Trump allekirjoitti historiallisen toimeenpanomääräyksen..!

Se kieltää miesten osallistumisen naisten urheilulajeihin.

En tiedä miten tämä realisoituu niihin miehiin jotka eri lajeissa jo nyt naisina kilpailevat.
Tuleeko tunkua Euroopan mantereelle?

Tässä Trumpin tiedotustilaisuus asiasta:
https://www.youtube.com/watch?v=7EmF9uMcwMk

10

209

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

LP Viestin naisten lentopallojoukkueessa pelaa hakkurina semmoinen ukko ettei ole ennen nähty!
      Vain 172 cm pitkä mutta kyllä lähtee!
      Taitaa johtaa pistetilastoa mutta kyllä on ruma!

• Anonyymi

Mitä sekoilet. ne eivät kilpaile naisina. Niiden annetaan kilpailla tekonaisina. Eivät ole mitään naisia.

• Anonyymi

"Mitä sekoilet...". itte sekoilet kääpä.

Tarkoitikko nää Rumppia, siitähän toi kerrottiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Mitä sekoilet...". itte sekoilet kääpä.

Tarkoitikko nää Rumppia, siitähän toi kerrottiin.

Sinä sekoilet. Minä en. Miehet eivät kilpaile naisina koska miehet eivät voi olla naisia. Oletko hieman yksinkertainen. Tai oikeastaan aika paljon.

• Anonyymi

Thaimaan tyttöpojat eivät tämän jälkeen harrasta painia.

• Anonyymi

Kuis sinä Persekärpänen jaksat vuodesta toiseen jauhaa leidipojista ja miks?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuis sinä Persekärpänen jaksat vuodesta toiseen jauhaa leidipojista ja miks?

Siksi kun Viki rakkaani hylkäsi minut kahden viikon treffilomansa jälkeen. Olin hänelle vain jokin kolmannen sukupuolen edustaja päätyen hänen tyttöpoika kaatolistalleen. Olen rakkauden kaipuussa riutuva tuttöpoika jonka Viki petkutti vannoen ikuista rakkauttansa minuun kuunvalossa ja saakelinmoisessa humalatilassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siksi kun Viki rakkaani hylkäsi minut kahden viikon treffilomansa jälkeen. Olin hänelle vain jokin kolmannen sukupuolen edustaja päätyen hänen tyttöpoika kaatolistalleen. Olen rakkauden kaipuussa riutuva tuttöpoika jonka Viki petkutti vannoen ikuista rakkauttansa minuun kuunvalossa ja saakelinmoisessa humalatilassa.

Repeilen...

Kiitos.

• Anonyymi

sitten se pariisin olympialaisissa naisia hakannut "nainen" jää pois ainakin usan kisoista, kun ei läpäissyt kromosomi testiä.
      ja se kauhu"nainen" joka juoksi jotain viestiä tai muuta, ei kukaan sitä voi erehtyä naiseksi luulemaan, järkyttäviä juttuja.

• Anonyymi

Vaikken ole mikään Trumpin kannattaja, on asioita joissa mies on oikealla radalla.

Valitettavasti ne vain on luita joita heitetään jotta kulisseissa voi jatkaa tuhoamista.

Mutta kuten tässäkin nähdään, rakkikoirat juoksee luun perässä aivan innoissaan.

Ps. ekös niille Transuille voisi perustaa omat sarjansa?

Niitä kuitenkin tulee lisää kun on sitä homogeenistä maitoa ja trans-rasvoja kaikkialla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      4966
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3526
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2963
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2935
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      8
      2777
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      55
      2280
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      39
      1778
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1710
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1691
    10. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16