuuden talouden pidossa.

Jeesuksen tarina orjista ja isännistä on liikuttavaa.

Kristityt keskittyvät pyrkimään hyvään moraaliseen tuottoisaa elämään Jumalan kunniaksi ja Jeesuksen

Hyväksynnän kohteiksi.
      Silloin tuottovaatimukset isännillekin tulevat täytetyksi.
      Neuvostoliitto romahti koska yliluonnollinen fantasia kuri tekijä oli poissa tuotannon tukemisessa.
      Stalin kyllä karsi seksuaaliset rönsyt myös pois tehokkaasti eikä siihen tarvittu Raamatun ohjeistavaa vaikutusta hetero seksuaaliselle uralle.

Trump tietää tämän kaiken ainakin vaistonvaraisesti ellei ole täysin tietoinen hyödykkeestä.

Palvelijoille uskotut rahat
      14»Silloin on käyvä näin: Mies oli muuttamassa pois maasta. Hän kutsui puheilleen palvelijat ja uskoi koko omaisuutensa heidän hoitoonsa. 15Yhdelle hän antoi viisi talenttia hopeaa, toiselle kaksi ja kolmannelle yhden, kullekin hänen kykyjensä mukaan. Sitten hän muutti maasta.

16»Se, joka oli saanut viisi talenttia, ryhtyi heti toimeen: hän kävi niillä kauppaa ja hankki voittoa toiset viisi talenttia. 17Samoin se, joka oli saanut kaksi talenttia, voitti toiset kaksi. 18Mutta se, joka oli saanut vain yhden talentin, kaivoi maahan kuopan ja kätki sinne isäntänsä rahan.

19»Pitkän ajan kuluttua isäntä palasi ja vaati palvelijoiltaan tilitykset. 20Se, joka oli saanut viisi talenttia, toi toiset viisi niiden lisäksi ja sanoi: ’Herra, sinä annoit minulle viisi talenttia. Kuten näet, olen hankkinut voittoa toiset viisi.’ 21Isäntä sanoi hänelle: ’Hyvin tehty! Olet hyvä ja luotettava palvelija. Vähässä olet ollut uskollinen, minä panen sinut paljon haltijaksi. Tule herrasi ilojuhlaan!’

22»Myös se, joka oli saanut kaksi talenttia, tuli ja sanoi: ’Herra, sinä annoit minulle kaksi talenttia. Kuten näet, olen hankkinut voittoa toiset kaksi.’ 23Isäntä sanoi hänelle: ’Hyvin tehty! Olet hyvä ja luotettava palvelija. Vähässä olet ollut uskollinen, minä panen sinut paljon haltijaksi. Tule herrasi ilojuhlaan!’

24»Viimeksi tuli se palvelija, joka oli saanut vain yhden talentin, ja sanoi: ’Herra, minä tiesin, että sinä olet ankara mies. Sinä leikkaat sieltä, minne et ole kylvänyt, ja kokoat sieltä, minne et ole siementä viskannut. 25Minä pelkäsin ja kaivoin talenttisi maahan. Tässä on omasi.’ 26Isäntä vastasi hänelle: ’Sinä kelvoton ja laiska palvelija! Sinä tiesit, että minä leikkaan sieltä, minne en ole kylvänyt, ja kokoan sieltä, minne en ole siementä viskannut. 27Silloinhan sinun olisi pitänyt viedä minun rahani pankkiin, niin että olisin palatessani saanut omani takaisin korkoineen. 28– Ottakaa pois hänen talenttinsa ja antakaa se sille, jolla on kymmenen talenttia. 29Jokaiselle, jolla on, annetaan, ja hän on saava yltäkyllin, mutta jolla ei ole, siltä otetaan pois sekin mitä hänellä on. 30Heittäkää tuo kelvoton palvelija ulos pimeyteen. Siellä itketään ja kiristellään hampaita.

Sinne helvettiin vaan, huono sijoittaja pankkiiri liikkeissä.
      Pankkitileilläkin makaa paljon tuottamatonta/ huonotuottoista rahaa älyä saamattominen kansalaisten tileillä.

Tosin Mestari Jussi Halla-aho alkoi syyttämään muita kuin itseään epäonnistuneesta sijoituksestaan markkinoilla.
      Psykopaatit eivät itse ikinä tee virheitä ja ole väärässä.

• Anonyymi

Jeesus puhui helvetistä tässäkin yhteydessä vertauskuvassaan.

• "Kristityt keskittyvät pyrkimään hyvään moraaliseen..."

Kannattaisi lopettaa pyrkiminen. Tieteellisten tutkimusten mukaan kristinusko vain lisää moraalittomuutta. Tämä näkyy ihan käytännössäkin, siellä missä kristinusko, siellä pahuus ja takapajuisuus.

• Anonyymi

Korjaaminen alkoi valistus kaudella.

• Anonyymi

Ateistisuus on hölmöilyä!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      57
      5509
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      93
      4377
    3. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      375
      2624
    4. Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?

Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s
      Nettideittailu
      72
      1141
    5. Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.

Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved
      Maailman menoa
      330
      1038
    6. Et ilmeisesti aio enää ikinä olla tekemisissä

Että näinkö se menee
      Ikävä
      61
      853
    7. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      28
      833
    8. Sydämeni on sinun luona

Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun
      Ikävä
      46
      826
    9. Trump ja Venäjä

Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja
      Maailman menoa
      102
      799
    10. Jatkuva stressitila

On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan
      Ikävä
      52
      789
    Aihe