Jos minun tuleva mieheni saa tietää niin minä olen lopun ikääni KOTI-ARESTISSA.
Oli onneksi YSTÄVÄLLISIÄ IHMISIÄ JOTEN TEHTIIN KIMPPA SOPIMUS JA SOVITTIIN, että minä teen ja minä MAINITSEN MYÖS HEIDÄT JA KENEN ASIOILLA MINÄ OLIN.
Minä en uskalla edes kertoa missä meinas henki lähteä tänään.
16
190
Vastaukset
- Anonyymi
He sanoivat minulle, että HE OVAT MYÖS HYVIÄ AVIOLIITTO NEUVOJIA.
En minä sanonut heille, että: TULEVA MIEHENI ON POLIISI JA MINÄ EN SAA PUHUA ENKÄ OLLA HÄNEN KANSSA MISSÄÄN TEKEMISSÄ ENNEN, KUN OLLAAN VIRALLISESTI NAIMISISSA.- Anonyymi
K-SUPERMARKETISSA SAAN NIIN HYVÄÄ PALVELUA, ETTÄ HE AVAAVAT AINA TOISEN KASSAN NIIN MINUN EI TARVI JONOTTAA EIKÄ PELÄTÄ, ETTÄ JOKU HULLU LÄHTEE JUOKSEMAAN TAI JUOKSEE MINUN PÄÄLLE, KUN MINÄ PAKKAAN OSTOKSIA.
MINUSTA HE TOIMIVAT OIKEIN, KOSKA EN MINÄ OSTA ALKOHOLISTI JUOMAA VAAN TUPAKKAA.
KYLLÄ MINÄ EHDIN VIELÄ SANOMAAN ERÄÄLLE JOKA ON MYÖS PIENESTÄ PITÄEN JOUTUNUT HILLASSA RÄMPIMÄÄN.
MINÄ SANOIN HÄNELLE, ETTÄ: ENNEN KÄYTIIN PORUKALLA HILLASSA NIIN NYT KÄYDÄÄN NÄKÖJÄÄN PORUKALLA HEDELMÄÄSSÄ.
5 EUROLLA SAATIIN ÄMPÄRIIN POIMITTUA HEDELMIÄ. SANOIN, ETTÄ: JOS EI MUUTA KERÄTTÄVÄÄ OLE NIIN KERÄÄ VAIKKA ÄMPÄREITÄ.
ÄMPÄRIT ON HYVIÄ JA NE MAHTUU PIENEEN TILAAN JA LAPSET SAAVAT HYVIÄ ÄMPÄREITÄ PERINTÖNÄ. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
K-SUPERMARKETISSA SAAN NIIN HYVÄÄ PALVELUA, ETTÄ HE AVAAVAT AINA TOISEN KASSAN NIIN MINUN EI TARVI JONOTTAA EIKÄ PELÄTÄ, ETTÄ JOKU HULLU LÄHTEE JUOKSEMAAN TAI JUOKSEE MINUN PÄÄLLE, KUN MINÄ PAKKAAN OSTOKSIA.
MINUSTA HE TOIMIVAT OIKEIN, KOSKA EN MINÄ OSTA ALKOHOLISTI JUOMAA VAAN TUPAKKAA.
KYLLÄ MINÄ EHDIN VIELÄ SANOMAAN ERÄÄLLE JOKA ON MYÖS PIENESTÄ PITÄEN JOUTUNUT HILLASSA RÄMPIMÄÄN.
MINÄ SANOIN HÄNELLE, ETTÄ: ENNEN KÄYTIIN PORUKALLA HILLASSA NIIN NYT KÄYDÄÄN NÄKÖJÄÄN PORUKALLA HEDELMÄÄSSÄ.
5 EUROLLA SAATIIN ÄMPÄRIIN POIMITTUA HEDELMIÄ. SANOIN, ETTÄ: JOS EI MUUTA KERÄTTÄVÄÄ OLE NIIN KERÄÄ VAIKKA ÄMPÄREITÄ.
ÄMPÄRIT ON HYVIÄ JA NE MAHTUU PIENEEN TILAAN JA LAPSET SAAVAT HYVIÄ ÄMPÄREITÄ PERINTÖNÄ.TOTTA KAI MINÄ OSTIN ITSELLENI OIKEIN ISON KIMPUN VALKOISIA TULPPAANEJA, KOSKA OLI PUOLEEN HINTAAN.
