ORPOPETTERI VAATI VAALIRISTEILYILLÄÄN, ETTÄ KUNTIEN MEMOT EIVÄT SAA NOUSTA.
VALTIONOSUUSLEIKKAUSTA JATKETAAN ENTISEEN MALLIIN.
KUNTIEN KUSTANNUKSET NOUSEVAT KOKO AJAN JOVERONKOTUSTEN MYÖTÄ .
SE TARKOITTAA , ETTÄ KUNNATKIN JOUTUVAT KOROTTAMAAN TAAS AYRIHINTAANSA, JOTTA LAKISÄÄTEISET TOIMINNOT VOIDAAN TOTEUTTAA.
Seuraavaksi KOKOMUS ROMUTTAA KUNTIEN TALOUDEN
31
263
Vastaukset
- Anonyymi
Jopa helsingin poromestari VARTIAINEN totesi, että aivan älyvappa vaatimus.
Liennöö laadittu tekoälyllä.- Anonyymi
Sekoilu seis
- Anonyymi
Petteri seilaa tuulten mukana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Petteri seilaa tuulten mukana.
Kohti tavoitetta 1930-lukua mennään .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kohti tavoitetta 1930-lukua mennään .
Yhtiöt yksityistetään .
- Anonyymi
KUNTALIITTO TYRMISTYI PETTERIN ESITYKSESTÄ.
- Anonyymi
Petteri Lama jatkaa 1930-lukua kohti ottaen ennätysmäärän velekoo .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tästähän on kysymys sanoa a häkkänen matalalla äänellä toistaen sen pariin kertaan konsultin ohjeen mukaan .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olemme hallitusohjelman osittamalla uralla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan noin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on jännää .
- Anonyymi
Ei mikään ihme, sillä nettomaksajakuntia on huomattavasti vähemmän kuin nettosaajakuntia. Nyt Petturi Purran hallituksen tavoitteena on lisätä pakkoliitoksia ja heikentää peruspalveluiden saatavuutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ORPOPURRA KYYKYTTÄÄ MYÖS KUNTIEN YHTIÖITÄ .
KUNTALIITOKSIA TULEE SEURAUKSENA. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuntaliitoksia pukkaa,ehditkö mukkaan?
- Anonyymi
Pääministeri Katainen aloitti aikanaan kuntatalouksien romutuksen, noin 5 miljardia euroa hallituskaudellaan. Käsittämätöntä touhua kokkareilta
- Anonyymi
Kokkareet eivät tiedä, että EU-Suomea on kehä kolmosen ulkopuolellakin.
- Anonyymi
Maakuntien pitäis nousta kapinaan!
- Anonyymi
No eikö Petteri Orpon hallitusta ole vieläkään kaadettu. se on huonompi asia.
Herätys oppositio välikysymyksiä tehtailemaan saadaan riistokapitalistit vallasta pois.
Sitten on toinen tapa hoitaa asia. Laitetaan kansannousu pystyyn ja uudet eduskuntavaalit mahdollisimman nopeasti pystyyn. Saadaan suomeen uusi pääministeri, joka on suomen kansan ja demokratian nöyrä palvelija.
KYLLÄ KANSA TIETÄÄ ei me tarvita oman edun ajajia. Mistä ottaa kun ei ole missään? Siis rahaa, jokainenhan tietää valtion kassan pursuavan velkoja ja rahaa ei näy missään!
On siis pakko vähentää menoja jotta saadaan talous tasapainoon. Pitää miettiä kunnossakin mihin rahat laitetaan ja alkaa karsimaan menoja.
Jos lait lisäävät liikaa kustannuksia on lakeja muutettava tai keksittävä keino ansaita ne ylimääräiset itse! Kun menot kasvavat yli tulojen on tehty suuri virhe ja se pitää pikimmiten korjata!- Anonyymi
Extyökkärille edelleen tiedoksi, kokoomus ei säästä rahaa vaan siirtelee sitä omiin tarkoitusperiin. Valtavalla velanotolla romutetaan valtiota kehitysmaiden tasolle
Anonyymi kirjoitti:
Extyökkärille edelleen tiedoksi, kokoomus ei säästä rahaa vaan siirtelee sitä omiin tarkoitusperiin. Valtavalla velanotolla romutetaan valtiota kehitysmaiden tasolle
Jos ja kun haluat jollekin muulle kuin minulle viestittää, niin viestitä hänelle suoraan. En aio tätä viestiäsi jälleen lähettää!
Uteliaisuuttani kuitenkin kysyn, mihin omiin tarkoitusperiin mahdat asiassa huomiota kiinnittää?
Mitä veikkaat tuon velanoton todelliseksi syyksi? Mihin se velka mielestäsi budjetin puitteissa käytetään?
