Ei voi olla että kansa maksaa tuota touhua.
T. En ole ikänä katsonut ylen kanavia, mutta maksettu on, ja paljon.
Ylen pärjättävä omillaan.
16
123
Vastaukset
- Anonyymi
Tyhmä, Yle ei ole kaupallinen.
Persut kyllä haluavat, että meille kerrotaan vain sen mitä markkinatalous haluaa kertoa. - Anonyymi
Höpön ,höpön samat uutiset sieltä maikkariltakin tulee ja vieläpä samat säätiedotukset, eikä pala rahaa yli puolta miljardia.
- Anonyymi
Kysyn sinulta, meinaatko jos kauppoja on kaksi, toinen lopettaa, että hinnat pysyvät saman.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysyn sinulta, meinaatko jos kauppoja on kaksi, toinen lopettaa, että hinnat pysyvät saman.
No kanavia on kymmeniä, ja radiokanavia paljon lisää.
- Anonyymi
YLE maksu, 50 senttiä päivässä.
Laadukasta ohjelmaa sekä uutisointia.- Anonyymi
Rikkaalle aloittaja Persulle, tuo 50 centiä aiheuttaa talous ongelmia.
- Anonyymi
Ylen väki suri irtisanomisia mustiin pukeutuneena. Minä laitan punaista päälleni.
- Anonyymi
Laitatko korkokengät myös, sopivat varmaan hyvin sinulle, neiti.
- Anonyymi
Omillaan, tuo sana kertoo paljon sinun sivistynyt tasosta.
- Anonyymi
Huomaa ettei kirjoittajilla ole mitään käryä asioista. Yleltä ei leikattu mitään vaan indeksi jäädytettiin,kuten jäädytettiin esimerkiksi eläkkeensaajien asumistukien korotuksista. Itse pidän eläkeläisiin kohdistuvan indeksijäädytyksen miljoona kertaa pahempana.
- Anonyymi
Liian omaan aatteeseen suuntautunut ja kansan aivopesuun ja oman vain oman ideologian Yle on. Se hän nähty ei ole koko kansan tarvetta maksaa Yle veroa pienen joukon vuoksi koska koko ei ajattele ylen sensuuria.
- Anonyymi
Jengi laistoi tv-lupia,ja tarkastajat kävivät kyyläämässä ok-talojen ikkunoista,soittelivat ovikelloja,ja kyselivät vielä puhelimitse. Siksi säädettiin pakkomaksu,tosin persut sai nostettua tulorajaa,joten kaikkein pienituloisimmat eivät joudu maksamaan.
- Anonyymi
Hyvä ps vaikka en kannata mutta jokin järki. Se joka katsoo yleä maksakoot käy mulle liian woke juttua mulle ei millään pahalla kait se kolmas sukupuoli ja oikeitten uutisten cancelointi on joitteinkin mielestä ok mutta ei vero rahoilla siinä menee oma raja.Leikata pitäisi yleä jos ei maksumuurin taakse.
- Anonyymi
renaz vaan kehiin yle woke woke woke täys pelle koko yle!
- Anonyymi
Demokratian pitäisi tässä erottua sosiaalidemokratiasta. 500 miljoonaa euroa ja 1000 henkilöä pois ylestä, siis ensi vaiheessa. Olen katsonut ja nykyään joutuu vaihtamaan kanavaa aivopesun takia jo kesken uutislähetystenkin. Säälittävää touhua pakkoverotuksella kustannettuna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Demokratian pitäisi tässä erottua sosiaalidemokratiasta. 500 miljoonaa euroa ja 1000 henkilöä pois ylestä, siis ensi vaiheessa. Olen katsonut ja nykyään joutuu vaihtamaan kanavaa aivopesun takia jo kesken uutislähetystenkin. Säälittävää touhua pakkoverotuksella kustannettuna.
Eiköhän olisi parempi, että katsoisit vain TV:n virityskuvaa, toki siinäkin voi olla jotain aivopesua 🤣🤣🤣.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713428
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541929Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1471849Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1591784- 771634
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3481609Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m811449The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201288Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251199- 1581192