Jos näen yrityksen auton tb:llä tankkaamassa en käytä kyseisen yrityksen palveluja enää.
Syy on tervejärkisen itse pääteltävissä. Vinkki: suomineidon käsivarsi ja karjala mm.
Teboil pois suomesta
65
618
Vastaukset
- Anonyymi
Teboilille bensiini tulee Nesteen jalostamolta.
- Anonyymi
Teboilin yritysrakenne ei muuta sitä, että lopulta omistajuus on venäläisellä Lukoililla, minkä vuoksi rahaa virtaa Venäjälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teboilin yritysrakenne ei muuta sitä, että lopulta omistajuus on venäläisellä Lukoililla, minkä vuoksi rahaa virtaa Venäjälle.
Näitä Ukrainan yksipuolisia propagandauutisia tässä kuunnellaan. Alkaa ottaa pattiin niin, että olen siirtynyt ostamaan mahdollisimman paljon venäjä-tuotteita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näitä Ukrainan yksipuolisia propagandauutisia tässä kuunnellaan. Alkaa ottaa pattiin niin, että olen siirtynyt ostamaan mahdollisimman paljon venäjä-tuotteita.
Hyökkää suomeen lähivuosina ja sinä olet rahoittamassa suomeen hyökkäystä. Se siitä ukraina propagandasta. Ajattele mitä rahoitat!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ihmeen propagandaa muka? Faktoja kerrotaan. Kannattaisi perehtyä siihen, mitä propaganda on.
- Anonyymi
Teboilin poltto-aineet taitaa olla niitä kaikkein Suomalaisimpia polttoaineita. Ja pitävät kovaa hintakilpailua yllä.
- Anonyymi
Miten "suomalaisin" voidaan todistaa koska kyltin nurkassa lukee "lukoil" ja se on omistaja eli venäläinen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten "suomalaisin" voidaan todistaa koska kyltin nurkassa lukee "lukoil" ja se on omistaja eli venäläinen?
Miten todistat toisinkaan päin.
- Anonyymi
Yrittäjäpohjaisilta teboilin asemilta ei mene rahaa venäjälle joten tee niinku lystäät, omapa on häpeäs.
- Anonyymi
Alajärvellä Teboil on monesti edullisin:)
- Anonyymi
Venäläisten kassaan raha virtaa, kun käytetään Teboilia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Venäläisten kassaan raha virtaa, kun käytetään Teboilia.
Mitä väliä.
- Anonyymi
Teboil on oikea huoltoasema, muut on leipomoita: nisua saa muttei autotarvikkeita.
- Anonyymi
olipas taas yrittäjää kohtaan vihainen aloitus
- Anonyymi
Hyväksytkö Nato joukot suomessa vaikka persujen ihannoima Trump uhkaa itsenäisiä maita alueiden haltuunotolla?
- Anonyymi
Onko jotenkin vaikea pysyä aiheessa? keskittymishäiriöön on olemassa hoitokeinoja.
- Anonyymi
olipahan aineet vaikka miten suomalaisia, niin niitten voitto marginaali siirtyy putinin käyttöön ja eivät takuulla mene sairaanhoitoon , teiden korjaukseen korruption ehkäisyyn yms. boikotoikaa tai tuette suoraan putinin sotakassaa, tätä vaan tuntuu olevan monen vaikea ymmärtää..
- Anonyymi
Minä en näe Teboilin boikotoinnissa mitään järkeä, joten olen palannut käyttämään niitä. Ostan Teboil-tuotteita 4000-5000 eurolla vuodessa niiden edullisuuden takia. Miksi maksaisin ylimääräistä. Voin tietenkin ostaa muidenkin tuotteita, jos myyvät halvemmalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en näe Teboilin boikotoinnissa mitään järkeä, joten olen palannut käyttämään niitä. Ostan Teboil-tuotteita 4000-5000 eurolla vuodessa niiden edullisuuden takia. Miksi maksaisin ylimääräistä. Voin tietenkin ostaa muidenkin tuotteita, jos myyvät halvemmalla.
Sama homma. Tankkasin jonkin aikaa muualta ja sitten huomasin boikotin vain köyhdyttävän minua. Hyvästit siis boikotille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama homma. Tankkasin jonkin aikaa muualta ja sitten huomasin boikotin vain köyhdyttävän minua. Hyvästit siis boikotille.
Olette typeriä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olette typeriä.
Ei sota lopu teboilia boikotoimalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omistajuus on venäläisellä Lukoililla. Rahaa virtaa Venäjälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Boikotoinnissa kakki on vain itseltä pois. Ostan ennemmin halvemmalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Boikotoinnissa kakki on vain itseltä pois. Ostan ennemmin halvemmalla.
