Ylen pärjättävä omillaan.

Anonyymi-ap

Ei voi olla että kansa maksaa tuota touhua.
T. En ole ikänä katsonut ylen kanavia, mutta maksettu on, ja paljon.

16

123

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tyhmä, Yle ei ole kaupallinen.
      Persut kyllä haluavat, että meille kerrotaan vain sen mitä markkinatalous haluaa kertoa.

• Anonyymi

Höpön ,höpön samat uutiset sieltä maikkariltakin tulee ja vieläpä samat säätiedotukset, eikä pala rahaa yli puolta miljardia.

• Anonyymi

Kysyn sinulta, meinaatko jos kauppoja on kaksi, toinen lopettaa, että hinnat pysyvät saman.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysyn sinulta, meinaatko jos kauppoja on kaksi, toinen lopettaa, että hinnat pysyvät saman.

No kanavia on kymmeniä, ja radiokanavia paljon lisää.

• Anonyymi

YLE maksu, 50 senttiä päivässä.

Laadukasta ohjelmaa sekä uutisointia.

• Anonyymi

Rikkaalle aloittaja Persulle, tuo 50 centiä aiheuttaa talous ongelmia.

• Anonyymi

Ylen väki suri irti­sanomisia mustiin pukeutuneena. Minä laitan punaista päälleni.

• Anonyymi

Laitatko korkokengät myös, sopivat varmaan hyvin sinulle, neiti.

• Anonyymi

Omillaan, tuo sana kertoo paljon sinun sivistynyt tasosta.

• Anonyymi

Huomaa ettei kirjoittajilla ole mitään käryä asioista. Yleltä ei leikattu mitään vaan indeksi jäädytettiin,kuten jäädytettiin esimerkiksi eläkkeensaajien asumistukien korotuksista. Itse pidän eläkeläisiin kohdistuvan indeksijäädytyksen miljoona kertaa pahempana.

• Anonyymi

Liian omaan aatteeseen suuntautunut ja kansan aivopesuun ja oman vain oman ideologian Yle on. Se hän nähty ei ole koko kansan tarvetta maksaa Yle veroa pienen joukon vuoksi koska koko ei ajattele ylen sensuuria.

• Anonyymi

Jengi laistoi tv-lupia,ja tarkastajat kävivät kyyläämässä ok-talojen ikkunoista,soittelivat ovikelloja,ja kyselivät vielä puhelimitse. Siksi säädettiin pakkomaksu,tosin persut sai nostettua tulorajaa,joten kaikkein pienituloisimmat eivät joudu maksamaan.

• Anonyymi

Hyvä ps vaikka en kannata mutta jokin järki. Se joka katsoo yleä maksakoot käy mulle liian woke juttua mulle ei millään pahalla kait se kolmas sukupuoli ja oikeitten uutisten cancelointi on joitteinkin mielestä ok mutta ei vero rahoilla siinä menee oma raja.Leikata pitäisi yleä jos ei maksumuurin taakse.

• Anonyymi

renaz vaan kehiin yle woke woke woke täys pelle koko yle!

• Anonyymi

Demokratian pitäisi tässä erottua sosiaalidemokratiasta. 500 miljoonaa euroa ja 1000 henkilöä pois ylestä, siis ensi vaiheessa. Olen katsonut ja nykyään joutuu vaihtamaan kanavaa aivopesun takia jo kesken uutislähetystenkin. Säälittävää touhua pakkoverotuksella kustannettuna.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Demokratian pitäisi tässä erottua sosiaalidemokratiasta. 500 miljoonaa euroa ja 1000 henkilöä pois ylestä, siis ensi vaiheessa. Olen katsonut ja nykyään joutuu vaihtamaan kanavaa aivopesun takia jo kesken uutislähetystenkin. Säälittävää touhua pakkoverotuksella kustannettuna.

Eiköhän olisi parempi, että katsoisit vain TV:n virityskuvaa, toki siinäkin voi olla jotain aivopesua 🤣🤣🤣.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      171
      3428
    2. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      154
      1929
    3. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      147
      1849
    4. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      159
      1784
    5. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      77
      1634
    6. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      348
      1609
    7. Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä

En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m
      Ikävä
      81
      1449
    8. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      20
      1288
    9. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      25
      1199
    10. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      158
      1192
    Aihe