MINÄ KUNNIOITAN TULEVAA MIESTÄNI NIIN EI TARVI RIIDELLÄ HÄNEN KANSSA AIHEESTA " OLET OSTANUT VÄÄRIÄ KUKKIA!" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TOTTA KAI MINÄ OSTIN ITSELLENI OIKEIN ISON KIMPUN VALKOISIA TULPPAANEJA, KOSKA OLI PUOLEEN HINTAAN.
MINÄ KUNNIOITAN TULEVAA MIESTÄNI NIIN EI TARVI RIIDELLÄ HÄNEN KANSSA AIHEESTA " OLET OSTANUT VÄÄRIÄ KUKKIA!"Minä sanoin tänään, että: HE OVAT FACEBOOKIN KUNNIALLISIA JA MINÄ OLEN KOHTA OLLUT 2 VUOTTA POIS FACEBOOKISTA JOTEN EN MINÄ YMMÄRRÄ MITÄ HYÖTYÄ HEILLE ON FACEBOOK KUNNIASTA, KOSKA MINÄ POISTUIN JA MINUN EI TARVI, KUN LAITTAA HEIDÄN NIMET SEKÄ ILMOITTAA " KYSEISET FACEBOOK KUNNIALLISET OVAT SITÄ MIELTÄ, ETTÄ KUORMA-AUTO SAA AMPUA VAUHDILLA PERÄÄN JA VAIKKA TAPPAA MINUT SEKÄ LUKUISIA MUITA MINUN LISÄKSI. "
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä sanoin tänään, että: HE OVAT FACEBOOKIN KUNNIALLISIA JA MINÄ OLEN KOHTA OLLUT 2 VUOTTA POIS FACEBOOKISTA JOTEN EN MINÄ YMMÄRRÄ MITÄ HYÖTYÄ HEILLE ON FACEBOOK KUNNIASTA, KOSKA MINÄ POISTUIN JA MINUN EI TARVI, KUN LAITTAA HEIDÄN NIMET SEKÄ ILMOITTAA " KYSEISET FACEBOOK KUNNIALLISET OVAT SITÄ MIELTÄ, ETTÄ KUORMA-AUTO SAA AMPUA VAUHDILLA PERÄÄN JA VAIKKA TAPPAA MINUT SEKÄ LUKUISIA MUITA MINUN LISÄKSI. "
Minä olin ne sakot kuulemma saanut siinä missä TURISTIT OVAT OLLEET AINA PUSKA-PARKISSA ja sillä SUORALLA OLI KUULEMMA HEIDÄN TAKIA OLLUT 80 RAJOITUS JOSTA MINÄ SANOIN TIETENKIN PULLA-SORSALLE: HYVÄ TIE JA PITKÄ SUORA NIIN PITÄÄ HITAASTI AJAA!
PULLA-SORSA ON TIETENKIN ITSE SAANUT JOTAIN JA HÄN ON LOUKANNUT MINUN KUNNIAA, KOSKA EI HÄN MUUTEN VAATIS MINUA KUNNIOITTAMAAN HÄNTÄ. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olin ne sakot kuulemma saanut siinä missä TURISTIT OVAT OLLEET AINA PUSKA-PARKISSA ja sillä SUORALLA OLI KUULEMMA HEIDÄN TAKIA OLLUT 80 RAJOITUS JOSTA MINÄ SANOIN TIETENKIN PULLA-SORSALLE: HYVÄ TIE JA PITKÄ SUORA NIIN PITÄÄ HITAASTI AJAA!
PULLA-SORSA ON TIETENKIN ITSE SAANUT JOTAIN JA HÄN ON LOUKANNUT MINUN KUNNIAA, KOSKA EI HÄN MUUTEN VAATIS MINUA KUNNIOITTAMAAN HÄNTÄ.Hän on LOUKANNUT MINUN KUNNIAA 2 KERTAA ENNEN, KUIN MINÄ OLEN LOUKANNUT FACEBOOKISSA KENENKÄÄN KUNNIOITA!