Voisitko antaa selvitykset?- Anonyymi
YXKAXEX kirjoitti:
Jos ja kun haluat jollekin muulle kuin minulle viestittää, niin viestitä hänelle suoraan. En aio tätä viestiäsi jälleen lähettää!
Uteliaisuuttani kuitenkin kysyn, mihin omiin tarkoitusperiin mahdat asiassa huomiota kiinnittää?
Mitä veikkaat tuon velanoton todelliseksi syyksi? Mihin se velka mielestäsi budjetin puitteissa käytetään?
Voisitko antaa selvitykset?Älä sinä puutu jos joku lähettää viestin Extyökkärille.
T: karva.naamarit
Mikä idea tuossa kaikessa on. Kukaan normaali ja järkevä oikeasti asioista ymmärtävä ei varmasti kirjaudu useilla nimimerkeillä. Onko nyt kyse jostain kokoomuskommareiden trollitoimistosta. Vai tuleeko ihan Moskovasta ja Putin maksaa palkan vodkalla ja hapankaalisopalla?
Jos olisit oikeasti joku suomalainen yksityishenkilö niin sinun pitää soittaa heti numeroon 09 2525 0111. Tilanteesi on huolestuttava. Anonyymi kirjoitti:
Älä sinä puutu jos joku lähettää viestin Extyökkärille.
T: karva.naamarit
Mikä idea tuossa kaikessa on. Kukaan normaali ja järkevä oikeasti asioista ymmärtävä ei varmasti kirjaudu useilla nimimerkeillä. Onko nyt kyse jostain kokoomuskommareiden trollitoimistosta. Vai tuleeko ihan Moskovasta ja Putin maksaa palkan vodkalla ja hapankaalisopalla?
Jos olisit oikeasti joku suomalainen yksityishenkilö niin sinun pitää soittaa heti numeroon 09 2525 0111. Tilanteesi on huolestuttava.Ei paljon kannata kaltaisesi puskaryssän kirjautuneille virnuilla. Mieti vaan omaa nikkiäsi, minne se on kadonnut arvon puskaryssä!
- Anonyymi
YXKAXEX kirjoitti:
Vastauksesi todistaa tyhmän puskaryssän taas löytyneen!
Hyvä Siis osui ja upposi.
Miksi et koskaan avaudu mikä on ideasi monella nimimerkillä paskaa jauhaa?
Miksi et koskaan halua asiallisesti vasta kysymyksiin Kokoomuksesta? - Anonyymi
YXKAXEX kirjoitti:
Vastauksesi todistaa tyhmän puskaryssän taas löytyneen!
Mikset koskaan vastaa tai kommentoi minun kirjoituksia. Toki olen huomannut että asiaa kun sinulle kirjoittaa niin vaikenet. No minun tarinat nyt on mitä on, ja riippuu kuinka kovissa aineissa olen.
T:Extyökkäri Anonyymi kirjoitti:
Mikset koskaan vastaa tai kommentoi minun kirjoituksia. Toki olen huomannut että asiaa kun sinulle kirjoittaa niin vaikenet. No minun tarinat nyt on mitä on, ja riippuu kuinka kovissa aineissa olen.
T:ExtyökkäriJos kirjautuisit Extyökkäriksi niin asia olisi toisin! Nyt näkee jo sokeakin sinun olevan joku muu, ehkä Extyökkärin mukaan se Lyyli vai onko "Pölhö muija" parempi kuvaus kohdallasi?
Rekisteröityminen lisää todellisen keskustelun mahdollisuuksia. Tuo allekirjoitus ei sano mitään kuten nyt huomannet!
T: Kiinan keisari!
- Anonyymi
Näin käy, kun Suomen talous on jo romutettu, kuten koko EU:n
Kun menot ovat tuloja suuremmat niin menoja pitää karsia ja katsoa voidaanko kohtuudella lisätä tuloja. Jos on lakeja jotka vaativat käyttämään rahaa yli tulojen määrän on lakeja muutettava heti ensimmäiseksi. Niihin voidaan palata kun verokassavirta on oikealla tasolla.
Jotta saadaan lisää veroja on suosittava sitä' tahoa joka niitä verotuloja tuottaa eli tuottavaa yritystoimintaa. Se pitää asettaa ay mafian edelle, ay mafian joka taas on jarruttamassa tuottavan yritystoiminnan tuottoja lakkosodallaan. Ay mafia pitää laittaa vastuuseen taloudellisesti niistä vahingoista joita se aiheuttaa. Se pitää laittaa vastuuseen siitäkin, että jos se saa läpi palkankorotuksia, niin sen on vastattava vastaavasta tulosten noususta sen orjien työn osalta!- Anonyymi
Orpo vaati vaaliristeilyllään että kaikki rahat on kupattava kokoomslaisten taskuihin.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1727113
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes662861- 562198
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se671385Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3631334- 561274
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l181206Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171030Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79990Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384988