Kysyin eilen Lahden Nastolasta- löytyykö sieltä JW- valtakunnansalia.
Ajeltiin, pitkästä aikaa Nastolan kautta ja ko. Valtakunnansalia ei siellä enää näkynyt.
Siksi kysyin, onko Nastolassa ko. Valtakunnansalia.
Onko vaikea kysymys? Onko poistettava kysymys ja miksi on poistettava?
Olen taampana käynyt ko. valtakunnansalilla muutaman kerran, mutta nyt ollut Heinolassa.... eikä Nastolan kohtaa ole liikkumiseni suhteen ollut....
Eli kysymys on asiallinen
miksi kysymykseni poistettiin? Onko jotain salattavaa ja miksi.
13
288
Vastaukset
- Anonyymi
Kokoukset pidetään Marko varjonen kotona
- Anonyymi
Voit kysyä ylläpidolta miksi se on poistettu ja josko voisivat sen palauttaa.
Sisäpiirin tietoa: JT on kutistumaan päin. Suomen evankelisluterilainen Lähetyshiippakunta-niminen luterilainen vapaakirkko havittelee ostaakseen joutilaita JT-valtakunnansaleja. Olen x-lähetyshiippakuntalainen, enkä höpäjä joutavia. Rahalla saa, jos saa?
Kahden kauppa …
PS: En ole katkera Lähetyshiippakunnalle, se ei vaan ollut mun juttu…!- Anonyymi
Millainen keskiverto valtakunnansali on? Kokoustila on, entä onko pyhäkoulutilaa, kerhohuonetta, kahviota. Kerran olen poikennut ohimennen lähetyshiippakunnan tilaisuuteen, olin matkalla toiseen kirkkoon ja piti jatkaa matkaa. Pappi oli oikein ystävällinen ja piti hyvän koskettavan saarnan. Yksi asia unohtui onko valtakunnan salilla yleensä lastehoitohuonen?
Anonyymi kirjoitti:
Millainen keskiverto valtakunnansali on? Kokoustila on, entä onko pyhäkoulutilaa, kerhohuonetta, kahviota. Kerran olen poikennut ohimennen lähetyshiippakunnan tilaisuuteen, olin matkalla toiseen kirkkoon ja piti jatkaa matkaa. Pappi oli oikein ystävällinen ja piti hyvän koskettavan saarnan. Yksi asia unohtui onko valtakunnan salilla yleensä lastehoitohuonen?
Aika iso tila. Nopeasti rakennettu, valmiille perustuksille. Tiedän LHPK:ssa olevan asiantuntemusta rakentamisen suhteen, aina arkkitehtitasolle saakka.
Olen ”vain” rakentamisesta perillä oleva maallikko! Tutkikaa ja neuvotelkaa mahdollisista kiinteistökaupoista ihmeessä, arvon asianosaiset!
Siunausta ja menestystä hankkeisiinne, puolin ja toisin, rukolllen & siunaten, vilpittömästi!🏫⛪️🏛️🏗️🙏445759027 kirjoitti:
Aika iso tila. Nopeasti rakennettu, valmiille perustuksille. Tiedän LHPK:ssa olevan asiantuntemusta rakentamisen suhteen, aina arkkitehtitasolle saakka.
Olen ”vain” rakentamisesta perillä oleva maallikko! Tutkikaa ja neuvotelkaa mahdollisista kiinteistökaupoista ihmeessä, arvon asianosaiset!
Siunausta ja menestystä hankkeisiinne, puolin ja toisin, rukolllen & siunaten, vilpittömästi!🏫⛪️🏛️🏗️🙏Lastenhoitotilaakin järjestynee?👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole. Ennen oli piiskaushuone lapsille. Se oli vessa, jossa roikkui koivuniemenherra. Mutta sitten tuli laki, joka kielsi kokouksissa piiskaamisen.
- Anonyymi
JT ovat laittaneet päänsä pensaaseen.
Mistään heidän asioista ei saa keskustella.- Anonyymi
Saa, mutta miksei keskustella siitä mitä raamatussa sanotaan???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saa, mutta miksei keskustella siitä mitä raamatussa sanotaan???
Varsinkin silloin jos ottaa jonkun heille kiusallisen raamatunpaikan esiin, heittäytyvät he tyhmiksi.
Varma tieto suoraan jeesukselta.
Nastolalaiset eivät maksaneet kymmenyksiä taivaaseen, niin YHWH-setä pisti lukaalin taivaan jätemurskaimeen ja poltti rakennusjätteet takassaan viime viikonloppuna, kun huilasi seitsemäntenä päivänä ja paistoi takassa kabanussimakkaraa.- Anonyymi
Tottakai se oli asiallinen mutta palstaa moderoi tekoäly ja joku yksittäinen sana joka tulkitaan vääräksi riittää viestin poistumiseen. Voihan olla että niitä joskus poistaa ihminenkin mutta ei näistä ota selvää miksi joku viesti häviää.
- Anonyymi
No, tulihan noita vastauksia....
Päivänjatkoja itsekullekin..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2053833Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii622426Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3912296- 472213
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321521Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5151295Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931271- 561247
- 701157
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251126