Olen minä kyllä kuullut, että poliisit voivat pokailla naisia tien päällä. Minä en ollut oikein sillä päällä koska minä olin menossa pojan kanssa kotia ja jouduin jäämään Rovaniemelle kaverin luo ja EN OLISI HALUNNUT HÄNEN LUONA LAPSEN KANSSA.
Meille tuli riita tuon kaverin kanssa ja EI JÄÄNYT EDES HARMITTAMAAN, koska hän oli sama joka aina sanoi minulle: SINÄ ET SAA MIESTEN KANSSA OLLA!
Minä sanoin hänelle, kun istuttiin jonku motoristi kerhon jäsenten kanssa samassa pöydässä. Minä sanoin hänelle, että: Sinä et anna persettä vaan olet kunnolla.
Minulla tuli riitaa sen toisen kanssa ja hän joka oli muka minun kaverin mies kysyi minulta, että: Mistä teille tuli riitaa?
Minä sanoin, että: Siitä kun minä en lähtenyt hänen kanssa jonnekin hallille panemaan vaan minä haukuin hänet.
Kaverin mies sano minulle, että: Oli ihan oikein hänelle.
Hän oli pyytänyt minun kaverin puhelinnumeron ja heidän oli pitänyt tavata.
Minä lähdin Ivaloon ajamaan niin kaveri soitti ja kertoi minulle, että oli ollut naimisissa oleva mies jonka kanssa hän oli ollut valmis panemaan. Minä sanoin hänelle, että: Vittu minä sanoin sinulle, että tee ihan mitä vaan mutta ET ANNA PERSETTÄ ETKÄ EDES TARJOA, koska HE OVAT JUST HEITÄ JOTKA VIEVÄT KUNNIAT.
Heidän kerhon johtaja heitti tiskin reunaan tuopin minun ja yhden miehen väliin jonka kanssa minä juttelin vaan. Se mies alko huutamaan minulle, että: ET SOTKE MINUA TÄHÄN!!!!
Minä sanoin hänelle, että: VITTU SULLA ON PÄÄSSÄ VIKA JA MINÄ OLEN VAIN TILAAMASSA VIINAA.
Minä nostin nostin sen tuopin ja tarjoilija kysy minulta, että: Mistä tämä tuoppi oikein ammuttiin tiskin reunaan?
Minä nojasin tiskiin ja näytin peukalolla sekä sanoin, että: Tuolta nurkasta.
Minä jouduin vielä vähän aikaa odottamaan tuonkin jälkeen, että SAAN TISKILTÄ VIINAA.
En minä ollut miehissä vaan juomassa viinaa.
Rovaniemen LEGENDARISESSA ROI PUBISSA JOSSA ON AINA JOKU TAPPELU JA POLIISIT ON PIHALLA.
EI TUOLLOIN OLLUT YHTÄÄN TAPPELUA EIKÄ NÄKYNYT EDES POLIISEJA.
Minä sain pöydässä kuulla, että oli ollut heidän kerhon johtaja ja minä sanoin: IHAN VITUN SAMA KOSKA EI MINULLA KIINNOSTA! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on LOUKANNUT MINUN KUNNIAA 2 KERTAA ENNEN, KUIN MINÄ OLEN LOUKANNUT FACEBOOKISSA KENENKÄÄN KUNNIOITA!
Olen minä kyllä kuullut, että poliisit voivat pokailla naisia tien päällä. Minä en ollut oikein sillä päällä koska minä olin menossa pojan kanssa kotia ja jouduin jäämään Rovaniemelle kaverin luo ja EN OLISI HALUNNUT HÄNEN LUONA LAPSEN KANSSA.
Meille tuli riita tuon kaverin kanssa ja EI JÄÄNYT EDES HARMITTAMAAN, koska hän oli sama joka aina sanoi minulle: SINÄ ET SAA MIESTEN KANSSA OLLA!
Minä sanoin hänelle, kun istuttiin jonku motoristi kerhon jäsenten kanssa samassa pöydässä. Minä sanoin hänelle, että: Sinä et anna persettä vaan olet kunnolla.
