Orpo yritti toistuvasti tarjoilla valhetta: "Terveydenhuolto ei ole kriisissä".
Purra hymyili vieressä ylimielisen itsetyytyväisen näköisenä kaikille Orpon
surkeille vastauksille, joille salissa jopa naureskeltiin.
Hallitus oli liemessä eduskunnan kyselytunnilla
54
290
Vastaukset
- Anonyymi
Halla-aho on todennut: "Minä olen laadukas ihminen. Köyhä ja
maahanmuuttaja eivät ole".
Kokkareet on ilmeisesti samaa mieltä, koska yhteistyö sujuu niin hyvin ?- Anonyymi
Halla on oksettava Lieto. Eikä olisi rahakas ilman rikasta aikaa.
- Anonyymi
Yksimielisesti.
- Anonyymi
Neuvokaa nyt demarit hallitusta kun paremmin osaatte.Kun edes puolet siittä työstä ja tarmosta mikä nyt kohdistetaan perussuomalaisten kaatamiseen käytettäisiin maan asioiden eteenpäin viemiseen.
- Anonyymi
Eikös nyt kuitenkin Perussuomalaiset ihan itse hoida oman tuhonsa kuten nähdään.
Ja kaikki normaalit itse ajattelevat on tuon tuhon tienneet jo ennen viime eduskuntavaaleja. Historia ihan viime 10 vuode ajalta ja Google auttaa jos ei oma ymmärrys riitä. - Anonyymi
Jätetään tunnin juna rakentamatta ja laitetaan ne rahat soteen. Yksinkertaista mutta ei kelpaa kokoomukselle eikä persuille. Tunnin junan rahat valuvat lähinnä kokoomuksen etupiireille ja puolue hyötyy samalla
- Anonyymi
Ei ota purraorpo sakki neuvoja vastaan korkeimmiltakaan. Kuten tiedät itsekin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös nyt kuitenkin Perussuomalaiset ihan itse hoida oman tuhonsa kuten nähdään.
Ja kaikki normaalit itse ajattelevat on tuon tuhon tienneet jo ennen viime eduskuntavaaleja. Historia ihan viime 10 vuode ajalta ja Google auttaa jos ei oma ymmärrys riitä.Kyllä. Näin on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ota purraorpo sakki neuvoja vastaan korkeimmiltakaan. Kuten tiedät itsekin.
Toimii kuin Kasperi, joka ei saanut oppia mitään .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jätetään tunnin juna rakentamatta ja laitetaan ne rahat soteen. Yksinkertaista mutta ei kelpaa kokoomukselle eikä persuille. Tunnin junan rahat valuvat lähinnä kokoomuksen etupiireille ja puolue hyötyy samalla
Kerrotko miten DEMARIHALLITUKSEN 2020 tilaaman tunnin junan rahoitus voisi valua Kokoomukselle!?
- Anonyymi
Paperittomat pois ja sosiaaliturvapaikanhakijat niin asiat ovat enemmän kuin hyvin.
- Anonyymi
Niinkö sun persut on tehneet ? Päinvastoin Muru pieni.
- Anonyymi
Mamuihin uppoaa joka vuosi lähes 4 miljardia Vahtera todisti en jo vuosia sitten MIGRI jäi kiinni yli 900 miljoonan euron kilpailutuksen laiminlyönnistä.
Orpon oma Muija VarsinaisSuomen MIGRIn ylitarkastaja!
- Anonyymi
Odotan mielenkiinnolla seuraavan hallituksen päätöksiä talouden osalta. Jos SDP on johdossa annetaan kivoja rahapalkintoja erilaisille joukoille. Tuskin kiinnittävät huomiota Valtion velkaan jota on huikea 170 miljardia. Mistä leikkaavat jos siihen ryhtyvät?
- Anonyymi
No ei ainakaan köyhemmiltä ja sairaimmilta.
- Anonyymi
Leikkaamalla kaikki yritystuet ja alennetut verokannat Säästö yli 10 miljardia per vuosi!
Alijäämä ja kestävyysvaje hoituu kerralla kuntoon😀.! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei ainakaan köyhemmiltä ja sairaimmilta.
