Jos saan luottokorttilaskun esimerkiksi 1500€ ja lyhennän vaikka 500€, niin silti se lasku on 1500€ joka pitää maksaa eräpäivään mennessä. Vai pitääkö minun maksaa nyt se 1000€ lyhennä-napin kautta ja poistaa tuo erääntyvä 1500€ lasku?
Kysymys luottokorttivelasta
3
158
Vastaukset
- Anonyymi
Mitäs jos ihan itse luet siitä laskustasi, mikä on minimimaksu ja maksat jotain sen ja koko laskun väliltä? Asia selviää myös luottokorttisopimuksestasi, jonka olet varmasti korttia hankkiessa lukenut ehtoineet - olethan?
- Anonyymi
Voit myös muuttaa sen e-laskun eräpäivän tälle päivälle ja summan haluamaksesi
- Anonyymi
Muokkaat laskua. Jos olet hyväksynyt verkkopankissa alkuperäisen laskun, siinä tietysti näkyy alkuperäinen velkasaldo. Ei senkään maksaminen ole kamala virhe, jollei talous siihen kaadu. Näkyy vain luottotilillä plussana, jonka voi käyttää myöhemmin.
Yleensäkin, luottokorttilaskun viitenumerolla ja tilinumerolla voit tehdä maksuja luottoyhtiölle mielesi mukaan. Ne ovat joka laskussa samat. Ei siitä yleensä mitään kuluja mene. Tarkista toki hinnasto, jos luottokorttisi on joltain ulkomaiselta nettipankilta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3182923Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä562655- 1201712
- 1181440
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461390Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301293PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1491238- 691090
- 741089
- 701030