Minulla tuli riitaa sen toisen kanssa ja hän joka oli muka minun kaverin mies kysyi minulta, että: Mistä teille tuli riitaa?
Minä sanoin, että: Siitä kun minä en lähtenyt hänen kanssa jonnekin hallille panemaan vaan minä haukuin hänet.
Minä lähdin Ivaloon ajamaan niin kaveri soitti ja kertoi minulle, että oli ollut naimisissa oleva mies jonka kanssa hän oli ollut valmis panemaan. Minä sanoin hänelle, että: Vittu minä sanoin sinulle, että tee ihan mitä vaan mutta ET ANNA PERSETTÄ ETKÄ EDES TARJOA, koska HE OVAT JUST HEITÄ JOTKA VIEVÄT KUNNIAT.
Heidän kerhon johtaja heitti tiskin reunaan tuopin minun ja yhden miehen väliin jonka kanssa minä juttelin vaan. Se mies alko huutamaan minulle, että: ET SOTKE MINUA TÄHÄN!!!!
Minä sanoin hänelle, että: VITTU SULLA ON PÄÄSSÄ VIKA JA MINÄ OLEN VAIN TILAAMASSA VIINAA.
Minä nostin nostin sen tuopin ja tarjoilija kysy minulta, että: Mistä tämä tuoppi oikein ammuttiin tiskin reunaan?
Minä jouduin vielä vähän aikaa odottamaan tuonkin jälkeen, että SAAN TISKILTÄ VIINAA.
Rovaniemen LEGENDARISESSA ROI PUBISSA JOSSA ON AINA JOKU TAPPELU JA POLIISIT ON PIHALLA.
Minä sain pöydässä kuulla, että oli ollut heidän kerhon johtaja ja minä sanoin: IHAN VITUN SAMA KOSKA EI MINULLA KIINNOSTA!Pulla-sorsa oli kyllä ehtinyt ennen tuota väittämään, että: MINÄ KYLLÄ OSAAN KORJATA JA SAAN TÄMÄN KÄYNTIIN.
Minä olin sanonut hänelle, että: Kyllä siihen virtaa tulee, mutta se lopetti käymästä ja ei sitä voi edes startata ja lopetti ajaessa käymästä.
Minä olin yrittänyt käynnistää kesken ajon takaisin ja se vain hyyty.
Ensin tuli se pikku KA ja hän sanoi minulle, että: Minä olen tulossa Ivalosta ja en minä osaa korjata AUTOJA joten soita HÄTÄKESKUKSEEN.
Minä soitin niin he sanoivat, että: Ei tämä ole mikään HÄKE asia.
Minä sanoin, että: EIKÖ OLE? Minä olen lapsen kanssa jäänyt TIEN PÄÄLLE JA NYT ON PERJANTAI ILTA. JOKU VOI TULLA RYÖSTÄMÄÄN JA RAISKAAMAAN.
HÄKE ilmoitti, että: Poliisit on kohta siinä.
Hän armollisesti tilasi hinausauton ja vielä VÄÄRÄN. Piti viedä VIANORILLE EI TOJO-AUTOON.
En edes tiedä montako KUNNIANLOUKKAUSTA ehdin pienessä ajassa saamaan, mutta PULLA-SORSA varmaan tietää, koska hän halusi että minä kunnioitan häntä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pulla-sorsa oli kyllä ehtinyt ennen tuota väittämään, että: MINÄ KYLLÄ OSAAN KORJATA JA SAAN TÄMÄN KÄYNTIIN.
Minä olin sanonut hänelle, että: Kyllä siihen virtaa tulee, mutta se lopetti käymästä ja ei sitä voi edes startata ja lopetti ajaessa käymästä.
Minä olin yrittänyt käynnistää kesken ajon takaisin ja se vain hyyty.
Ensin tuli se pikku KA ja hän sanoi minulle, että: Minä olen tulossa Ivalosta ja en minä osaa korjata AUTOJA joten soita HÄTÄKESKUKSEEN.
Minä soitin niin he sanoivat, että: Ei tämä ole mikään HÄKE asia.