"No ei ainakaan köyhemmiltä ja sairaimmilta."
Eivätpä he eroa tehneet 2019-2023 hallituskaudellaankaan, kun suomalaisten ostovoimasta lähti noin 30%!!!! Monilla jäi noina vuosina lihat ja kalat kaupan hyllylle....
- Anonyymi
Ylimielisyydellä ja kansan kaltoinkohtelulla ei pitkälle pötkitä.
Suomen rikkaat ja kovatuloiset eivät kuitenkaan pysty tekemään ilman Suomen tavallista kansaa muuta kuin yrittämään takoa Orpo-Purran hallituksen ohjaamaan verovarojamme kaikista parhaiden tulevien käyttöön mahdollisimman paljon.
Pienituloisten ja heikko-osaisten kustannuksella.
Hävettävää!- Anonyymi
TÖRKEÄÄ.
- Anonyymi
Tästä lähtien äänestän vain oikeudenmukaista ja inhimillistä politiikkaa, koko Suomen parhaaksi, tekeviä poliitikkoja.
Perskokkareet ovat poissa minun äänestyslipustani.- Anonyymi
Minun lipussa ei lierot ole olleetkaan.
- Anonyymi
"Tästä lähtien äänestän vain oikeudenmukaista ja inhimillistä politiikkaa, koko Suomen parhaaksi, tekeviä poliitikkoja."
SAMOIN teen minä: Perussuomalaiset ovat minun äänestyslipussani kaikissa tulevissa vaaleissa, jotta saadaan Suomi takaisin hyvinvointivaltioksi, jollainen se oli edes ennen 2019. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Tästä lähtien äänestän vain oikeudenmukaista ja inhimillistä politiikkaa, koko Suomen parhaaksi, tekeviä poliitikkoja."
SAMOIN teen minä: Perussuomalaiset ovat minun äänestyslipussani kaikissa tulevissa vaaleissa, jotta saadaan Suomi takaisin hyvinvointivaltioksi, jollainen se oli edes ennen 2019."koko Suomen parhaaksi tekeviä poliitikkoja"
Tuolla lauseella pyyhit ehdokkaistasi POIS KAIKKI äärivihervasudemusosialistit!!!!!
- Anonyymi
Aivan. Purrahan on menettänyt järkensä. Katsoisi jälkikäteen typerän irvistelevän turpansa. Ihan valmis hourulaan.
- Anonyymi
Katsotaanoas sitä ylimielistä teatteria uudestaan.
https://areena.yle.fi/1-73430761 - Anonyymi
Orpo Onnettoman persuhallitus on häpellinen joukkio nykyaikaisessa Suomessa.
- Anonyymi
Satosella tarkoitettua kysymystä ei PulaAho antanut edes esittää.
Vaan antoi Simula pereeennuolentapuheenvuoron ja toises Ps Akan jarruttaa ihan tahallaan.
Ristiin kustu homma jälkeen kerran PulaAho suosii vain omiaan.
Satonen yrittää perusteettomien määräaikaisuuksien laillistamista.
KHO on jo turun osalta todennut ne laittomiksi ja Turku joutui maksamaan takautuvasti kaikki Perusteettomat ketjutukset korkoineen takaisin.
Samalla Perusteettomat ketjutukset tulkittiin vakituisiksi viroiksi ja toimiksi.
Tku yritti välttää eläkevakuutusmaksut omalta osaltaan..
Samalla pätkätyöläisten oma eläke ei kertynyt pätkimisen takia.
Täällä kaupunki toiminut samoin jo yli 30 vuotta. - Anonyymi
Pula-ahohan on PERSU!
Mitäs muuta häneltä voisi odottaakaan. - Anonyymi
Persumainen Kokoomus on mennyttä minun arvomaailmassani.
- Anonyymi
Kukahan SINUN arvomaailmastasi välittää, jos sosiaaliDemareita noin fanitat???