Lyhytnäköistä ja naiivia ajatella noin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä näin pitääpä rueta antaa dippiä enemmän asiussani tebolilla❤️👍
- Anonyymi
Minä taas hyödynnän edullisimman tuotteen, joten olen usein Teboilin asiakas.
- Anonyymi
Se on sinun valintasi. Harvalle asia merkitsee mitään.
- Anonyymi
Monelle asia merkitsee, eivätkä käytä Teboilia, eli Lukoililla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monelle asia merkitsee, eivätkä käytä Teboilia, eli Lukoililla.
Jos Teboililla on halvin hinta, niin ihmeesti on tankkaajia jonoksi asti. Että näin Suomessa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos Teboililla on halvin hinta, niin ihmeesti on tankkaajia jonoksi asti. Että näin Suomessa...
Asennevammaisien teoille ei paljon mahda.
- Anonyymi
Venäjästä pitää olla huolissaan, sotinut nyt monta vuotta menestykkäästi koko läntistä sivilisaatiota vastaan ja polttoaineita pystyy toimittamaan huomattavasti tehokkaammin ja edullisemmin kuin länsimaat.
Eurooppa, koko länsi ja nato ovat pelottavan heikkoja ja toimintakyvyttömiä.- Anonyymi
Ei voisi vähempää kiinnostaa. Sieltä ostetaan, mistä halvimmalla saa.
- Anonyymi
Tottakai tankataan siellä missä on halvinta. Oli se sitten teboil tai joku muu.
- Anonyymi
Hei, meidän arvokasta rakennustyömaiden työntekijä kansaa pitää päästä töihin. Venäjää puhuvia asennus miehiä ovat ainakin eteläsuomen työmaat täynnä. Ja Teboilin kautta polttoaineet sekä nisut, niin saadaan aamusta heti rattaat pyörimään.
- Anonyymi
Hullu saa olla muttei tyhmä. Oma kukkaro on lähinnä. Ei noi sodat lopu vaikka missä tankkaa.
- Anonyymi
En tankkaa Teboililla. En tilaa tuotteita kiinasta. En pönkitä noiden valtioiden taloutta.
- Anonyymi
Me Keskustassa kannatamme Teboilia!
- Anonyymi
Kylläpäs on yrittäjän ajojahti käynnissä, yrittäjä pohjaisilta teboilelta ei rahaa mene venäjällä yhtään joten ei se lukoilin hokeminen auta mitään. Konkreettista todistetta kehiin niin voidaan avata keskustelu aiheesta, joku lukoilin hokeminen ei muuta minun mielipidettä aiheesta.
- Anonyymi
Teboilin suora sataprosenttinen osakkeenomistaja on sveitsiläinen Litasco SA, jonka suora omistaja on puolestaan itävaltalainen LUKOIL International GmbH. Itävaltaan rekisteröidyn LUKOIL Internationalin sataprosenttinen osakkeenomistaja taas on venäläinen PJSC LUKOIL.
Lähde: https://www.is.fi/autot/art-2000009049638.html
Venäläinen Lukoil on Teboilin omistaja. - Anonyymi
Moni muukin "merkki" tässä maassa on myös yrittäjävetoinen. Luuletko että tuotoista ei yhtään mene emoyhtiön kassaan? Se on vaan paska nakki, että on Venäläisomisteisen yhtiön leivissä tässä maailmantilanteessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teboilin suora sataprosenttinen osakkeenomistaja on sveitsiläinen Litasco SA, jonka suora omistaja on puolestaan itävaltalainen LUKOIL International GmbH. Itävaltaan rekisteröidyn LUKOIL Internationalin sataprosenttinen osakkeenomistaja taas on venäläinen PJSC LUKOIL.
Lähde: https://www.is.fi/autot/art-2000009049638.html
Venäläinen Lukoil on Teboilin omistaja.LÄHDE ILTASANOMAT
yritä nyt edes... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moni muukin "merkki" tässä maassa on myös yrittäjävetoinen. Luuletko että tuotoista ei yhtään mene emoyhtiön kassaan? Se on vaan paska nakki, että on Venäläisomisteisen yhtiön leivissä tässä maailmantilanteessa.