Minä sanoin, että: EIKÖ OLE? Minä olen lapsen kanssa jäänyt TIEN PÄÄLLE JA NYT ON PERJANTAI ILTA. JOKU VOI TULLA RYÖSTÄMÄÄN JA RAISKAAMAAN.
HÄKE ilmoitti, että: Poliisit on kohta siinä.
Hän armollisesti tilasi hinausauton ja vielä VÄÄRÄN. Piti viedä VIANORILLE EI TOJO-AUTOON.
En edes tiedä montako KUNNIANLOUKKAUSTA ehdin pienessä ajassa saamaan, mutta PULLA-SORSA varmaan tietää, koska hän halusi että minä kunnioitan häntä.Poliisit tulivat varmaan Ivalosta myös, koska EI PULLA-SORSAKAAN OSANNUT KORJATA VAIKKA HÄN VÄITTI, ETTÄ: MINÄ OSAAN KORJATA MITÄ VAAN.
En kai minä ollut ikinä edes katsonut konepellin alle joten en minä edes tiennyt mikä kone siinä oli. Minä katsoin ja sanoin, että: Ruiskukone kai tuo on.
Mistä minä voin tietää, mutta en sentään sanonut että: TÄMÄ ON V16 ELI TUPLASTI TEHOKKAAMPI MITÄ V8, MUTTA TÄSSÄ EI OLE NIIN KOVA ÄÄNI MITÄ V8:ssa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poliisit tulivat varmaan Ivalosta myös, koska EI PULLA-SORSAKAAN OSANNUT KORJATA VAIKKA HÄN VÄITTI, ETTÄ: MINÄ OSAAN KORJATA MITÄ VAAN.
En kai minä ollut ikinä edes katsonut konepellin alle joten en minä edes tiennyt mikä kone siinä oli. Minä katsoin ja sanoin, että: Ruiskukone kai tuo on.
Mistä minä voin tietää, mutta en sentään sanonut että: TÄMÄ ON V16 ELI TUPLASTI TEHOKKAAMPI MITÄ V8, MUTTA TÄSSÄ EI OLE NIIN KOVA ÄÄNI MITÄ V8:ssa.Oon sentään saanut nähdä myös POLIISIEN PÄÄLLIKKÖ LAKIN.
Ei se niin paha ole vaikka minä kyllä ensin katsoin hyvin pitkään, että MIKÄHÄN HERRA SE TÄMÄ OIKEIN ON JOKA AJELEE LAKKI PÄÄSSÄ MENEMÄÄN.
Oli paljon hienompi mitä ne exän lakit joita hän oli venäläisiltä ostanut ja NE OLI NIIN ARVOKKAITA, että piti oikein NAULAT LAITTAA niin HÄN SAI NE LAKKINSA LAITTAA HIENOSTI ESILLE.
Minä olisin antanut ne LAPSILLE LEIKKEIHIN niin EN SAANUT VAAN HÄNEN LAKKI KOKOELMAA PITI ARVOSTAA.
AVIOERON JÄLKEEN PITI OIKEIN ANTAA ERIKSEEN NEUVOSTOLIITON/VENÄJÄN ARMEIJALLE SEKÄ MILIISEILLE KUNNIAA!
SIELLÄHÄN HE OVAT KAVEREIDENSA KANSSA PÄISSÄÄN NE HATUT PÄÄSSÄ OTELLEET KUVIA JA LAITELLEET FACEBOOKIIN.
EI MINULLA OLE NIITÄ KUVIA, MUTTA TULEVA MIEHENI TARVII TUON KUNNIAN JA MINÄ SAAN VAIMONA MYÖS KUNNIAA. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon sentään saanut nähdä myös POLIISIEN PÄÄLLIKKÖ LAKIN.
Ei se niin paha ole vaikka minä kyllä ensin katsoin hyvin pitkään, että MIKÄHÄN HERRA SE TÄMÄ OIKEIN ON JOKA AJELEE LAKKI PÄÄSSÄ MENEMÄÄN.
Oli paljon hienompi mitä ne exän lakit joita hän oli venäläisiltä ostanut ja NE OLI NIIN ARVOKKAITA, että piti oikein NAULAT LAITTAA niin HÄN SAI NE LAKKINSA LAITTAA HIENOSTI ESILLE.