- Anonyymi
Ihan naurattaa , Purra Persut tekee Kokoomukselle todella hyvää. Purra ei tyhmyyksissään huomaa kuinka Kokoomus käyttää heitä hyväkseen. Usko vain
Purra kuinka Kokoomus nauraa kun sinä suostut kaikkeen mitä Orpo haluaa. Niin on käynyt Kepun ja demareiden kun he ovat Kokoomukseen kyytiin lähtevät. voihan Purra parkaa kuinka vietävissä on.
Nyt sitten Purran joukot jopa hyväksyvät Satosen hoitajien rekrytoinnin ulkomailta, niin että joka paikkaan vain ulkomaalaisia lisää.- Anonyymi
2025-02-07 12:25:48
Purralle on tärkeintä iki oman elitismin ylläpito ja äärioikeistolaisuuden ajaminen Suomeen.
- Anonyymi
Käsittämättömän yksinkertainen tomppeli pääministerinä.
EU-kokouksissa kuin ajovaloissa hermostunut ja pälyilevä eläin.
Eipä todellakaan mikään ihme, että Orpo-parka on luovuttanut tehtäviään Stubbille, joka ei tarvitse tulkkia ja joka pistää kyllä nokkansa joka asiaan ja
suoltaa tekstiä fiineine erikoissanoineen höystäen pelkän puhetulvan aikaan saamiseksi.
Viisas ei virka ja tyhmä ei tajuu!!!
Se on sitä kokoomuslaista äärimmäisen oikeistolaista politiikkaa. - Anonyymi
Pakko myöntää Orpolla ja Stubbilla olevan ero kuin yöllä ja päivällä.
Orpoo surkeempaa pääministeriä ei varmastikaan löytyisi kuin persuista.- Anonyymi
Tuossapa iskit naulan kantaan.
- Anonyymi
Orpo on olosuhteiden ja puolueensa panttivanki ja sätkynukke vastoin tahtoaan.
- Anonyymi
Vanhanen oli aikoinaan sama seipään niellyt kukkakeppi ulkomailla
- Anonyymi
Purra kuvittelee itse syrjäyttävänsä Petterin piakkoin.
Orpon kutsuttava Kaikkonen ja Lindtmann vaihtoehto Bn toteuttamiseksi.
Purra persapinoineen laulukuoroon ja Sdp ja Kepu tilalle hallitukseen, 😀. - Anonyymi
Alkaa Orpo Lapasella olla argumentit vähissä ja hiiltyy aika helposti nykyään.
Taitaa setä pikku hiljaa tajuta, että Persujen kaverina ei tulla olemaan koskaan tyyppi joka saa eläkepäivinään selkääntaputuksia Turun torilla. - Anonyymi
Miksei kukaan uskalla sanoa totuutta?
Tehy ja Super laittoivat ylimitoitetuilla palkankorotuksilla ja palkkojen harmonisoinnilla Soten rahoituksen sekaisin. Seurauksena lopettamisia, leikkauksia ja irtisanomisia.- Anonyymi
Höpö höpö. Soten sotkut ovat jo aiempaa perua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö. Soten sotkut ovat jo aiempaa perua
sotkut alkoi 2019
- Anonyymi
Orpon hermo petti kyselytunnilla ja ihmettelin mihin Kokoomus menee kun sivistyspuolueen pääministeri puhuu kuin tukkijätkä.
- Anonyymi
Orpo: Turunradan rahoitus on niin tärkeä, että muutama ihminen saakin kuolla.
- Anonyymi
Laitatko linkin tuohon sanomiseen....
Lisäksi tuo tunnin juna on demareiden hanke vuodelta 2020 jolloin sopimus maanhankinnasta ja rakentamisesta allekirjoitettiin (netistä löydä lisää kun vaan kirjoitat hakuun tunnin juna ja sopimus 2020)
- Anonyymi
Terveydenhuoltomme on sellaisessa "kriisissä" JONNE Äääääsreeepeee sen halusi SUSI-SOTELLAAN!!!!
- Anonyymi
Ainakin pari miljoonaa ihmistä on toista mieltä Orpon kanssa.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1452519
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541649Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1331613Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1461344- 661338
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut131170Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall2611123- 156966
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek22904Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58889