No ainakin tuolla iltapaskasanomissa ollu juttu juuri ettei teboilin yrittäjä asemilta mene senttiäkään venäjälle niin mitäs nyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
LÄHDE ILTASANOMAT
yritä nyt edes...Teboil Ab:n laatima selvitys kyseessä, jota on sitten jatkojalostettu ja selvitetty lisää. Luetun ymmärtäminen ja tulkinta on usein melko oleellinen asia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teboil Ab:n laatima selvitys kyseessä, jota on sitten jatkojalostettu ja selvitetty lisää. Luetun ymmärtäminen ja tulkinta on usein melko oleellinen asia.
Joo ja todellista tietoa etsitäänkin jostain iltasanomista 😂
- Anonyymi
Miksi vain tavallisen pienituloisen kuluttajan pitää olla isänmaallinen, eikö näiltä rikkailta öljy-yhtiöiltä ja jakelijoilta voisi odottaa sellaisia hintoja että kenelläkään ei ole tarvetta tankata Teboililta?
- Anonyymi
Teboilin polttoaineet tuloo nesteeltä
- Anonyymi
Se ei merkite mitään tässä yhteydessä. Venäläinen Lukoil on Teboilin omistaja ja se on se pääasia ja koko homman ydin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ei merkite mitään tässä yhteydessä. Venäläinen Lukoil on Teboilin omistaja ja se on se pääasia ja koko homman ydin.
Neste toimittaa polttoaineet muista se ☝️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei merkitse siinä kohtaa kun omistaja on Lukoil ja varoja valuu siitä syystä venäjälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpäs onkin, neste tosiaan toimittaa polttoaineet teboilille ja pakotteet ovat voimassa niin näköjään voi ihan rauhassa tankata missä vaan.
- Anonyymi
Höpön höpö lisää vain teboel huoltoasemia siellä on hyvä palvelu❤️👍
- Anonyymi
USAn hybridivaikuttaminen pitää loppua Suomessa.
- Anonyymi
Noniin foliohattu pois päästä...
- Anonyymi
Ihmeesti vaan näkyy olevan ukrainalaisia useampikin töissä tuossa Teboililla.
- Anonyymi
Ihmeellinen yrittäjäviha päällä taas
- Anonyymi
Miksi yrittäjää muka vihattaisiin. Eihän se ole yrittäjän vika, että hänen valintansa meni tulevaisuudessa päin peetä ja on nyt kytköksissä venäläiseen yhtiöön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi yrittäjää muka vihattaisiin. Eihän se ole yrittäjän vika, että hänen valintansa meni tulevaisuudessa päin peetä ja on nyt kytköksissä venäläiseen yhtiöön.
Yrittäjä ei ole missään kytköksissä venäläisiin vaikka niin märissä päiväunissas toivoisitkin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yrittäjä ei ole missään kytköksissä venäläisiin vaikka niin märissä päiväunissas toivoisitkin...
Jos ymmärrys omistussuhteesta on tuo, niin sitten ei ole paljon mitään tehtävissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ymmärrys omistussuhteesta on tuo, niin sitten ei ole paljon mitään tehtävissä.
Ei ole ei jos faktat tarkistetaan iltalehdestä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo täällä näppäimistöritarit tarkistaa faktat iltalehdestä ja mv lehden sivuilta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Faktat ei tarkisteta iltalehdestä. Uutiset luetaan sieltä ja väitetyt faktat voi sitten itse tarkistaa eri lähteistä.
- Anonyymi
Yrittäjää aina kadehtitaan mutta se on jokaisen oma häpeä.
- Anonyymi
Sosialistit vihaa yrittäjyyttä. Meidän kaikkien pitää heidän mielestä olla järjestelmän eli yhteiskunnan palveluksessa. Siksi meillä on järjettömän suuri julkinensektori.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sosialistit vihaa yrittäjyyttä. Meidän kaikkien pitää heidän mielestä olla järjestelmän eli yhteiskunnan palveluksessa. Siksi meillä on järjettömän suuri julkinensektori.
Suomi onkin pohjoismainen hyvinvointivaltio (sosiaalidemokraattinen hyvinvointivaltio).
Pohjoismaisen hyvinvointivaltion malli on sellainen, jossa päävastuu on valtiolla. Hyvinvointivaltion etujen piiriin kuuluvat kaikki kansalaiset tasapuolisesti ja järjestelmän painopiste on tulonsiirroissa. Pohjoismaisen hyvinvointivaltiomallin periaate perustuu yksittäisen henkilön oikeuteen saada julkisia palveluja, jotka ovat kollektiivisesti rahoitettu verovaroin.
- Anonyymi
Lienee sinun oikeutesi valita minkä yrityksen palveluja käytät
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713428
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541929Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1471849Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1591784- 771634
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3481609Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m811449The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201288Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251199- 1581192