Minä olisin antanut ne LAPSILLE LEIKKEIHIN niin EN SAANUT VAAN HÄNEN LAKKI KOKOELMAA PITI ARVOSTAA.
AVIOERON JÄLKEEN PITI OIKEIN ANTAA ERIKSEEN NEUVOSTOLIITON/VENÄJÄN ARMEIJALLE SEKÄ MILIISEILLE KUNNIAA!
SIELLÄHÄN HE OVAT KAVEREIDENSA KANSSA PÄISSÄÄN NE HATUT PÄÄSSÄ OTELLEET KUVIA JA LAITELLEET FACEBOOKIIN.
EI MINULLA OLE NIITÄ KUVIA, MUTTA TULEVA MIEHENI TARVII TUON KUNNIAN JA MINÄ SAAN VAIMONA MYÖS KUNNIAA.Minun kaikki 4 lasta liittyy myös tähän, koska he ovat asuneet meidän kanssa samassa taloudessa sekä kodissa.
Tuohan on TÖRKEÄ KUNNIANLOUKKAS OLLUT VAATIA MINUA KUNNIOITTAMAAN HEITÄ, KOSKA MINUN SUVUT ON MÄÄRÄTTY PETSAMOSTA POISTUMAAN, KUN LOPULLINEN LUOVUTUS ON TEHTY.
OSA EHTI PAETA NORJAAN JA OSA EVAKUOITIIN SAKSALAISTEN KUORMA-AUTOILLA.
MINÄHÄN OLEN TOIMINUT OIKEIN, KUN ANNOIN KUNNIAA HEILLE KOSKA MINÄ OLEN SENTÄÄN YMMÄRTÄNYT LAITTAA KUNNIAT SÄÄSTÖÖN.
MINÄ VOIN SENTÄÄN ANTAA TULEVALLE MIEHELLENI KUNNIAT, KOSKA HÄN TARVII NIITÄ URALLA NOUSEMISEEN ENEMMÄN MITÄ MINÄ.
MINÄ SAAN JÄÄDÄ KOTI-ROUVAKSI.
MINÄ PÄÄSEN SENTÄÄN SISUSTAMAAN DESIGN KOTIA JA MINÄ SAAN IHAN ITSE PÄÄTTÄÄ MITÄ KOTIINI HALUAN.
KYLLÄ MIES JOUTUU KOTONA TEKEMÄÄN VAIKKA OLISI MITEN ISO PÄÄLLIKKÖ.
MINÄ SANOIN HÄNELLE, ETTÄ : SULLA ON NIIN KORKEA TASOINEN PALVELU KOTONA JOTEN KYLLÄ TEET ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun kaikki 4 lasta liittyy myös tähän, koska he ovat asuneet meidän kanssa samassa taloudessa sekä kodissa.
Tuohan on TÖRKEÄ KUNNIANLOUKKAS OLLUT VAATIA MINUA KUNNIOITTAMAAN HEITÄ, KOSKA MINUN SUVUT ON MÄÄRÄTTY PETSAMOSTA POISTUMAAN, KUN LOPULLINEN LUOVUTUS ON TEHTY.
OSA EHTI PAETA NORJAAN JA OSA EVAKUOITIIN SAKSALAISTEN KUORMA-AUTOILLA.
MINÄHÄN OLEN TOIMINUT OIKEIN, KUN ANNOIN KUNNIAA HEILLE KOSKA MINÄ OLEN SENTÄÄN YMMÄRTÄNYT LAITTAA KUNNIAT SÄÄSTÖÖN.
MINÄ VOIN SENTÄÄN ANTAA TULEVALLE MIEHELLENI KUNNIAT, KOSKA HÄN TARVII NIITÄ URALLA NOUSEMISEEN ENEMMÄN MITÄ MINÄ.
MINÄ SAAN JÄÄDÄ KOTI-ROUVAKSI.
MINÄ PÄÄSEN SENTÄÄN SISUSTAMAAN DESIGN KOTIA JA MINÄ SAAN IHAN ITSE PÄÄTTÄÄ MITÄ KOTIINI HALUAN.
KYLLÄ MIES JOUTUU KOTONA TEKEMÄÄN VAIKKA OLISI MITEN ISO PÄÄLLIKKÖ.
MINÄ SANOIN HÄNELLE, ETTÄ : SULLA ON NIIN KORKEA TASOINEN PALVELU KOTONA JOTEN KYLLÄ TEET !Ei hän minulta mitään vie vaan hän syö kiltisti minun kädestä ja minä saan kaiken mitä haluan.
Minä kunnioitan sekä arvostan miestäni jos hän minun avulla nousee uralla.
HÄN ON VÄHÄN NIIN, KUIN TSAARI JOKA HOITAA MAAN SISÄISIÄ ASIOITA.
MINUN MIEHENI VOI OTTAA AJOKORTIT POIS SEKÄ SANOA, ETTÄ: SAAT KORTIN TAKAISIN, KUN TOIMITAT YHTÄ MONEN PSYKIATRIN LAUSUNNON MITÄ VAIMOLLANI.
MINÄ OLEN SENTÄÄN KÄYNYT 5-6 PSYKIATRIAN LUONA JA EI LÖYTYNYT VIKAA VAIKKA MIELISAIRAS JA HULLU KUULEMMA OLEN.
EI MINUN ADHD:TA OLE EDES HUOMATTU VAAN KAIKKI OVAT PITÄNEET SITÄ MINUN LUONTEEN PIIRTEENÄ.
EN MINÄ TARVI LÄÄKKEITÄ KOSKA MINÄ OLEN YLI 50 VUOTIAS JA MITÄ HYÖTYÄ ENÄÄN ON ALKAA LÄÄKKEILLÄ HOITAMAAN, ETTÄ 6 KUNNIALLISTA ON TYYTYVÄISIÄ.
HE VOIVAT ITSE HAKEA ITSELLEEN LÄÄKKEET, KOSKA MINÄ EN OLE HEIDÄN KANSSA TEKEMISISSÄ ENKÄ KÄY EDES KAUPASSA MISSÄ KUNNIALLISEN TYTTÖ ON TÖISSÄ.
PAKETIT HAKEE ÄITINI JOS MINÄ TILAAN JOTAIN JA PITÄÄ HAKEA TUOSTA KAUPASTA. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei hän minulta mitään vie vaan hän syö kiltisti minun kädestä ja minä saan kaiken mitä haluan.
Minä kunnioitan sekä arvostan miestäni jos hän minun avulla nousee uralla.
HÄN ON VÄHÄN NIIN, KUIN TSAARI JOKA HOITAA MAAN SISÄISIÄ ASIOITA.
MINUN MIEHENI VOI OTTAA AJOKORTIT POIS SEKÄ SANOA, ETTÄ: SAAT KORTIN TAKAISIN, KUN TOIMITAT YHTÄ MONEN PSYKIATRIN LAUSUNNON MITÄ VAIMOLLANI.
MINÄ OLEN SENTÄÄN KÄYNYT 5-6 PSYKIATRIAN LUONA JA EI LÖYTYNYT VIKAA VAIKKA MIELISAIRAS JA HULLU KUULEMMA OLEN.
EI MINUN ADHD:TA OLE EDES HUOMATTU VAAN KAIKKI OVAT PITÄNEET SITÄ MINUN LUONTEEN PIIRTEENÄ.
EN MINÄ TARVI LÄÄKKEITÄ KOSKA MINÄ OLEN YLI 50 VUOTIAS JA MITÄ HYÖTYÄ ENÄÄN ON ALKAA LÄÄKKEILLÄ HOITAMAAN, ETTÄ 6 KUNNIALLISTA ON TYYTYVÄISIÄ.
HE VOIVAT ITSE HAKEA ITSELLEEN LÄÄKKEET, KOSKA MINÄ EN OLE HEIDÄN KANSSA TEKEMISISSÄ ENKÄ KÄY EDES KAUPASSA MISSÄ KUNNIALLISEN TYTTÖ ON TÖISSÄ.
PAKETIT HAKEE ÄITINI JOS MINÄ TILAAN JOTAIN JA PITÄÄ HAKEA TUOSTA KAUPASTA.Ei kunniallisen tyttö ollut edes töissä vielä tuossa kaupassa, kun minä menin kauppaan ja juttelin kauppiaan isän kanssa. Hän oli sanonut pojalleen, että tuo kauppa on semmonen että siinä kyllä asiakkaita riittää.
Kyllä tuo totta on, mutta ei silloin ollut FACEBOOK KUNNIALLISIA.
EN MINÄ KYLLÄ FACEBOOK KUNNIALLISTEN KANSSA VIITSI SAMOISSA PAIKOISSA KULKEA. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kunniallisen tyttö ollut edes töissä vielä tuossa kaupassa, kun minä menin kauppaan ja juttelin kauppiaan isän kanssa. Hän oli sanonut pojalleen, että tuo kauppa on semmonen että siinä kyllä asiakkaita riittää.
Kyllä tuo totta on, mutta ei silloin ollut FACEBOOK KUNNIALLISIA.
EN MINÄ KYLLÄ FACEBOOK KUNNIALLISTEN KANSSA VIITSI SAMOISSA PAIKOISSA KULKEA.Onneksi FACEBOOK KUNNIALLISET OVAT SENTÄÄN SAANEET OMAN EDUSTAJAN.
Minä oikein kysyin tänään, että: Vieläköhän FACEBOOK KUNNIALLINEN ON PIETIKÄISEN VESAN KANSSA?
Kuulemma ovat joten kyllä ME PÄRJÄTÄÄN NÄISSÄ KUNNIA ASIOISSA JA EI TARVITA EDES FACEBOOK KUNNIAA. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi FACEBOOK KUNNIALLISET OVAT SENTÄÄN SAANEET OMAN EDUSTAJAN.
Minä oikein kysyin tänään, että: Vieläköhän FACEBOOK KUNNIALLINEN ON PIETIKÄISEN VESAN KANSSA?
Kuulemma ovat joten kyllä ME PÄRJÄTÄÄN NÄISSÄ KUNNIA ASIOISSA JA EI TARVITA EDES FACEBOOK KUNNIAA.Minun pitää huomenna käydä S-marketissa katsomassa onko siellä niitä kumilenksuja jos ei ole niin pitää ostaa lankaa.
En kyllä ala KUUMALIIMALLA LAITTAMAAN HIUKSIA KIINNI, KOSKA JOUTUU LEIKKAAMAAN HIUKSET NIIN SAA LIIMAT IRTI.
LANKAA ONNEKSI LÖYTYY KOTOAKIN JOS S-MARKETISSA EI OLE.
EXTRA-PISTEESEEN EN MENE, KOSKA SIINÄ ON HUONOT PARKKIPAIKAT. MEIDÄN PERHEEN NAISET AJAA PAKETTI-AUTOLLA JA ME PERUTETAAN PEILEISTÄ JA EI ME NÄHDÄ TAKA-IKKUNOISTA MITÄÄN.
OLI SE ALUKSI VAIKEAA, MUTTA EN OLE AJANUT MUULLA KUN TUOLLA MEIDÄN PERHEEN NAISTEN PAKULLA.
En minä varmaan osaa edes ajaa enään pikku autolla - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on LOUKANNUT MINUN KUNNIAA 2 KERTAA ENNEN, KUIN MINÄ OLEN LOUKANNUT FACEBOOKISSA KENENKÄÄN KUNNIOITA!
Minä sain pöydässä kuulla, että oli ollut heidän kerhon johtaja ja minä sanoin: IHAN VITUN SAMA KOSKA EI MINULLA KIINNOSTA!Guben patologista valehtelua taas melkein kaikki viestit! Taitaa esiintyä jolnain toisenakin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon sentään saanut nähdä myös POLIISIEN PÄÄLLIKKÖ LAKIN.
EI MINULLA OLE NIITÄ KUVIA, MUTTA TULEVA MIEHENI TARVII TUON KUNNIAN JA MINÄ SAAN VAIMONA MYÖS KUNNIAA.Onko tropit unohtuneet! Ota heti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1576394
- 501826
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381514- 521097
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241039Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se48961Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13940Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384908Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14887Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75885